Klopt. Een levendige fantasie (een romantische ziel).quote:
Echt het eerste wat er nu in mijn op komt is.. Gast het was maar een date, waarom zo dramatisch?quote:Op zondag 13 maart 2011 10:43 schreef Thornado het volgende:
Trouwens, ik weet het antwoord al...maar ik ben toch benieuwd wat de rest er van denkt
Ik heb nu twee weken geen contact gehad met mijn laatste date. Zij wilde in eerste instantie niet verder, en ik zag vrij snel daarna ook in dat het niet handig is om met elkaar verder te gaan, we gingen goed uit elkaar en zouden elkaar online wel weer eens spreken.
Schijnbaar heeft zij mij online geblokt of zichzelf voor mij onzichtbaar gemaakt, want ik zie haar nergens meer...ik ga er daarom vanuit dat zij meer moeite heeft met het niet verder gaan met elkaar dan dat ik er last van heb...prima, geen probleem. We hadden een korte maar erg leuke tijd met elkaar.
Toch wil ik haar eens SMS-en dat het met mij gewoon heel erg goed gaat (wat ook zo is)
Ik vraag mij alleen af of dat wel slim is, ik heb toch het idee dat ik haar met zo'n berichtje een steek onder water geef, hoe tactisch ik het ook verwoord.
Waarom is het voor jou belangrijk dat zij weet dat het met jou goed gaat? Ik heb de indruk dat het haar niet zal boeien, aangezien ze niets meer laat horen, en je vermoedelijk dus zelfs geblokt heeft.quote:Op zondag 13 maart 2011 10:43 schreef Thornado het volgende:
Toch wil ik haar eens SMS-en dat het met mij gewoon heel erg goed gaat (wat ook zo is)
Ik vraag mij alleen af of dat wel slim is, ik heb toch het idee dat ik haar met zo'n berichtje een steek onder water geef, hoe tactisch ik het ook verwoord.
Haha, het is ook maar een gedachte.quote:Op zondag 13 maart 2011 11:03 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Echt het eerste wat er nu in mijn op komt is.. Gast het was maar een date, waarom zo dramatisch?
Daarom, ik snap ook niet waar die gedachten vandaan komen.quote:Op zondag 13 maart 2011 11:07 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Waarom is het voor jou belangrijk dat zij weet dat het met jou goed gaat? Ik heb de indruk dat het haar niet zal boeien, aangezien ze niets meer laat horen, en je vermoedelijk dus zelfs geblokt heeft.
Ik zou het lekker vergeten. Het meisje die vorige week via de E-mail even tussen neus en lippen door liet weten dat ze liever vrienden wilde blijven heb ik ook nog 1x een SMS gestuurd. Niets teruggehad en ook niet meer online gezien. Terwijl ze wel continue online is op RP. Gewoon lekker laten hangen. Ik zou overigens al helemaal niet sturen dat het goed gaat. Ik kan geen enkele situatie bedenken waarin dat "goed" of "leuk "zou overkomen. Helemaal als je niets meer van elkaar hoort. Bedenk je ook hoe zij daar nou op moet reageren. Oh oké, goed om te horen!? En daarna... ? Of ze stuurt terug dat het ook met haar goed gaat. Nou leuk, weten we dat ook weer. Zoiets bloeit dan daarna weer direct dood (lijkt mij).quote:Op zondag 13 maart 2011 11:07 schreef Thornado het volgende:
[..]
Haha, het is ook maar een gedachte.
Maar die schiet inderdaad af en toe door mijn hoofd
Vrienden blijven werkt toch niet.quote:
Ze gaat er alleen maar om lachen en ze zal ook direct doorhebben dat jij er meer moeite mee hebt dan zij. Als je dan iets wil sms-en, waarom dan niet gelijk dat het je tegenvalt van haar.quote:Op zondag 13 maart 2011 10:43 schreef Thornado het volgende:
Trouwens, ik weet het antwoord al...maar ik ben toch benieuwd wat de rest er van denkt
Ik heb nu twee weken geen contact gehad met mijn laatste date. Zij wilde in eerste instantie niet verder, en ik zag vrij snel daarna ook in dat het niet handig is om met elkaar verder te gaan, we gingen goed uit elkaar en zouden elkaar online wel weer eens spreken.
Schijnbaar heeft zij mij online geblokt of zichzelf voor mij onzichtbaar gemaakt, want ik zie haar nergens meer...ik ga er daarom vanuit dat zij meer moeite heeft met het niet verder gaan met elkaar dan dat ik er last van heb...prima, geen probleem. We hadden een korte maar erg leuke tijd met elkaar.
Dudequote:Op zondag 13 maart 2011 14:10 schreef Thornado het volgende:
[..]
Haha, ik zou het door je enthousiasme zo doen
Zie ook haar sig.quote:Op zondag 13 maart 2011 14:10 schreef Thornado het volgende:
[..]
Haha, ik zou het door je enthousiasme zo doen
Als je dat al weet (en dat lijkt me ook vrij duidelijk), waarom dan toch die gedachten? Dadelijk ben je 15 verschillende dates verder, dan word je nogal een warhoofdquote:
Shit hey, wat is er met de mensen in dit topic gebeurd?!quote:Op zondag 13 maart 2011 14:14 schreef lanterfanteraar het volgende:
Zo, ik heb gisteren nog een heerlijk gesprek gehad. Eerst vond hij me te jong en wilde hij me blokkeren, maar hij heeft het toch niet gedaan... Zeven jaar leeftijdsverschil is toch niet erg? Ik zou helemaal niet kijken naar leeftijd hoor. Hij ziet er trouwens echt heel goed uit. Vannacht heb ik heerlijk over hem gefantaseerd.
We all became mental?quote:Op zondag 13 maart 2011 14:14 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Shit hey, wat is er met de mensen in dit topic gebeurd?!
Dat wil ik uiteraard voorkomen, maar ik kan mijn gedachten helaas niet zomaar uitzetten.:)quote:Op zondag 13 maart 2011 14:13 schreef Marver8 het volgende:
[..]
Als je dat al weet (en dat lijkt me ook vrij duidelijk), waarom dan toch die gedachten? Dadelijk ben je 15 verschillende dates verder, dan word je nogal een warhoofd.
Euhm, ik vind het erg leuk om te lezen dat je je vannacht met jezelf vermaakt hebt..maar ik dacht dat hier over dating ging.quote:Op zondag 13 maart 2011 14:14 schreef lanterfanteraar het volgende:
Vannacht heb ik heerlijk over hem gefantaseerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |