Dat denkt die andere wsl ook. Samen rennen dan!quote:Op zondag 13 maart 2011 20:38 schreef stepje10 het volgende:
Als het heel gezellig is: ZEKERS
En als t niks voorsteld, zou ik t niet doen.
Waarom ben je er zo zeker van dat het bij heel gezellig perse moet?quote:Op zondag 13 maart 2011 20:38 schreef stepje10 het volgende:
Als het heel gezellig is: ZEKERS
En als t niks voorsteld, zou ik t niet doen.
Ja 4 foto's zelfs, nu zijn het er ineens 6 die me gezien hebbenquote:Op zondag 13 maart 2011 21:19 schreef stepje10 het volgende:
Heb je een foto erbij staan?
Ik heb alleen mn gegevens en verhaaltje erop staan, en had na een half uur iets van 10 reacties![]()
Voor vrouwen is dat anders...quote:Ik heb alleen mn gegevens en verhaaltje erop staan, en had na een half uur iets van 10 reacties![]()
![]()
kijk eens aan, wie weet gaat het nog lukkenquote:Op zondag 13 maart 2011 21:19 schreef picardmike het volgende:
[..]
Ja 4 foto's zelfs, nu zijn het er ineens 6 die me gezien hebben
Ik sta ook al een tijdje helemaal onderaan de lijsten omdat ik eerst mijn profiel uit had gezet en het is nogal druk.quote:Op zondag 13 maart 2011 21:23 schreef stepje10 het volgende:
[..]
kijk eens aan, wie weet gaat het nog lukkengeduld is een schone zaak.
Waarschijnlijk een teasequote:Op zondag 13 maart 2011 21:29 schreef Provinciaaltje het volgende:
Vorige maand een berichtje gestuurd via RP en daar kwam binnen een uur een "geen interesse" voor terug.
Nu kom ik net terug van een weekend Zeeland en stuurt deze zelfde dame mij een interessebericht.
Wel of niet positief reageren ?
Is ze leuk?quote:Op zondag 13 maart 2011 21:29 schreef Provinciaaltje het volgende:
Vorige maand een berichtje gestuurd via RP en daar kwam binnen een uur een "geen interesse" voor terug.
Nu kom ik net terug van een weekend Zeeland en stuurt deze zelfde dame mij een interessebericht.
Wel of niet positief reageren ?
Hoe ziet een eppo er uit dan?quote:Op zondag 13 maart 2011 21:35 schreef stepje10 het volgende:
Ik vraag me ook af wie dr van die 10 berichten naar mij serieus had gelezen hahahaha. Volgens mij zijn dat van die eppo's (ook aan de foto's te zien) die klaar voor de start zitten als er weer iemand zich aanmeld.
Eppo's? Wie had je dan gehoopt dat er reageerde? Mr.Universe?quote:Op zondag 13 maart 2011 21:49 schreef stepje10 het volgende:
Ehm... gewoon niet zo heel charmant zeg maar
Ja anders stuurde ik haar geen bericht maar ze is geen lid en dus ben ik bang het wel weer een MSN contactpersoon worden die nooit online is en/of na 1 of 2 mailtje niets meer van zich laat horen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |