Okidoki! *nummertje trekt*....1!quote:
Thanks kwaliteit google chrome werkt ook weer perfectquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:37 schreef Kwaliteit het volgende:
de links en verwijzingen worden geupdate @ spixtv.nl
dus mocht je opeens fouten zien, geen paniek!
En ik ookquote:
Moeten we vrezen? Vast niet. Bollokus komt me altijd redden.....quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:37 schreef Kwaliteit het volgende:
de links en verwijzingen worden geupdate @ spixtv.nl
dus mocht je opeens fouten zien, geen paniek!
ik had nergens las van!!! vond het wel lekker even zonder verplichting. ff lekker vrijetijd heb er van genoten!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:38 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
nogmaals: bedankt, ik begon ineens wel heeel erg veel verslaafde neigingen te krijgen zo zonder streams
Oh zijn ze weer aan het kriebelen?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:39 schreef Flow3r het volgende:
ben nog steeds blij met de streams, zie nu Laura met Alex
Laura op Alex, met enige voorzichtigheidquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:40 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Oh zijn ze weer aan het kriebelen?
dus die hond van je is eindelijk verder gekomen dan de achterdeurquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:40 schreef bollokus het volgende:
[..]
ik had nergens las van!!! vond het wel lekker even zonder verplichting. ff lekker vrijetijd heb er van genoten!
Topique was gelocked misschien?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:41 schreef Thea-ter-Stuk het volgende:
Het qouten in de vorige COS is denk ik mislukt, ik kreeg een bericht dat ik geen rechten had om iets te posten.
Wat ik me wel afvraag: waarom zit Gerard erin, hij heeft al geld genoeg, met die ton veegt hij zijn kont af waarschijnlijk.
Hij is wel leuk.
voor een HJ doe ik BIJNA allesquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:40 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Moeten we vrezen? Vast niet. Bollokus komt me altijd redden.....
hij zit er alleen in om het spelquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:41 schreef Thea-ter-Stuk het volgende:
Het qouten in de vorige COS is denk ik mislukt, ik kreeg een bericht dat ik geen rechten had om iets te posten.
Wat ik me wel afvraag: waarom zit Gerard erin, hij heeft al geld genoeg, met die ton veegt hij zijn kont af waarschijnlijk.
Hij is wel leuk.
Wwow had je nu al een ban?Ik denk een record.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:41 schreef Thea-ter-Stuk het volgende:
Hij is wel leuk.
Misschien vindt ie het gewoon heel leuk?:Dquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:41 schreef Thea-ter-Stuk het volgende:
Hij is wel leuk.
ze is er net weer mee gestoptquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:40 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Oh zijn ze weer aan het kriebelen?
Cos vol danquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:41 schreef Thea-ter-Stuk het volgende:
Hij is wel leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |