yeps heeft ze net zelf verteldquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:01 schreef Day het volgende:
Heeft aaf neptieten eigenlijk? Ze doet er altijd een beetje geheimzinnig over.
En waarom denk jij dat ik dat zou doen??quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:53 schreef versabommie het volgende:
[..]
En ik hoop echt bij god, allah of wat dan ook dat dat niet is omdat je je enorm met haar identificeert!
Sharon heeft het spel-element uitgevonden.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:57 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Sharon heeft hypocrisie uitgevonden en verbeterd.
Gerard had er een gesprek over met Sharon en die zei van wel.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:01 schreef Day het volgende:
Ja, dan kan ze vanavond weer naast Guido kan liggen. Tijd wordt 50/50 verdeeld hequote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:58 schreef MissJ.24 het volgende:
Aaf heeft geen idee wat Geer nou wil, rare vragen etc......en ach Laura heeft weer een Alex momentje......
mee eensquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:02 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Sharon heeft het spel-element uitgevonden.
En dat ze niet blonD is en geen neptieten heeft, is geen reden om haar als potentiële speelster af te kraken.
Sharon is de beste speelster in het spel, ook al glijd je niet van je stoel van geiligheid van haar. Feit is dat ze de beste speelster onder de vrouwen is.
Gerard heeft van zichzelf al kleur en de afgelopen 14 dagen in de zon levert ook wel een kleur op.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:02 schreef mootie het volgende:
Gerard smeert elke dag zelfbruiner, volgens mij.
dan hebben ze het bij haar goed gedaan. ik meen toch echt van niet... maar ben geen kennerquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:02 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Gerard had er een gesprek over met Sharon en die zei van wel.
Dat denk ik ook maar dan zeg ik daar wel bij dat dat natuurlijk niet moeilijk is.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:02 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
En dat ze niet blonD is en geen neptieten heeft, is geen reden om haar als potentiële speelster af te kraken.
Sharon is de beste speelster in het spel, ook al glijd je niet van je stoel van geiligheid van haar. Feit is dat ze de beste speelster onder de vrouwen is.
Ze wou de bewoners laten geloven dat dat haar geheim was, maar had Mo alang van dat plan op de hoogte gesteltquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:01 schreef Day het volgende:
Oeh liefje, zwaktebod.. Ik ga hem denk ik copypasten richting usenet..quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:01 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Mwah, dat vlat toch wel mee?
Maar even over Joanna. Nee, ze is geen makkelijk persoon en er zit een behoorlijk recalcitrant en kattig koppie op, maar zij is wel het type vrouw dat ik vaak interessant genoeg vind om een project van te maken.
ze vertelde het op de bank aan flip 30 min geledenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:03 schreef bollokus het volgende:
[..]
dan hebben ze het bij haar goed gedaan. ik meen toch echt van niet... maar ben geen kenner
pour moi!quote:
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:04 schreef superkokje het volgende:
en katrien is ook weer aan het kwaken
dat is ook zo tof aan haar!!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:04 schreef Chanel5 het volgende:
Sharon staat met haar beide benen op de grond, die doorziet heel veel voor een meisje van haar leeftijd.
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:04 schreef Chanel5 het volgende:
Sharon staat met haar beide benen op de grond, die doorziet heel veel voor een meisje van haar leeftijd.
ja heel interessant.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:05 schreef Ceetje.. het volgende:
kwam joanna nou aan alex uitleggen dat ze een nieuw model neptieten gekregen heeft?
Ik vind haar steeds leuker worden.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:04 schreef Chanel5 het volgende:
da ging over de jettsers van aafkequote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:05 schreef Ceetje.. het volgende:
kwam joanna nou aan alex uitleggen dat ze een nieuw model neptieten gekregen heeft?
Ik heb haar nog nooit op iets anders dan meelopen en meeliften kunnen betrappen..quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:02 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Zeker. Die moet er nog een maandje of 2 inblijven, zeker voor de variatie.quote:
Hoezo? Jij gooit er hier altijd zomaar je tieten tussenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:05 schreef MissJ.24 het volgende:
Joanne kwakt zichzelf er zo tussen, zonder sorry te zeggen krijgtAlex te horen waarom ze van een C-cup naar een C-cup ging....ander modelletje.....Gerard doet daarna erg grappig.........
Asociaal om zo tussen een gesprek te springen en dan ook nog over je tieten te beginnen!!!!
pfff ga je nu alleen maar klagen over stream locks.. please kerel open een apart topic.. janken over de streamlocks en maak een kamertje met afvoerputje zodat jequote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:05 schreef Green1 het volgende:
[..]
Omdat die programmamakers een stelletje hufters zijn, daarom..
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:05 schreef Ceetje.. het volgende:
Gerard grappig??quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:05 schreef MissJ.24 het volgende:
Joanne kwakt zichzelf er zo tussen, zonder sorry te zeggen krijgtAlex te horen waarom ze van een C-cup naar een C-cup ging....ander modelletje.....Gerard doet daarna erg grappig.........
Asociaal om zo tussen een gesprek te springen en dan ook nog over je tieten te beginnen!!!!
Voor een inkoopsprijs Twee voor éénquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:05 schreef Ceetje.. het volgende:
hoezo hij denkt ook dat aafke een vent is hahahaquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:06 schreef itsme het volgende:
volgende week gaat Gerard op Jo en P drukken.
Ik kan niet geloven dat hij echt denkt dat die 2 een stel zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |