Beetje vent wil een normale vrouwquote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:23 schreef mevrouwdebok het volgende:
hoop dat der vent haar alle hoeken van de kamer laat zien als ze terug komt , ze verdiend het
Nou nouquote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:23 schreef mevrouwdebok het volgende:
hoop dat der vent haar alle hoeken van de kamer laat zien als ze terug komt , ze verdiend het
Ik mag servio echt niet, maar hij heeft Philip wel eerlijk gezegt dat hij niet weet of hij er iets voor krijgt.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:22 schreef Ifa het volgende:
[..]
Blijkt trouwens weer dat hij een valse nicht van niks is. Hij had Alex en Gerard moeten laten lopen.
Die stoppen dan gelijk na 5 min. Is geen optiequote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:22 schreef Ifa het volgende:
[..]
Blijkt trouwens weer dat hij een valse nicht van niks is. Hij had Alex en Gerard moeten laten lopen.
quote:
Klopt, viel me ook opquote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:23 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ik mag servio echt niet, maar hij heeft Philip wel eerlijk gezegt dat hij niet weet of hij er iets voor krijgt.
Was tegen Joannaquote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:24 schreef mevrouwdebok het volgende:
oei ik ben iets te betrokken ,moet me rustig houden
vind ik ook niet, ik hou niet van mensen die anderen willen sturen, laat Jo en Flip lekker doen wat ze willenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:25 schreef PoezeligDing het volgende:
De tips van Sharon slaan ook nergens op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |