Ik denk het wel want het is wle heel toevallig als we alle 3 een net nieuwe maar wel andere klaagpost hebben gelezenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:33 schreef Nagelschaartje het volgende:
Zijn we al.
Ik weet niet of we het over hetzelfde blog hebben, maar ik val vooral over dat "ik ben zielig want ik heb 's morgens geen tijd om makeup op te doen"..
En ik val erover dat ik dat bloglovin mij niet verteld dat er een nieuwe post is. Misschien moet ik toch over gaan op google follow-ding.
En ik plop nog niet eens. Maar het kan wel, want rijles gaat toch niet door.quote:
Jep, diequote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:33 schreef Nagelschaartje het volgende:
Zijn we al.
Ik weet niet of we het over hetzelfde blog hebben, maar ik val vooral over dat "ik ben zielig want ik heb 's morgens geen tijd om makeup op te doen"..
En ik val erover dat ik dat bloglovin mij niet verteld dat er een nieuwe post is. Misschien moet ik toch over gaan op google follow-ding.
Welke blog, welke blog??quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:35 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik denk het wel want het is wle heel toevallig als we alle 3 een net nieuwe maar wel andere klaagpost hebben gelezen.
maar je hebt een uur nodig om mascara op te doen he?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:35 schreef IJsdraakje het volgende:
Dan motten ze eerder opstaan, dan hebben ze tijd zat.
Goed, het is fijn om te mekkeren, maar da's gewoon een non-probleem natuurlijk.
Ja, die had ik dus. Die andere volg ik niet eens.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:37 schreef Stormqueen het volgende:
maar ook deze, vandaag:
http://thedutchnailblog.blogspot.com/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
PopcornSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Doosje
.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
Oh, die tekst hebbik niet eens gelezenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:37 schreef Stormqueen het volgende:
maar ook deze, vandaag:
http://thedutchnailblog.blogspot.com/
ik doe een complete smoel (foundation, oogschaduw (goed afgewerkt met lid, crease en highlights) en mascara in 10 minutenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
maar je hebt een uur nodig om mascara op te doen he?
Ja hoei! Dat kost veel tijd man!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
maar je hebt een uur nodig om mascara op te doen he?
Nadat ze compleet over de flos ging over mijn 1 april grap is het bij mij ook erg bekoeldquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:39 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oh, die tekst hebbik niet eens gelezen.
Oh ja, lawl.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nadat ze compleet over de flos ging over mijn 1 april grap is het bij mij ook erg bekoeld
Die dat je al je lakken ging verkopen omdat je geen geld had?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nadat ze compleet over de flos ging over mijn 1 april grap is het bij mij ook erg bekoeld
Ik ook.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik doe een complete smoel (foundation, oogschaduw (goed afgewerkt met lid, crease en highlights) en mascara in 10 minuten
Was je foundation goed trouwens?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik doe een complete smoel (foundation, oogschaduw (goed afgewerkt met lid, crease en highlights) en mascara in 10 minuten
Daar wil ik nou details over horen, leg uitquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Godnondeju!~quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:41 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik ook.
Godverdomme de kat zet net d'r nagel in m'n nek, dat doet ZEER!
Laat ik een blog schrijven over hoe zwaar ik het heb
O nee, heb geen blog. ALLES ZIT TEGEN!
Hahahahaha, met als blogtitel Idontwannablogstupidhoquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Godnondeju!~
Ik zou er bijna een beginnen om te mekkeren dat ik geen zin heb om te bloggen.
Daar heb je Fok voor.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:41 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik ook.
Godverdomme de kat zet net d'r nagel in m'n nek, dat doet ZEER!
Laat ik een blog schrijven over hoe zwaar ik het heb
O nee, heb geen blog. ALLES ZIT TEGEN!
Ja, het begint oranje en droogt dan supernatuurlijk op!quote:
Ik zal zo de link ff zoeken voor jequote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:41 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Daar wil ik nou details over horen, leg uit
Doe je snelquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:45 schreef IJsdraakje het volgende:
http://idontwannablogstupidho.blogspot.com
Aww..quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:47 schreef Nagelschaartje het volgende:
Jeej Fok!![]()
I haz blood![]()
[ afbeelding ]
Kutkat
Zit je pijn te lijden, is dit de enige schade die te zien is, is het net of ik een mietje ben. Moet ik weer dingen roepen als "ja maar hij is onwijs diep"
Wat heb ik het zwaar
ijs!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:45 schreef IJsdraakje het volgende:
http://idontwannablogstupidho.blogspot.com
je tandenborstel...duhquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:47 schreef Sharana_LV het volgende:
*burp*
koffer inpakken!
wat moeti k niet vergeten?
Geld om lakken te kopenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:47 schreef Sharana_LV het volgende:
*burp*
koffer inpakken!
wat moeti k niet vergeten?
Kon het niet laten.quote:
ik weet hoe het voelt, heb die wond al een paar keer op precies die plek gehad. Kutnageltje wat zich in je huid vast haaktquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:47 schreef Nagelschaartje het volgende:
Jeej Fok!![]()
I haz blood![]()
[ afbeelding ]
Kutkat
Zit je pijn te lijden, is dit de enige schade die te zien is, is het net of ik een mietje ben. Moet ik weer dingen roepen als "ja maar hij is onwijs diep"
Wat heb ik het zwaar
Scheelt het dat ik voor het gemak al eens een account had gemaakt daar, onder het mom van mocht ik ooit de aandrang voelen.quote:
quote:
er komt nog een andere bij geloof ik van Nune... Maar de grootste oorlog ging via pmquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:55 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Daar zou ik zo keihard ingetrapt zijn.
Maar ik vind het wel weer grappig dat iedereen zich onmiddellijk vrijwillig aanmeld om lakken van je over te nemen![]()
Heeft het een lange nasleep? Want dan lees ik even verder
Dat er zoveel serieus op ingingen snapte ik al nietquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:01 schreef Stormqueen het volgende:
geen dreigingen, maar toen het bekend werd waren een aantal mensen toch behoorlijk gepikeerd
als ik bb achter de laptop vandaan heb gewerkt ga ik kijken en ooh en aah zeggenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:06 schreef Debsterr het volgende:
Vind niemand mijn mani heel mooi? Volgens
keek ik maniakaal op van m'n nagels toen ik klaar was
.
Het was ook echt heel grappig!!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:58 schreef Stormqueen het volgende:
ik voelde me ook echt heel lullig, maar zat me tegelijkertijd helemaal misselijk te lachen
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
als ik bb achter de laptop vandaan heb gewerkt ga ik kijken en ooh en aah zeggen
En dat zonder stimulerende middelen! Al wordt het wel tijd voor m'n wekelijke Amaretto on the rocksquote:
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:12 schreef Lindytje het volgende:
Stashpics gemaakt, ben aan het importeren en ga ze straks uploaden!
Voortaan gelieve een PM te sturen of iets als je iets niet zint.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:33 schreef Nagelschaartje het volgende:
Zijn we al.
Nu kan ik er om lachen, maar toen dacht ik echt wat een klote streek.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:58 schreef Stormqueen het volgende:
ik voelde me ook echt heel lullig, maar zat me tegelijkertijd helemaal misselijk te lachen
Ja vind je het gek, je had de eerste bestellingquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:42 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nu kan ik er om lachen, maar toen dacht ik echt wat een klote streek.
Ik snap dat je het vervelend vindt. Maar aan de andere kant vraag ik me wel af waarom je zo'n post op je blog zet. En omdat ik het regelmatig zie de laatste tijd valt het me op. Als je het ff niet trekt om te bloggen is daar toch niemand die je er op veroordeelt?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:34 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Voortaan gelieve een PM te sturen of iets als je iets niet zint.
Daar heb je me.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja vind je het gek, je had de eerste bestelling
*glijdt van stoel*quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:45 schreef Lindytje het volgende:
Make-up stashpics!Gewoon, omdat het kan!
Hier staat het allemaal in en op en naast
[ afbeelding ]
Dit past niet, dus staat er naast
[ afbeelding ]
Losse oogschaduws die niet depot zijn, gezichtsspullies en daarnaast mijn dagelijkse dingen die ik elke dag gebruik
[ afbeelding ]
De twee kleine laatjes, met daarin links MAC oogschaduws, 2 paintpots en 4 fluidliners en links mijn lip-dingen
[ afbeelding ]
Palettes: Book of shadows III, Too Faced Enchanted Glamourland, Urban Decay Naked, Cargo Lumieres du Monde en Too Faced Natural eyes
[ afbeelding ]
88 warm, SMH palette, Metal-shimmer, iets?? (ik weet niet hoe t ding heet... haha), 78 eyeshadow en blush combo palette, Gedepotte oogschaduws en het 88 matte palette
[ afbeelding ]
De lade (aan dat vuile doekje smeer ik tussendoor mijn kwasten af)
En dit zit er allemaal in de lade:
[ afbeelding ]
Die drie kleine palletjes rechts zijn Sleek-palettes en de rest spreekt wel voor zich denk ik.
Dat was het
de rust begint een klein beetje terug te keren.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:48 schreef tliciouz het volgende:
Hoe gaat het eigenlijk nu Mir? Alles weer een beetje beter?
Ik vind het altijd prettig om te lezen waarom iemand anders "afwezig" is.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik snap dat je het vervelend vindt. Maar aan de andere kant vraag ik me wel af waarom je zo'n post op je blog zet. En omdat ik het regelmatig zie de laatste tijd valt het me op. Als je het ff niet trekt om te bloggen is daar toch niemand die je er op veroordeelt?
Ik vind je blog leuk en ik lees 'm altijd, maar iedereen heeft weleens minder zin. Dat hoeft toch geen drama te zijn?
Het lijkt me ook doodeng! Maar we gaan er van uit dat het een onfortuinlijk incident was...quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:49 schreef Mirjam het volgende:
[..]
de rust begint een klein beetje terug te keren.
het blijft allemaal wel heel eng en spannend, ik merk dat hjij eigenlijk ook wel heel bang is dat er weer iets gebeurt.
we zijn nu heel erg aan het aftasten merk ik, ook naar elkaar toe, wat kan weer, en wat misschien nog niet, enz. enzx.
Ja kan begrijpen dat hij er bang voor is, was ook allemaal behoorlijk heftig! Denk je ook wel een beetje aan jezelf?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:49 schreef Mirjam het volgende:
[..]
de rust begint een klein beetje terug te keren.
het blijft allemaal wel heel eng en spannend, ik merk dat hjij eigenlijk ook wel heel bang is dat er weer iets gebeurt.
we zijn nu heel erg aan het aftasten merk ik, ook naar elkaar toe, wat kan weer, en wat misschien nog niet, enz. enzx.
Dat!!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Het lijkt me ook doodeng! Maar we gaan er van uit dat het een onfortuinlijk incident was...
Maar je was in mijn ogen helemaal niet afwezig, je post heel regelmatig! En gehaaste foto's? Daar ben ik het ook niet mee eensquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:50 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Ik vind het altijd prettig om te lezen waarom iemand anders "afwezig" is.
Ook voelde ik mij aangevallen omdat ik negatieve reacties kreeg (via mail), dat ik "gehaast" zou zijn en geen aandacht zou besteden aan het maken van foto's e.d. Ik kreeg dus het gevoel om mij te verdedigen.
Ik vind het gewoon een lage streek, ik post niet vaak hier maar dat betekent niet dat ik nooit iets lees. Wacht dan liever, ga niet op zo'n dag als deze van die dingen zeggen...
Als iemand iets niet begrijpt heb ik liever dat ze mij een email sturen dan er lekker over roddelen.
Dat lijkt me fijn ja, wat rust! Ook voor de komende tijd nog sterktequote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:52 schreef Mirjam het volgende:
bedankt meidens
en ik heb volgende week ook vrij, om zelf ook een beetje bij te komen, en steef een beetje op weg te helpen met alles (ziekenhuizen, beetje werk, etc.)
Ik lollerdequote:Dear customer!
The parcel was send your home address.
And it will arrice within 7 bussness day.
More information and the tracking number
are attached in document below.
Thank you.
2011 DHL International GmbH. All rights reserverd.
Snap ik!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:56 schreef Miezziej het volgende:
Ja, fok is fok, wss zou ik er ook anders op reageren als vandaag niet vandaag zou zijn
Dat.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:56 schreef tliciouz het volgende:
Ik denk er heel simpel over, als je niet tegen commentaar kan moet je ook geen blog maken, bedoel ik niet aanvallend voor jou, maar merk het de laatste tijd bij meerdere mensen. Ook al is het commentaar niet altijd terecht, negatief commentaar zul je altijd wel krijgen.
Dat ze zich zorgen maken vind je niet netjes?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:58 schreef tliciouz het volgende:
Ook laquerized, mensen maakte zich erg zorgen toen ze een aantal maanden niet meer poste, terwijl het normaal altijd wekelijks was. Vind ik niet erg netjes van ze ..
Nee vind het niet netjes van haar om zo'n lange tijd niets van haar zelf liet horen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat ze zich zorgen maken vind je niet netjes?
Ik snap dat je het niet netjes vindt als mensen d'r gaan uitschelden omdat ze niet post, maar omdat ze zich zorgen maken?
oh op die manier!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:01 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee vind het niet netjes van haar om zo'n lange tijd niets van haar zelf liet horen.Dat mensen daarom gaan schelden heb ik niet gelezen,
zou best kunnen heb al de reacties even vluchtig doorgelezen.
Toch is het wel tegenstrijdig, je zegt dat mensen zich niet verplicht moeten voelen, maar ook dat dat raar was.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh op die manier!
Ja, dat was wel vaag idd... zeker met 2500 followers
Nee, maar ze reageerde helemaal nergens op, ook niet via twitter (waar ze gewoon wel actief was). Bloggen is nooit verplicht, maar mensen die zich afvragen of je nog wel leeft en hoe het met je gaat compleet negeren vind ik wat anders.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:07 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Toch is het wel tegenstrijdig, je zegt dat mensen zich niet verplicht moeten voelen, maar ook dat dat raar was.
agreequote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, maar ze reageerde helemaal nergens op, ook niet via twitter (waar ze gewoon wel actief was). Bloggen is nooit verplicht, maar mensen die zich afvragen of je nog wel leeft en hoe het met je gaat compleet negeren vind ik wat anders.
Van twitter wist ik nietquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, maar ze reageerde helemaal nergens op, ook niet via twitter (waar ze gewoon wel actief was). Bloggen is nooit verplicht, maar mensen die zich afvragen of je nog wel leeft en hoe het met je gaat compleet negeren vind ik wat anders.
Ja, maar die mensen wilden ook niet naar de eerste meet komen omdat ze het allemaal maar dozig vonden. Ieder zijn meug hoor, maar dat is mij ook niet ontgaan!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:13 schreef tliciouz het volgende:
Maar zei en die paar andere die hier altijd posten kwamen allemaal tegelijk hier niet meer. Dat vond ik al helemaal vreemd en raar overkomen.
da's niemand ontgaan geloof ik, iig vrij weinig mensenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, maar die mensen wilden ook niet naar de eerste meet komen omdat ze het allemaal maar dozig vonden. Ieder zijn meug hoor, maar dat is mij ook niet ontgaan!
Echt waar?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, maar die mensen wilden ook niet naar de eerste meet komen omdat ze het allemaal maar dozig vonden. Ieder zijn meug hoor, maar dat is mij ook niet ontgaan!
Nouja als ze geen zin meer hebben om op het forum te komen moeten ze dat natuurlijk zelf weten ... natuurlijk leuker als je even laat weten dat je er geen tijd meer voor hebt en stopt met posten, maar zo niet dan nietquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:13 schreef tliciouz het volgende:
Maar zei en die paar andere die hier altijd posten kwamen allemaal tegelijk hier niet meer. Dat vond ik al helemaal vreemd en raar overkomen.
Oh ja, die zouden allemaal komen, en toen meldden zich nog wat anderen aan, en toen konden ze *ineens* allemaal niet meerquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:15 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Echt waar?dat wist ik helemaal niet.
Jaja! was nogal lulligquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:15 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Echt waar?dat wist ik helemaal niet.
Maar dat is zo leuk aan fok!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:15 schreef Stormqueen het volgende:
er zijn er wel veel verdwenen in de maanden voorbij... wel jammer hoor!
Op Fok moet je wel een beetje een dikke huid hebben tho...
Naja, ook niet altijd, want van binnen blijven we gewoon vrouwquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:18 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Maar dat is zo leuk aan fok!
En als je 'ons nagelmeisjes' eenmaal kent, zijn we keilief
Aan het whutten?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ben aan het fermerama-en met mijn broer
Dat ze geen zin meer hebben om op het forum te komen moeten ze allemaal zelf weten, daar heb je ook gelijk in.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:15 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nouja als ze geen zin meer hebben om op het forum te komen moeten ze dat natuurlijk zelf weten ... natuurlijk leuker als je even laat weten dat je er geen tijd meer voor hebt en stopt met posten, maar zo niet dan niet
Nou ja!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oh ja, die zouden allemaal komen, en toen meldden zich nog wat anderen aan, en toen konden ze *ineens* allemaal niet meer
ja daar was ik blijkbaar een voorbeeld van terwijl ik jullie alleen maar liep te plagenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:18 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Maar dat is zo leuk aan fok!
En als je 'ons nagelmeisjes' eenmaal kent, zijn we keilief
Ik lees heus wel terug maar ik doe net alsof ik dom benquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:19 schreef Stormqueen het volgende:
Space leest gewoon nooit terug en reageert nergens op, da's de beste survivaltechniek op Fok
Jaja... net alsof!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik lees heus wel terug maar ik doe net alsof ik dom ben
hehe, dat was zeker waarquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jup!
Maar we hadden iig iets te bespreken tijdens die meet. Whehehe
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:19 schreef Stormqueen het volgende:
Space leest gewoon nooit terug en reageert nergens op, da's de beste survivaltechniek op Fok
Dat al helemaal, maar de meeste komen ook meteen in het nagellaktopic terecht en hebben verder nooit in andere topic gekeken. En dan word hier een keer wat heftiger gereageerd en is er weer een rel.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:15 schreef Stormqueen het volgende:
er zijn er wel veel verdwenen in de maanden voorbij... wel jammer hoor!
Op Fok moet je wel een beetje een dikke huid hebben tho...
jamaar je pikte er nogal specifieke slachtoffers uit, en toen vonden we je engquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:21 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ja daar was ik blijkbaar een voorbeeld van terwijl ik jullie alleen maar liep te plagen
5 jaar Eindhoventopic heeft mijn huid van graniet gemaakt iddquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:22 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat al helemaal, maar de meeste komen ook meteen in het nagellaktopic terecht en hebben verder nooit in andere topic gekeken. En dan word hier een keer wat heftiger gereageerd en is er weer een rel.ik zat toen ik net op fok kwam eerst in klb etc, dan krijg je vanzelf dat dikke huidje.
![]()
Same here, maar dat komt denk ik ook omdat aardig wat mensen hier gewoon accepteren dat iedereen een andere menig heeft.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Naja, ook niet altijd, want van binnen blijven we gewoon vrouw![]()
Maar ik kan van jullie echt alles hebben geloof ik
Ik ben ook engquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jamaar je pikte er nogal specifieke slachtoffers uit, en toen vonden we je eng
Haha.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jup!
Maar we hadden iig iets te bespreken tijdens die meet. Whehehe
AMENquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:23 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Same here, maar dat komt denk ik ook omdat aardig wat mensen hier gewoon accepteren dat iedereen een andere menig heeft.
Ik heb liever dat iemand eerlijk typt wat hoe er over gedacht wordt dan mensen die steeds maar ja en amen zeggen op alles wat je oppert ... tegengas kan soms juist super goed zijn om anders naar iets te kijken ..
Hehe, dat is het ook wel een beetje denk ik. Ik kan hier heeeeeeel veel hebbenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Naja, ook niet altijd, want van binnen blijven we gewoon vrouw![]()
Maar ik kan van jullie echt alles hebben geloof ik
Ik mis dat soort shit altijdquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jamaar je pikte er nogal specifieke slachtoffers uit, en toen vonden we je eng
Ja en amen volkquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:23 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Same here, maar dat komt denk ik ook omdat aardig wat mensen hier gewoon accepteren dat iedereen een andere menig heeft.
Ik heb liever dat iemand eerlijk typt wat hoe er over gedacht wordt dan mensen die steeds maar ja en amen zeggen op alles wat je oppert ... tegengas kan soms juist super goed zijn om anders naar iets te kijken ..
Hahahahahaha!! Jij was gewoon rete-irritant!!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:21 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ja daar was ik blijkbaar een voorbeeld van terwijl ik jullie alleen maar liep te plagen
Niet alleen qua uiterlijk... 't lag een beetje gecompliceerd allemaal toenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:23 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Haha.
Ja de meeste waren waarschijnlijk niet hun typ qua uiterlijk. Dan vorm je al snel een beeld over iemand maar die zijn juist de leukste en gezelligste.Maar goed zulke mensen heb je er helaas altijd bij zitten.
Heb je ze alle 19?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:23 schreef Miezziej het volgende:
Sorry voor mijn overdreven reactie hoor
(Ik ben vandaag ook nog eens gezakt voor me rijexamen dus sorry voor het afreageren hier)
Het goede nieuws:
Ik heb na anderhalve maand mijn Catherine Arley lakjes ontvangen en ze zijn allemaal heel!
En verder ben ik nog niet lang genoeg lid om mee te kunnen praten over meets enzo
Zo, da's een beste bos houtquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
TIJD VOOORRRR
drumrolll
TIETUUH
[ afbeelding ]
Nouja jullie vergeten me dan iig nietquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:25 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Hahahahahaha!! Jij was gewoon rete-irritant!!
Nee 15quote:
En IRL tijdens meets zijn we one big happy family!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:27 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dat dus ...
ik vind het leuk dat we allemaal zo verschillend zijn....
Waarom heb ik dit niet mee gekregen? Heb volgens mij toch echt elk topic doorgelezen!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Niet alleen qua uiterlijk... 't lag een beetje gecompliceerd allemaal toen
Ik heb me echt supergoed vermaakt, en hoe meer lakmeisjes ik zie, hoe leuker! Want ze zijn allemaal tof
Lessons learned denk ikquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:28 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Nee 15
Geen idee welke ik nou ook alweer niet had besteld hoor
Ze hadden er trouwens wel allemaal bubble-wrap omheen gedaan. Ik dacht dat ze dat niet deden? *of ben ik nu dom?*
Ik denk wel dat Lindy je aanrandt omdat je zo'n babe bent. Maar verder zie ik niet in waar jij je zorgen over hoeft te makenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:28 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Waarom heb ik dit niet mee gekregen? Heb volgens mij toch echt elk topic doorgelezen!![]()
Ik wou elke keer graag komen, maar heb op een of andere manier het gevoel alsof mensen mij niet aardig vinden of wat dan ook.Ik ben totaal niet onzeker, maar met dat soort dingen ben ik echt een bang kippetje.
Als dat zo is ben ik bij de volgende meet paraat.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik denk wel dat Lindy je aanrandt omdat je zo'n babe bent. Maar verder zie ik niet in waar jij je zorgen over hoeft te maken
Dat is waar, we gingen zelfs over je PMmenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:28 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nouja jullie vergeten me dan iig niet
FYYYYquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:30 schreef Sharana_LV het volgende:
Raar trouwens dat we al een tijdje niets meer van SpaceInvaders hebben gehoord ..
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik denk wel dat Lindy je aanrandt omdat je zo'n babe bent. Maar verder zie ik niet in waar jij je zorgen over hoeft te maken
JE WIL LINDY GEWOON!!! HE! HE!!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:30 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Als dat zo is ben ik bij de volgende meet paraat.
Zeg dat je je tieten laat zien in de Game SCquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:31 schreef tliciouz het volgende:
Mijn xbox live loopt over 2 dagen af, en heb geen geld voor nieuwe.
ps3 online = freequote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:31 schreef tliciouz het volgende:
Mijn xbox live loopt over 2 dagen af, en heb geen geld voor nieuwe.
ZORG NOU MAAR DAT JE ALLS VAN MIJN LIJSTJE MEENEEMT ANDERS STUUR IK ER NOG EENquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:32 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik vind het trouwens wel raar dat SpaceInvaders niet post vanavond hoor!
Ja lolbroek. Ik zit al in de mw2 sc, daar word al genoeg grapjes over me gemaakt.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Zeg dat je je tieten laat zien in de Game SC
Wie?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:32 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik vind het trouwens wel raar dat SpaceInvaders niet post vanavond hoor!
Stuur maar een uitnodigingquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:33 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ahhh....
Komen jullie trouwens de volgende x hier bieren?
Nee, die voelt zich tegenwoordig te goed voor ons geloof ik...quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:33 schreef Sharana_LV het volgende:
Nouja als Space toch niet meer post hoef ik die dingen van haar lijstje ook niet meer mee te nemen uit de USA ...
Graag!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:33 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ahhh....
Komen jullie trouwens de volgende x hier bieren?
Jaaaa joh ... misschien moet ik Nick ook maar naar deze chat halen want SI zal ook wel niet meer met hem praten ...quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:34 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nee, die voelt zich tegenwoordig te goed voor ons geloof ik...
Wat wil je Sien aandoen!! Weet je hoe bang die is voor douchenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Stuur maar een uitnodiging
EN WAS DE HOND!!
Whehehehe
Da's goed op de vrijdag!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:34 schreef altootje86 het volgende:
weer helemaal bijgelezen en nu helemaal melig...
![]()
![]()
![]()
Mag ik het doen?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:35 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Wat wil je Sien aandoen!! Weet je hoe bang die is voor douchen
Ja ik ook.quote:
haha kan je nu je beestjes ook al namen geven? is al heeeeel lang geleden dat ik heb gespeeldquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb mijn Piglet Nick genoemd![]()
hihi
Jaaa een NICKnamequote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:37 schreef altootje86 het volgende:
[..]
haha kan je nu je beestjes ook al namen geven? is al heeeeel lang geleden dat ik heb gespeeld
Ik heb mezelf en mijn vriend nagemaakt bij sims. Ben ik nu sneu?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb mijn Piglet Nick genoemd![]()
hihi
Wij hebben Black EN White want wij zijn hardcore pokemon fansquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:37 schreef Stormqueen het volgende:
Pokemon, dat speelde mijn broertje toen ie nog babyspek had![]()
Nu al?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:38 schreef Debsterr het volgende:
Ik ga maar eens meekijken naar top gear!
Neuh want ik maakte altijd michael jacksons met een hoge hoed en badjas en dan had ie 10 kinderenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:38 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik heb mezelf en mijn vriend nagemaakt bij sims. Ben ik nu sneu?
Dan wens ik je veel succes! Als Sien iets niet wil, dan wil ze het niet en zal ze er alles aan doen om te zorgen dat het niet gebeurtquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mag ik het doen?
In een hoek drijven en de tuinsproeiert er op
Dat is gewoon smerig man.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Neuh want ik maakte altijd michael jacksons met een hoge hoed en badjas en dan had ie 10 kinderen
Ik maakte Jason van vrijdag de dertiende en dan ging ie iedereen vermoorden door de trapjes uit het zwembad te halenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Neuh want ik maakte altijd michael jacksons met een hoge hoed en badjas en dan had ie 10 kinderen
Ik LOLdequote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik maakte Jason van vrijdag de dertiende en dan ging ie iedereen vermoorden door de trapjes uit het zwembad te halen
neuh deed ik vroegah ookquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik maakte Jason van vrijdag de dertiende en dan ging ie iedereen vermoorden door de trapjes uit het zwembad te halen
Trapje uit het zwembad!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:39 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat is gewoon smerig man.Ik plaatste de sims altijd in een hoekje met muren er om heen en dan de deur er uit halen.
I lol'dquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Trapje uit het zwembad!
En als ze dood gaan gaan ze eerst huilen en in hun broek poepen en nog meer huilen en dan gaan ze dood
Of ze laten verbranden.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Trapje uit het zwembad!
En als ze dood gaan gaan ze eerst huilen en in hun broek poepen en nog meer huilen en dan gaan ze dood
dat dus ... popje in zwembad en trapje verkopen!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja door die negerin!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:41 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Of ze laten verbranden.Of de kindjes laten verhongeren en dan worden ze weggehaald.
Ja maar voor geld heb je cheats.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:41 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dat dus ... popje in zwembad en trapje verkopen!
of huis op palen maken met trap naar de voordeur, rekeningen nooit betalen, en dan als mannetje kwam die dan spullen uit je huis mee neemt snel spel op pauze en trapje verplaatsen zodat ie er niet in kanhou je meer geld over
Sims beestenboel.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
Nick had alle uitbreidingen op mijn laptop geinstalleerd en toen duurde het een half uur voordat ie opstartte. Ook deden sommige dingen het niet dus had ik een onzichtbare hondEn dat ding maar miepen dat ik m eten moest geven, ZIE HEM TOCH NIET
rosebud!! ik weet de cheat nog steedsquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:42 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja maar voor geld heb je cheats.Maar bij die nieuwe sims hoeven ze het huis niet in om de spullen eruit te halen, daar hebben ze 1 of andere laserstraal die de spulletjes op zuigt.
![]()
NEEHEE KACHING OF DIE ANDEREquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:43 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
rosebud!! ik weet de cheat nog steeds
ik heb het al heel lang niet meer gedaan ... nu vind ik het
Wtfquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:42 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja maar voor geld heb je cheats.Maar bij die nieuwe sims hoeven ze het huis niet in om de spullen eruit te halen, daar hebben ze 1 of andere laserstraal die de spulletjes op zuigt.
![]()
Bij rosebud kreeg je maar 1 keer geld.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:43 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
rosebud!! ik weet de cheat nog steeds
ik heb het al heel lang niet meer gedaan ... nu vind ik het
vroeger vonden ze altijd dat ik op het meisje uit jouw ava leek omdat ik ook toen pony en zo'n haarband hadquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:44 schreef altootje86 het volgende:
haha of bij de allereerste was het klapaucius![]()
![]()
dat ik dat nog weet haha
dat dus ...!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:44 schreef Miezziej het volgende:
en sims 1 de bekende !;!; en dan duizend keer plakken in dat balkje.
In hun broek poepen?? Really?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Trapje uit het zwembad!
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:44 schreef altootje86 het volgende:
haha of bij de allereerste was het klapaucius![]()
![]()
dat ik dat nog weet haha
ik maakte er een mix vanquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:44 schreef Miezziej het volgende:
en sims 1 de bekende !;!; en dan duizend keer plakken in dat balkje.
Nee je moest wel goed opletten, dus had ik een !; worddoc en dan kon ik knippenplakkenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:46 schreef altootje86 het volgende:
[..]
als ik een typefoutje maakte deed ie het niet![]()
ja of brievenbus verkopen, dat kon dan ook, kreeg je geen rekeningenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:46 schreef Miezziej het volgende:
move objects on ofzoiets
En dan wanneer de sims aan het "oh jaa'en" zijn, haal je het bed weg. Of 1 van die poppetjes weg.
Ik heb geen verstoorde jeugd gehad verder hoor!![]()
en vuurwerk als je dat luxe bed kochtquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:46 schreef altootje86 het volgende:
moest dan altijd lachen om de 'paardengeluiden'die uit het bed kwamen
haha sja zo hendig was ik dus nietquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee je moest wel goed opletten, dus had ik een !; worddoc en dan kon ik knippenplakken
Die tieften ze dan gewoon op de grond toch?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:46 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ja of brievenbus verkopen, dat kon dan ook, kreeg je geen rekeningen
die kutkrant wel ja, en die moest je dan perse opruimen... anders werden ze er chago vanquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Die tieften ze dan gewoon op de grond toch?
valsspelen en dan kuttenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:48 schreef Lindytje het volgende:
Ik heb de sims nooit leuk gevonden
Ik bedoel: wtf is het doel van het spel??
vond het ook leuker om te ontwerpen en in te richten, na een uurtje écht spelen begon ik weer aan een nieuwe familiequote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:48 schreef Lindytje het volgende:
nee postbode liep doorquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Die tieften ze dan gewoon op de grond toch?
tijdverdrijfquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:48 schreef Lindytje het volgende:
haha begin er zelf nu steeds meer op te lijken (laat mijn haar groeien, is rood (nou ja, mahonie) geverfd, heb pony, soms haarbandje) , maar heb m voor andere redenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:44 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
vroeger vonden ze altijd dat ik op het meisje uit jouw ava leek omdat ik ook toen pony en zo'n haarband had
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't come closer, I might hurt you
Dito... ik hoorde er ook altijd van alles in.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:51 schreef altootje86 het volgende:
my god.... begin nu ook auditieve herinneringen te krijgen... van dat stomme simsgeklets zeg maar, en dat fluitje van de krantenbezorger...
help.
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:54 schreef Lindytje het volgende:
Voor SQ: sien vindt wassen echt niet leukHuilieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
Hihihiquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dito... ik hoorde er ook altijd van alles in.
zo zeiden ze: Kommaarlangsdan? Dabedabedabeda?
hoorde er niks in, maar kon het een tijdje wel meelullen... "hoiendoian fwoiendajan djabadananana"quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dito... ik hoorde er ook altijd van alles in.
zo zeiden ze: Kommaarlangsdan? Dabedabedabeda?
en dat muziekje als ze gingen zoenen....quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:56 schreef Stormqueen het volgende:
en als ze dan gingen dansen, dan zeiden ze altijd Whiej! Phew!
Alles komt terugquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:56 schreef altootje86 het volgende:
[..]
hoorde er niks in, maar kon het een tijdje wel meelullen... "hoiendoian fwoiendajan djabadananana"
ik doe mee!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:04 schreef Diconnected het volgende:
Sien vond het leuk
Ohhhhh ik zie een Ebayfaal in het verschiet :x
Ja, buiten in de regen is dan weer het leukste dat er bestaat zo ongeveerquote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:03 schreef Holyme het volgende:
Die kijkt niet blij inderdaadGaat ie wel naar buiten als 't regent?
Ben weer terug van uit eten, zit fucking vol, dalijk naar bed rollen
Tha cat haz a scaredquote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mijn dier houdt er ook niet van
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mijn dier houdt er ook niet van
[ afbeelding ]
Die luciferpootjes!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:10 schreef Holyme het volgende:
[ afbeelding ]
Deze was ook niet zo blijMoest 'n tijdje elke week, ocherm. Sonic kapsel!
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:10 schreef Holyme het volgende:
[ afbeelding ]
Deze was ook niet zo blijMoest 'n tijdje elke week, ocherm. Sonic kapsel!
Katten ZIJN zielig als ze nat zijnquote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:11 schreef Lindytje het volgende:
Katten zien er altijd zo zielig uit als ze nat zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |