quote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:53 schreef henk.jansen het volgende:
Werkende cams
http://www.sstnl.web44.net/4camsonly/
Graag gedaan
Is dat zo? Ik heb alleen gehoord dat hij 500 zou krijgen als hij en een ander de missie zou volbrengen of 1000 als hij twee anderen de missie kon laten volbrengen.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:56 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Maar hij krijgt het wel, werd gewoon door de stem gezegd
zou wel leuk zijnquote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:43 schreef Gamey het volgende:
dit houd nu wel in dat de telefoon de komende 2 uur niet gaat.
en dat er buiten die 2 dwazen die lopen niet veel anders zal gebeuren
ze maakt sjerrun he-le-maal gekquote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:59 schreef PoezeligDing het volgende:
Joanna; wat jij gedaan hebt met die miss verkiezing gaat je leven veranderen. Mensen gaan dat herinneren.
Welke miss verkiezing?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:59 schreef PoezeligDing het volgende:
Joanna; wat jij gedaan hebt met die miss verkiezing gaat je leven veranderen. Mensen gaan dat herinneren.
Mijn vrouw mag dat! Ze heeft het nodigquote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:58 schreef henk.jansen het volgende:
Moet er wel even bij vermelden dat mijn vrouw die niet als alle andere getrouwde sufkutten ligt te slapen hahahahahahahahahahaha
Die heeft ze namelijk gevonden
Kusjes voor Yolande
Ik ook ja, volgens mij krijgt Flip nixquote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik heb alleen gehoord dat hij 500 zou krijgen als hij en een ander de missie zou volbrengen of 1000 als hij twee anderen de missie kon laten volbrengen.
ik ben er voor 99,3% zeker vanquote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik heb alleen gehoord dat hij 500 zou krijgen als hij en een ander de missie zou volbrengen of 1000 als hij twee anderen de missie kon laten volbrengen.
verdomme en ik denken dat mijn reset geholpen heeft.... lag het daar niet aanquote:
als hij zelf en een medebewoner lopen beide 500quote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Sharon zet Joanna op een voetstuk.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:59 schreef mevrouwdebok het volgende:
[..]
ze maakt sjerrun he-le-maal gek
Dat heeft Servio hem wel verteltquote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:59 schreef Krambo het volgende:
[..]
Ik ook ja, volgens mij krijgt Flip nix
Nope, zegt me niets.quote:
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:00 schreef mootie het volgende:
Joanna vindt het belangrijk dat mensen zichzelf accepteren zoals ze zijn.
Tuuuuuuuurlijk.
Nee, ze moeten allemaal haar gedrag maar accepteren, anders is onze majesteit op de teentje getraptquote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:00 schreef mootie het volgende:
Tuuuuuuuurlijk.
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:00 schreef mootie het volgende:
Tuuuuuuuurlijk.
Zat ze van de week ook niet te vertellen dat ze littekens zo mooi vindt?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:01 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Botox is ook zoals mensen zelf zijn
als het maar aktieis.......quote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:02 schreef RobbieBoy het volgende:
iemand hier die al een idee voor een missie via de hyve heeft verstuurd?
Kan dat nog dan en welke Hyve?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:02 schreef RobbieBoy het volgende:
Dank je!quote:
Een voettocht naar Nederland voor Joanna?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:02 schreef RobbieBoy het volgende:
Zegt ze dat?!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:00 schreef mootie het volgende:
Tuuuuuuuurlijk.
ow ja was ook ene optie ene voor karim en ene voor philipquote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:02 schreef RobbieBoy het volgende:
ze doen het verdraaid goed. Ik weet niet of ik het zolang vol ga houden.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:03 schreef Niki.P het volgende:
Ze zijn een half uur bezig nog 1 1/2 uur te gaan
http://secretstorynl.hyves.nl/quote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:03 schreef vuurvliegje69 het volgende:
[..]
Kan dat nog dan en welke Hyve?
pff ik ben al verward genoeg, teruglezen gaat dat alleen nog maar verergeren ben ik bangquote:
wat een zielig meisje is dat eigenlijkquote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:04 schreef PoezeligDing het volgende:
Wat een gelul, Joanna voelde zich dik, neus in de lucht, dat zal respect bij mensen afdwingen.
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:04 schreef mevrouwdebok het volgende:
je lichaam is een tempel ,omg ze is aan het hersenspoelen
Nou ja, samen met Servio en dan het gesprek op gang houdenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:04 schreef Gert het volgende:
Maar goed, wat een straf: twee uur bewegen.
Gek hč, haar moeder stimuleert het om meisjes van 17 een schaamlipcorrectie te laten uitvoeren als ze daar onzeker over zijn.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:04 schreef mevrouwdebok het volgende:
[..]
wat een zielig meisje is dat eigenlijk
Hou op over Joannaquote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:05 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Dat snap ik niet, ze kan alles toch weg laten zuigen in de kliniek van mama?
Moeder heeft geen kliniek, moeder is tussenpersoon, werft klanten voor klinieken.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:05 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Dat snap ik niet, ze kan alles toch weg laten zuigen in de kliniek van mama?
Heeft ze van d'r moeder geleerd.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:03 schreef mootie het volgende:
Het probleem is dat Joanne best overtuigend overkomt, dus mensen die niet al te veel nadenken trappen er zo in.
Flauwigheidje, ben het zelf al weer vergetenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:04 schreef Vultarian het volgende:
[..]
pff ik ben al verward genoeg, teruglezen gaat dat alleen nog maar verergeren ben ik bang
Als het jo uitkomt.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:06 schreef Little_Lunatic het volgende:
sinds wanneer is Jo zo close met sharon ??
ja, da's toch knapquote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:06 schreef mootie het volgende:
Joanna spreekt zichzelf zoooooo tegen, maar ze brengt het alsof het de absolute waarheid is. Best een kunst eigenlijk.
Zie daar het pvv-effect.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:03 schreef mootie het volgende:
Het probleem is dat Joanne best overtuigend overkomt, dus mensen die niet al te veel nadenken trappen er zo in.
Whatever, maakt dat verschil?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:06 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Moeder heeft geen kliniek, moeder is tussenpersoon, werft klanten voor klinieken.
wat ik nog onbegrijpelijker vind is die liposuctie bij dat grietje van 21(?) die zag er goed uit, echt geen liposuctie nodigquote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:05 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Gek hč, haar moeder stimuleert het om meisjes van 17 een schaamlipcorrectie te laten uitvoeren als ze daar onzeker over zijn.
Feiten zijn feiten.quote:
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:08 schreef wieweetwatt het volgende:
Lieve mensen, deze addict gaat slapen.
Alvast slaap lekker voor iedereen![]()
trustequote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:08 schreef wieweetwatt het volgende:
slaapt en droomt u lekker!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:08 schreef wieweetwatt het volgende:
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:08 schreef Warkont het volgende:
[..]
Zodra ze in bed kruipt krijgt ze een lans in dr navel
oh , oke, heb de streams net pas aan en zag alleen Flip, Jo, Servio en Sharonquote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:08 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Zit nog steeds buiten, op een ligbed met dekentje waar ze eerst met Guido en Alex zat
joanna-logica?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:09 schreef mootie het volgende:
Jo weet de achternaam van Flip, maar ze mag het niet zeggen. Ze vertaalt het in het Nederlands, grote jan, want dan zegt ze het eigenlijk niet.
geen nachtmerries maar ze is gewoon lekker en bitchyquote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:09 schreef Spooky4u het volgende:
Geen nachtmerries over Jo he wieweetwatt, ik kan het me namelijk zo voorstellen
quote:
Ontplofte lippen en ontplofte tieten zijn al een mooi beginscenarioquote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:10 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
geen nachtmerries maar ze is gewoon lekker en bitchy
Best triest eigenlijk hequote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:11 schreef MaryMouse het volgende:
hmmm.. as usual... niets spannends op de slaapkamers... Serv en Flip rond de tafel lopend is veel boeiender.
Als ik weet dat jij achter me staat.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:10 schreef Coos het volgende:
Ik hou het ook voor gezien.
Mootie hou jij het spul hier bij de les??![]()
dat zegt eigenlijk al wel genoeg, dat dat het meest boeiend isquote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:11 schreef MaryMouse het volgende:
hmmm.. as usual... niets spannends op de slaapkamers... Serv en Flip rond de tafel lopend is veel boeiender.
Hoe lang moeten we nog?quote:
hoop dat ze niet totaal blind isquote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:11 schreef PoezeligDing het volgende:
Joanna; ik match niet snel met mensen, zoals ik met jou match.
Hoorde ik Sharon niet eerder dat ze Jo achterbaks vindt?
au naturelquote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:10 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Ontplofte lippen en ontplofte tieten zijn al een mooi beginscenario
Sharon gelooft ook niets van haar.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:11 schreef PoezeligDing het volgende:
20 min en een uurquote:
Voel je iets prikken in je rug?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Als ik weet dat jij achter me staat.
Tja, en ik blijf toch kijken.... :-(quote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:12 schreef Vultarian het volgende:
[..]
dat zegt eigenlijk al wel genoeg, dat dat het meest boeiend is
Maar ze hebben nu een "Klik", en dat teltquote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:11 schreef PoezeligDing het volgende:
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:11 schreef PoezeligDing het volgende:
Uhuhquote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:12 schreef md89 het volgende:
Een lange stabiele relatie..was het Joanna niet die de eerste weken voor fakking 100 miljoen triljoen procent zeker wist dat als ze terug kwam hij weg was?
ik wil geen ruzie, ik mag jequote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:12 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Naturel lijkt ze me helemaal een uitgezakte 50+
ik zou die kans ook pakken om er snel vandoor te gaanquote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:12 schreef md89 het volgende:
Een lange stabiele relatie..was het Joanna niet die de eerste weken voor fakking 100 miljoen triljoen procent zeker wist dat als ze terug kwam hij weg was?
Overlopert!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:12 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Maar ze hebben nu een "Klik", en dat telt
Was dat op de streams?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:13 schreef Spooky4u het volgende:
Ik denk dat Bommerinnetje weer heeft laten zien wie de broek thuis aan heeft en Bommie naar bed heeft gestuurd.
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:13 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
ik wil geen ruzie, ik mag je![]()
Nu echt slaap lekker allemaal
LOL dat begreep ikquote:
ze hoeven toch niet te schatten? er hingen daar toch 4 klokken aan de muur?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:15 schreef Niki.P het volgende:
Ze zijn echt slecht in het inschatten van tijd..
Toch dacht Aafke dat ze een kwartiertje aan het lopen zijnquote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:16 schreef Vultarian het volgende:
[..]
ze hoeven toch niet te schatten? er hingen daar toch 4 klokken aan de muur?
Verder op de bank, het onderwerp van gesprek, Philip, moet wel in beeld zijn natuurlijk.quote:
En wat dacht je van mij? Ik probeer deze missie te verslaan voor 0 euro's. Gelukkig een verslaving die mij geen geld kost.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:17 schreef ABundy het volgende:
Echt raar dat het geld niet naar ratio verdeeld wordt woor wat ze moeten doen. 250 euries voor een uur lopen terwijl 10 minuten hinkelen 100 euro oplevert.
Precies, met d'r schone poes.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:18 schreef mootie het volgende:
En Joanna roddelt over Aafke, en ze vindt het maar wat leuk!
En vanavond beweert ze nog dat ze nooooooit roddeldequote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:18 schreef mootie het volgende:
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:18 schreef bollokus het volgende:
maar als ik het goed begrepen heb gaat flipje hier niks voor krijgen
500 euries naar mijn wetenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:18 schreef bollokus het volgende:
maar als ik het goed begrepen heb gaat flipje hier niks voor krijgen
Dab hadden vanaf dag 1 al niemand meerquote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:17 schreef ruudpuntenel het volgende:
"Joanne, je dekt je microfoon af". 2 keer geel is toch rood? Eruit Joanne
mmm. dat is weer een lastige situatie....quote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:19 schreef Krambo het volgende:
[..]
Zo heb ik het ook begrepen, maar er zijn users die iets anders gehoord hebben
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:18 schreef mootie het volgende:
Noop, 500 euro voor Servio als hij de missie loopt met een ander. 1000 als hij het door twee anderen laat lopen. -1000 voor Servio als de missie mislukt.quote:
er is duidelijke gezegdquote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:19 schreef Krambo het volgende:
[..]
Zo heb ik het ook begrepen, maar er zijn users die iets anders gehoord hebben
meer dan eensquote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:19 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
nee, die lult nooit achter iemands rug om, ze zegt het altijd recht in iemands gezicht, heb ik haar eerder horen zeggen.
Denk dat flip 1000 krijgt ....quote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:19 schreef bollokus het volgende:
[..]
mmm. dat is weer een lastige situatie....
Net nog; ik zou nooit met mijn tieten bloot op een kleedje gaan liggen om mijn rug te laten masseren.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:18 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
En vanavond beweert ze nog dat ze nooooooit roddelde
Yupquote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Noop, 500 euro voor Servio als hij de missie loopt met een ander. 1000 als hij het door twee anderen laat lopen. -1000 voor Servio als de missie mislukt.
Maar volgens mij weet Flip niet, dat hij niets krijgt voor zijn twee uur wandelen.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:20 schreef Gamey het volgende:
[..]
er is duidelijke gezegd
500 de man als servio zelf loopt met 1 andere bewoner
1000 voor servio als hij 2 andere zo gek krijgt
-1000 voor servio als de missie faalt
Morgen 22uur op PassieXXX ookquote:
Blijkt trouwens weer dat hij een valse nicht van niks is. Hij had Alex en Gerard moeten laten lopen.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Maar volgens mij weet Flip niet, dat hij niets krijgt voor zijn twee uur wandelen.
een klein vriendje oquote:
Beetje vent wil een normale vrouwquote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:23 schreef mevrouwdebok het volgende:
hoop dat der vent haar alle hoeken van de kamer laat zien als ze terug komt , ze verdiend het
Nou nouquote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:23 schreef mevrouwdebok het volgende:
hoop dat der vent haar alle hoeken van de kamer laat zien als ze terug komt , ze verdiend het
Ik mag servio echt niet, maar hij heeft Philip wel eerlijk gezegt dat hij niet weet of hij er iets voor krijgt.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:22 schreef Ifa het volgende:
[..]
Blijkt trouwens weer dat hij een valse nicht van niks is. Hij had Alex en Gerard moeten laten lopen.
Die stoppen dan gelijk na 5 min. Is geen optiequote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:22 schreef Ifa het volgende:
[..]
Blijkt trouwens weer dat hij een valse nicht van niks is. Hij had Alex en Gerard moeten laten lopen.
quote:
Klopt, viel me ook opquote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:23 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ik mag servio echt niet, maar hij heeft Philip wel eerlijk gezegt dat hij niet weet of hij er iets voor krijgt.
Was tegen Joannaquote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:24 schreef mevrouwdebok het volgende:
oei ik ben iets te betrokken ,moet me rustig houden
vind ik ook niet, ik hou niet van mensen die anderen willen sturen, laat Jo en Flip lekker doen wat ze willenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:25 schreef PoezeligDing het volgende:
De tips van Sharon slaan ook nergens op.
Ik denk na over deelneming aan de vierdaagse, maar dan moet ik NOG meer trainen.quote:
Aandachtquote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:27 schreef MaryMouse het volgende:
Gaat de discussie tussen Jo en Shar ergens over?
Uhm , gaat een discussie met Jo ooit ergens over?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:27 schreef MaryMouse het volgende:
Gaat de discussie tussen Jo en Shar ergens over?
Zo ver is het bij mij niet gekomen gelukkig, maar nooit in dienst geweest...quote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:26 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
F5?Ik heb aan mijn S5 al meer dan genoeg
ja over haarzelf !!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:28 schreef Krambo het volgende:
[..]
Uhm , gaat een discussie met Jo ooit ergens over?
quote:
Letterlijk hij loopt nu al een uur in Servio's kielzogquote:
Seriously Sherlock?!!!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Letterlijk hij loopt nu al een uur in Servio's kielzog
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:29 schreef PoezeligDing het volgende:
Jo kan er niks aan doen dat ze aandacht van Philip krijgt.
Spix doet het wel, ik had bij de txt->html versie.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:28 schreef chufi het volgende:
Shit moet ik nu de boel aan laten staa, normaal doe ik alles uit ...
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Zo ver is het bij mij niet gekomen gelukkig, maar nooit in dienst geweest...
[ afbeelding ]
Shit moet ik nu de boel aan laten staa, normaal doe ik alles uit ...
Thanks, nog maar een uur te verslaan. Gaat het ze lukken denk je voor die 500 euro voor Servio?quote:
doet ze ook niet, ze zet zichzelf voor lulquote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:30 schreef Little_Lunatic het volgende:
ze wil haar vriend niet voor lul zetten .... ja hoor !!!
Kudos voor streamlock!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:30 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Lock lock hou op over lock !!!!
Daar heb jij gelijk inquote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:31 schreef Vultarian het volgende:
[..]
doet ze ook niet, ze zet zichzelf voor lul
Jah, ze gaan het wel halen maar ze worden wel steeds minder active.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Thanks, nog maar een uur te verslaan. Gaat het ze lukken denk je voor die 500 euro voor Servio?
Hij zal er wel ACHTERaan lopenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:30 schreef PoezeligDing het volgende:
Jo wil niet d'r vent voor lul zetten..
Dat heeft ze laatst al uitgebreid gedaan, het is een wonderboy die nooit thuis isquote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:30 schreef Little_Lunatic het volgende:
ze wil haar vriend niet voor lul zetten .... ja hoor !!!
Nah, dansje op de plaats, maar de voetjes bleven wel van de vloer.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:31 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Jah, ze gaan het wel halen maar ze worden wel steeds minder active.
Ze heeft hem ook al een paar keer voor paal gezet. Vertellen dat hij niks kan etc.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:31 schreef Vultarian het volgende:
[..]
doet ze ook niet, ze zet zichzelf voor lul
daarom heeft ze ook een domme vriendquote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:32 schreef Krambo het volgende:
Wat een ongelooflijk domme doos is die Joanna, dat mensen daar intrappen
weltrustenquote:
droomt lekker menneke!quote:
fonsje houd je wel bezig!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:34 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
wtfhebben ze de boel weer veranderd?
Al een uurtje of 3quote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:34 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
.quote:
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:35 schreef ABundy het volgende:
[..]
.
Na de dood van het vorig lijk is er dus een nieuw lijk opgestaan.
Walrus, het 2de lijk van het huis!
nou... ik vind er nog niet dood......quote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:35 schreef ABundy het volgende:
[..]
.
Na de dood van het vorig lijk is er dus een nieuw lijk opgestaan.
Walrus, het 2de lijk van het huis!
dat zegt toch meer over haar dan over hem?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:33 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze heeft hem ook al een paar keer voor paal gezet. Vertellen dat hij niks kan etc.
Gebruik je fantasie, jonguh!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:35 schreef bollokus het volgende:
[..]
nou... ik vind er nog niet dood......
En qua gewicht is ze meer als de gemiddelde vrouw dan de andere meiden.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:35 schreef bollokus het volgende:
[..]
nou... ik vind er nog niet dood......
Hier doet hij het weer in IE Google chromequote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:34 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:36 schreef Kwaliteit het volgende:
heb de oude toestand maar weer teruggezet: www.spixtv.nl
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:36 schreef mootie het volgende:
[..]
En qua gewicht is ze meer als de gemiddelde vrouw dan de andere meiden.
Hoe komt dat nou Kwali? Dat eindeloos gekut met die streams door sst?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:36 schreef Kwaliteit het volgende:
heb de oude toestand maar weer teruggezet: www.spixtv.nl
idd hoe komt dat nou zeeeeer irritant !quote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:37 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hoe komt dat nou Kwali? Dat eindeloos gekut met die streams door sst?
ze willen dat vermeiden sites zoals spixquote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:37 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hoe komt dat nou Kwali? Dat eindeloos gekut met die streams door sst?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |