Dank jequote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:04 schreef STING het volgende:
Gefeliciteerd!
Weg uit die duffe ambtenarenwereld
Is het een beetje dichtbij huis?
klinkt ideaalquote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dank je
Ja eindelijk! werd het ook wel zat nu.
Is met de bus 10 minuten (5 min naar halte) dus dat is goed te doen![]()
En in de zomer kan ik het ook wel gaan fietsen.
Heerlijkquote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:06 schreef Samzz het volgende:
Dr zit een vent tegenover me knetterhard te snurken
Bizar is datquote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:07 schreef Tally het volgende:
Hier is er even een bom gevallen. Beide verkeren we in ongeloof.
Een bevriend stelletje van ons, zijn uit elkaar. Van die stellen waarvan je het nooit verwacht.
We zijn in augustus nog met ze op vakantie geweest (tot ik in het ziekenhuis terecht kwam) en toen hebben ze ons ook onwijs goed geholpen.
Toevallig moest ik vanmorgen aan hen denken omdat zij in hetzelfde traject zaten in het ziekenhuis als wij. En stuurde ik dus vanmorgen een berichtje om te vragen hoe het er mee ging.
Zo zie je maar.. Alles kan kapot
Gezien de TT had ik bij de regels even erbij gezegd dat het hier om friet gaat en niet om patat en dat die discussie achterwege kan blijven.quote:Regels
• Degene die het topic sluit, maakt een nieuwe aan. Is dit binnen 5 minuten niet gedaan, dan mag iemand anders het doen.
• Dit is een SC, naast de R&P SC.
• Dit is geen datingtopic.
En nieuwe werkgever heeft geen sport faciliteiten?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
alleen niet meer gratis sporten op de universiteit
Tja, je ziet alleen de buitenkant he... Als ik uit eigen ervaring mag spreken (was zelf de helft van zon stel) kies alsjeblieft geen partij, wat er ook gebeurd...quote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:07 schreef Tally het volgende:
Een bevriend stelletje van ons, zijn uit elkaar. Van die stellen waarvan je het nooit verwacht.
We zijn in augustus nog met ze op vakantie geweest (tot ik in het ziekenhuis terecht kwam) en toen hebben ze ons ook onwijs goed geholpen.
Toevallig moest ik vanmorgen aan hen denken omdat zij in hetzelfde traject zaten in het ziekenhuis als wij. En stuurde ik dus vanmorgen een berichtje om te vragen hoe het er mee ging.
Dat is altijd kut om te horen jaquote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:07 schreef Tally het volgende:
Hier in R&P staan we boven dat soort discussies.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:08 schreef vosss het volgende:
[..]
Gezien de TT had ik bij de regels even erbij gezegd dat het hier om friet gaat en niet om patat en dat die discussie achterwege kan blijven.
Valt me trouwens nog tegen dat nog niemand daar over begonnen is
mijn vermoeden is van niet, maar dat is allemaal nog even afwachten.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:08 schreef PeuRac het volgende:
En nieuwe werkgever heeft geen sport faciliteiten?
Ja.. Heel bizar.. Zo'n plak stelletje was hetquote:
Nice!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dank je
Ja eindelijk! werd het ook wel zat nu.
Is met de bus 10 minuten (5 min naar halte) dus dat is goed te doen![]()
En in de zomer kan ik het ook wel gaan fietsen.
Dikkiequote:
Absoluut niet!!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:11 schreef STING het volgende:
Nice!
Nu en in de lente kun je niet fietsen?
Sportschool abbo's zijn toch niet zo duur meer tegenwoordig?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
mijn vermoeden is van niet, maar dat is allemaal nog even afwachten.
Ik kan geen partij kiezen want ik weet niet eens wat er gebeurt is. Daarbij mogen we ze beide graag en dat heeft mijn man ook gezegd tegen hem (die het mijn man vertelde).quote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:09 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Tja, je ziet alleen de buitenkant he... Als ik uit eigen ervaring mag spreken (was zelf de helft van zon stel) kies alsjeblieft geen partij, wat er ook gebeurd...
Er zal vast een heel verhaal achter zitten, dingen die verborgen bleven etcquote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:10 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja.. Heel bizar.. Zo'n plak stelletje was het
En beide vonden ze dat heerlijk. Tenminste zo deden ze dat beide over komen.
En nu... Kapoet.. We weten voor de rest weinig.. De reden of wat dan ook. Maar gewoon vreemd.
Van de week zal hij wel bij ons langs komen of bellen met mijn man. Maar toch.. Vreemd allemaal.
Heb net hamburgers op en vanavond pizzaquote:
Ligt eraan bij welke keten. In de meeste steden zitten de prijsvechters, daarbuiten moet je het vaak met één bedrijf doen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:11 schreef Samzz het volgende:
Sportschool abbo's zijn toch niet zo duur meer tegenwoordig?
ik pas niet al mijn broeken meerquote:
Klopt, maar m'n oude sportschool is niet meer wat het geweest is.. en bij de UT sporten nog enkele collega's van mij. Dus vind het vooral gewoon jammerquote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sportschool abbo's zijn toch niet zo duur meer tegenwoordig?
Ik denk dat we straks te horen krijgen dat hij te veel werkte ofzo.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Er zal vast een heel verhaal achter zitten, dingen die verborgen bleven etc
Oh, okequote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:13 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ligt eraan bij welke keten. In de meeste steden zitten de prijsvechters, daarbuiten moet je het vaak met één bedrijf doen.
Hij zal van de week alles er wel uitgooien als ie op visite is... en dan blijkt het zelfs bij het ideale stel verre van ideaal te zijnquote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:12 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik kan geen partij kiezen want ik weet niet eens wat er gebeurt is. Daarbij mogen we ze beide graag en dat heeft mijn man ook gezegd tegen hem (die het mijn man vertelde).
Alleen jammer dat ik van haar geen berichtje terug heb gehad (wat ik aan de ene kant ook wel kan begrijpen).
Tegen betaling kan je daar niet sporten?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Klopt, maar m'n oude sportschool is niet meer wat het geweest is.. en bij de UT sporten nog enkele collega's van mij. Dus vind het vooral gewoon jammer
Maar er is vast wel weer een leuke te vinden, misschien wel met hele lekkere jongens
bij mijn ouders was eigenlijk hetzelfde..quote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:13 schreef Tally het volgende:
Ik denk dat we straks te horen krijgen dat hij te veel werkte ofzo.
Hij werkte ook veel. Maar deed het voor de extra's en zij vond het altijd goed want hij deed alles in overleg.
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:13 schreef rival het volgende:
ik pas niet al mijn broeken meer
zelfs van degene die ik nu aan heb ben ik bang dat straks het knoopje springt
Het moet niet uit maken wat er gebeurd is. Het is hun keuze, dus het zou niet uit mogen maken of jullie het daar mee eens zijn of niet. Het is voor allebei even kut en ze hebben allebei even hard vrienden nodig... Het is alleen zo jammer dat men vaak wel een mening basseerd op 1 kant van het verhaal en daar een veroordeling aan vast hangt..quote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:12 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik kan geen partij kiezen want ik weet niet eens wat er gebeurt is. Daarbij mogen we ze beide graag en dat heeft mijn man ook gezegd tegen hem (die het mijn man vertelde).
Alleen jammer dat ik van haar geen berichtje terug heb gehad (wat ik aan de ene kant ook wel kan begrijpen).
Pff en dat terwijl het bijdraagt aan lichaamsbeweging en je je daar zo op focustquote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Absoluut niet!!
Vind het kwartier naar mijn werk nu al te lang duren!
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:15 schreef rival het volgende:
tof, dan kunnen we hier weer lezen dat je die niet aan durft te spreken
die focus is de laatste tijd ver te zoekenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:15 schreef STING het volgende:
Pff en dat terwijl het bijdraagt aan lichaamsbeweging en je je daar zo op focust
ik had gisteren nog kipdöner gegetenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:15 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ook geen broodjes frikandel met mayo meer?
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:17 schreef rival het volgende:
[..]
ik had gisteren nog kipdöner gegeten
Maar dat over die broeken is geen grap, er moet dus iets veranderen... nu is het nog goed/oke.... straks niet meer
heb je ook zijn nummer? stuur hem iets, misschien is hij jouw nummer kwijtquote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:16 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En degene die me wel aan durfde te spreken en mijn nummer heeft enzo..laat niks van zich horen
Zo zijn mijn man en ik beide niet.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:15 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Het moet niet uit maken wat er gebeurd is. Het is hun keuze, dus het zou niet uit mogen maken of jullie het daar mee eens zijn of niet. Het is voor allebei even kut en ze hebben allebei even hard vrienden nodig... Het is alleen zo jammer dat men vaak wel een mening basseerd op 1 kant van het verhaal en daar een veroordeling aan vast hangt..
Heb um 1x gebeld en toen kon ie niet (kan gebeurenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:18 schreef rival het volgende:
heb je ook zijn nummer? stuur hem iets, misschien is hij jouw nummer kwijt
Minder eten kies ik voor, ik wil op dit gewicht blijven...quote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
![]()
dat wordt sporten!! of minder/geen vet eten enzo..
Gewoon beetje opletten dus en dan komt het helemaal goedquote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:19 schreef rival het volgende:
Minder eten kies ik voor, ik wil op dit gewicht blijven...
en sporten, klinkt zwak maar daar heb ik echt geen tijd voor
oh.. zo.. ja klaar!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Heb um 1x gebeld en toen kon ie niet (kan gebeuren)
en 1x gesmst en nooit wat op teruggehoord..
dus vind het wel best zo.
Daar maak je geen tijd voorquote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:19 schreef rival het volgende:
[..]
Minder eten kies ik voor, ik wil op dit gewicht blijven...
en sporten, klinkt zwak maar daar heb ik echt geen tijd voor
Neem aan dat zijn smilie dat allemaal wel verwoordequote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:20 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Daar maak je geen tijd voor
Merk het bij mezelf als ik zeg dat ik ergens geen tijd voor heb, dan vind ik het gewoon niet de moeite waard om er tijd voor te makenDus wees nu gewoon eerlijk en zeg dat je dat niet belangrijk genoeg vindt om er tijd voor te maken
hoop ik van wel jaquote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Gewoon beetje opletten dus en dan komt het helemaal goed
I get it. Het is gewoon zo vreselijk herkenbaar allemaal en brengt gewoon wat oud zeer naar boven. Heb mijn écht vrienden destijds wel leren kennen hoor en helaas waren dat er niet veel... En nou kwam ik er eergister via een email die mn ex doorstuurde achter dat hij een geregistreerd partnerschap aan is gegaan met zijn vriendin. Het zit gewoon allemaal even hoog nu. Ik weet alleen dat mensen zoooo verkeerd met dit soort dingen om kunnen gaan, bedoeld of onbedoeld... Ja, het is voor vrienden ook een schok, maar vermenigvuldig dat nog eens met 1000 en je weet hoe dat stel zich nu voelt. Het enige wat beiden nu nodig hebben is een luisterend oor en een schouder en weten dat je vrienden nog steeds je vrienden zijn...quote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:18 schreef Tally het volgende:
[..]
Zo zijn mijn man en ik beide niet.Dus daar zijn we ook niet bang voor.
Meer dat wij nu een klap in het gezicht hebben gehad.
1 omdat we het niet verwachtte.
2 omdat de kinderwens bij hen net zo groot was als bij ons en ook zij dat hele ziekenhuistraject door zijn gegaan en misschien is dat hen wel te veel geworden (dat hoor je vaak)
3 als het bij ons nou niet gelukt was zou het bij ons dan net zo geëindigd zijn als bij hen.
Klinkt stom maar zulke dingen ga je over nadenken.
hmmmjaquote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Neem aan dat zijn smilie dat allemaal wel verwoorde
's avonds/zaterdag ben ik in de garage, sporten vind ik dan minder belangrijk om tijd voor te maken dat klopt.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:20 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Daar maak je geen tijd voor
Merk het bij mezelf als ik zeg dat ik ergens geen tijd voor heb, dan vind ik het gewoon niet de moeite waard om er tijd voor te makenDus wees nu gewoon eerlijk en zeg dat je dat niet belangrijk genoeg vindt om er tijd voor te maken
We mogen beide. En beide zijn nog steeds welkom. Als zij dat zelf willen. We dringen ons niet op. Ik denk dat we van haar nog weinig zullen horen. Waarom ik dat denk weet ik niet.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:21 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
I get it. Het is gewoon zo vreselijk herkenbaar allemaal en brengt gewoon wat oud zeer naar boven. Heb mijn écht vrienden destijds wel leren kennen hoor en helaas waren dat er niet veel... En nou kwam ik er eergister via een email die mn ex doorstuurde achter dat hij een geregistreerd partnerschap aan is gegaan met zijn vriendin. Het zit gewoon allemaal even hoog nu. Ik weet alleen dat mensen zoooo verkeerd met dit soort dingen om kunnen gaan, bedoeld of onbedoeld... Ja, het is voor vrienden ook een schok, maar vermenigvuldig dat nog eens met 1000 en je weet hoe dat stel zich nu voelt. Het enige wat beiden nu nodig hebben is een luisterend oor en een schouder en weten dat je vrienden nog steeds je vrienden zijn...
Topquote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:24 schreef Tally het volgende:
[..]
We mogen beide. En beide zijn nog steeds welkom. Als zij dat zelf willen. We dringen ons niet op. Ik denk dat we van haar nog weinig zullen horen. Waarom ik dat denk weet ik niet.
Hij vertelde mijn man dat ze als vrienden uit elkaar zijn gegaan. En ik hoop dat dat ook zo is.
En zoals ik al zei: Ze kunnen bij ons terecht en willen ze hulp kunnen ze die krijgen. Maar een luisterend oor kan net zo goed
Mja ik krijg niets terugquote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:26 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Stuur haar gewoon af en toe een sms of mailtje. Ik weet zéker dat ze dat kan waarderen.
Als jij even in een dipje zit, stuur je dan iedereen een sms terug?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:28 schreef Tally het volgende:
[..]
Mja ik krijg niets terugDus ik weet niet of ze er wel op zit te wachten.
Ja ik stuur dan wel iets terug. Juist om aan te geven dat ik t kan waarderen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:30 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Als jij even in een dipje zit, stuur je dan iedereen een sms terug?
Wat ik weet is dat ik het wel heel erg kan waarderen als iemand gewoon even wat aandacht geeft zonder direct wat terug te hoeven verwachten.. gewoon zo nu en dan een smsje is heel fijn om te krijgen.
maar dan neem je ook minstens even de moeite om iets terug te sturen, dipje of niet... lijkt mijquote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:30 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Als jij even in een dipje zit, stuur je dan iedereen een sms terug?
Wat ik weet is dat ik het wel heel erg kan waarderen als iemand gewoon even wat aandacht geeft zonder direct wat terug te hoeven verwachten.. gewoon zo nu en dan een smsje is heel fijn om te krijgen.
Ik heb wel wat diepe dipjes gehad, en nee, dan heb je daar gewoon niet altijd zin in en komt het er niet van.. althans, dat was ik.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:32 schreef rival het volgende:
[..]
maar dan neem je ook minstens even de moeite om iets terug te sturen, dipje of niet... lijkt mij
tsjah dan krijg je vanzelf geen berichtjes meer....quote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:34 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik heb wel wat diepe dipjes gehad, en nee, dan heb je daar gewoon niet altijd zin in en komt het er niet van.. althans, dat was ik.
neuh, heb je dan niet altijd zin inquote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:32 schreef rival het volgende:
[..]
maar dan neem je ook minstens even de moeite om iets terug te sturen, dipje of niet... lijkt mij
Heul lang geledenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:34 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik heb wel wat diepe dipjes gehad, en nee, dan heb je daar gewoon niet altijd zin in en komt het er niet van.. althans, dat was ik.
Ooooh, en ik bedenk me net..... dat tijdens zo een dipje iemand een heeeeeeeel lief kaartje had gestuurd![]()
da was lang geleden!
ongetwijfeld, wat ik vooral zeg is dat ik persoonlijk in dipjes gewoon totaal geen aandacht aan anderen geef, maar het wel heel erg fijn vind om het te krijgen en dat het mij heel erg helpt.. Na het dipje gaat het vanzelf weer beter en krijgt iemand die aandacht ook weer terug.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:36 schreef rival het volgende:
[..]
tsjah dan krijg je vanzelf geen berichtjes meer....
Precies de reden waarom ik het zei. Je hoofd staat niet altijd naar reageren maar het is zo fijn dat er mensen aan je denken.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:37 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ongetwijfeld, wat ik vooral zeg is dat ik persoonlijk in dipjes gewoon totaal geen aandacht aan anderen geef, maar het wel heel erg fijn vind om het te krijgen en dat het mij heel erg helpt.. Na het dipje gaat het vanzelf weer beter en krijgt iemand die aandacht ook weer terug.
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
neuh, heb je dan niet altijd zin in
je stuurt toch wel iets terug? misschien niet direct maar toch wel met een dag oid lijkt mij?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:37 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ongetwijfeld, wat ik vooral zeg is dat ik persoonlijk in dipjes gewoon totaal geen aandacht aan anderen geef, maar het wel heel erg fijn vind om het te krijgen en dat het mij heel erg helpt.. Na het dipje gaat het vanzelf weer beter en krijgt iemand die aandacht ook weer terug.
die weten dan wel dat het later wel komtquote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:45 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
je stuurt toch wel iets terug? misschien niet direct maar toch wel met een dag oid lijkt mij?
denk eens na hoe dat voelt voor degene die jou een hart onder de riem wilt steken... die denkt dan toch ook.. nou oke, stik er dan maar in
Nope. Daar ben je dan absoluut niet mee bezigquote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:45 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
je stuurt toch wel iets terug? misschien niet direct maar toch wel met een dag oid lijkt mij?
denk eens na hoe dat voelt voor degene die jou een hart onder de riem wilt steken... die denkt dan toch ook.. nou oke, stik er dan maar in
nee dat zijn die dikke vingers van me, moet ik nog aan wennenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:45 schreef cafpow het volgende:
[..]
ooo..op die manier, ik dacht dat die extra e een andere betekenis gaf aan het woord alleen..
Ik verwacht helemaal niets terug als ik vrienden een hart onder de riem wil steken. Ze hoeven echt niets terug te sturen.. En vage kennissen ook niet.. Ik weet hoe ik zelf reageer in zulke situaties.. Als een vriend het nu rot heeft, dan stuur ik hem iedere of om de dag of nog iets minder een bericht, en op een gegeven moment bel ik hem op als ik niets gehoord heb, maar daar kunnen makkelijk een paar weken overheen gaan afhankelijk van wat er gebeurd is.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:45 schreef rival het volgende:
ow ja, ben je dan zoveel kilo's aangekomen?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:47 schreef rival het volgende:
[..]
nee dat zijn die dikke vingers van me, moet ik nog aan wennen
Ik ben in 3 maanden tijd goed aangekomen ja.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:54 schreef cafpow het volgende:
[..]
ow ja, ben je dan zoveel kilo's aangekomen?
ow, ik ben in een maand juist iets afgevallen, wat er nu weer bij aan het komen isquote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:00 schreef rival het volgende:
[..]
Ik ben in 3 maanden tijd goed aangekomen ja.
om voor mezelf te spreken, er mochten wel wat kilo's bij hier!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:05 schreef cafpow het volgende:
[..]
ow, ik ben in een maand juist iets afgevallen, wat er nu weer bij aan het komen is
precies..en als ik daar op vakantie ben dan gaan er altijd wat kilo's af die er best af mochten. Maar hier in Nederland en thuis komen ze er weer bijquote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:07 schreef rival het volgende:
[..]
om voor mezelf te spreken, er mochten wel wat kilo's bij hier!
je hebt vakantie gehad toch?
hahaha..dat gebeurd wel eens...dat de kinderen meer energie hebben dan de oudersquote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:09 schreef JoeBravo het volgende:
Ventje heeft goeie zin
En bergen energie, ben nu al op
eet je daar minder? of beweeg je hier minder? juist op vakantie komt er normaal gesproken toch wat bij?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:09 schreef cafpow het volgende:
[..]
precies..en als ik daar op vakantie ben dan gaan er altijd wat kilo's af die er best af mochten. Maar hier in Nederland en thuis komen ze er weer bij
ouwe lulquote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:09 schreef JoeBravo het volgende:
Ventje heeft goeie zin
En bergen energie, ben nu al op
heyquote:
bij mij is het het tegenovergestelde, ik eet daar minder en beweeg bijna 3x zoveel als hier, en eet warm tussen de middag dus als ik daarna het centrum in ga ofzo dan verbrand ik weer wat.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:12 schreef rival het volgende:
[..]
eet je daar minder? of beweeg je hier minder? juist op vakantie komt er normaal gesproken toch wat bij?
het is dus niet alleen strandhangen in jouw vakantiesquote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:14 schreef cafpow het volgende:
[..]
bij mij is het het tegenovergestelde, ik eet daar minder en beweeg bijna 3x zoveel als hier, en eet warm tussen de middag dus als ik daarna het centrum in ga ofzo dan verbrand ik weer wat.
En hier eet ik meer en beweeg veel minder
nice...quote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:15 schreef PeuRac het volgende:
YES YES YES![]()
![]()
de 3e ronde
Volgende week interview bij Google in A'dam
![]()
voor een buitenlands avontuur?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:15 schreef PeuRac het volgende:
YES YES YES![]()
![]()
de 3e ronde
Volgende week interview bij Google in A'dam
![]()
Ja, de 1e ronde was telefonisch, de 2e een online test. Nu Komt er iemand naar A'dam om mij irl te zienquote:
tja, ik deed zoveel, dit zijn een aantal dingen die ik deed. zowieso Iedere dag een paar uurtjes strand,in het centrum wandelen, langs de kustlijn wandelen, skaten, weinig gebruik maken van ov en veel lopen en verkennen. Weekendje weggeweest naar een andere stad. Veel uitgaan en dansen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:16 schreef rival het volgende:
[..]
het is dus niet alleen strandhangen in jouw vakanties
waar ben je geweest? wat heb je gedaan?
Je sliep 14 uur?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:25 schreef cafpow het volgende:
[..]
tja, ik deed zoveel, dit zijn een aantal dingen die ik deed. zowieso Iedere dag een paar uurtjes strand,in het centrum wandelen, langs de kustlijn wandelen, skaten, weinig gebruik maken van ov en veel lopen en verkennen. Weekendje weggeweest naar een andere stad. Veel uitgaan en dansen.
En alles daar is met bergen en hellingen en niet de hellingen die we hier kennen maar meer zoals in spanje..en als je die iedere dag beloopt dan gaat er toch wel wat af![]()
Van de 10 uurtjes per dag dat ik wakker was bracht ik er maar 3/4 thuis door en de rest was ik altijd wel op pad.
o nee, dat 10 uur verzon ik gewoon even. Ik sliep gemiddeld 6 tot max 8 uurtjes. En vaak sliep ik er maar 3 na het uitgaanquote:
Top-idee! Doe ik dat ook.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:52 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Jouw weekend. Geen idee waarom, maar bij deze bombardeer ik het maar even tot Kluts-weekend.
Zou ook wel een drankje lusten, helaas pas morgen om 5 uur weekendquote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:55 schreef Kluts het volgende:
[..]
Top-idee! Doe ik dat ook.
[ afbeelding ]
Dan kan je toch NU wel een drankje nemen, tenzij je vanavond nog moet werken natuurlijk.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zou ook wel een drankje lusten, helaas pas morgen om 5 uur weekend
Ben nog aan het werk.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:00 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dan kan je toch NU wel een drankje nemen, tenzij je vanavond nog moet werken natuurlijk.
Bwuh. Weet nog wel dat me dat ZO ging tegenstaan toen ik nog in de detailhandel werkte.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ben nog aan het werk.
Altijd lekker de koopavond.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gekregen van Beetman omdat ik gister mijn einde-proeftijdgesprek had en daar met heel veel complimenten en positieve dingen uitkwam.
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
Ja dat heb ik dus ook.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:02 schreef Kluts het volgende:
[..]
Bwuh. Weet nog wel dat me dat ZO ging tegenstaan toen ik nog in de detailhandel werkte.
Echt heel goed! Ik mag zulke leuke dingen doenquote:
Ja, als het nog ergens echt goed voor is, dan is het niet zo erg. Maar niks zo erg als de hele avond geen hol te doen te hebben en dan om 5 voor negen komt er dan nog een ingewikkeld doende klant binnen, waardoor je alsnog pas om 10 uur weg kan.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dat heb ik dus ook.
Ook omdat het niet super druk is op een koopavond, vind het normaal helemaal niet erg om te werken maar de tijd gaat zo langzaam als het rustig is.
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:04 schreef Kluts het volgende:GefeliciteerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gekregen van Beetman omdat ik gister mijn einde-proeftijdgesprek had en daar met heel veel complimenten en positieve dingen uitkwam.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Top dus!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Echt heel goed! Ik mag zulke leuke dingen doenIk ga meewerken aan een promotiefilm, ga mee naar procedures, werk mee aan zaken. Ik ben momenteel een artikel aan het schrijven dat internationaal gepubliceerd gaat worden.
Hoe is het bij jou nu? Al wat minder drukte?
Tofquote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:08 schreef Kluts het volgende:
[..]
Top dus!
Hier is het ook goed, gister beoordeling gehad en ze zijn superenthousiast over me, waarderen mijn initiatief, de manier waarop ik me gedraag en profileer, hoe ik mijn werk doe, alles. Nog wat tips en trucs gekregen om de drukte in goede banen te kunnen leiden, dus gewoon super.
Dat soort dingen durf ik nooit hardop te zeggen omdat ik bang ben dat ik het dan jinx.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tof
Fijn is dat he, als alles loopt zoals je wilt
Kleine man is er dol opquote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:59 schreef Kluts het volgende:
Mèn, ik dacht eerst dat Go Back To The Zoo zo'n overrated DWDD kutbandje was, maar die cd is.
Ik zal het hem zeggenquote:
Gewoon niet meer het huishouden doen, problem solved.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:14 schreef missbehavin het volgende:
Godver, beetje huishouden gedaan en meteen pijn in mijn nek en onderrug. Fucking kneusje ben ik toch ook.
Mjah, alleen heb ik niemand die het voor me doet he...quote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Gewoon niet meer het huishouden doen, problem solved.
quote:
Dat zijn details hequote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mjah, alleen heb ik niemand die het voor me doet he...
Zie linkje. Ik meen dat namen posten verboden was?quote:
Oh jaquote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:20 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Zie linkje. Ik meen dat namen posten verboden was?
Hoi, een nieuwe [Single], wil je daten? Ik ben een gezellige meid van 19 met een D-cup en lang blond haar en ik hou van worst hihihi.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:26 schreef mymoodfentje het volgende:
Maar meiden hier, denken jullie nu echt dat er hier jongens rondlopen die serieus helemaal oprecht geinteresseerd zijn in jullie doen en laten en niet daar een beetje creatief op proberen te reageren om uiteindelijk tussen je benen te komen?
hihiquote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:28 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Hoi, een nieuwe [Single], wil je daten? Ik ben een gezellige meid van 19 met een D-cup en lang blond haar en ik hou van worst hihihi.
Ik denk inderdaad dat mijn vriend met wie ik samenwoon, die ik via Fok! toevallig heb leren kennen, niet echt in me geïnteresseerd is.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:26 schreef mymoodfentje het volgende:
Maar meiden hier, denken jullie nu echt dat er hier jongens rondlopen die serieus helemaal oprecht geinteresseerd zijn in jullie doen en laten en niet daar een beetje creatief op proberen te reageren om uiteindelijk tussen je benen te komen?
Generaliseren, da's sneu.quote:
Fuck das interessant.quote:
Zo kook ik ook altijd.quote:
Hihi, geen kookkunsten, wat een faler! let op meiden hij kan er niets van!quote:
Ja, echt he? Ik zal je gelijk vertellen wat voor pizza, een met ham/kaas/dubbel champignons, daarna ga ik lekker een glas amaretto inschenken en een joint roken en de rest van de avond gamen. Fijn he?quote:
Ik compenseer 't met heel andere talenten. Je zou een voorbeeld aan me kunnen nemen, wie weet kom je dan ooit van je maagdelijkheid af.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:32 schreef mymoodfentje het volgende:
[..]
Hihi, geen kookkunsten, wat een faler! let op meiden hij kan er niets van!
Maagd zijn is anders heel erg 2012 hoor! uber hip! Ik ben het ook altijd.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:34 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Ik compenseer 't met heel andere talenten. Je zou een voorbeeld aan me kunnen nemen, wie weet kom je dan ooit van je maagdelijkheid af.
Ik ook, maar alleen op de oneven woensdagen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:36 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Maagd zijn is anders heel erg 2012 hoor! uber hip! Ik ben het ook altijd.
Als het er voor zorgt dat ik seks ga hebben hou ik best een avond lang vol dat ik maagd ben.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:36 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Maagd zijn is anders heel erg 2012 hoor! uber hip! Ik ben het ook altijd.
maagdelijkheidquote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:34 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Ik compenseer 't met heel andere talenten. Je zou een voorbeeld aan me kunnen nemen, wie weet kom je dan ooit van je maagdelijkheid af.
voila, bewijs geleverd.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:36 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Als het er voor zorgt dat ik seks ga hebben hou ik best een avond lang vol dat ik maagd ben.
Er zijn [Singles] die jouw waarheid kunnen ontkrachten. Wat kom je doen eigenlijk, fantaseren over Kluts' gleuf?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:37 schreef mymoodfentje het volgende:
[..]
maagdelijkheid, jij bent dus overduidelijk een maagd
Dat. Dat ik een sloerie ben is [Singles] folklore.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:37 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
waarom heb je bewijs nodig voor iets wat allang algemeen bekend is hier?!
Ja, het is meer in de trant spuit 11 en te late reactie.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:37 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
waarom heb je bewijs nodig voor iets wat allang algemeen bekend is hier?!
I'll top that!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:38 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Dat. Dat ik een sloerie ben is [Singles] folklore.
Betrek mij er niet bij.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:37 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Er zijn [Singles] die jouw waarheid kunnen ontkrachten. Wat kom je doen eigenlijk, fantaseren over Kluts' gleuf?
Jah, sorry, can't blame him! Jouw gleuf is de enige die heel Singles is doorgegaan.. Daar kunnen we tenminste allemaal over mee praten.quote:
Ik heb haar gleuf nog niet ontmoet. Dat houden we zo.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:39 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Jah, sorry, can't blame him! Jouw gleuf is de enige die heel Singles is doorgegaan.. Daar kunnen we tenminste allemaal over mee praten.
Beetman Marvel vs Capcom 3 al binnen?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:32 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, echt he? Ik zal je gelijk vertellen wat voor pizza, een met ham/kaas/dubbel champignons, daarna ga ik lekker een glas amaretto inschenken en een joint roken en de rest van de avond gamen. Fijn he?
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:40 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Ik heb haar gleuf nog niet ontmoet. Dat houden we zo.
Dat is helemaal niet waar.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:39 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Jah, sorry, can't blame him! Jouw gleuf is de enige die heel Singles is doorgegaan.. Daar kunnen we tenminste allemaal over mee praten.
Jup, ook al heb ik die nog niet gespeeld.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Beetman Marvel vs Capcom 3 al binnen?
Heb mijn Xbox echt al tijden niet meer aangeraakt, te weinig tijd.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:41 schreef Kluts het volgende:
[..]
Jup, ook al heb ik die nog niet gespeeld.
onkruid vergaat niet hequote:
ik heb niks aan Carnaval gedaan..quote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En nog carnaval gevierd in Eikelenburg?
dank u xslaafxquote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:51 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Gelukkig niet, dus welkom weer GvsE
Dag mevrouw Evil gaat het goed met u?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dank u xslaafx
hier nog wat spannends gebeurd in tussentijd?
Ehm, ik ben getrouwd en gescheiden, geen baby, wel een adoptie in overweging gehad, maar voor de rest weinig jaquote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dank u xslaafx
hier nog wat spannends gebeurd in tussentijd?
goed is een groot woord.. Het gaat redelijkquote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dag mevrouw Evil gaat het goed met u?
Hi friendquote:
dus niks spannends.. Altijd jammer...quote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:55 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ehm, ik ben getrouwd en gescheiden, geen baby, wel een adoptie in overweging gehad, maar voor de rest weinig ja
Een beetje hetzelfdequote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
goed is een groot woord.. Het gaat redelijk
met het tijntje dan?
mja, datzelfde (uitzendbureau nog steeds), vocht achter trommelvlies (woensdag naar KNO) en vandaag het Varken laten castreren..quote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Een beetje hetzelfdeonzekerheid omtrent werk.
Dat is vervelend vocht achter je trommelvliezen. Arm varkenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
mja, datzelfde (uitzendbureau nog steeds), vocht achter trommelvlies (woensdag naar KNO) en vandaag het Varken laten castreren..
maar het goede nieuws: waarschijnlijk heeft ze over 8 weken een broertje of zusje erbij
Aloha Samzzquote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:02 schreef Samzz het volgende:
ThuisEten op en op de bank tv kijken en fokken
gewoon kut, vervelend was het in het beginquote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is vervelend vocht achter je trommelvliezen. Arm varken![]()
Varken2?
Hiquote:
Ik vind Koe leuk.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
gewoon kut, vervelend was het in het begin
Nee, Kip en Geit zijn in de race
dat zou wel tof zijn als ik voor de zwart/witte gaquote:
Ik vind Koe gewoon een leuke naam voor een beestquote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat zou wel tof zijn als ik voor de zwart/witte ga
en als ik voor de witte ga dan Kip of Geit!
het ligt nu allemaal in de pootjes van de kittens.. Degene die het beste bij het karakter van het Varken past, wordt mquote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind Koe gewoon een leuke naam voor een beest
Ik vind een koe gewoon een leuk beest.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Koetje, zo noemde ik m'n vorige kat Zorro weleensquote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waar haal je die kittens weg dan?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
het ligt nu allemaal in de pootjes van de kittens.. Degene die het beste bij het karakter van het Varken past, wordt m(en ik hoop op een dude
)
Dat is hetquote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik vind een koe gewoon een leuk beest.
Hiquote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:15 schreef STING het volgende:
[..]
Koetje, zo noemde ik m'n vorige kat Zorro weleens
ik noem Varken voornamelijk Drol of Popjequote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:15 schreef STING het volgende:
[..]
Koetje, zo noemde ik m'n vorige kat Zorro weleens
Drol.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik noem Varken voornamelijk Drol of Popje
Ik noemde mijn pony altijd varkenskoppie. En Rio heeft als bijnaam Bolliequote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik noem Varken voornamelijk Drol of Popje
Ach pijn went wel na een tijdjequote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
gewoon kut, vervelend was het in het begin
Nee, Kip en Geit zijn in de race
bij een vriendin van mn oma.. Ze zijn afgelopen nacht geborenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waar haal je die kittens weg dan?
[..]
Dat is het
[..]
Hi
Ik noem mijn hond altijd Bolle.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik noemde mijn pony altijd varkenskoppie. En Rio heeft als bijnaam Bollie
ach.. T is ook zo'n klein drolletje..quote:
Ah, okequote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
bij een vriendin van mn oma.. Ze zijn afgelopen nacht geboren
Nestje van 3, 1 dood geboren en nu nog een witte en een zwart/witte.. Maar ze wil er maar 1 houden.. En ik heb eerste keus
Ik vind de 'ie' aan het eind net iets liever klinkenquote:
nee, dit is echt.. Kut.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ach pijn went wel na een tijdje![]()
Hahahaik vind ik kip wel leuk
Ik noem die van mij weleens een wurmpje, als ze ligt te kronkelen en te kroelenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ach.. T is ook zo'n klein drolletje..
De dierenarts vond dr ook maar klein en licht (2,1 kilo voor de operatie.. )
I know kiespijnquote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, dit is echt.. Kut.heb het al een tijdje.. Maar snachts wakker worden van de pijn went echt niet
nja, tis van een jonge verwaarloosde kat die ze in huis heeft genomen.. Maar die verders wel gezond is.. En hierna laat ze dr gelijk castrerenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ah, okeLeuk. Ik zal maar geen preek geven over pruttelnestjes he
Ik bedoel het op een lieve manier.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind de 'ie' aan het eind net iets liever klinken
Het kan gewoon geen toeval zijnquote:
Ah, oke. Ik heb zo'n hekel aan mensen die onverantwoord met hun dieren omgaan. Fijn dat het dier bij de vriendin van je oma een fijn thuis heeft gevondenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nja, tis van een jonge verwaarloosde kat die ze in huis heeft genomen.. Maar die verders wel gezond is.. En hierna laat ze dr gelijk castreren
Dat snap ikquote:
Past dat wel je in keuken? Waarom laat je niet een van je slaafjes de vaat doen?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Mja, ik ga maar eens de afwas doen.. Een moord voor een vaatwasser
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
Godver, ik ben echt zwaar kapot en ik heb zin
Problem solvedquote:
ff op en neer naar Enschede trek ik niet hoorquote:
Dan komt Samzz naar jou en blijft ze slapen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
ff op en neer naar Enschede trek ik niet hoor![]()
Ik moet morgen weer om 4 uur m'n nest uit..
Onmogelijk. Ik moet morgen werken.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan komt Samzz naar jou en blijft ze slapen.
Ik vind 't fijn dat ik morgen weer naar 't asiel kanquote:
Dat heb ik ook. Alleen dan pas volgende weekquote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan moeten jullie het zelf maar weten, je moet er natuurlijk wel iets voor over hebben.
Dat dan weer wel, ik vind m'n baan ook leuk hoorquote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind 't fijn dat ik morgen weer naar 't asiel kan
Nu kan het niet omdat?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat heb ik ook. Alleen dan pas volgende week
Ik ben volgende week volgensmij druk met verhuizen op zaterdagquote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat heb ik ook. Alleen dan pas volgende week
is dat de toon van de avond? dan ga ik wat anders doen voor ik hetzelfde probleem hebquote:
Ik heb geen zinquote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:35 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
is dat de toon van de avond? dan ga ik wat anders doen voor ik hetzelfde probleem heb
Kun jij niet lezen?quote:
Ik zoek wel iemand andersquote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik ben volgende week volgensmij druk met verhuizen op zaterdag
Nee hoorquote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:35 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
is dat de toon van de avond? dan ga ik wat anders doen voor ik hetzelfde probleem heb
Joh, beetje fantaseren over je neus tussen een lekker stel borsten en je pik die heerlijk een nat kutje in en uit glijdt.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:35 schreef JoeBravo het volgende:
Airquote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Joh, beetje fantaseren over je neus tussen een lekker stel borsten en je pik die heerlijk een nat kutje in en uit glijdt.
Dat kan ik redelijk, begrijpend lezen alleen wat minderquote:
En frieten uit die bh vissen!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Joh, beetje fantaseren over je neus tussen een lekker stel borsten en je pik die heerlijk een nat kutje in en uit glijdt.
Ik zeg net dat ik morgen moet werken.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat kan ik redelijk, begrijpend lezen alleen wat minder
Zo klinkt het wel nasty eigenlijkquote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Samzz!quote:
Die is tegen die tijd al uit!quote:
Wat heeft dat met het feit te maken dat je nu vandaag geen seks kan hebben?quote:
Damn.. Of je helpt overdag mee met het verhuizen van Lotusss d'r vriendquote:
Dan heb je daarna toch nog om te neukenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Damn.. Of je helpt overdag mee met het verhuizen van Lotusss d'r vriend
Dan ben je daarna te moequote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Damn.. Of je helpt overdag mee met het verhuizen van Lotusss d'r vriend
Ja echt heerlijkquote:
Ik heb ze allemaal lekker op gesmikkeldquote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Was het nog gelukt om ze niet in je beha te laten vallen?
Nee joh!quote:
Te moe? Voor seks? Bestaat dat?quote:
Maar je werd er wel nat van dus?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:41 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja echt heerlijkIk heb ZO zitten genieten.. Nog net geen orgasme
quote:
Onwijs! Dus ik heb zin. Mja.. Man wegquote:
Wacht maar tot je slapenloze nacht hebt om dat je babytje straks huilt 's nachtsquote:
Ook al zin. Je zou bijna gaan denken dat de lente dreigt aan te brekenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:43 schreef Tally het volgende:
[..]
[..]
Onwijs! Dus ik heb zin. Mja.. Man weg
IJsselstein toch?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:43 schreef Tally het volgende:
[..]
[..]
Onwijs! Dus ik heb zin. Mja.. Man weg
Dat is te doenquote:
Alsof ik tot nu toe nog geen slapeloze nachten heb gehadquote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wacht maar tot je slapenloze nacht hebt om dat je babytje straks huilt 's nachts
Ja want daar ligt het bij mij aanquote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:44 schreef STING het volgende:
[..]
Ook al zin. Je zou bijna gaan denken dat de lente dreigt aan te breken
Bovendien is een huilende baby funest voor je zin in seksquote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:45 schreef Tally het volgende:
[..]
Alsof ik tot nu toe nog geen slapeloze nachten heb gehad
Vast niet, jij hormonen bomquote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:45 schreef Tally het volgende:
[..]
Alsof ik tot nu toe nog geen slapeloze nachten heb gehad
[..]
Ja want daar ligt het bij mij aan
Want daar heb je ervaring mee?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Bovendien is een huilende baby funest voor je zin in seks
Van mij mag je ik hou je niet tegenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:46 schreef Snuitebolletje het volgende:
Heey, als er iemand naast Tally der hubby is die haar batst, dan ben ik dat ja! Jammer Tijnbrein en J-K!
Ik weet niet hoe het met jou zit, maar ik kan de neukertjes niet uit m'n zak toverenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat heeft dat met het feit te maken dat je nu vandaag geen seks kan hebben?
Jij wil alles.. Of het nu een gleuf heeft of nietquote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Van mij mag je ik hou je niet tegenbovendien wie zegt dat ik dat wil?
Gelukkig nietquote:
Lichtelijk afgedraaid na een intensieve week van werken, maar verder alles prima. En jij?quote:
Afgedraaid? Met mij primaquote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Lichtelijk afgedraaid na een intensieve week van werken, maar verder alles prima. En jij?
Goh, dat klinkt erg bekendquote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Lichtelijk afgedraaid na een intensieve week van werken, maar verder alles prima. En jij?
Er moet heel wat gebeuren voor ik ergens geen zin meer van krijgquote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gelukkig nietik heb niet eens ervaring met seks
... nvm
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:48 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Jij wil alles.. Of het nu een gleuf heeft of niet
Oh is het datquote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het met jou zit, maar ik kan de neukertjes niet uit m'n zak toveren
Als je in Enschede de eerste de beste kroeg inloopt moet dat vast wel kunnen lukken om vanavond een neukertje te scorenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het met jou zit, maar ik kan de neukertjes niet uit m'n zak toveren
Gelukkig voor jou.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:49 schreef Tally het volgende:
[..]
Er moet heel wat gebeuren voor ik ergens geen zin meer van krijg
Ja, da's Randstads.quote:
Vast wel. Maar ik moet morgen weer vroeg op en ik ben kapot. Dus neequote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als je in Enschede de eerste de beste kroeg inloopt moet dat vast wel kunnen lukken om vanavond een neukertje te scoren
Sommige vrouwen veranderen ook spontaan in een ijskast als ze jou zien. Welk punt wil je precies maken eigenlijk?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:51 schreef tijnbrein het volgende:
Sommige vrouwen die veranderen spontaan in een ijskast na dat ze moeder zijn geworden
Simian!quote:
Bedankt dat jij hem maaktequote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Sommige vrouwen veranderen ook spontaan in een ijskast als ze jou zien. Welk punt wil je precies maken eigenlijk?
Dat bleek al uit het gegeven dat je momenteel in Utrecht woont.quote:
Wat een held hequote:
Ik begin volgens mij ook langzamerhand zo te praten. Utregs dan, geen arabisch.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat bleek al uit het gegeven dat je momenteel in Utrecht woont.
Ach dat maakt niet uitquote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Sommige vrouwen veranderen ook spontaan in een ijskast als ze jou zien. Welk punt wil je precies maken eigenlijk?
Geen zin? Whut?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ach dat maakt niet uitik heb toch geen zin in seks de laatste tijd
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:55 schreef Kluts het volgende:
Ik begin volgens mij ook langzamerhand zo te praten. Utregs dan, geen arabisch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |