Zeg niet gaan vloeken hequote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:43 schreef superkokje het volgende:
[..]
krijgt steeds meer het idee dat je jaloers bent
slaap lekkerquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:46 schreef Tassie37 het volgende:
Fokkertjes. Ik ga aftaaien. Morgenvroeg wordt ik weer verwacht bij mijn schizofrene baasch.
De groenten en tot sinas!
Slaap lekker!!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:46 schreef Tassie37 het volgende:
Fokkertjes. Ik ga aftaaien. Morgenvroeg wordt ik weer verwacht bij mijn schizofrene baasch.
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:46 schreef Tassie37 het volgende:
Ontsteking net als Aafke aan haar oog.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:46 schreef SecretStoryWous het volgende:
Wat heeft flip eigenlijk een vage stip onder zijn neus...
dag daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaagquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:46 schreef Tassie37 het volgende:
slaapze, tassiequote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:46 schreef Tassie37 het volgende:
Ja, ,daar waar er nooit een fak terecht komt van de fakking verwachtingen van die fakkiing streamers. Daarom zit ik ook op Fak!quote:
je wilt stiekem gewoon zelf gekriebeld worden door Lauquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:47 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Zeg niet gaan vloeken he![]()
![]()
Waar zou ik jaloers op moeten zijn.
Dat ze zo entertaining in de groep is? Dat ze een meisje-meisje meisje is? Dat ze haast niets zegt? Tijdens ontbijt en avondeten alleen haar mond opendoet om er eten in te schuiven?
En nee ik zie er zelf niet uit als een bootwerker dat ik jaloers zou kunnen zijn![]()
Ja dat was eerst ontstokenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:46 schreef SecretStoryWous het volgende:
Wat heeft flip eigenlijk een vage stip onder zijn neus...
ik niet, heb l een voetmassage!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:48 schreef superkokje het volgende:
[..]
je wilt stiekem gewoon zelf gekriebeld worden door Lau
Ik zou bijna met je gaan lunchkriebelen!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:48 schreef flugeltje het volgende:
Je kunt lang en breed gaan over dat kriebelen... Het is natuurlijk wel fucking lekker als je de ontvangende partij bent..
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:48 schreef flugeltje het volgende:
Je kunt lang en breed gaan over dat kriebelen... Het is natuurlijk wel fucking lekker als je de ontvangende partij bent..
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:46 schreef Tassie37 het volgende:
arme ding krijgt afkickverschijnselenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |