die kutkrant wel ja, en die moest je dan perse opruimen... anders werden ze er chago vanquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Die tieften ze dan gewoon op de grond toch?
valsspelen en dan kuttenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:48 schreef Lindytje het volgende:
Ik heb de sims nooit leuk gevonden
Ik bedoel: wtf is het doel van het spel??
vond het ook leuker om te ontwerpen en in te richten, na een uurtje écht spelen begon ik weer aan een nieuwe familiequote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:48 schreef Lindytje het volgende:
nee postbode liep doorquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Die tieften ze dan gewoon op de grond toch?
tijdverdrijfquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:48 schreef Lindytje het volgende:
haha begin er zelf nu steeds meer op te lijken (laat mijn haar groeien, is rood (nou ja, mahonie) geverfd, heb pony, soms haarbandje) , maar heb m voor andere redenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:44 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
vroeger vonden ze altijd dat ik op het meisje uit jouw ava leek omdat ik ook toen pony en zo'n haarband had
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't come closer, I might hurt you
Dito... ik hoorde er ook altijd van alles in.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:51 schreef altootje86 het volgende:
my god.... begin nu ook auditieve herinneringen te krijgen... van dat stomme simsgeklets zeg maar, en dat fluitje van de krantenbezorger...
help.
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:54 schreef Lindytje het volgende:
Voor SQ: sien vindt wassen echt niet leukHuilieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
Hihihiquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dito... ik hoorde er ook altijd van alles in.
zo zeiden ze: Kommaarlangsdan? Dabedabedabeda?
hoorde er niks in, maar kon het een tijdje wel meelullen... "hoiendoian fwoiendajan djabadananana"quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dito... ik hoorde er ook altijd van alles in.
zo zeiden ze: Kommaarlangsdan? Dabedabedabeda?
en dat muziekje als ze gingen zoenen....quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:56 schreef Stormqueen het volgende:
en als ze dan gingen dansen, dan zeiden ze altijd Whiej! Phew!
Alles komt terugquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:56 schreef altootje86 het volgende:
[..]
hoorde er niks in, maar kon het een tijdje wel meelullen... "hoiendoian fwoiendajan djabadananana"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |