ze doen het verdraaid goed. Ik weet niet of ik het zolang vol ga houden.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:03 schreef Niki.P het volgende:
Ze zijn een half uur bezig nog 1 1/2 uur te gaan
http://secretstorynl.hyves.nl/quote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:03 schreef vuurvliegje69 het volgende:
[..]
Kan dat nog dan en welke Hyve?
pff ik ben al verward genoeg, teruglezen gaat dat alleen nog maar verergeren ben ik bangquote:
wat een zielig meisje is dat eigenlijkquote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:04 schreef PoezeligDing het volgende:
Wat een gelul, Joanna voelde zich dik, neus in de lucht, dat zal respect bij mensen afdwingen.
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:04 schreef mevrouwdebok het volgende:
je lichaam is een tempel ,omg ze is aan het hersenspoelen
Nou ja, samen met Servio en dan het gesprek op gang houdenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:04 schreef Gert het volgende:
Maar goed, wat een straf: twee uur bewegen.
Gek hè, haar moeder stimuleert het om meisjes van 17 een schaamlipcorrectie te laten uitvoeren als ze daar onzeker over zijn.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:04 schreef mevrouwdebok het volgende:
[..]
wat een zielig meisje is dat eigenlijk
Hou op over Joannaquote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:05 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Dat snap ik niet, ze kan alles toch weg laten zuigen in de kliniek van mama?
Moeder heeft geen kliniek, moeder is tussenpersoon, werft klanten voor klinieken.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:05 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Dat snap ik niet, ze kan alles toch weg laten zuigen in de kliniek van mama?
Heeft ze van d'r moeder geleerd.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:03 schreef mootie het volgende:
Het probleem is dat Joanne best overtuigend overkomt, dus mensen die niet al te veel nadenken trappen er zo in.
Flauwigheidje, ben het zelf al weer vergetenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:04 schreef Vultarian het volgende:
[..]
pff ik ben al verward genoeg, teruglezen gaat dat alleen nog maar verergeren ben ik bang
Als het jo uitkomt.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:06 schreef Little_Lunatic het volgende:
sinds wanneer is Jo zo close met sharon ??
ja, da's toch knapquote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:06 schreef mootie het volgende:
Joanna spreekt zichzelf zoooooo tegen, maar ze brengt het alsof het de absolute waarheid is. Best een kunst eigenlijk.
Zie daar het pvv-effect.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:03 schreef mootie het volgende:
Het probleem is dat Joanne best overtuigend overkomt, dus mensen die niet al te veel nadenken trappen er zo in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |