Vorige topic was vol waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:41 schreef Thea-ter-Stuk het volgende:
Het qouten in de vorige COS is denk ik mislukt, ik kreeg een bericht dat ik geen rechten had om iets te posten.
Wat ik me wel afvraag: waarom zit Gerard erin, hij heeft al geld genoeg, met die ton veegt hij zijn kont af waarschijnlijk.
Hij is wel leuk.
we hebben hier 200 HA grond dus heeft plaats genoegquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:41 schreef superkokje het volgende:
[..]
dus die hond van je is eindelijk verder gekomen dan de achterdeur
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:41 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Wwow had je nu al een ban?Ik denk een record.![]()
Aleen vannacht gegaan zo te gelezen te hebben wat een faal weer van Alphonsquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:41 schreef flugeltje het volgende:
Kunnen ze nu eindelijk die kleretelefoon weer een keer laten rinkelen?
ditoquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:42 schreef iBenny het volgende:
Weetje... ik snap geen ene moer van Laura
ik ook nietquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:42 schreef iBenny het volgende:
Ik denk dat ze Alex wel leuk vindt, maar geen relatie binnen het huis wil en al helemaal niet met Ridder Pispaal.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:42 schreef iBenny het volgende:
Ooh, zou kunnen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:41 schreef superkokje het volgende:
[..]
dus die hond van je is eindelijk verder gekomen dan de achterdeur
We???.......Geef ik je daarom al die Hertogjes en massages? Kom je daar nu mee aan!!!!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:42 schreef bollokus het volgende:
[..]
we hebben hier 200 HA grond dus heeft plaats genoeg
maar ik wel weer
Amenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:42 schreef iBenny het volgende:
Tijdens de uitzending op net 5 live ook 2 keer.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:42 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Aleen vannacht gegaan zo te gelezen te hebben wat een faal weer van Alphons
krijgt steeds meer het idee dat je jaloers bentquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:42 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
En bedankt Mark![]()
Enne gatver die klauwen van Laura motten ze ook op haar rug binden, dan hebben we er helemaal geen last meer van.
Verder zegt ze toch niks
Ik denk dat ze ut zelf ook niet snaptquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:42 schreef iBenny het volgende:
Juist! Wat vind jij van Windows7, ben nieuwsgierig?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:38 schreef versabommie het volgende:
[..]
Psies! Mensen met verstand van zaken weten hoe de shit werkt!
Lol, ik las masturberenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:42 schreef Mylene het volgende:
Laura wilde FaAlex toch niet masseren? Hij mompelde iets over een grote beurt.
Ze wil wel maar durft niet voor de kindertjes waar ze werkt.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:42 schreef iBenny het volgende:
Misschien moet je haar eens uitnodigen als dit voorbij is, om te kriebelen. Ik snap er overigens ook geen ruk vanquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:42 schreef iBenny het volgende:
een collega !! heb je net iemand gezien da als alleen de hond????quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:43 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
We???.......Geef ik je daarom al die Hertogjes en massages? Kom je daar nu mee aan!!!!
Niemand doet dat haastquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:42 schreef iBenny het volgende:
Dat gekriebel en gefruniek de hele dag aan iedereen, is toch liefquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:43 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
waarom vind je dat? ze is saaaaaaaaaaaaaai
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:44 schreef Doortjee het volgende:
[..]
Dat gekriebel en gefruniek de hele dag aan iedereen, is toch lief
Dat was toen nog niet aan de orde.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:43 schreef Urb het volgende:
[..]
Tijdens de uitzending op net 5 live ook 2 keer.
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:44 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Niemand doet dat haast![]()
Behalve zijzelf als je de statements zo hoort.
"Ik ben een meisje-meisje"![]()
"Ik wind mannen om mijn vinger" dan bedoeld ze natuurlijk haar eigen kriebelvinger
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:45 schreef Thea-ter-Stuk het volgende:
Aaargh ik heb de verkeerde gekwoot.
d'r moet gewoon een fakking slaapkamerverbod komenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:45 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Zitten ze wel eens ergens anders dan
....mokt nog even door.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:44 schreef bollokus het volgende:
[..]
een collega !! heb je net iemand gezien da als alleen de hond????
morgen, de hele uitzending is een SLquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:45 schreef bollokus het volgende:
wanneer gaan ze eigenlijk met streamlocks beginnen in de live uitzending op net5???
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:45 schreef bollokus het volgende:
wanneer gaan ze eigenlijk met streamlocks beginnen in de live uitzending op net5???
Idd. Maar laat ze eens wat doen dan. Een opdracht elk twee uur telefoon en dat faalt alquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:45 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
d'r moet gewoon een fakking slaapkamerverbod komen
heeft hij ook een #rooiebroekquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:46 schreef minzo het volgende:
Lol ik zag Gerard niet eens op de bank door zijn rode trui
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |