Relativeren is moeilijk voor de simpelen, niet waar?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:35 schreef Rubber_Johnny het volgende:
[..]
Oh nee, ik zie het. Baby vermoorden gerechtvaardigd.
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:34 schreef Gulo het volgende:
Ik zie weinig raakvlakken tussen beide. De moeder heeft immers het rechts bij de dader weg te gaan. Die zionisten hebben niet het recht om nederzettingen te ontplooien in Palestijns door Arabieren gekoloniseerd Grieks Gebied.
Dat wou ik even horen.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:37 schreef Gulo het volgende:
[..]
Dit neemt natuurlijk niet weg dat het doodden van kinderen een slechte zaak is.
Het doden van Israëliërs in zijn algemeen is een slechte zaak. En vice versa dito.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:37 schreef Gulo het volgende:
[..]
Relativeren is moeilijk voor de simpelen, niet waar?
Zoals ik eerder in dit topic reeds stelde:
Eenieder met enig empathisch vermogen en oog voor de erbarmelijke situatie waarin de Palestijnen verkeren zou niet raar op kijken van dit soort acties.
Dit neemt natuurlijk niet weg dat het doodden van kinderen een slechte zaak is.
De rechterkant van de weg was leeg, hij kon ook gewoon weg rijden. Dit is gewoon express op iemand inrijden.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 17:46 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik wil mijn mening wel geven. Ik zie een stel kutjochies die op het punt staan eens effe lekker op een auto in te hakken en er wat stenen bovenop te smijten, waarop, volledig logischerwijs, de bestuurder een dot gas geeft om dat te voorkomen. Ik zou precies hetzelfde doen.
En de joden gaan vrolijk door.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:34 schreef Nielsch het volgende:
Die Israelische kolonisten hebben daar ook geen fuck te zoeken. Lekker optyfen, dan gebeuren dit soort dingen ook niet.
Ah, dat maat het duidelijk.quote:Op zondag 13 maart 2011 08:55 schreef Gulo het volgende:
[..]
En de joden gaan vrolijk door.
van het ANP:
sraël heeft toestemming gegeven voor de bouw van honderden huizen voor Joodse kolonisten op de bezette Westelijke Jordaanoever. Dat meldde premier Benjamin Netanyahu zondag.
De woningen moeten komen in Gush Etzion, Maale Adumim, Ariel en Kiryat Sefer. Dat zijn nu al de grootste nederzettingen in het bezette gebied.
Lijkt me sterk. Deze plannen lager er al eerder.quote:Op zondag 13 maart 2011 09:34 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ah, dat maat het duidelijk.Afleidingsmanoeuvre/excuus. Er moest wel een reden zijn waarom een moord plotseling wereldnieuws was geworden.
Dan hebben ze de moord dus geplanned. Ik zeg Mossad.quote:Op zondag 13 maart 2011 09:41 schreef Gulo het volgende:
[..]
Lijkt me sterk. Deze plannen lager er al eerder.
Ik zeg je bent té achterdochtig.quote:Op zondag 13 maart 2011 09:42 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dan hebben ze de moord dus geplanned. Ik zeg Mossad.
Ik wel. Zeker gezien de huidige situatie in het MO. Ze kunnen een hoop shit van Ghaddafi afkijken. En Ghaddafi is zelf een mooie bliksemafleider.quote:Op zondag 13 maart 2011 09:43 schreef Gulo het volgende:
[..]
Ik zeg you're crazy.![]()
Ik kan me niet voorstellen dat de Mossad false flags operaties op hun eigen bevolking uitoefent.
quote:Op zondag 13 maart 2011 09:42 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dan hebben ze de moord dus geplanned. Ik zeg Mossad.
Ik vind het niet per se een rare gedachte. Is er inmiddels al een Palestijn gepakt? Nergens kan ik nog lezen hoe ze weten dat het een Palestijn was.quote:Op zondag 13 maart 2011 09:45 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik wel. Zeker gezien de huidige situatie in het MO. Ze kunnen een hoop shit van Ghaddafi afkijken. En Ghaddafi is zelf een mooie bliksemafleider.
Alsof de Israëli's geen oorlogsmisddadigers zijn die hun eigen burgers zouden omleggen als het ze zo uit komt. Ze hebben Ghaddafi als voorbeeld. Daar hebben ze tegenwoordig warme banden mee.quote:
ik geef ze groot gelijk om nu juist nu van de hele westbank een grote nederzetting te maken .quote:Op zondag 13 maart 2011 15:27 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Het gaat niet om de slachtoffers, het gaat om de daders en het motief. Sinds wanneer is een moord wereldnieuws? Sinds wanneer begint het leger een grootschalige klopjacht? En waarom is dat vlak voor een uitbreiding van zeer controversiële settelements?
ga een forum oppenen met disana en dries van 8quote:Op zondag 13 maart 2011 15:32 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Alsof de Israëli's geen oorlogsmisddadigers zijn die hun eigen burgers zouden omleggen als het ze zo uit komt. Ze hebben Ghaddafi als voorbeeld. Daar hebben ze tegenwoordig warme banden mee.
Precies. Israël wil helemaal niet onderhandelen. Ze willen alleen maar alle Palestijnen vermoorden.quote:
Het is waar. Sinds de revolutie in Libië zijn er contacten tussen Israël en Ghaddafi.quote:Op zondag 13 maart 2011 15:39 schreef C_N het volgende:
[..]
ga een forum oppenen met disana en dries van 8
israel heb warmen banden met ghaddafi.
als dit echt waar zal zijn . dan heb ik dit liever dan warmen banden met disana
quote:http://israeltoday.nl/hea(...)aeli-political-party
As Libyan leader Muammar Gaddafi fights desperately to cling to power, killing thousands of his countrymen in the process, more and more bizarre stories about his connections to Israel are coming to light.
According to a Tel Aviv-based organization of Jews of Libyan descent, in 2007 the Gaddafi regime offered a large sum of money for the formation of a“Libyan political party” to run in Israel’s 2009 Knesset elections.
Meir Kahlon, head of the World Organization of Libyan Jews, told The Jerusalem Post that between 2005 and 2007 he traveled repeatedly to neighboring Jordan to meet with Libyan officials regarding abandoned Jewish assets in the North African nation.
Nearly all of Libya’s 38,000 Jews (1948 estimates) fled the country and immigrated to Israel when the fledgling Jewish state declared independence. For the preceding three years, Libya’s Jewish community had been the target of incessant and bloody pogroms that left hundreds dead and thousands homeless. Gaddafi subsequently confiscated all abandoned Jewish property and assets.
Kahlon said the Libyans were unwilling to go back on that decision and pay direct compensation to the Libyan Jews who had moved to Israel. But, they were willing to indirectly compensate by funding a Libyan political party in Israel.
“I told him, in Israel, while we have many different political parties…we are one people,” Kahlon said. “I said to him that under no circumstances shall we form a Libyan party.”
The Libyans stopped meeting with Kahlon after that.
Gaddafi has tried to intervene in the Israeli-Palestinian conflict in the past by proposing a bi-national solution dubbed “Isratine.” While his solution in some ways matches that of Israeli nationalists who want to annex Judea and Samaria, it also demands that Israel open its gates to millions of so-called “Palestinian refugees,” irrevocably tipping the population scales firmly in favor of the Arabs.
Last week we reported on Gaddafi’s suspected Jewish heritage, citing an Israeli television interview last year with an Israeli Jew of Libyan descent who claims to be Gaddafi’s cousin. If that family connection is true, the Libyan dictator would be legally entitled to safe haven in Israel under the Law of Return, since he is technically Jewish.
Meanwhile, US President Barack Obama on Thursday declared that Gaddafi had lost all legitimacy to rule after responding so violently to pro-democracy demonstrations in his country, and insisted that the Libyan leader step down immediately.
Israelis are still wondering why the US president has been so firm with Gaddafi, but failed to show the same vigor when responding to the attempted pro-democracy uprising in Iran last year.
bijn iederen moord partij word /werd een grood schaligen klop jacht gedaan veel met goed suc 6 .quote:Op zondag 13 maart 2011 15:27 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Het gaat niet om de slachtoffers, het gaat om de daders en het motief. Sinds wanneer is een moord wereldnieuws? Sinds wanneer begint het leger een grootschalige klopjacht? En waarom is dat vlak voor een uitbreiding van zeer controversiële settelements?
De Israëlische oorlogsmisdadigers zijn grote vrienden met Ghaddafi.quote:http://garizo.blogspot.co(...)men-for-gaddafi.html
Israeli arms distribution company Global CST has reportedly, under the authorization of Tel Aviv, provided Libyan ruler Muammar Gaddafi with African mercenaries to clamp down on anti-government protesters. Egyptian sources have revealed that the Israeli company has so far provided Gaddafi's regime with 50,000 African mercenaries to attack the civilian anti-government protesters in Libya. The arms company was previously convicted in an African country over illegal deals, News-Israel website reported. Sources say Global CST had obtained the permission for providing the mercenaries to Gaddafi from the Israeli officials in advance. Earlier, Global CST general manager had met with the head of the Israeli Intelligence Agencies (Aman) and Defense Minister Ehud Barak and obtained the permission for the measure.
en nu plotseling wel. Juist daarom is het verdacht.quote:Op zondag 13 maart 2011 15:45 schreef C_N het volgende:
[..]
bijn iederen moord partij word /werd een grood schaligen klop jacht gedaan veel met goed suc 6 .
maar daar hoor je in jou kikker landje niets van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |