Mag ik het doen?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:35 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Wat wil je Sien aandoen!! Weet je hoe bang die is voor douchen
Ja ik ook.quote:
haha kan je nu je beestjes ook al namen geven? is al heeeeel lang geleden dat ik heb gespeeldquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb mijn Piglet Nick genoemd![]()
hihi
Jaaa een NICKnamequote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:37 schreef altootje86 het volgende:
[..]
haha kan je nu je beestjes ook al namen geven? is al heeeeel lang geleden dat ik heb gespeeld
Ik heb mezelf en mijn vriend nagemaakt bij sims. Ben ik nu sneu?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb mijn Piglet Nick genoemd![]()
hihi
Wij hebben Black EN White want wij zijn hardcore pokemon fansquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:37 schreef Stormqueen het volgende:
Pokemon, dat speelde mijn broertje toen ie nog babyspek had![]()
Nu al?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:38 schreef Debsterr het volgende:
Ik ga maar eens meekijken naar top gear!
Neuh want ik maakte altijd michael jacksons met een hoge hoed en badjas en dan had ie 10 kinderenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:38 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik heb mezelf en mijn vriend nagemaakt bij sims. Ben ik nu sneu?
Dan wens ik je veel succes! Als Sien iets niet wil, dan wil ze het niet en zal ze er alles aan doen om te zorgen dat het niet gebeurtquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mag ik het doen?
In een hoek drijven en de tuinsproeiert er op
Dat is gewoon smerig man.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Neuh want ik maakte altijd michael jacksons met een hoge hoed en badjas en dan had ie 10 kinderen
Ik maakte Jason van vrijdag de dertiende en dan ging ie iedereen vermoorden door de trapjes uit het zwembad te halenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Neuh want ik maakte altijd michael jacksons met een hoge hoed en badjas en dan had ie 10 kinderen
Ik LOLdequote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik maakte Jason van vrijdag de dertiende en dan ging ie iedereen vermoorden door de trapjes uit het zwembad te halen
neuh deed ik vroegah ookquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik maakte Jason van vrijdag de dertiende en dan ging ie iedereen vermoorden door de trapjes uit het zwembad te halen
Trapje uit het zwembad!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:39 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat is gewoon smerig man.Ik plaatste de sims altijd in een hoekje met muren er om heen en dan de deur er uit halen.
I lol'dquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Trapje uit het zwembad!
En als ze dood gaan gaan ze eerst huilen en in hun broek poepen en nog meer huilen en dan gaan ze dood
Of ze laten verbranden.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Trapje uit het zwembad!
En als ze dood gaan gaan ze eerst huilen en in hun broek poepen en nog meer huilen en dan gaan ze dood
dat dus ... popje in zwembad en trapje verkopen!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja door die negerin!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:41 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Of ze laten verbranden.Of de kindjes laten verhongeren en dan worden ze weggehaald.
Ja maar voor geld heb je cheats.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:41 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dat dus ... popje in zwembad en trapje verkopen!
of huis op palen maken met trap naar de voordeur, rekeningen nooit betalen, en dan als mannetje kwam die dan spullen uit je huis mee neemt snel spel op pauze en trapje verplaatsen zodat ie er niet in kanhou je meer geld over
Sims beestenboel.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
Nick had alle uitbreidingen op mijn laptop geinstalleerd en toen duurde het een half uur voordat ie opstartte. Ook deden sommige dingen het niet dus had ik een onzichtbare hondEn dat ding maar miepen dat ik m eten moest geven, ZIE HEM TOCH NIET
rosebud!! ik weet de cheat nog steedsquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:42 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja maar voor geld heb je cheats.Maar bij die nieuwe sims hoeven ze het huis niet in om de spullen eruit te halen, daar hebben ze 1 of andere laserstraal die de spulletjes op zuigt.
![]()
NEEHEE KACHING OF DIE ANDEREquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:43 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
rosebud!! ik weet de cheat nog steeds
ik heb het al heel lang niet meer gedaan ... nu vind ik het
Wtfquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:42 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja maar voor geld heb je cheats.Maar bij die nieuwe sims hoeven ze het huis niet in om de spullen eruit te halen, daar hebben ze 1 of andere laserstraal die de spulletjes op zuigt.
![]()
Bij rosebud kreeg je maar 1 keer geld.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:43 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
rosebud!! ik weet de cheat nog steeds
ik heb het al heel lang niet meer gedaan ... nu vind ik het
vroeger vonden ze altijd dat ik op het meisje uit jouw ava leek omdat ik ook toen pony en zo'n haarband hadquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:44 schreef altootje86 het volgende:
haha of bij de allereerste was het klapaucius![]()
![]()
dat ik dat nog weet haha
dat dus ...!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:44 schreef Miezziej het volgende:
en sims 1 de bekende !;!; en dan duizend keer plakken in dat balkje.
In hun broek poepen?? Really?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Trapje uit het zwembad!
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:44 schreef altootje86 het volgende:
haha of bij de allereerste was het klapaucius![]()
![]()
dat ik dat nog weet haha
ik maakte er een mix vanquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:44 schreef Miezziej het volgende:
en sims 1 de bekende !;!; en dan duizend keer plakken in dat balkje.
Nee je moest wel goed opletten, dus had ik een !; worddoc en dan kon ik knippenplakkenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:46 schreef altootje86 het volgende:
[..]
als ik een typefoutje maakte deed ie het niet![]()
ja of brievenbus verkopen, dat kon dan ook, kreeg je geen rekeningenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:46 schreef Miezziej het volgende:
move objects on ofzoiets
En dan wanneer de sims aan het "oh jaa'en" zijn, haal je het bed weg. Of 1 van die poppetjes weg.
Ik heb geen verstoorde jeugd gehad verder hoor!![]()
en vuurwerk als je dat luxe bed kochtquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:46 schreef altootje86 het volgende:
moest dan altijd lachen om de 'paardengeluiden'die uit het bed kwamen
haha sja zo hendig was ik dus nietquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee je moest wel goed opletten, dus had ik een !; worddoc en dan kon ik knippenplakken
Die tieften ze dan gewoon op de grond toch?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:46 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ja of brievenbus verkopen, dat kon dan ook, kreeg je geen rekeningen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |