Niet noodzakelijkerwijs, maar mijn verhaal staat of valt met dat de reactie is stilgelegd.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 09:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Dankjewel voor de uitvoerige uitleg.
Maar Lyrebird, op de radio wordt steeds gesproken van 'de temperatuur is te hoog opgelopen'. Door experts. Dan is er toch nog sprake van een reactie?
Bij BBC weigeren ze ook iets te zeggen over die nuclearplantquote:Op zaterdag 12 maart 2011 09:41 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Word CNN nog steeds gecensureerd? Volgt iemand dat?
Je bedoelt dat de reactor is stilgelegd, denk ik? Maar desondanks loopt de temperatuur op. Die blijft niet hetzelfde, maar loopt op. Dan redeneer ik dat er nog een reactie plaatsvindt, maar ik ben maar een leek.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 09:41 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Niet noodzakelijkerwijs, maar mijn verhaal staat op valt met dat de reactie is stilgelegd.
Was dat bij Tsjernobyl ook niet het geval? Alles maar verzwijgen?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 09:42 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Bij BBC weigeren ze ook iets te zeggen over die nuclearplant
Ik woon er zo'n 150 km vanaf, dus ik ben me bewust van de ernstige problemen.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 09:40 schreef gebrokenglas het volgende:
Nou Lyrebird, ik neem aan dat de sitatie behoorlijk kritiek is daar. Er speelt vast meer dan dat jij zo weet. En de straling is daar al 20x hoger dan normaal dus er zijn wel degelijk zeer ernstige problemen.
Ik had net aardig wat beelden op BBC World News. Maar nu gaat het over een koffieshop en thee.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 09:42 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Bij BBC weigeren ze ook iets te zeggen over die nuclearplant
Denk het niet, anders had je dat wel gehoord denk ik zo.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 09:44 schreef splendor het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen het ijzeren geraamte staat er nog. Zit de reactor ook echt in dit gebouw?
Denk dat deze quasi overal wel zijn opgeheven nuquote:Op zaterdag 12 maart 2011 09:47 schreef DJKoster het volgende:
Nog steeds waarschuwingen voor "very high tsunami's"
die wordt steeds herhaalt geloof ik....quote:
Staat de reactor niet juist rechts van dat ijzeren geraamte (in dat vierkante gebouw).quote:Op zaterdag 12 maart 2011 09:44 schreef splendor het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen het ijzeren geraamte staat er nog. Zit de reactor ook echt in dit gebouw?
Dat doen ze al de hele tijd... Als voorzorg als er wat zou gebeuren.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 09:49 schreef banaantjeEE het volgende:
NHK TV carrying advice to people to protect themselves against radiation. Experts say people should cover their mouths and noses with wet towels. Exposed skin should also be covered and people should wash after coming indoors. People should also avoid vegetables and other fresh food, as well as tap water, until authorities give the all-clear.
Lijkt me wel serieus nu?
Reactor, reactie, het gaat om hetzelfde, een reactie in een reactor.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 09:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Je bedoelt dat de reactor is stilgelegd, denk ik? Maar desondanks loopt de temperatuur op. Die blijft niet hetzelfde, maar loopt op. Dan redeneer ik dat er nog een reactie plaatsvindt, maar ik ben maar een leek.
Exact.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 09:49 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Staat de reactor niet juist rechts van dat ijzeren geraamte (in dat vierkante gebouw).
Stuur alvast je tech ff naar mequote:Op zaterdag 12 maart 2011 09:52 schreef Lyrebird het volgende:
Ben bang dat onze baby twee hoofden zal hebben.
wow, dat is een beste explosiequote:Op zaterdag 12 maart 2011 09:52 schreef theNull het volgende:
http://www.twitvid.com/LICNU
Live explosion
Dat is niet live.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 09:52 schreef theNull het volgende:
http://www.twitvid.com/LICNU
Live explosion
Ik heb nog 80k nodig, want was gisteren niet online en zit nu in bill-lock. [/insidersantwoord]quote:Op zaterdag 12 maart 2011 09:53 schreef raptorix het volgende:
[..]
Stuur alvast je tech ff naar me
[insidersgrap]
quote:
Dus waarschijnlijk wordt nu alles binnen een straal van 60 km langzamerhand afgesloten? Serieuze shit...quote:Op zaterdag 12 maart 2011 09:58 schreef DutchErrorist het volgende:
0857: The BBC's Nick Ravenscroft was on his way towards Fukushima, but about 60km from the plant was stopped by the police and told it was too dangerous to proceed. He says there is lots of traffic coming in the other direction. Authorities in vehicles with sirens are making public announcements to the crowds.
Dat dacht ik dus ook net. Ik was midden in Christchurch en ben wel weer thuis, maar qua gevoel enzo nog niet helemaal mezelf. Maar als ik dit dan zie, voel ik me bijna een aansteller. Echt erg daar voor al die mensen. Moet vreselijk zijn.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 10:00 schreef Pietverdriet het volgende:
Hebben die mensen in Christchurch nog geluk gehad als je dit allemaal zo ziet...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |