Zelf weten, ik waarschuw je alleen maar. Het zal niet de eerste keer zijn.quote:Op maandag 21 maart 2011 19:58 schreef Maghrebijnse het volgende:
Jaa, het is mijn foto. Hoe misbruik? Het is zo klein en toch niet te zien..
quote:Op zondag 20 maart 2011 21:20 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Dan moet je maar naar die fototopic verhuizen, als je oh zo graag foto's van Marokkaanse vrouwen wil bewonderen.
Dan moet je maar hier naartoe gaan http://forum.viva.nl/quote:Op zondag 20 maart 2011 21:23 schreef Maghrebijnse het volgende:
Zijn hier trouwens geen andere Marokkaanse vrouwen? Ik heb zin om het over huishouden, koken, menstruatie en andere vrouwelijke onderonsjes te hebben. Dat kan met jullie mannen niet.
Ze heeft teveel mening, volgens mij is ze dik en heeft ze snorquote:
Mag ik je aanraken nu?quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:31 schreef BadWaffel het volgende:
Ik ben achmed mijn pa is mocro en mijn ma is gewoon holland
Hahaha, ja, ik ben moddervet, nou goed? Wat is er, kan je niet tegen vrouwen met een sterke eigen mening? Is dat een dreiging voor jou? Zo ja; dan zegt dat heel wat over jou.quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:24 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ze heeft teveel mening, volgens mij is ze dik en heeft ze snor
quote:Op zondag 27 maart 2011 11:08 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Hahaha, ja, ik ben moddervet, nou goed? Wat is er, kan je niet tegen vrouwen met een sterke eigen mening? Is dat een dreiging voor jou? Zo ja; dan zegt dat heel wat over jou.
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:54 schreef Maghrebijnse het volgende:
.....mijn vader masseert zo lekker mijn voeten.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |