Juistquote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:06 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Precies. Geluid plant zich ook voort met 1000 km/u in lucht, maar dat heeft niets te maken met hoe snel vrijgekomen gas of deeltjes zich verplaatsen.
Jij zit in Japan begrijp ik?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:09 schreef Lyrebird het volgende:
Net terug van de winkel - er wordt gehamsterd, maar niet zoals dat ik ooit in Nederland heb gezien na het begin van Gulf War 1. Geen brood en melk, de rest was wel aanwezig.
Natuurkunde is een moeilijk vak, Piet.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:10 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Juist
Het blijft verbazingwekkend hoe weinig mensen opsteken van natuurkunde valt me altijd weer op
Yep, 150 km van de danger zone.quote:
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:11 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Nee, hij hamstert in Nederland.
zit je in Japan?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:09 schreef Lyrebird het volgende:
Net terug van de winkel - er wordt gehamsterd, maar niet zoals dat ik ooit in Nederland heb gezien na het begin van Gulf War 1. Geen brood en melk, de rest was wel aanwezig.
Zie meer in het onvolprezen Japan (mdniT), deel IIquote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:11 schreef gebrokenglas het volgende:
Lyrebird: hoeveel van Japan ligt eigenlijk plat? Heel het land? Of is het in bepaalde steden nog gewoon business as usual, zonder schade?
Ik dacht dat Aziaten steeds rijst ipv brood aten.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:09 schreef Lyrebird het volgende:
quote:anonwolf At least one claims that #Anonymous had something to do with the panic-inducing fallout map. Don't believe any of it. #fearisthemindkiller
En die foto hierboven is zeker gesoept?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:14 schreef SuperHarregarre het volgende:
Maar goed, dat zo'n kaartje bangmakerij is, lijkt me vrij evident. Media proberen alles om net even een stukje verder te gaan dan de concurrentie, dus dat soort rommel komt er dan ook tussen te zitten. Zou me niets verbazen als het een kaartje van Amerikaanse origine is.
Nee. Maar dat betekent niet dat dat kaartje, ook nog eens zonder bron, niet de grootst mogelijke onzin is.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:15 schreef kort het volgende:
[..]
En die foto hierboven is zeker gesoept?
Kan het gewoon weer niet op Ned. 2. Kan makkelijk genoeg.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:16 schreef Cassius het volgende:
"We blijven u tijdens het schaatsen op de hoogte houden van de gebeurtenissen in Japan - dat doen we tijdens de dweilpauzes." Ned1
Wij hadden nog genoeg rijst, dus ik heb de stapels rijstbalen niet geinspecteerd.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:13 schreef druide het volgende:
[..]
Ik dacht dat Aziaten steeds rijst ipv brood aten.
Brood en spelen enzovoort.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:16 schreef Cassius het volgende:
"We blijven u tijdens het schaatsen op de hoogte houden van de gebeurtenissen in Japan - dat doen we tijdens de dweilpauzes." Ned1
Ik ga zo ook gewoon ff schijten hoor.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:16 schreef Cassius het volgende:
Is het weer zover?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:11 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Nee, hij hamstert in Nederland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |