Hoeveel armen en / of benen had hij nog ?quote:Op zondag 13 maart 2011 14:14 schreef lanterfanteraar het volgende:
Vannacht heb ik heerlijk over hem gefantaseerd.
rofl!quote:Op zondag 13 maart 2011 14:24 schreef Marver8 het volgende:
[..]
Hoeveel armen en / of benen had hij nog ?
Dat is eigenlijk wel een hele goede...hou ik in gedachten.:)quote:Op zondag 13 maart 2011 14:11 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ze gaat er alleen maar om lachen en ze zal ook direct doorhebben dat jij er meer moeite mee hebt dan zij. Als je dan iets wil sms-en, waarom dan niet gelijk dat het je tegenvalt van haar.
Alles en hij was juist een beetje dominant... Hmm, weer eens wat anders.quote:Op zondag 13 maart 2011 14:24 schreef Marver8 het volgende:
[..]
Hoeveel armen en / of benen had hij nog ?
Waar spreken jullie af? Op Gibraltar?quote:Op zondag 13 maart 2011 14:45 schreef GForceT1 het volgende:
paiq match: 15084km hemelsbreed... dat t kan
quote:Op zondag 13 maart 2011 16:52 schreef Marver8 het volgende:
En het blijft internet. Negen van de tien zullen hun handen reeds om hun genotsknots hebben gevouwen op het moment dat je het gesprek aanvangt.
nee? kan lachen zijn toch voor een tijdje? Leer je wat bij en daarna ga je weer verder met je levenquote:Op zondag 13 maart 2011 17:12 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik heb gewoon ingevuld hoe ik ben.. Maar dat was nou niet zo schokkend dat ik ze me maar met seksverslaafde gasten moeten matchen..
iddquote:Op zondag 13 maart 2011 17:35 schreef gonzo1979 het volgende:
bij paiq krijg je ook altijd van die matches die lekker in de buurt wonen...............NOT
tnx voor de tipquote:Op zondag 13 maart 2011 17:40 schreef Cue_ het volgende:
Zoals ik al eens eerder zei. Zorg dat je in die matching-vragen aangeeft dat je het verschrikkelijk vindt als iemand ver weg woont (100 km vraag).
Daarna krijg je alleen maar matches binnen 30 km.(geldt niet voor speeddates en dergelijke)
Oh wat vervelend. Enne.... wat voor standje vind je het lekkerst?quote:Op zondag 13 maart 2011 16:39 schreef J0ycie88 het volgende:
Nou ik zit er weer een dag op.. En nog geen een gesprek is niet uitgelopen op seks.. Naja sorry.. Ik vind dat belachelijk als 2e of 3e vraag.. En dan zeg je dat netjes, doen ze net of ze je niet horen.. (naja dat ze het niet lezen)
Of zet je automatisch matching gewoon uit. Ik stuur alleen maar Oneliners en dergelijke..quote:
Want die zitten altijd dichtbijquote:Op zondag 13 maart 2011 17:59 schreef Godshand het volgende:
[..]
Of zet je automatisch matching gewoon uit. Ik stuur alleen maar Oneliners en dergelijke..
Doos, het staat erbij hoever iemand is als je een Oneliner stuurt. Als er staat "Woont 250 km van je vandaan", stuur ik niks natuurlijk hoe lekker ze ook is...quote:
Dat snap ik ook wel hoorquote:Op zondag 13 maart 2011 18:03 schreef Godshand het volgende:
[..]
Doos, het staat erbij hoever iemand is als je een Oneliner stuurt. Als er staat "Woont 250 km van je vandaan", stuur ik niks natuurlijk hoe lekker ze ook is...
Ben ik nu de enigste die hier zo moe van wordt om telkens maar hetzelfde verhaal te moeten vertellen. Hoe houden jullie dit toch vol? Na de derde keer heb ik zoiets van laat maar ik ga wel iets leuks doen.quote:of je hebt dadelijk je hele levensverhaal voor het gemak maar onder de Ctrl+V zitten
Ik zie ze zat, maar ik geloof dat mijn eisen wat soepeler zijn dan de jouwe qua afstand. 50 km ben ik nog tevreden mee...quote:Op zondag 13 maart 2011 18:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat snap ik ook wel hoor
Maar ik ben nog geen persoon tegen gekomen met bv fotobeoordelen die ik interessant vond en toevallig ook nog eens dichtbij woont. Terwijl ik nu altijd gematched wordt met mensen uit Enschede. Gaat toch wat sneller.
(niet dat die leuk zijn ofzo, maar maakt de zoektocht in de buurt wel een stuk makkelijker en sneller)
Uiterst vervelend voor je joh... maar ehm hou je van anal?quote:Nou ik zit er weer een dag op.. En nog geen een gesprek is niet uitgelopen op seks.. Naja sorry.. Ik vind dat belachelijk als 2e of 3e vraag.. En dan zeg je dat netjes, doen ze net of ze je niet horen.. (naja dat ze het niet lezen)
Ik vertel elke keer wat anders afhankelijk van mijn mood. In de kroeg heb je toch ook soms dat je 3x je levensverhaal vertelt...quote:Op zondag 13 maart 2011 18:09 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Ben ik nu de enigste die hier zo moe van wordt om telkens maar hetzelfde verhaal te moeten vertellen. Hoe houden jullie dit toch vol? Na de derde keer heb ik zoiets van laat maar ik ga wel iets leuks doen.
Het ging nu even niet om onze voorkeuren, maar om de eenvoudigste weg naar matches die binnen een relatief kleine afstand zitten.quote:Op zondag 13 maart 2011 18:09 schreef Godshand het volgende:
Ik zie ze zat, maar ik geloof dat mijn eisen wat soepeler zijn dan de jouwe qua afstand. 50 km ben ik nog tevreden mee...
Maar dat gebeurd zelden 3x op een avond binnen een uur tijdsbestekquote:Op zondag 13 maart 2011 18:10 schreef Godshand het volgende:
Ik vertel elke keer wat anders afhankelijk van mijn mood. In de kroeg heb je toch ook soms dat je 3x je levensverhaal vertelt...
Ik bedoel alleen te zeggen, hoe scherper de grens je trekt, hoe meer mensen er afvallen natuurlijk..quote:Op zondag 13 maart 2011 18:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het ging nu even niet om onze voorkeuren, maar om de eenvoudigste weg naar matches die binnen een relatief kleine afstand zitten.
Klopt, en als je dus dat via het matchingsysteem laat doen, kom je ze toch wel regelmatig tegenquote:Op zondag 13 maart 2011 18:20 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ik bedoel alleen te zeggen, hoe scherper de grens je trekt, hoe meer mensen er afvallen natuurlijk..
Als je alleen binnen je eigen gemeente wil, dan is het binnen 5 km, en die mensen zie ik wel weinig ja
Simpel. Gewoon met iets anders openen. Daarna babbel je over van alles en nog wat. Als het na een tijdje nog gezellig eens, kun je alsnog even je hobbies en dergelijke noemen. Hou een gesprek, geen overhoring. Sommige gesprekken zijn na een paar minuten al over. Dan is het zonde als je continue iets opnieuw moet tikken. Ik start altijd met iets vaags, als het langer dan een uur duurt kun je je standaard verhaal altijd nog houden. Maar tot op zekere hoogte kun je er inderdaad niet altijd omheen. Daarom ook niet met 10 tegelijk lullen.quote:Op zondag 13 maart 2011 18:09 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Ben ik nu de enigste die hier zo moe van wordt om telkens maar hetzelfde verhaal te moeten vertellen. Hoe houden jullie dit toch vol? Na de derde keer heb ik zoiets van laat maar ik ga wel iets leuks doen.
Toch zijn er veel mensen die het toch weer terug brengen op wie ben je en wat doe je. En het ergste is vaak nog dat ze weinig over zichzelf vertellen.quote:Daarna babbel je over van alles en nog wat.
Je had er toch al een?quote:Op zondag 13 maart 2011 19:14 schreef lanterfanteraar het volgende:
Huh, ik heb nu iemand die geen Single is??
Betalen voor seks heb ik nog nooit gedaan, laat staan voor een programma op internet.quote:Op zondag 13 maart 2011 19:08 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Ik heb mijn abbo op e-matching maar weer opgezegd.
Te weinig aanbod en eigenlijk ben ik op t moment te weinig echt op zoek om te willen betalen voor een datingsite.
Is voor mij ook de eerste en laatste keer. Ik wou de site even uitproberen, na 6 weken ben ik er klaar mee.quote:Op zondag 13 maart 2011 20:10 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Betalen voor seks heb ik nog nooit gedaan, laat staan voor een programma op internet.
PaiQ is wel okequote:Op zondag 13 maart 2011 20:12 schreef stepje10 het volgende:
Wat is dan eigenlijk een goede datingsite??
Ik heb nog steeds een beetje een naar idee bij datingsites.
Ik hoor op de radio dat het eigenlijk ook alleen maar voor hoger-opgeleiden is ...quote:Op zondag 13 maart 2011 20:13 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Is voor mij ook de eerste en laatste keer. Ik wou de site even uitproberen, na 6 weken ben ik er klaar mee.
Ik heb een vage webcamfoto, in dezelfde kwaliteit als mijn Plaatje links hier in beeld. Weinig verhullend dus, een standaardchickie.quote:Op zondag 13 maart 2011 20:20 schreef stepje10 het volgende:
Zetten jullie er een foto op? En kom je geen bekende tegen daar?
Klopt, vanaf HBO is het. Ik vond dat een pré want ik ben dat zelf ook. Maar er zitten daardoor ook veel mannen die zichzelf heel wat vinden en dat is niet echt wat ik zoek.quote:Op zondag 13 maart 2011 20:17 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Ik hoor op de radio dat het eigenlijk ook alleen maar voor hoger-opgeleiden is ...
Ja en jaquote:Op zondag 13 maart 2011 20:20 schreef stepje10 het volgende:
Zetten jullie er een foto op? En kom je geen bekende tegen daar?
Als je naar een kroeg kunt gaan, hoef je toch niet op paiq te zitten?quote:Op zondag 13 maart 2011 20:26 schreef stepje10 het volgende:
Lijkt me nasty als je diegene daarna tegen komt in de kroeg. Maargoed het voordeel van een betaalde site is dat mensen er natuurlijk alleen op gaan als ze serieus zijn.
Dat denkt die andere wsl ook. Samen rennen dan!quote:Op zondag 13 maart 2011 20:38 schreef stepje10 het volgende:
Als het heel gezellig is: ZEKERS
En als t niks voorsteld, zou ik t niet doen.
Waarom ben je er zo zeker van dat het bij heel gezellig perse moet?quote:Op zondag 13 maart 2011 20:38 schreef stepje10 het volgende:
Als het heel gezellig is: ZEKERS
En als t niks voorsteld, zou ik t niet doen.
Ja 4 foto's zelfs, nu zijn het er ineens 6 die me gezien hebbenquote:Op zondag 13 maart 2011 21:19 schreef stepje10 het volgende:
Heb je een foto erbij staan?
Ik heb alleen mn gegevens en verhaaltje erop staan, en had na een half uur iets van 10 reacties![]()
Voor vrouwen is dat anders...quote:Ik heb alleen mn gegevens en verhaaltje erop staan, en had na een half uur iets van 10 reacties![]()
![]()
kijk eens aan, wie weet gaat het nog lukkenquote:Op zondag 13 maart 2011 21:19 schreef picardmike het volgende:
[..]
Ja 4 foto's zelfs, nu zijn het er ineens 6 die me gezien hebben
Ik sta ook al een tijdje helemaal onderaan de lijsten omdat ik eerst mijn profiel uit had gezet en het is nogal druk.quote:Op zondag 13 maart 2011 21:23 schreef stepje10 het volgende:
[..]
kijk eens aan, wie weet gaat het nog lukkengeduld is een schone zaak.
Waarschijnlijk een teasequote:Op zondag 13 maart 2011 21:29 schreef Provinciaaltje het volgende:
Vorige maand een berichtje gestuurd via RP en daar kwam binnen een uur een "geen interesse" voor terug.
Nu kom ik net terug van een weekend Zeeland en stuurt deze zelfde dame mij een interessebericht.
Wel of niet positief reageren ?
Is ze leuk?quote:Op zondag 13 maart 2011 21:29 schreef Provinciaaltje het volgende:
Vorige maand een berichtje gestuurd via RP en daar kwam binnen een uur een "geen interesse" voor terug.
Nu kom ik net terug van een weekend Zeeland en stuurt deze zelfde dame mij een interessebericht.
Wel of niet positief reageren ?
Hoe ziet een eppo er uit dan?quote:Op zondag 13 maart 2011 21:35 schreef stepje10 het volgende:
Ik vraag me ook af wie dr van die 10 berichten naar mij serieus had gelezen hahahaha. Volgens mij zijn dat van die eppo's (ook aan de foto's te zien) die klaar voor de start zitten als er weer iemand zich aanmeld.
Eppo's? Wie had je dan gehoopt dat er reageerde? Mr.Universe?quote:Op zondag 13 maart 2011 21:49 schreef stepje10 het volgende:
Ehm... gewoon niet zo heel charmant zeg maar
Ja anders stuurde ik haar geen bericht maar ze is geen lid en dus ben ik bang het wel weer een MSN contactpersoon worden die nooit online is en/of na 1 of 2 mailtje niets meer van zich laat horen.quote:
Moet je op Fokker zoeken. Succes gegarandeerd!quote:
Ik vind betalen altijd een lastig onderwerp. Het is nooit teveel moeite, zeker niet met alleen wat te drinken, alleen soms is het wel netjes als een dame het ook aanbiedt. Dat siert iemand altijd wel (vind ik dan). Voor vrouwen ligt het volgens mij ook aan de situatie. Nu verplaats ik mij even in het hoofd van "de vrouw". Het lijkt me dat een vrouw het eerder aanbiedt op het moment dat ze de ander niet zo ziet zitten. Om niet het gevoel te hebben hem iets verschuldigd te zijn bijvoorbeeld. Maar daar kan iemand anders misschien beter over adviseren.quote:Op zondag 13 maart 2011 20:36 schreef iwannabehigh het volgende:
Hahaha.
Donderdag avond, het is iemand die dichtbij mij woont. In de stad, ergens wat drinken. Haha ik vraag me nu af, moet ik betalen etc of niet
Je vinfer amputeren..?quote:Op zondag 13 maart 2011 23:43 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Moet je op Fokker zoeken. Succes gegarandeerd!
Enne.. moet ik nou nog m'n vinger amputeren of.. ?
Nee was niet voor jou bedoeld sorryquote:Op zondag 13 maart 2011 23:47 schreef Banaaninpyjama het volgende:
[..]
Je vinfer amputeren..?![]()
Mis ik nu iets? Of heb jij het gewoon over Christian van 30?
Aha! Ik dacht al dat het niet voor mij was, maar ik kon even niet zo snel iets anders bedenken wat ik mee gekregen had!quote:Op zondag 13 maart 2011 23:48 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Nee was niet voor jou bedoeld sorryVoor erm... lanterfanteraar geloof ik. Godshand wilde ons koppelen door mijn vinger te amputeren ofzo
Het is wel een originele versie van de "trek eens aan mijn vinger" grap.. ofzoiets. Maar hosselen ermee gaat niet lukken ben ik bang.quote:Op zondag 13 maart 2011 23:51 schreef Banaaninpyjama het volgende:
[..]
Aha! Ik dacht al dat het niet voor mij was, maar ik kon even niet zo snel iets anders bedenken wat ik mee gekregen had!
Maar oke!
Haha ja zoiets dacht ik alquote:Op zondag 13 maart 2011 23:52 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Het is wel een originele versie van de "trek eens aan mijn vinger" grap.. ofzoiets. Maar hosselen ermee gaat niet lukken ben ik bang.
Maar hoezo ga je niet meer daten? Iemand gevonden of gewoon geen zin?
Haha ja dat is ook zo, dat zegt hij ook. Maar ik heb geen zin om -stel dat het heel erg leuk blijkt te zijn- iemand een half jaar te gaan moeten missen terwijl ik hem net ontmoet heb!quote:Op zondag 13 maart 2011 23:56 schreef Dizorn het volgende:
Of je kan gewoon 2 leuke weken nog hebben toch? Als je het van te voren toch al zeker weet
Waar ga je ergens heen en wat ga je doen? (ben niet nieuwsgierig..)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WFPB!
Ja!quote:Op maandag 14 maart 2011 00:04 schreef Banaaninpyjama het volgende:
Haha ja, want zo zijn alle vrouwen natuurlijk
Dan kan je dus nóóit datenquote:En ik heb ook geen zin in gezeur als het van mijn kant niks is!
kloptquote:Dizorn wat ben je een bijdehante lul
Hahaha!quote:Op maandag 14 maart 2011 00:06 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Ja!
[..]
Dan kan je dus nóóit daten
[..]
klopt
Zat jij niet ook een tijd in het buitenland? Dacht me dat te herinneren maar ik kan het ook helemaal fout hebbenquote:Op maandag 14 maart 2011 00:51 schreef VacaLoca het volgende:
Heb trouwens 3 dagen membership bij Relatieplanet maar als ik al die profielen zo doorspit heb ik steeds weinig tot geen behoefte om iemand aan te schrijven. Denk niet dat online daten 't echt wordt voor mij. Tenminste niet via zulke sites.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |