Sharon heeft hypocrisie uitgevonden en verbeterd.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:55 schreef angeljacky het volgende:
Sharon is ook erg hypocriet zeg, vandeweek kon Servio nog optiefen en nu ligt ze samen met hem op bed.
www.spixtv.nl fok en secret story op 1 streamquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:56 schreef DJRetard het volgende:
http://djretard.nl/live/index.php?p=home
tis omdat het moet van de regiequote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:58 schreef MissJ.24 het volgende:
Aaf heeft geen idee wat Geer nou wil, rare vragen etc......en ach Laura heeft weer een Alex momentje......
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:59 schreef Tassie37 het volgende:
Oh, w8 ff... Alex zit weer met zijn lans botermesje in Laura's rug te prikken?
Ja want ze moet hem niet...snap je?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:59 schreef Tassie37 het volgende:
Oh, w8 ff... Alex zit weer met zijn lans botermesje in Laura's rug te prikken?
Ja Pietje, niets is wat het lijkt. Als ze straks gaan slapen schopt ze Alex weer naar zijn eigen nestquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:59 schreef PietjePuk007 het volgende:
Gaat goed tussen Falex en Laura, aan de caps te zien?
Snap ik! Is ook very obvious. Ze heeft hem de rug toegekeerd.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:00 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Ja want ze moet hem niet...snap je?
Mwah, dat vlat toch wel mee?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:55 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik ken je nu al zo enorm lang.. maar op het usenet had je een mokkel die zo dom zou praten geestelijk kapotgemaakt!
Ik kan dus met gerust hart zeggen dat je uit je nek lult en je net zo erg irriteert aan die tokkie!
En kom ajb niet aan dat het niet zo is.. Ik heb je ze voor minder een minderwaardigheidscomplex zien aanpraten
Maar wel na gedane zaken....hopen we......quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:01 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja Pietje, niets is wat het lijkt. Als ze straks gaan slapen schopt ze Alex weer naar zijn eigen nest
ze zegt neequote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:01 schreef Day het volgende:
Heeft aaf neptieten eigenlijk? Ze doet er altijd een beetje geheimzinnig over.
Die moest ze vandaag weggooien tochquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:00 schreef angeljacky het volgende:
Aaf heeft nu weer last van haar oog....tuurlijk en maar van die make in dikke lagen erop blijven doen gaat t vanzelluf over
Volgens mij heb ik haar gister horen zeggen tegen guido en Ser dat ze zo op die manier info aan hun kan doorspelenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:00 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Ja want ze moet hem niet...snap je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |