Hoeveel armen en / of benen had hij nog ?quote:Op zondag 13 maart 2011 14:14 schreef lanterfanteraar het volgende:
Vannacht heb ik heerlijk over hem gefantaseerd.
rofl!quote:Op zondag 13 maart 2011 14:24 schreef Marver8 het volgende:
[..]
Hoeveel armen en / of benen had hij nog ?
Dat is eigenlijk wel een hele goede...hou ik in gedachten.:)quote:Op zondag 13 maart 2011 14:11 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ze gaat er alleen maar om lachen en ze zal ook direct doorhebben dat jij er meer moeite mee hebt dan zij. Als je dan iets wil sms-en, waarom dan niet gelijk dat het je tegenvalt van haar.
Alles en hij was juist een beetje dominant... Hmm, weer eens wat anders.quote:Op zondag 13 maart 2011 14:24 schreef Marver8 het volgende:
[..]
Hoeveel armen en / of benen had hij nog ?
Waar spreken jullie af? Op Gibraltar?quote:Op zondag 13 maart 2011 14:45 schreef GForceT1 het volgende:
paiq match: 15084km hemelsbreed... dat t kan
quote:Op zondag 13 maart 2011 16:52 schreef Marver8 het volgende:
En het blijft internet. Negen van de tien zullen hun handen reeds om hun genotsknots hebben gevouwen op het moment dat je het gesprek aanvangt.
nee? kan lachen zijn toch voor een tijdje? Leer je wat bij en daarna ga je weer verder met je levenquote:Op zondag 13 maart 2011 17:12 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik heb gewoon ingevuld hoe ik ben.. Maar dat was nou niet zo schokkend dat ik ze me maar met seksverslaafde gasten moeten matchen..
iddquote:Op zondag 13 maart 2011 17:35 schreef gonzo1979 het volgende:
bij paiq krijg je ook altijd van die matches die lekker in de buurt wonen...............NOT
tnx voor de tipquote:Op zondag 13 maart 2011 17:40 schreef Cue_ het volgende:
Zoals ik al eens eerder zei. Zorg dat je in die matching-vragen aangeeft dat je het verschrikkelijk vindt als iemand ver weg woont (100 km vraag).
Daarna krijg je alleen maar matches binnen 30 km.(geldt niet voor speeddates en dergelijke)
Oh wat vervelend. Enne.... wat voor standje vind je het lekkerst?quote:Op zondag 13 maart 2011 16:39 schreef J0ycie88 het volgende:
Nou ik zit er weer een dag op.. En nog geen een gesprek is niet uitgelopen op seks.. Naja sorry.. Ik vind dat belachelijk als 2e of 3e vraag.. En dan zeg je dat netjes, doen ze net of ze je niet horen.. (naja dat ze het niet lezen)
Of zet je automatisch matching gewoon uit. Ik stuur alleen maar Oneliners en dergelijke..quote:
Want die zitten altijd dichtbijquote:Op zondag 13 maart 2011 17:59 schreef Godshand het volgende:
[..]
Of zet je automatisch matching gewoon uit. Ik stuur alleen maar Oneliners en dergelijke..
Doos, het staat erbij hoever iemand is als je een Oneliner stuurt. Als er staat "Woont 250 km van je vandaan", stuur ik niks natuurlijk hoe lekker ze ook is...quote:
Dat snap ik ook wel hoorquote:Op zondag 13 maart 2011 18:03 schreef Godshand het volgende:
[..]
Doos, het staat erbij hoever iemand is als je een Oneliner stuurt. Als er staat "Woont 250 km van je vandaan", stuur ik niks natuurlijk hoe lekker ze ook is...
Ben ik nu de enigste die hier zo moe van wordt om telkens maar hetzelfde verhaal te moeten vertellen. Hoe houden jullie dit toch vol? Na de derde keer heb ik zoiets van laat maar ik ga wel iets leuks doen.quote:of je hebt dadelijk je hele levensverhaal voor het gemak maar onder de Ctrl+V zitten
Ik zie ze zat, maar ik geloof dat mijn eisen wat soepeler zijn dan de jouwe qua afstand. 50 km ben ik nog tevreden mee...quote:Op zondag 13 maart 2011 18:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat snap ik ook wel hoor
Maar ik ben nog geen persoon tegen gekomen met bv fotobeoordelen die ik interessant vond en toevallig ook nog eens dichtbij woont. Terwijl ik nu altijd gematched wordt met mensen uit Enschede. Gaat toch wat sneller.
(niet dat die leuk zijn ofzo, maar maakt de zoektocht in de buurt wel een stuk makkelijker en sneller)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |