quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:36 schreef Tassie37 het volgende:
[..]
En bij jou vraag ik me continu af wat er onder die lederhose zit.
quote:
Ik zeg: trek een nummertjequote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:36 schreef Tassie37 het volgende:
[..]
En bij jou vraag ik me continu af wat er onder die lederhose zit.
Ik heb vertrouwenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:37 schreef Kwaliteit het volgende:
de links en verwijzingen worden geupdate @ spixtv.nl
dus mocht je opeens fouten zien, geen paniek!
Psies! Mensen met verstand van zaken weten hoe de shit werkt!quote:
quote:
nogmaals: bedankt, ik begon ineens wel heeel erg veel verslaafde neigingen te krijgen zo zonder streamsquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:37 schreef Kwaliteit het volgende:
dus toch homoquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:38 schreef Mylene het volgende:
Alex tegen Sharon toen jij in je box zat, zat ik al in de scene.
Inderdaad,weer zon faal actie van faalex hahaquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:38 schreef Mylene het volgende:
Alex tegen Sharon toen jij in je box zat, zat ik al in de scene.
Okidoki! *nummertje trekt*....1!quote:
Thanks kwaliteit google chrome werkt ook weer perfectquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:37 schreef Kwaliteit het volgende:
En ik ookquote:
Moeten we vrezen? Vast niet. Bollokus komt me altijd redden.....quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:37 schreef Kwaliteit het volgende:
ik had nergens las van!!! vond het wel lekker even zonder verplichting. ff lekker vrijetijd heb er van genoten!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:38 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
nogmaals: bedankt, ik begon ineens wel heeel erg veel verslaafde neigingen te krijgen zo zonder streams
Oh zijn ze weer aan het kriebelen?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:39 schreef Flow3r het volgende:
ben nog steeds blij met de streams, zie nu Laura met Alex
Laura op Alex, met enige voorzichtigheidquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:40 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Oh zijn ze weer aan het kriebelen?
dus die hond van je is eindelijk verder gekomen dan de achterdeurquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:40 schreef bollokus het volgende:
[..]
ik had nergens las van!!! vond het wel lekker even zonder verplichting. ff lekker vrijetijd heb er van genoten!
Topique was gelocked misschien?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:41 schreef Thea-ter-Stuk het volgende:
Het qouten in de vorige COS is denk ik mislukt, ik kreeg een bericht dat ik geen rechten had om iets te posten.
Wat ik me wel afvraag: waarom zit Gerard erin, hij heeft al geld genoeg, met die ton veegt hij zijn kont af waarschijnlijk.
Hij is wel leuk.
voor een HJ doe ik BIJNA allesquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:40 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Moeten we vrezen? Vast niet. Bollokus komt me altijd redden.....
hij zit er alleen in om het spelquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:41 schreef Thea-ter-Stuk het volgende:
Het qouten in de vorige COS is denk ik mislukt, ik kreeg een bericht dat ik geen rechten had om iets te posten.
Wat ik me wel afvraag: waarom zit Gerard erin, hij heeft al geld genoeg, met die ton veegt hij zijn kont af waarschijnlijk.
Hij is wel leuk.
Wwow had je nu al een ban?Ik denk een record.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:41 schreef Thea-ter-Stuk het volgende:
Hij is wel leuk.
Misschien vindt ie het gewoon heel leuk?:Dquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:41 schreef Thea-ter-Stuk het volgende:
Hij is wel leuk.
ze is er net weer mee gestoptquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:40 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Oh zijn ze weer aan het kriebelen?
Cos vol danquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:41 schreef Thea-ter-Stuk het volgende:
Hij is wel leuk.
En bedankt Markquote:
Vorige topic was vol waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:41 schreef Thea-ter-Stuk het volgende:
Hij is wel leuk.
we hebben hier 200 HA grond dus heeft plaats genoegquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:41 schreef superkokje het volgende:
[..]
dus die hond van je is eindelijk verder gekomen dan de achterdeur
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:41 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Wwow had je nu al een ban?Ik denk een record.![]()
Aleen vannacht gegaan zo te gelezen te hebben wat een faal weer van Alphonsquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:41 schreef flugeltje het volgende:
Kunnen ze nu eindelijk die kleretelefoon weer een keer laten rinkelen?
ditoquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:42 schreef iBenny het volgende:
Weetje... ik snap geen ene moer van Laura
ik ook nietquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:42 schreef iBenny het volgende:
Ik denk dat ze Alex wel leuk vindt, maar geen relatie binnen het huis wil en al helemaal niet met Ridder Pispaal.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:42 schreef iBenny het volgende:
Ooh, zou kunnen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:41 schreef superkokje het volgende:
[..]
dus die hond van je is eindelijk verder gekomen dan de achterdeur
We???.......Geef ik je daarom al die Hertogjes en massages? Kom je daar nu mee aan!!!!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:42 schreef bollokus het volgende:
[..]
we hebben hier 200 HA grond dus heeft plaats genoeg
maar ik wel weer
Amenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:42 schreef iBenny het volgende:
Tijdens de uitzending op net 5 live ook 2 keer.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:42 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Aleen vannacht gegaan zo te gelezen te hebben wat een faal weer van Alphons
krijgt steeds meer het idee dat je jaloers bentquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:42 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
En bedankt Mark![]()
Enne gatver die klauwen van Laura motten ze ook op haar rug binden, dan hebben we er helemaal geen last meer van.
Verder zegt ze toch niks
Ik denk dat ze ut zelf ook niet snaptquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:42 schreef iBenny het volgende:
Juist! Wat vind jij van Windows7, ben nieuwsgierig?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:38 schreef versabommie het volgende:
[..]
Psies! Mensen met verstand van zaken weten hoe de shit werkt!
Lol, ik las masturberenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:42 schreef Mylene het volgende:
Laura wilde FaAlex toch niet masseren? Hij mompelde iets over een grote beurt.
Ze wil wel maar durft niet voor de kindertjes waar ze werkt.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:42 schreef iBenny het volgende:
Misschien moet je haar eens uitnodigen als dit voorbij is, om te kriebelen. Ik snap er overigens ook geen ruk vanquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:42 schreef iBenny het volgende:
een collega !! heb je net iemand gezien da als alleen de hond????quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:43 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
We???.......Geef ik je daarom al die Hertogjes en massages? Kom je daar nu mee aan!!!!
Niemand doet dat haastquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:42 schreef iBenny het volgende:
Dat gekriebel en gefruniek de hele dag aan iedereen, is toch liefquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:43 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
waarom vind je dat? ze is saaaaaaaaaaaaaai
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:44 schreef Doortjee het volgende:
[..]
Dat gekriebel en gefruniek de hele dag aan iedereen, is toch lief
Dat was toen nog niet aan de orde.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:43 schreef Urb het volgende:
[..]
Tijdens de uitzending op net 5 live ook 2 keer.
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:44 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Niemand doet dat haast![]()
Behalve zijzelf als je de statements zo hoort.
"Ik ben een meisje-meisje"![]()
"Ik wind mannen om mijn vinger" dan bedoeld ze natuurlijk haar eigen kriebelvinger
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:45 schreef Thea-ter-Stuk het volgende:
Aaargh ik heb de verkeerde gekwoot.
d'r moet gewoon een fakking slaapkamerverbod komenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:45 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Zitten ze wel eens ergens anders dan
....mokt nog even door.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:44 schreef bollokus het volgende:
[..]
een collega !! heb je net iemand gezien da als alleen de hond????
morgen, de hele uitzending is een SLquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:45 schreef bollokus het volgende:
wanneer gaan ze eigenlijk met streamlocks beginnen in de live uitzending op net5???
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:45 schreef bollokus het volgende:
wanneer gaan ze eigenlijk met streamlocks beginnen in de live uitzending op net5???
Idd. Maar laat ze eens wat doen dan. Een opdracht elk twee uur telefoon en dat faalt alquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:45 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
d'r moet gewoon een fakking slaapkamerverbod komen
heeft hij ook een #rooiebroekquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:46 schreef minzo het volgende:
Lol ik zag Gerard niet eens op de bank door zijn rode trui
Zeg niet gaan vloeken hequote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:43 schreef superkokje het volgende:
[..]
krijgt steeds meer het idee dat je jaloers bent
slaap lekkerquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:46 schreef Tassie37 het volgende:
Fokkertjes. Ik ga aftaaien. Morgenvroeg wordt ik weer verwacht bij mijn schizofrene baasch.
De groenten en tot sinas!
Slaap lekker!!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:46 schreef Tassie37 het volgende:
Fokkertjes. Ik ga aftaaien. Morgenvroeg wordt ik weer verwacht bij mijn schizofrene baasch.
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:46 schreef Tassie37 het volgende:
Ontsteking net als Aafke aan haar oog.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:46 schreef SecretStoryWous het volgende:
Wat heeft flip eigenlijk een vage stip onder zijn neus...
dag daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaagquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:46 schreef Tassie37 het volgende:
slaapze, tassiequote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:46 schreef Tassie37 het volgende:
Ja, ,daar waar er nooit een fak terecht komt van de fakking verwachtingen van die fakkiing streamers. Daarom zit ik ook op Fak!quote:
je wilt stiekem gewoon zelf gekriebeld worden door Lauquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:47 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Zeg niet gaan vloeken he![]()
![]()
Waar zou ik jaloers op moeten zijn.
Dat ze zo entertaining in de groep is? Dat ze een meisje-meisje meisje is? Dat ze haast niets zegt? Tijdens ontbijt en avondeten alleen haar mond opendoet om er eten in te schuiven?
En nee ik zie er zelf niet uit als een bootwerker dat ik jaloers zou kunnen zijn![]()
Ja dat was eerst ontstokenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:46 schreef SecretStoryWous het volgende:
Wat heeft flip eigenlijk een vage stip onder zijn neus...
ik niet, heb l een voetmassage!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:48 schreef superkokje het volgende:
[..]
je wilt stiekem gewoon zelf gekriebeld worden door Lau
Ik zou bijna met je gaan lunchkriebelen!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:48 schreef flugeltje het volgende:
Je kunt lang en breed gaan over dat kriebelen... Het is natuurlijk wel fucking lekker als je de ontvangende partij bent..
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:48 schreef flugeltje het volgende:
Je kunt lang en breed gaan over dat kriebelen... Het is natuurlijk wel fucking lekker als je de ontvangende partij bent..
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:46 schreef Tassie37 het volgende:
arme ding krijgt afkickverschijnselenquote:
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:48 schreef superkokje het volgende:
[..]
je wilt stiekem gewoon zelf gekriebeld worden door Lau
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:48 schreef Noelle06 het volgende:
Guido zegt tegen Gerard. Oude biljonair.
Zou Guido gedrukt hebben op Karim om hemm zo geld te geven en dat karim op Gerard gaat stemmen omdat Guido het gunt aan Karim?
arm kind, laat ze meteen preventief botoxenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:49 schreef mootie het volgende:
Ze denken dat Jo als eerste kinderen krijgt. Lijkt me ook een goed plan, met die vriend waar ze niks mee kan.
Ik ben bang dat ze personen gezocht hebben die al ingeschreven staan bij een castingbureau en daarom dat ze Gerard wel ok vonden.quote:
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:49 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Al zou ik al mijn fakking kleren in moeten leveren, ik onderga het niet
Daarom reageer ik zo weinig heb twee franse bootwerkers voeten onder handen...maar mijn streams doen het!quote:
Ik weet niet of mijn persoonlijke kriebelslaaf dat wel okay vind...... Hmz, vast wel...quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:48 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik zou bijna met je gaan lunchkriebelen!
Die is zo mogelijk veel levendiger dan die vieze Laura! Kappe nu Benny! Anders doe ik een faketweet en ben je weer de hele nacht online voor jan lul!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:49 schreef iBenny het volgende:
En ik ben die etalagepop van een Maik ook wel zat
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:50 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Daarom reageer ik zo weinig heb twee franse bootwerkers voeten onder handen...maar mijn streams doen het!
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
Die is zo mogelijk veel levendiger dan die vieze Laura! Kappe nu Benny! Anders doe ik een faketweet en ben je weer de hele nacht online voor jan lul!
das niet waar bommiequote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
Die is zo mogelijk veel levendiger dan die vieze Laura! Kappe nu Benny! Anders doe ik een faketweet en ben je weer de hele nacht online voor jan lul!
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hij hoeft zich niet druk te make, als je voor die tijd nou even mod word, dan laat ik je in de kou staanquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:50 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik weet niet of mijn persoonlijke kriebelslaaf dat wel okay vind...... Hmz, vast wel...
Zodra ze hoort dat er een kans bestaat dat ze je doosch aan gort knippen gaat dat dus echt niet meer gebeuren...quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:49 schreef mootie het volgende:
Ze denken dat Jo als eerste kinderen krijgt. Lijkt me ook een goed plan, met die vriend waar ze niks mee kan.
jawelquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:51 schreef iBenny het volgende:
[..]
das niet waar bommie
En daar trap ik neit meer in
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:52 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Zodra ze hoort dat er een kans bestaat dat ze je doosch aan gort knippen gaat dat dus echt niet meer gebeuren...
Zo wel he, rooiebroekensnuiver!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:51 schreef iBenny het volgende:
[..]
das niet waar bommie
En daar trap ik neit meer in
Dat je dat nog weetquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hij hoeft zich niet druk te make, als je voor die tijd nou even mod word, dan laat ik je in de kou staan
Kom dan.... nuuuuhhuuuu!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hij hoeft zich niet druk te make, als je voor die tijd nou even mod word, dan laat ik je in de kou staan
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:52 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Zodra ze hoort dat er een kans bestaat dat ze je doosch aan gort knippen gaat dat dus echt niet meer gebeuren...
ik word daar zo vrolijk van.. die gemiddeldesquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:52 schreef SecretStoryWous het volgende:
Interessant, praten over penislengtes
Die lacht zich nu nog kapot.. En we hebben PC eend die die history op kan rakelenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:52 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat je dat nog weet
Jammer dat ons aller TL hier niet meer meepost...
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:53 schreef Ceetje.. het volgende:
volgens mij dacht Alphons gisteren: Wat Bommie kan, kan ik ook, effe twitteren dat we om de 2 uur de foon laten gaan, laten we 'm drie keer rinkelen, en al die Fakkers zitten mooi voor jan lul de hele nacht op
volgens mij dacht Alphons gisteren: Wat Bommie kan, kan ik ook, effe twitteren dat we om de 2 uur de foon laten gaan, laten we 'm drie keer rinkelen, en al die Fakkers zitten mooi voor jan lul de hele nacht op
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:52 schreef SecretStoryWous het volgende:
Interessant, praten over penislengtes
Ja want Gerard wil ook graag dat karim zijn geheim raad.Het is daar een gun factory.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:48 schreef Noelle06 het volgende:
Guido zegt tegen Gerard. Oude biljonair.
Zou Guido gedrukt hebben op Karim om hemm zo geld te geven en dat karim op Gerard gaat stemmen omdat Guido het gunt aan Karim?
ik ook niet, maar alphons dacht hetquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:54 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Niet AL, ik blijf echt niet op voor elke debiele aktie.Lees de volgende ochtend wel wat er gebeurt is.
Nah, ik spreek 'm nog regelmatig... Ben zelfs op z'n huwelijk geweest. Heb 'm toen maar geen blauwtje laten lopen....quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:53 schreef versabommie het volgende:
[..]
Die lacht zich nu nog kapot.. En we hebben PC eend die die history op kan rakelen
Dus zeg je eigenlijk tegen je kijkers, fuck you, stelletje dwazenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:53 schreef Ceetje.. het volgende:
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:56 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Dus zeg je eigenlijk tegen je kijkers, fuck you, stelletje dwazen
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:54 schreef trixietrixie het volgende:
Ik zag gisterenavond alex een kelner spelen in de rozenboom van gtst.
Iemand anders ook opgevallen?
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:56 schreef flugeltje het volgende:
Staat Joanna daar nu echt te meten hoe diep ze gepenetreerd kan worden?
joanna staat bij mij standaard op mute, maar ik schakel effe overquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:56 schreef flugeltje het volgende:
Staat Joanna daar nu echt te meten hoe diep ze gepenetreerd kan worden?
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:56 schreef MissJ.24 het volgende:
Joanne is zo dom.......24 cm pik hadSophia gehad, dus conclussie van Joanne,dan zit die tegen je maag!!!
Joanne,er zit nog een baarmoeder tussen........*doet Maaskantje* KUT
Dus dan drukken ze die baarmoeder tegen je maag?...quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:56 schreef MissJ.24 het volgende:
Joanne is zo dom.......24 cm pik hadSophia gehad, dus conclussie van Joanne,dan zit die tegen je maag!!!
Guido? zei: "Dan zit ie tegen je plastic aan te tikken"quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:56 schreef MissJ.24 het volgende:
van hem kan ik het op een of andere manier hebbenquote:
pfff gewoon streamenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:58 schreef SecretStoryWous het volgende:
Tips om porno te verbergen op je pc!
Ik speur die pr0nzoekers juist soms op, dus heb Guido's wijze lessen niet nodigquote:
of drank en muziekquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:59 schreef flugeltje het volgende:
Dat hangen en luilakken is echt dramatisch... Gooi er verdomme nou eens een fatsoenlijke opdracht in...
Oh?Vertel,want mij is altijd verteld dat je beter een kleine kan hebben die steigert,dan een grote die weigert.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:59 schreef Thea-ter-Stuk het volgende:
Maar het doet er heus wel toe de lengte en dikte van den penis
Zo dan ...als blikken konden doden.quote:
Ze hebben het er dagelijks over daar dus het zal dan wel hequote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:59 schreef Thea-ter-Stuk het volgende:
Ach welnee... Onzin...quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:59 schreef Thea-ter-Stuk het volgende:
Ze wil 4 kids!! En die doos regelt d'r moeder wel.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:52 schreef flugeltje het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:01 schreef flugeltje het volgende:
Zolang het geen micropiemel is dan he...
Dat is ook waar, maar nog liever een grote die niet weigertquote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:00 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Oh?Vertel,want mij is altijd verteld dat je beter een kleine kan hebben die steigert,dan een grote die weigert.
Dat komt nooit meer goed Day... Ken je die verhalen van mensen die hun litteken voelen kriebelen als het gaat regenen? Martijn wandelt al lijdzaam naar boven zodra ik buienradar aanslinger...quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:02 schreef Day het volgende:
[..]
Ze wil 4 kids!! En die doos regelt d'r moeder wel.
Geer geeft les Groepsdynamiek......quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:03 schreef Day het volgende:
Graag verslag van de ruzie in de tuin!!!
Please????
Zou het geen ruzie noemen maar Gerard heeft de overhand op Servio imo.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:03 schreef Day het volgende:
Graag verslag van de ruzie in de tuin!!!
Please????
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:03 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat komt nooit meer goed Day... Ken je die verhalen van mensen die hun litteken voelen kriebelen als het gaat regenen? Martijn wandelt al lijdzaam naar boven zodra ik buienradar aanslinger...
4!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:04 schreef SecretStoryWous het volgende:
Welke cam is interessanter? 1 of 3
1quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:04 schreef SecretStoryWous het volgende:
Welke cam is interessanter? 1 of 3
Je voelde de spanning tussen stream 1 en 2 stijgen.... hoe loopt dit af?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:05 schreef versabommie het volgende:
DIT! is mooi mensen.. dit moment krijgen alleen de hele grote regiseurs in een film!
[ afbeelding ]
Dit is Al Pacino en Robert DeNiro in de film Heat!
[ afbeelding ]
stink pootquote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:05 schreef bollokus het volgende:
GRADJE ga je wel eens naar de albert kuijp?? je hebt daar een stukje dat ruimt enorm naar vis
ser. bja dar woon ik![]()
Sowieso, Servio laat zich leiden door emoties en op een oprechte emotie heb ik Gerard nog niet kunnen betrappen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:04 schreef Urb het volgende:
[..]
Zou het geen ruzie noemen maar Gerard heeft de overhand op Servio imo.
Nee joh, door deze vraag ben ik echt helemaal overtuigdquote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:08 schreef Thea-ter-Stuk het volgende:
Bommie ik doe toch leuk mee en ben nu toch geen troll meer?
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:06 schreef Urb het volgende:
Gerard: "Kom je wel eens op de Alber Cuyp?"
Servio: "Ik woon er."
Gerard: "Je heb daar een stukje waar het erg naar vis stinkt."
Servio: "Daar woon ik. "
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:08 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nee joh, door deze vraag ben ik echt helemaal overtuigd
Geniaal die gerard weerquote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:06 schreef Urb het volgende:
Nooit rechtstreeks praten tegen Bommie,dat mag pas na 2 maanden en 12 ban's.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:08 schreef Thea-ter-Stuk het volgende:
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:06 schreef Urb het volgende:
[..]
Hou eens opquote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:08 schreef Thea-ter-Stuk het volgende:
Nou inderdaad als iemand het moet raden dan is hij het welquote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:09 schreef Day het volgende:
Ik hoop trouwens echt dat Karim Gerards geheim raadt, gun het de rest niet. Zeker servio en jo niet.
[..]
Of er geil uitzien, dat wil ook wel eens helpenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:09 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Nooit rechtstreeks praten tegen Bommie,dat mag pas na 2 maanden en 12 ban's.
Eens +1quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:09 schreef Day het volgende:
Ik hoop trouwens echt dat Karim Gerards geheim raadt, gun het de rest niet. Zeker servio en jo niet.
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:09 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Nooit rechtstreeks praten tegen Bommie,dat mag pas na 2 maanden en 12 ban's.
Ik zie Gerard er wel toe in staat dat hij wat laat vallen om degene die hij het zelf het meeste gunt z'n geheim te laten raden...quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:09 schreef Day het volgende:
Nou zeg, ik hoop dat jij zo'n erge jeuk krijgt en je armen zitten in het gips en dat je dan aan Laura denkt.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:08 schreef versabommie het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:11 schreef MissJ.24 het volgende:
Tactiek van Alex....Houdgreep!!! En hij grijpt Laura en drukt haar achterover........
Ok ...voorruit zegt ze.........![]()
Ik hoop dat jij in een vastlopende lift een uur of 4 met enorme lekker wijven erin enorme last krijgt van racekak en je broek onderschijt!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:11 schreef Thea-ter-Stuk het volgende:
[..]
Nou zeg, ik hoop dat jij zo'n erge jeuk krijgt en je armen zitten in het gips en dat je dan aan Laura denkt.
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:12 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik hoop dat jij in een vastlopende lift een uur of 4 met enorme lekker wijven enorme last krijgt van racekak en je broek onderschijt!
They're hereeeeeeequote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:13 schreef Zixon het volgende:
Wat is dit voor onzin, we willen streamlocks!![]()
![]()
JEEJ!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:13 schreef Zixon het volgende:
![]()
Jo is anders wel heel leuk om naar te kijken.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:09 schreef Day het volgende:
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:13 schreef Zixon het volgende:
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |