Dat is een knal. Druk is te hoog opgelopen, ergens. Betekend niet meteen dat de kern gaat smelten. Maar het is natuurlijk beter als de stoom binnen blijft.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 10:05 schreef splendor het volgende:
Vanaf 18 seconden zie je ook het begin van de ontploffing.
Ja lekker, nucleair afval in de oceaan.quote:
Met die stoom wolk zullen ze al een wat groter gebied gaan ontruimen. Die meltdown moeten we nog afwachten.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 10:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
Dus als die meltdown echt gebeurt dan moet het eigenlijk nog verder ontruimt worden?
Oh, das geen al te goed nieuws...quote:Op zaterdag 12 maart 2011 10:10 schreef MTL het volgende:
Japan waarschuwt voor nieuwe tsunami:
http://www.nu.nl/buitenla(...)-nieuwe-tsunami.html
Nee. De temperatuur werd te hoog, daarmee de druk van het koelsysteem en daarmee is iets mis gegaan. Zegt verder weinig over de situatie van de reactor kernzelf.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 10:12 schreef Oorlogsheld het volgende:
als ik die foto's hierboven bekijk dan heeft de meltdown dus al plaatsgevonden
Die discussie gaan we niet voeren hier!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 10:13 schreef Microtubuli het volgende:
[..]
Waarom, voor de fun dolfijnen martelen hoeft niet bestraft te worden? Sadistisch mannetje.
ja!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 10:15 schreef banaantjeEE het volgende:
Ben ik nu de enige die geen verschil zie tussen die foto's?
er is een heel gebouw wegquote:Op zaterdag 12 maart 2011 10:15 schreef banaantjeEE het volgende:
Je moet de before en after vergelijken, niet foto 1 en foto 2quote:Op zaterdag 12 maart 2011 10:15 schreef banaantjeEE het volgende:
Welnee, het geraamte staat er nog gewoon.quote:
whatever...quote:Op zaterdag 12 maart 2011 10:17 schreef banaantjeEE het volgende:
Ik zie drie gebouwen, en op die after foto, staan die er nog steeds?
Foto's zijn getrokken vanuit andere invalshoek, maar ik zie echt geen verschil hoor...
Jezus, gast..... het is zelfs omcirkelt op de fotoquote:Op zaterdag 12 maart 2011 10:17 schreef banaantjeEE het volgende:
Ik zie drie gebouwen, en op die after foto, staan die er nog steeds?
Foto's zijn getrokken vanuit andere invalshoek, maar ik zie echt geen verschil hoor...
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 10:15 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Ze zouden dit filmpje moeten uitzenden op de Japanse tv:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |