Nee vind het niet netjes van haar om zo'n lange tijd niets van haar zelf liet horen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat ze zich zorgen maken vind je niet netjes?
Ik snap dat je het niet netjes vindt als mensen d'r gaan uitschelden omdat ze niet post, maar omdat ze zich zorgen maken?
oh op die manier!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:01 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee vind het niet netjes van haar om zo'n lange tijd niets van haar zelf liet horen.Dat mensen daarom gaan schelden heb ik niet gelezen,
zou best kunnen heb al de reacties even vluchtig doorgelezen.
Toch is het wel tegenstrijdig, je zegt dat mensen zich niet verplicht moeten voelen, maar ook dat dat raar was.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh op die manier!
Ja, dat was wel vaag idd... zeker met 2500 followers
Nee, maar ze reageerde helemaal nergens op, ook niet via twitter (waar ze gewoon wel actief was). Bloggen is nooit verplicht, maar mensen die zich afvragen of je nog wel leeft en hoe het met je gaat compleet negeren vind ik wat anders.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:07 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Toch is het wel tegenstrijdig, je zegt dat mensen zich niet verplicht moeten voelen, maar ook dat dat raar was.
agreequote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, maar ze reageerde helemaal nergens op, ook niet via twitter (waar ze gewoon wel actief was). Bloggen is nooit verplicht, maar mensen die zich afvragen of je nog wel leeft en hoe het met je gaat compleet negeren vind ik wat anders.
Van twitter wist ik nietquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, maar ze reageerde helemaal nergens op, ook niet via twitter (waar ze gewoon wel actief was). Bloggen is nooit verplicht, maar mensen die zich afvragen of je nog wel leeft en hoe het met je gaat compleet negeren vind ik wat anders.
Ja, maar die mensen wilden ook niet naar de eerste meet komen omdat ze het allemaal maar dozig vonden. Ieder zijn meug hoor, maar dat is mij ook niet ontgaan!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:13 schreef tliciouz het volgende:
Maar zei en die paar andere die hier altijd posten kwamen allemaal tegelijk hier niet meer. Dat vond ik al helemaal vreemd en raar overkomen.
da's niemand ontgaan geloof ik, iig vrij weinig mensenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, maar die mensen wilden ook niet naar de eerste meet komen omdat ze het allemaal maar dozig vonden. Ieder zijn meug hoor, maar dat is mij ook niet ontgaan!
Echt waar?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, maar die mensen wilden ook niet naar de eerste meet komen omdat ze het allemaal maar dozig vonden. Ieder zijn meug hoor, maar dat is mij ook niet ontgaan!
Nouja als ze geen zin meer hebben om op het forum te komen moeten ze dat natuurlijk zelf weten ... natuurlijk leuker als je even laat weten dat je er geen tijd meer voor hebt en stopt met posten, maar zo niet dan nietquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:13 schreef tliciouz het volgende:
Maar zei en die paar andere die hier altijd posten kwamen allemaal tegelijk hier niet meer. Dat vond ik al helemaal vreemd en raar overkomen.
Oh ja, die zouden allemaal komen, en toen meldden zich nog wat anderen aan, en toen konden ze *ineens* allemaal niet meerquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:15 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Echt waar?dat wist ik helemaal niet.
Jaja! was nogal lulligquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:15 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Echt waar?dat wist ik helemaal niet.
Maar dat is zo leuk aan fok!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:15 schreef Stormqueen het volgende:
er zijn er wel veel verdwenen in de maanden voorbij... wel jammer hoor!
Op Fok moet je wel een beetje een dikke huid hebben tho...
Naja, ook niet altijd, want van binnen blijven we gewoon vrouwquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:18 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Maar dat is zo leuk aan fok!
En als je 'ons nagelmeisjes' eenmaal kent, zijn we keilief
Aan het whutten?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ben aan het fermerama-en met mijn broer
Dat ze geen zin meer hebben om op het forum te komen moeten ze allemaal zelf weten, daar heb je ook gelijk in.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:15 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nouja als ze geen zin meer hebben om op het forum te komen moeten ze dat natuurlijk zelf weten ... natuurlijk leuker als je even laat weten dat je er geen tijd meer voor hebt en stopt met posten, maar zo niet dan niet
Nou ja!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oh ja, die zouden allemaal komen, en toen meldden zich nog wat anderen aan, en toen konden ze *ineens* allemaal niet meer
ja daar was ik blijkbaar een voorbeeld van terwijl ik jullie alleen maar liep te plagenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:18 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Maar dat is zo leuk aan fok!
En als je 'ons nagelmeisjes' eenmaal kent, zijn we keilief
Ik lees heus wel terug maar ik doe net alsof ik dom benquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:19 schreef Stormqueen het volgende:
Space leest gewoon nooit terug en reageert nergens op, da's de beste survivaltechniek op Fok
Jaja... net alsof!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik lees heus wel terug maar ik doe net alsof ik dom ben
hehe, dat was zeker waarquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jup!
Maar we hadden iig iets te bespreken tijdens die meet. Whehehe
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:19 schreef Stormqueen het volgende:
Space leest gewoon nooit terug en reageert nergens op, da's de beste survivaltechniek op Fok
Dat al helemaal, maar de meeste komen ook meteen in het nagellaktopic terecht en hebben verder nooit in andere topic gekeken. En dan word hier een keer wat heftiger gereageerd en is er weer een rel.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:15 schreef Stormqueen het volgende:
er zijn er wel veel verdwenen in de maanden voorbij... wel jammer hoor!
Op Fok moet je wel een beetje een dikke huid hebben tho...
jamaar je pikte er nogal specifieke slachtoffers uit, en toen vonden we je engquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:21 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ja daar was ik blijkbaar een voorbeeld van terwijl ik jullie alleen maar liep te plagen
5 jaar Eindhoventopic heeft mijn huid van graniet gemaakt iddquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:22 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat al helemaal, maar de meeste komen ook meteen in het nagellaktopic terecht en hebben verder nooit in andere topic gekeken. En dan word hier een keer wat heftiger gereageerd en is er weer een rel.ik zat toen ik net op fok kwam eerst in klb etc, dan krijg je vanzelf dat dikke huidje.
![]()
Same here, maar dat komt denk ik ook omdat aardig wat mensen hier gewoon accepteren dat iedereen een andere menig heeft.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Naja, ook niet altijd, want van binnen blijven we gewoon vrouw![]()
Maar ik kan van jullie echt alles hebben geloof ik
Ik ben ook engquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jamaar je pikte er nogal specifieke slachtoffers uit, en toen vonden we je eng
Haha.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jup!
Maar we hadden iig iets te bespreken tijdens die meet. Whehehe
AMENquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:23 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Same here, maar dat komt denk ik ook omdat aardig wat mensen hier gewoon accepteren dat iedereen een andere menig heeft.
Ik heb liever dat iemand eerlijk typt wat hoe er over gedacht wordt dan mensen die steeds maar ja en amen zeggen op alles wat je oppert ... tegengas kan soms juist super goed zijn om anders naar iets te kijken ..
Hehe, dat is het ook wel een beetje denk ik. Ik kan hier heeeeeeel veel hebbenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Naja, ook niet altijd, want van binnen blijven we gewoon vrouw![]()
Maar ik kan van jullie echt alles hebben geloof ik
Ik mis dat soort shit altijdquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jamaar je pikte er nogal specifieke slachtoffers uit, en toen vonden we je eng
Ja en amen volkquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:23 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Same here, maar dat komt denk ik ook omdat aardig wat mensen hier gewoon accepteren dat iedereen een andere menig heeft.
Ik heb liever dat iemand eerlijk typt wat hoe er over gedacht wordt dan mensen die steeds maar ja en amen zeggen op alles wat je oppert ... tegengas kan soms juist super goed zijn om anders naar iets te kijken ..
Hahahahahaha!! Jij was gewoon rete-irritant!!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:21 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ja daar was ik blijkbaar een voorbeeld van terwijl ik jullie alleen maar liep te plagen
Niet alleen qua uiterlijk... 't lag een beetje gecompliceerd allemaal toenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:23 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Haha.
Ja de meeste waren waarschijnlijk niet hun typ qua uiterlijk. Dan vorm je al snel een beeld over iemand maar die zijn juist de leukste en gezelligste.Maar goed zulke mensen heb je er helaas altijd bij zitten.
Heb je ze alle 19?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:23 schreef Miezziej het volgende:
Sorry voor mijn overdreven reactie hoor
(Ik ben vandaag ook nog eens gezakt voor me rijexamen dus sorry voor het afreageren hier)
Het goede nieuws:
Ik heb na anderhalve maand mijn Catherine Arley lakjes ontvangen en ze zijn allemaal heel!
En verder ben ik nog niet lang genoeg lid om mee te kunnen praten over meets enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |