20 min en een uurquote:
Voel je iets prikken in je rug?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Als ik weet dat jij achter me staat.
Tja, en ik blijf toch kijken.... :-(quote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:12 schreef Vultarian het volgende:
[..]
dat zegt eigenlijk al wel genoeg, dat dat het meest boeiend is
Maar ze hebben nu een "Klik", en dat teltquote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:11 schreef PoezeligDing het volgende:
Joanna; ik match niet snel met mensen, zoals ik met jou match.
Hoorde ik Sharon niet eerder dat ze Jo achterbaks vindt?
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:11 schreef PoezeligDing het volgende:
Joanna; ik match niet snel met mensen, zoals ik met jou match.
Hoorde ik Sharon niet eerder dat ze Jo achterbaks vindt?
Uhuhquote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:12 schreef md89 het volgende:
Een lange stabiele relatie..was het Joanna niet die de eerste weken voor fakking 100 miljoen triljoen procent zeker wist dat als ze terug kwam hij weg was?
ik wil geen ruzie, ik mag jequote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:12 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Naturel lijkt ze me helemaal een uitgezakte 50+
ik zou die kans ook pakken om er snel vandoor te gaanquote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:12 schreef md89 het volgende:
Een lange stabiele relatie..was het Joanna niet die de eerste weken voor fakking 100 miljoen triljoen procent zeker wist dat als ze terug kwam hij weg was?
Overlopert!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:12 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Maar ze hebben nu een "Klik", en dat telt
Was dat op de streams?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:13 schreef Spooky4u het volgende:
Ik denk dat Bommerinnetje weer heeft laten zien wie de broek thuis aan heeft en Bommie naar bed heeft gestuurd.
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:13 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
ik wil geen ruzie, ik mag je![]()
Nu echt slaap lekker allemaal
LOL dat begreep ikquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |