Ik compenseer 't met heel andere talenten. Je zou een voorbeeld aan me kunnen nemen, wie weet kom je dan ooit van je maagdelijkheid af.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:32 schreef mymoodfentje het volgende:
[..]
Hihi, geen kookkunsten, wat een faler! let op meiden hij kan er niets van!
Maagd zijn is anders heel erg 2012 hoor! uber hip! Ik ben het ook altijd.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:34 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Ik compenseer 't met heel andere talenten. Je zou een voorbeeld aan me kunnen nemen, wie weet kom je dan ooit van je maagdelijkheid af.
Ik ook, maar alleen op de oneven woensdagen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:36 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Maagd zijn is anders heel erg 2012 hoor! uber hip! Ik ben het ook altijd.
Als het er voor zorgt dat ik seks ga hebben hou ik best een avond lang vol dat ik maagd ben.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:36 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Maagd zijn is anders heel erg 2012 hoor! uber hip! Ik ben het ook altijd.
maagdelijkheidquote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:34 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Ik compenseer 't met heel andere talenten. Je zou een voorbeeld aan me kunnen nemen, wie weet kom je dan ooit van je maagdelijkheid af.
voila, bewijs geleverd.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:36 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Als het er voor zorgt dat ik seks ga hebben hou ik best een avond lang vol dat ik maagd ben.
Er zijn [Singles] die jouw waarheid kunnen ontkrachten. Wat kom je doen eigenlijk, fantaseren over Kluts' gleuf?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:37 schreef mymoodfentje het volgende:
[..]
maagdelijkheid, jij bent dus overduidelijk een maagd
Dat. Dat ik een sloerie ben is [Singles] folklore.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:37 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
waarom heb je bewijs nodig voor iets wat allang algemeen bekend is hier?!
Ja, het is meer in de trant spuit 11 en te late reactie.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:37 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
waarom heb je bewijs nodig voor iets wat allang algemeen bekend is hier?!
I'll top that!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:38 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Dat. Dat ik een sloerie ben is [Singles] folklore.
Betrek mij er niet bij.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:37 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Er zijn [Singles] die jouw waarheid kunnen ontkrachten. Wat kom je doen eigenlijk, fantaseren over Kluts' gleuf?
Jah, sorry, can't blame him! Jouw gleuf is de enige die heel Singles is doorgegaan.. Daar kunnen we tenminste allemaal over mee praten.quote:
Ik heb haar gleuf nog niet ontmoet. Dat houden we zo.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:39 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Jah, sorry, can't blame him! Jouw gleuf is de enige die heel Singles is doorgegaan.. Daar kunnen we tenminste allemaal over mee praten.
Beetman Marvel vs Capcom 3 al binnen?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:32 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, echt he? Ik zal je gelijk vertellen wat voor pizza, een met ham/kaas/dubbel champignons, daarna ga ik lekker een glas amaretto inschenken en een joint roken en de rest van de avond gamen. Fijn he?
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:40 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Ik heb haar gleuf nog niet ontmoet. Dat houden we zo.
Dat is helemaal niet waar.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:39 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Jah, sorry, can't blame him! Jouw gleuf is de enige die heel Singles is doorgegaan.. Daar kunnen we tenminste allemaal over mee praten.
Jup, ook al heb ik die nog niet gespeeld.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Beetman Marvel vs Capcom 3 al binnen?
Heb mijn Xbox echt al tijden niet meer aangeraakt, te weinig tijd.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:41 schreef Kluts het volgende:
[..]
Jup, ook al heb ik die nog niet gespeeld.
onkruid vergaat niet hequote:
ik heb niks aan Carnaval gedaan..quote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En nog carnaval gevierd in Eikelenburg?
dank u xslaafxquote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:51 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Gelukkig niet, dus welkom weer GvsE
Dag mevrouw Evil gaat het goed met u?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dank u xslaafx
hier nog wat spannends gebeurd in tussentijd?
Ehm, ik ben getrouwd en gescheiden, geen baby, wel een adoptie in overweging gehad, maar voor de rest weinig jaquote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dank u xslaafx
hier nog wat spannends gebeurd in tussentijd?
goed is een groot woord.. Het gaat redelijkquote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dag mevrouw Evil gaat het goed met u?
Hi friendquote:
dus niks spannends.. Altijd jammer...quote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:55 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ehm, ik ben getrouwd en gescheiden, geen baby, wel een adoptie in overweging gehad, maar voor de rest weinig ja
Een beetje hetzelfdequote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
goed is een groot woord.. Het gaat redelijk
met het tijntje dan?
mja, datzelfde (uitzendbureau nog steeds), vocht achter trommelvlies (woensdag naar KNO) en vandaag het Varken laten castreren..quote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Een beetje hetzelfdeonzekerheid omtrent werk.
Dat is vervelend vocht achter je trommelvliezen. Arm varkenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
mja, datzelfde (uitzendbureau nog steeds), vocht achter trommelvlies (woensdag naar KNO) en vandaag het Varken laten castreren..
maar het goede nieuws: waarschijnlijk heeft ze over 8 weken een broertje of zusje erbij
Aloha Samzzquote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:02 schreef Samzz het volgende:
ThuisEten op en op de bank tv kijken en fokken
gewoon kut, vervelend was het in het beginquote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is vervelend vocht achter je trommelvliezen. Arm varken![]()
Varken2?
Hiquote:
Ik vind Koe leuk.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
gewoon kut, vervelend was het in het begin
Nee, Kip en Geit zijn in de race
dat zou wel tof zijn als ik voor de zwart/witte gaquote:
Ik vind Koe gewoon een leuke naam voor een beestquote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat zou wel tof zijn als ik voor de zwart/witte ga
en als ik voor de witte ga dan Kip of Geit!
het ligt nu allemaal in de pootjes van de kittens.. Degene die het beste bij het karakter van het Varken past, wordt mquote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind Koe gewoon een leuke naam voor een beest
Ik vind een koe gewoon een leuk beest.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Koetje, zo noemde ik m'n vorige kat Zorro weleensquote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waar haal je die kittens weg dan?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
het ligt nu allemaal in de pootjes van de kittens.. Degene die het beste bij het karakter van het Varken past, wordt m(en ik hoop op een dude
)
Dat is hetquote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik vind een koe gewoon een leuk beest.
Hiquote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:15 schreef STING het volgende:
[..]
Koetje, zo noemde ik m'n vorige kat Zorro weleens
ik noem Varken voornamelijk Drol of Popjequote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:15 schreef STING het volgende:
[..]
Koetje, zo noemde ik m'n vorige kat Zorro weleens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |