quote:
nee hoorquote:
Perfect dit!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:35 schreef mazaru het volgende:
[..]
Oh ja, die hoogbegaafde was deze!
[ afbeelding ]
+1quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:37 schreef mootie het volgende:
Dat is toch ook asociaal gedrag, als je keihard erdoorheen gaat kletsen als mensen aan het praten zijn.
hoelang duurt het voor de pilletjes werkenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:38 schreef versabommie het volgende:
Even Joanna haar monoloog:
IKKE IKKE IKKE IK HEB ALEX GERED VAN EEN OPEN WOND VAN 30 METER EN IK BEN MARIA WANT IK IK IK IK HEB JEZUS UITGEPOEPT EN IK IK IK IK
precies.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:38 schreef versabommie het volgende:
IKKE IKKE IKKE IK HEB ALEX GERED VAN EEN OPEN WOND VAN 30 METER EN IK BEN MARIA WANT IK IK IK IK HEB JEZUS UITGEPOEPT EN IK IK IK IK
Al slik ik al mijn ritalin van deze maand nu meteen dan nog trek ik die plastic kuttekop met haar god-complex nietquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:38 schreef bollokus het volgende:
[..]
hoelang duurt het voor de pilletjes werken
nog 9 weken.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:38 schreef bollokus het volgende:
[..]
hoelang duurt het voor de pilletjes werken
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:38 schreef versabommie het volgende:
Kom op Joanna toon je stigmata.....quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:38 schreef itsme het volgende:
[..]
precies.
![]()
Die 2 wijven zeggen nu niets meer over Servio nu hij er bij zit.
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:39 schreef versabommie het volgende:
[..]
Al slik ik al mijn ritalin van deze maand nu meteen dan nog trek ik die plastic kuttekop met haar god-complex niet
GEWELDIGE GIF.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:34 schreef Little_Lunatic het volgende:
the fuck what heb ik gezegd dan ?
[ afbeelding ]
ja, en dat doen ze (wonderbaarlijk). Heb twee meiden, en die heten gelukkig geen joannaquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:39 schreef mootie het volgende:
[..]
Tegen een kind zeg je dan: Even wachten, mama is aan het praten.
Als je Bolle zijn voeten even over wil nemen, bij mij werken ze maar de prijs is hoog......quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:39 schreef Flow3r het volgende:
wat gebeurt er allemaal? zit nog te klooien met de streams
Dat staat hier toch allemaal?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:39 schreef Flow3r het volgende:
wat gebeurt er allemaal? zit nog te klooien met de streams
..en toen Monique liefdesverdriet had was ik dr! (Monique: "MJAAAAAH")quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:40 schreef Mylene het volgende:
Joanna zegt als er iets ben ik er altijd mee bezig, in Alex heb ik fokking veel tijd gestoken, vanmiddag nog een Guidootje en Sharon ook nog.
I second that!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:40 schreef Soury het volgende:
Dat fakking word echt vervelend, ik krijg zin om te martelen
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:40 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Als je Bolle zijn voeten even over wil nemen, bij mij werken ze maar de prijs is hoog......
kunnen ze d'r monspieren niet botoxen, dat die gewoon een paar weken niet meer kunnen bewegen, ik zeg: missiequote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:40 schreef bollokus het volgende:
jootje jootje doe nou kalm moeders is er niet voor een nieuwe shotbotox
wie???quote:
misschien wil fonsje wel een compensatie missie voor de streamersquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:41 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
kunnen ze d'r monspieren niet botoxen, dat die gewoon een paar weken niet meer kunnen bewegen, ik zeg: missie
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:41 schreef PinkDream het volgende:
En toch vind ik Joanna een toppertje
en blijf ik vinden dat laura en monique net zo schijnheilig zijn
want die lopen hele dag te ouwehoeren en die jank monique ga bij alle mannen langs om te laten stemmen op Joanna
pffffff
+1quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:41 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
kunnen ze d'r monspieren niet botoxen, dat die gewoon een paar weken niet meer kunnen bewegen, ik zeg: missie
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:42 schreef superkokje het volgende:
ik werd geroepen door Jo
jezus christus
Dat doet zij en dat deed Servio ook iedere keer als er iets is.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:42 schreef LekkerSimpel het volgende:
Bijna in iedere zin zoekt ze bevestiging van de toehoorders.
Wat een loser is die Jo.
Mag ik er een YT filmpje van maken?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:40 schreef Soury het volgende:
Dat fakking word echt vervelend, ik krijg zin om te martelen
Gadverdegadver, ontstoken ogen en nu lekker frotten aan Phillip zijn gezicht, die staat morgen op met een frambozenkop.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:43 schreef mazaru het volgende:
Die wordt morgen wakker met een puist die 8 keer zo groot is, met al die herpesbacterieën die er nu ingeprikt worden.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:41 schreef PinkDream het volgende:
En toch vind ik Joanna een toppertje
en blijf ik vinden dat laura en monique net zo schijnheilig zijn
want die lopen hele dag te ouwehoeren en die jank monique ga bij alle mannen langs om te laten stemmen op Joanna
pffffff
enkeltje japan?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:45 schreef versabommie het volgende:
Hoe erg moet Karim het in haar gezicht zeggen? Moet hij het er in slaan?dat mens is ziek, rijp voor het gesticht~!
Dat is wel weer leukquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:43 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Mag ik er een YT filmpje van maken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |