quote:
nee hoorquote:
Perfect dit!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:35 schreef mazaru het volgende:
[..]
Oh ja, die hoogbegaafde was deze!
[ afbeelding ]
+1quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:37 schreef mootie het volgende:
Dat is toch ook asociaal gedrag, als je keihard erdoorheen gaat kletsen als mensen aan het praten zijn.
hoelang duurt het voor de pilletjes werkenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:38 schreef versabommie het volgende:
Even Joanna haar monoloog:
IKKE IKKE IKKE IK HEB ALEX GERED VAN EEN OPEN WOND VAN 30 METER EN IK BEN MARIA WANT IK IK IK IK HEB JEZUS UITGEPOEPT EN IK IK IK IK
precies.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:38 schreef versabommie het volgende:
IKKE IKKE IKKE IK HEB ALEX GERED VAN EEN OPEN WOND VAN 30 METER EN IK BEN MARIA WANT IK IK IK IK HEB JEZUS UITGEPOEPT EN IK IK IK IK
Al slik ik al mijn ritalin van deze maand nu meteen dan nog trek ik die plastic kuttekop met haar god-complex nietquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:38 schreef bollokus het volgende:
[..]
hoelang duurt het voor de pilletjes werken
nog 9 weken.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:38 schreef bollokus het volgende:
[..]
hoelang duurt het voor de pilletjes werken
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:38 schreef versabommie het volgende:
Kom op Joanna toon je stigmata.....quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:38 schreef itsme het volgende:
[..]
precies.
![]()
Die 2 wijven zeggen nu niets meer over Servio nu hij er bij zit.
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:39 schreef versabommie het volgende:
[..]
Al slik ik al mijn ritalin van deze maand nu meteen dan nog trek ik die plastic kuttekop met haar god-complex niet
GEWELDIGE GIF.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:34 schreef Little_Lunatic het volgende:
the fuck what heb ik gezegd dan ?
[ afbeelding ]
ja, en dat doen ze (wonderbaarlijk). Heb twee meiden, en die heten gelukkig geen joannaquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:39 schreef mootie het volgende:
[..]
Tegen een kind zeg je dan: Even wachten, mama is aan het praten.
Als je Bolle zijn voeten even over wil nemen, bij mij werken ze maar de prijs is hoog......quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:39 schreef Flow3r het volgende:
wat gebeurt er allemaal? zit nog te klooien met de streams
Dat staat hier toch allemaal?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:39 schreef Flow3r het volgende:
wat gebeurt er allemaal? zit nog te klooien met de streams
..en toen Monique liefdesverdriet had was ik dr! (Monique: "MJAAAAAH")quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:40 schreef Mylene het volgende:
Joanna zegt als er iets ben ik er altijd mee bezig, in Alex heb ik fokking veel tijd gestoken, vanmiddag nog een Guidootje en Sharon ook nog.
I second that!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:40 schreef Soury het volgende:
Dat fakking word echt vervelend, ik krijg zin om te martelen
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:40 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Als je Bolle zijn voeten even over wil nemen, bij mij werken ze maar de prijs is hoog......
kunnen ze d'r monspieren niet botoxen, dat die gewoon een paar weken niet meer kunnen bewegen, ik zeg: missiequote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:40 schreef bollokus het volgende:
jootje jootje doe nou kalm moeders is er niet voor een nieuwe shotbotox
wie???quote:
misschien wil fonsje wel een compensatie missie voor de streamersquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:41 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
kunnen ze d'r monspieren niet botoxen, dat die gewoon een paar weken niet meer kunnen bewegen, ik zeg: missie
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:41 schreef PinkDream het volgende:
En toch vind ik Joanna een toppertje
en blijf ik vinden dat laura en monique net zo schijnheilig zijn
want die lopen hele dag te ouwehoeren en die jank monique ga bij alle mannen langs om te laten stemmen op Joanna
pffffff
+1quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:41 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
kunnen ze d'r monspieren niet botoxen, dat die gewoon een paar weken niet meer kunnen bewegen, ik zeg: missie
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:42 schreef superkokje het volgende:
ik werd geroepen door Jo
jezus christus
Dat doet zij en dat deed Servio ook iedere keer als er iets is.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:42 schreef LekkerSimpel het volgende:
Bijna in iedere zin zoekt ze bevestiging van de toehoorders.
Wat een loser is die Jo.
Mag ik er een YT filmpje van maken?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:40 schreef Soury het volgende:
Dat fakking word echt vervelend, ik krijg zin om te martelen
Gadverdegadver, ontstoken ogen en nu lekker frotten aan Phillip zijn gezicht, die staat morgen op met een frambozenkop.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:43 schreef mazaru het volgende:
Die wordt morgen wakker met een puist die 8 keer zo groot is, met al die herpesbacterieën die er nu ingeprikt worden.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:41 schreef PinkDream het volgende:
want die lopen hele dag te ouwehoeren en die jank monique ga bij alle mannen langs om te laten stemmen op Joanna
pffffff
enkeltje japan?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:45 schreef versabommie het volgende:
Hoe erg moet Karim het in haar gezicht zeggen? Moet hij het er in slaan?dat mens is ziek, rijp voor het gesticht~!
Dat is wel weer leukquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:43 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Mag ik er een YT filmpje van maken?
gelukkig zijn de streams terug nu kunnen we weer klagenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:45 schreef MargrietV het volgende:
en snotneus Guido denkt ook weer eens de wijsheid in pacht te hebben. Walgelijke bedweter
Ik ben t helemaal met je eensquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:41 schreef PinkDream het volgende:
pffffff
Dat bed op zeker.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:45 schreef MargrietV het volgende:
en snotneus Guido denkt ook weer eens de wijsheid in pacht te hebben. Walgelijke bedweter
yes, heb ik net effe gauw gedaanquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:42 schreef itsme het volgende:
[..]
Precies. Ik neem ook altijd even de moeite om terug te lezen.
Jo lult en Mo is stil. Alleen daarom verdient ze credits.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:45 schreef itsme het volgende:
Lullen Mo en Laura en aafke nog met haar mee?
ja die zijn net zo ergquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:45 schreef itsme het volgende:
Lullen Mo en Laura en aafke nog met haar mee?
Ze snapt niet dat ze nu over Karim aan het lullen is he? Wat is er mis met die griet.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:46 schreef versabommie het volgende:
STREAMLOCKS!
En Joanna gewoon nu zeggen dat ze nooit achter iemands rug lult.. De plaat van die zelfingenomen kudt haar hoofd is 300 keer dikker dan die voor die van Alex!
Wat erg hequote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:46 schreef Mylene het volgende:
Joanna zegt dat ze nooit achter de rug van mensen om lult, echt niet, kan ik zeggen met 86 camera's op mijn smoel.
Ja alleen 1 en 2 hebben lockquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:47 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
UPC doet ut gewoon....
Stervio heeft het grootste woord en knipt zijn nageltjes
Aafke is er helemaal niet bij. Mo en Servio zijn er.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:47 schreef PinkDream het volgende:
[..]
ja die zijn net zo erg
schijnheilige hoeren
Ze begrijpt dus nu gewoon niet dat ze achter de rug van alex, karim enzovoorts aan het lullen is terwijl ze het zeiquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:47 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze snapt niet dat ze nu over Karim aan het lullen is he? Wat is er mis met die griet.
Ze schijnt te slaapwandelenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:47 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze snapt niet dat ze nu over Karim aan het lullen is he? Wat is er mis met die griet.
Die schamen zich voor het grootste deel kapot nuquote:
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:48 schreef MissJ.24 het volgende:
Als Servio zinnig denkt te praten denk ik steeds dat ik Jos Brink hoor........
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:49 schreef angeljacky het volgende:
O ja Shar komt ff luistervinkie spelen , kan ze het daarna weer doorlullen aan Geer en Alex
Ze gaat er nu niet tegen in, maar er gaat meer om in dat koppie dan je denktquote:
Ze mag over iemand lullen, zolang ze 't daarna ook tegen diegene zelf zegt. Zo redeneert ze.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:47 schreef mootie het volgende:
[..]
nee hoor ik geef haar groot gelijk, ze heeft t toch eerst in Karim gezicht gezegd dus die weet hoe ze erover denkt, ik vind dus dat je daarna niet meer achter iemands rug praat.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:48 schreef versabommie het volgende:
[..]
Die schamen zich voor het grootste deel kapot nu
dat moet wel héél diep zitten danquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:50 schreef Tassie37 het volgende:
Ik denk, dat er diep in Joanna een heel lief, zachtaardig, goudeerlijk meisje huist.![]()
nee ervoor dusquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:49 schreef Day het volgende:
[..]
Ze mag over iemand lullen, zolang ze 't daarna ook tegen diegene zelf zegt. Zo redeneert ze.
Ik denk eerder een alles verzengend groot gat vol helle vuur en verloren kinderzieltjes!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:50 schreef Tassie37 het volgende:
Ik denk, dat er diep in Joanna een heel lief, zachtaardig, goudeerlijk meisje huist.![]()
Er wilden 3 mensen drukken.. dus ben benieuwdquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:50 schreef Niki.P het volgende:
Gerard gaat drukken dus zo weer SL hoeveel zullen we er krijgen vanavond..
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:50 schreef Tassie37 het volgende:
Heeft ze van so afgekekenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:50 schreef SecretStoryWous het volgende:
Joanne doet al alsof ze in haar kist lig.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:51 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik denk eerder een alles verzengend groot gat vol helle vuur en verloren kinderzieltjes!
En waarom twitteren wij niet heul veul.. ik vind je ava geil!quote:
Ik vind hem nogal nietzeggend eigenlijk.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:52 schreef Niki.P het volgende:
Ik vind flipje echt geweldig alleen jammer dat hij zoveel met Joanne om gaat,, die irriteert me zo vaak.
Hij is verliefd op Jo, maar die heeft een vriend dus bij gebrek aan laat hij aaf maar ff zijn meeeters uitpulken, vies wijf, die is de hele dag aan iedereen aan t pulken en uitknijpenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:52 schreef Niki.P het volgende:
Ik vind flipje echt geweldig alleen jammer dat hij zoveel met Joanne om gaat,, die irriteert me zo vaak.
En ik hoop echt bij god, allah of wat dan ook dat dat niet is omdat je je enorm met haar identificeert!quote:
kom er maar in streamlockquote:
Nou, dan klopt het niet wat ze zegt. Want joanna zegt het altijd pas nadat ze het met iedereen heeft besproken. Alex is een goed voorbeeld. Die heeft ze inderdaad eerlijk gezegf hoe ze over hem dacht, maar wel eerst nadat ze met iedereen over hem geluld had. En dat ziet ze notabene als hem helpen.quote:
Welke? Me ava hier of op Touiteur?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
En waarom twitteren wij niet heul veul.. ik vind je ava geil!
Zekerquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:53 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Leuk voor je dat je er blij mee bent
die zijn hetzelfdequote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:54 schreef Tassie37 het volgende:
[..]
Welke? Me ava hier of op Touiteur?
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:54 schreef MissJ.24 het volgende:
Aafke haar geheim is dat ze een man is.....denkt Gerard.
En die heeft er verstand van.
Zit en geniet.
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:54 schreef versabommie het volgende:
Aafke is een kerel geweest.. Zo fijn voro een vrouw om te horen he
En spuugt Aafke in d'r bekquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:54 schreef Niki.P het volgende:
Zometeen gaat Gerard zeggen dat hij een lama is.
Nietus.quote:
gaat ie spuwenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:54 schreef Niki.P het volgende:
Zometeen gaat Gerard zeggen dat hij een lama is.
guido is nextquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:54 schreef Chanel5 het volgende:
Waar blijft Guido nu met zijn grote bek? Die zei dat hij voor Gerard zou drukken omdat hij zijn geheim wist. Ze hebben een wedje voor 300 euro tot zaterdag.
Die heeft als 2e gedruktquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:54 schreef Chanel5 het volgende:
Waar blijft Guido nu met zijn grote bek? Die zei dat hij voor Gerard zou drukken omdat hij zijn geheim wist. Ze hebben een wedje voor 300 euro tot zaterdag.
Raar ja, normaal doen ze dat wel altijdquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:54 schreef Levitas het volgende:
Waarom schakelen ze nu niet over naar de kamer van de waarheid?
Hij wilde drukken maar is nog niet geroepenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:54 schreef Chanel5 het volgende:
Omdat je anders niet naar de tv kijktquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:54 schreef Levitas het volgende:
Guido mag zometeen naar de Kvdw als het goed is om te drukkenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:54 schreef Chanel5 het volgende:
Die drukt zo, hoorde vanmiddag dat ze moesten aangeven dat ze vanavond wouden gaan drukken, en guido was als 2e aan de beurt.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:54 schreef Chanel5 het volgende:
Ik ken je nu al zo enorm lang.. maar op het usenet had je een mokkel die zo dom zou praten geestelijk kapotgemaakt!quote:
die komt bijna niet in beeld is voor de tv uitzendingquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:54 schreef Levitas het volgende:
En ze had al wat in haar oogquote:
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:55 schreef Zixon het volgende:
[..]
Raar ja, normaal doen ze dat wel altijd![]()
![]()
hahaha schat ik identificeer me echt niet met haar hoorquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:53 schreef versabommie het volgende:
[..]
En ik hoop echt bij god, allah of wat dan ook dat dat niet is omdat je je enorm met haar identificeert!
Hij ging bij haar liggen om haar te ondervragenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:55 schreef angeljacky het volgende:
Sharon is ook erg hypocriet zeg, vandeweek kon Servio nog optiefen en nu ligt ze samen met hem op bed.
Ze is op en top vrouw, maar toch is ze meer vent dan de meeste mannelijke watjes in dat huis!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:54 schreef versabommie het volgende:
Aafke is een kerel geweest.. Zo fijn voro een vrouw om te horen he
Sharon heeft hypocrisie uitgevonden en verbeterd.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:55 schreef angeljacky het volgende:
Sharon is ook erg hypocriet zeg, vandeweek kon Servio nog optiefen en nu ligt ze samen met hem op bed.
www.spixtv.nl fok en secret story op 1 streamquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:56 schreef DJRetard het volgende:
http://djretard.nl/live/index.php?p=home
tis omdat het moet van de regiequote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:58 schreef MissJ.24 het volgende:
Aaf heeft geen idee wat Geer nou wil, rare vragen etc......en ach Laura heeft weer een Alex momentje......
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:59 schreef Tassie37 het volgende:
Oh, w8 ff... Alex zit weer met zijn lans botermesje in Laura's rug te prikken?
Ja want ze moet hem niet...snap je?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:59 schreef Tassie37 het volgende:
Oh, w8 ff... Alex zit weer met zijn lans botermesje in Laura's rug te prikken?
Ja Pietje, niets is wat het lijkt. Als ze straks gaan slapen schopt ze Alex weer naar zijn eigen nestquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:59 schreef PietjePuk007 het volgende:
Gaat goed tussen Falex en Laura, aan de caps te zien?
Snap ik! Is ook very obvious. Ze heeft hem de rug toegekeerd.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:00 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Ja want ze moet hem niet...snap je?
Mwah, dat vlat toch wel mee?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:55 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik ken je nu al zo enorm lang.. maar op het usenet had je een mokkel die zo dom zou praten geestelijk kapotgemaakt!
Ik kan dus met gerust hart zeggen dat je uit je nek lult en je net zo erg irriteert aan die tokkie!
En kom ajb niet aan dat het niet zo is.. Ik heb je ze voor minder een minderwaardigheidscomplex zien aanpraten
Maar wel na gedane zaken....hopen we......quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:01 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja Pietje, niets is wat het lijkt. Als ze straks gaan slapen schopt ze Alex weer naar zijn eigen nest
ze zegt neequote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:01 schreef Day het volgende:
Heeft aaf neptieten eigenlijk? Ze doet er altijd een beetje geheimzinnig over.
Die moest ze vandaag weggooien tochquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:00 schreef angeljacky het volgende:
Aaf heeft nu weer last van haar oog....tuurlijk en maar van die make in dikke lagen erop blijven doen gaat t vanzelluf over
Volgens mij heb ik haar gister horen zeggen tegen guido en Ser dat ze zo op die manier info aan hun kan doorspelenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:00 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Ja want ze moet hem niet...snap je?
yeps heeft ze net zelf verteldquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:01 schreef Day het volgende:
En waarom denk jij dat ik dat zou doen??quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:53 schreef versabommie het volgende:
[..]
En ik hoop echt bij god, allah of wat dan ook dat dat niet is omdat je je enorm met haar identificeert!
Sharon heeft het spel-element uitgevonden.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:57 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Sharon heeft hypocrisie uitgevonden en verbeterd.
Gerard had er een gesprek over met Sharon en die zei van wel.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:01 schreef Day het volgende:
Ja, dan kan ze vanavond weer naast Guido kan liggen. Tijd wordt 50/50 verdeeld hequote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:58 schreef MissJ.24 het volgende:
Aaf heeft geen idee wat Geer nou wil, rare vragen etc......en ach Laura heeft weer een Alex momentje......
mee eensquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:02 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Sharon heeft het spel-element uitgevonden.
En dat ze niet blonD is en geen neptieten heeft, is geen reden om haar als potentiële speelster af te kraken.
Sharon is de beste speelster in het spel, ook al glijd je niet van je stoel van geiligheid van haar. Feit is dat ze de beste speelster onder de vrouwen is.
Gerard heeft van zichzelf al kleur en de afgelopen 14 dagen in de zon levert ook wel een kleur op.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:02 schreef mootie het volgende:
Gerard smeert elke dag zelfbruiner, volgens mij.
dan hebben ze het bij haar goed gedaan. ik meen toch echt van niet... maar ben geen kennerquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:02 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Gerard had er een gesprek over met Sharon en die zei van wel.
Dat denk ik ook maar dan zeg ik daar wel bij dat dat natuurlijk niet moeilijk is.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:02 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
En dat ze niet blonD is en geen neptieten heeft, is geen reden om haar als potentiële speelster af te kraken.
Sharon is de beste speelster in het spel, ook al glijd je niet van je stoel van geiligheid van haar. Feit is dat ze de beste speelster onder de vrouwen is.
Ze wou de bewoners laten geloven dat dat haar geheim was, maar had Mo alang van dat plan op de hoogte gesteltquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:01 schreef Day het volgende:
Oeh liefje, zwaktebod.. Ik ga hem denk ik copypasten richting usenet..quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:01 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Mwah, dat vlat toch wel mee?
Maar even over Joanna. Nee, ze is geen makkelijk persoon en er zit een behoorlijk recalcitrant en kattig koppie op, maar zij is wel het type vrouw dat ik vaak interessant genoeg vind om een project van te maken.
ze vertelde het op de bank aan flip 30 min geledenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:03 schreef bollokus het volgende:
[..]
dan hebben ze het bij haar goed gedaan. ik meen toch echt van niet... maar ben geen kenner
pour moi!quote:
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:04 schreef superkokje het volgende:
en katrien is ook weer aan het kwaken
dat is ook zo tof aan haar!!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:04 schreef Chanel5 het volgende:
Sharon staat met haar beide benen op de grond, die doorziet heel veel voor een meisje van haar leeftijd.
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:04 schreef Chanel5 het volgende:
Sharon staat met haar beide benen op de grond, die doorziet heel veel voor een meisje van haar leeftijd.
ja heel interessant.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:05 schreef Ceetje.. het volgende:
kwam joanna nou aan alex uitleggen dat ze een nieuw model neptieten gekregen heeft?
Ik vind haar steeds leuker worden.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:04 schreef Chanel5 het volgende:
da ging over de jettsers van aafkequote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:05 schreef Ceetje.. het volgende:
kwam joanna nou aan alex uitleggen dat ze een nieuw model neptieten gekregen heeft?
Ik heb haar nog nooit op iets anders dan meelopen en meeliften kunnen betrappen..quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:02 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Zeker. Die moet er nog een maandje of 2 inblijven, zeker voor de variatie.quote:
Hoezo? Jij gooit er hier altijd zomaar je tieten tussenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:05 schreef MissJ.24 het volgende:
Joanne kwakt zichzelf er zo tussen, zonder sorry te zeggen krijgtAlex te horen waarom ze van een C-cup naar een C-cup ging....ander modelletje.....Gerard doet daarna erg grappig.........
Asociaal om zo tussen een gesprek te springen en dan ook nog over je tieten te beginnen!!!!
pfff ga je nu alleen maar klagen over stream locks.. please kerel open een apart topic.. janken over de streamlocks en maak een kamertje met afvoerputje zodat jequote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:05 schreef Green1 het volgende:
[..]
Omdat die programmamakers een stelletje hufters zijn, daarom..
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:05 schreef Ceetje.. het volgende:
Gerard grappig??quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:05 schreef MissJ.24 het volgende:
Joanne kwakt zichzelf er zo tussen, zonder sorry te zeggen krijgtAlex te horen waarom ze van een C-cup naar een C-cup ging....ander modelletje.....Gerard doet daarna erg grappig.........
Asociaal om zo tussen een gesprek te springen en dan ook nog over je tieten te beginnen!!!!
Voor een inkoopsprijs Twee voor éénquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:05 schreef Ceetje.. het volgende:
hoezo hij denkt ook dat aafke een vent is hahahaquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:06 schreef itsme het volgende:
volgende week gaat Gerard op Jo en P drukken.
Ik kan niet geloven dat hij echt denkt dat die 2 een stel zijn.
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:05 schreef exify het volgende:
Hahaha stuk om Gerard "ander modelletje" "ander koppie, over 10jaar"![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |