Heb je ze alle 19?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:23 schreef Miezziej het volgende:
Sorry voor mijn overdreven reactie hoor
(Ik ben vandaag ook nog eens gezakt voor me rijexamen dus sorry voor het afreageren hier)
Het goede nieuws:
Ik heb na anderhalve maand mijn Catherine Arley lakjes ontvangen en ze zijn allemaal heel!
En verder ben ik nog niet lang genoeg lid om mee te kunnen praten over meets enzo
Zo, da's een beste bos houtquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
TIJD VOOORRRR
drumrolll
TIETUUH
[ afbeelding ]
Nouja jullie vergeten me dan iig nietquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:25 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Hahahahahaha!! Jij was gewoon rete-irritant!!
Nee 15quote:
En IRL tijdens meets zijn we one big happy family!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:27 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dat dus ...
ik vind het leuk dat we allemaal zo verschillend zijn....
Waarom heb ik dit niet mee gekregen? Heb volgens mij toch echt elk topic doorgelezen!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Niet alleen qua uiterlijk... 't lag een beetje gecompliceerd allemaal toen
Ik heb me echt supergoed vermaakt, en hoe meer lakmeisjes ik zie, hoe leuker! Want ze zijn allemaal tof
Lessons learned denk ikquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:28 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Nee 15
Geen idee welke ik nou ook alweer niet had besteld hoor
Ze hadden er trouwens wel allemaal bubble-wrap omheen gedaan. Ik dacht dat ze dat niet deden? *of ben ik nu dom?*
Ik denk wel dat Lindy je aanrandt omdat je zo'n babe bent. Maar verder zie ik niet in waar jij je zorgen over hoeft te makenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:28 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Waarom heb ik dit niet mee gekregen? Heb volgens mij toch echt elk topic doorgelezen!![]()
Ik wou elke keer graag komen, maar heb op een of andere manier het gevoel alsof mensen mij niet aardig vinden of wat dan ook.Ik ben totaal niet onzeker, maar met dat soort dingen ben ik echt een bang kippetje.
Als dat zo is ben ik bij de volgende meet paraat.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik denk wel dat Lindy je aanrandt omdat je zo'n babe bent. Maar verder zie ik niet in waar jij je zorgen over hoeft te maken
Dat is waar, we gingen zelfs over je PMmenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:28 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nouja jullie vergeten me dan iig niet
FYYYYquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:30 schreef Sharana_LV het volgende:
Raar trouwens dat we al een tijdje niets meer van SpaceInvaders hebben gehoord ..
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik denk wel dat Lindy je aanrandt omdat je zo'n babe bent. Maar verder zie ik niet in waar jij je zorgen over hoeft te maken
JE WIL LINDY GEWOON!!! HE! HE!!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:30 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Als dat zo is ben ik bij de volgende meet paraat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |