Hij is wel een beetje een mislukkeling als het aankomt op het raden van de geheimen .quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:06 schreef itsme het volgende:
volgende week gaat Gerard op Jo en P drukken.
Ik kan niet geloven dat hij echt denkt dat die 2 een stel zijn.
Ci dispiace, questo è troppo difficile per mequote:
rouwrandje?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
Waarom is Sofia zwart gemaakt in de OP?
Alsof ik daar wat aan kan doen, mijn zijne nou eenmaal groot,puur natuur en aardig leuk nog voor hun leeftijd. Ze liggen doorgaans op mijn toetsenbord wat het tikken soms lastig maakt, steeds je tepels kriebelen als je bezig ben om jouw een hak te geven is erg lastig......quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hoezo? Jij gooit er hier altijd zomaar je tieten tussen
quote:
tja, van de 48 uur is het minimaal al 23,5 uur ``stilquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:09 schreef md89 het volgende:
Kan de telefoon nog steeds gaan? Ik las 48 uur maar het is al een tijd stil..
Zijn vriendinneke pleurt nou haar beeldscherm door het raam naar buitenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:08 schreef r_onald het volgende:
Laura springt kussend naar guido toe...valt niet op laura.
erm ding!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:10 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zijn vriendinneke pleurt nou haar beeldscherm door het raam naar buiten
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:10 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
tja, van de 48 uur is het minimaal al 23,5 uur ``stil
9 weken?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:10 schreef Tamaartje het volgende:
Hoe lang moet Servio alles eigenlijk doen? Afwas ed.
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:09 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Alsof ik daar wat aan kan doen, mijn zijne nou eenmaal groot,puur natuur en aardig leuk nog voor hun leeftijd. Ze liggen doorgaans op mijn toetsenbord wat het tikken soms lastig maakt, steeds je tepels kriebelen als je bezig ben om jouw een hak te geven is erg lastig......
tot nader orderquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:10 schreef Tamaartje het volgende:
What you see is what you get, bij Sharonquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:10 schreef Chanel5 het volgende:
Ik reageerde op je Deis maar topic was al dicht.
Ze kan er zeer zeker mooi uitzien.
En ze weet waar ze voor staat!
tot nader orderquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:10 schreef Tamaartje het volgende:
Tot ie er uit geflikkerd wordtquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:10 schreef Tamaartje het volgende:
Tot nader orderquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:10 schreef Tamaartje het volgende:
Ja inderdaad,erg sneu voor dat meisje.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:10 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zijn vriendinneke pleurt nou haar beeldscherm door het raam naar buiten
True, toch heeft Karim vooral Servio ook al een aantal keer toch zeer duidelijk een (terechte) sneer gegevenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:11 schreef Day het volgende:
Ik vind karim en gerard beide leuk, maar mijn voorkeur gaat toch uit naar gerard. Puur omdat gerard geen 'voor de lieve vrede'-mannetje is.
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:11 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Bleef kijken....ikdenk filmpje...laat die die handdoek vallen of zo...is het een foto......
Staat dit letterlijk zo op de site?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:12 schreef Niki.P het volgende:
SST houd wel van driehoek verhoudingen he:
Schommelen
11 maart om 21.45
Nu is het Aafke haar beurt om de aandacht van Philip te krijgen.
Eerder op de dag kroop Philip bij Joanna in bed. Nu verlegd hij zijn aandacht naar Aafke. De stoere chick vond het niet zo leuk toen ze Joanna en Philip eerder vandaag op bed zag liggen. Nu is het haar beurt. Ze streelt Philip zachtjes op zijn benen terwijl hij in foetushouding op haar ligt.
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
Waarom is Sofia zwart gemaakt in de OP?
Dat dus, gerard is Baasquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:11 schreef Day het volgende:
Ik vind karim en gerard beide leuk, maar mijn voorkeur gaat toch uit naar gerard. Puur omdat gerard geen 'voor de lieve vrede'-mannetje is.
Copy/Pastequote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Staat dit letterlijk zo op de site?
'Verlegd hij'?
Ach, het arme kind is 17, is misschien een wijze lesquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:11 schreef r_onald het volgende:
[..]
Ja inderdaad,erg sneu voor dat meisje.
NEEN! gewoon NEE!quote:
als ik het wist, zou ik het je echt vertellen, maar ik weet het nietquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:14 schreef Chuckster het volgende:
Goedenavond!
Daarnet toen Joanna uit d'r slof schoot zei ze iets over een 'ruzie' tussen G&L? What's up with that?
nee, het staat nog niet in het streamverslagen topique
Goffer, als mijn kerel zo'n pendek aan zou hebben, zou ie de eerstkomende weken kunnen rukken, want dan kwam ie dr bij mij niet meer in.quote:
dat heb ik dan weer gemist:( op welke minuut is dat in de uitzending ong. hoef ik niet alles te kijkenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:14 schreef Arcee het volgende:
Leuk altijd hoe de bewoners (Sofia vandaag) reageren als ze de geheimen horen.
beetje jammer dat je niet reageerquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:14 schreef versabommie het volgende:
[..]
NEEN! gewoon NEE!![]()
Dat lijk hoort in stemmig zwart! Als jullie dat niet respecteren dan zijn julie nare satanisten!
Gaat hij voor Miljonair of voor Heeft Een Hoofdprijs Gewonnen In De Loterij?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:14 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Voor Gerard en volgens mij gaat hij het goed raden
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:14 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Voor Gerard en volgens mij gaat hij het goed raden
Maar dat staat netter bommiequote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:14 schreef versabommie het volgende:
[..]
NEEN! gewoon NEE!![]()
Dat lijk hoort in stemmig zwart! Als jullie dat niet respecteren dan zijn julie nare satanisten!
Ja, maar daarna gaat hij zijn verontschuldigingen aanbieden. Vind ik toch een zwaktebod, blijf dan bij je standpunt.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:12 schreef Greys het volgende:
[..]
True, toch heeft Karim vooral Servio ook al een aantal keer toch zeer duidelijk een (terechte) sneer gegeven
Lekkere Aafke lurkt af en toe aan een peukje, net als ik.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:14 schreef Arcee het volgende:
Vieze Aafke zit altijd aan een vieze peuk te lurken.:')
Ik weet niks over een ruzie tussen G en Lquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:14 schreef Chuckster het volgende:
Goedenavond!
Daarnet toen Joanna uit d'r slof schoot zei ze iets over een 'ruzie' tussen G&L? What's up with that?
nee, het staat nog niet in het streamverslagen topique
Voor miljonair denk ikquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:15 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Gaat hij voor Miljonair of voor Heeft Een Hoofdprijs Gewonnen In De Loterij?
mee eens. Toen ik dat las dacht ik echt tjonge karim. Blijf eens bij je standpunt. Dat is al de tweede keer.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:15 schreef Day het volgende:
[..]
Ja, maar daarna gaat hij zijn verontschuldigingen aanbieden. Vind ik toch een zwaktebod, blijf dan bij je standpunt.
Maar Karim doet dat voornamelijk omdat hij bang is voor nominaties, gerard heeft daar schijt aan.
*ga ff een sjekkie draaien*quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:15 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Lekkere Aafke lurkt af en toe aan een peukje, net als ik.
Echt ik ga zo weer me inslijmen bij die dikke kleine prop van een Yvonne om jou te laten kielhalen!quote:
jammer!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |