Ik compenseer 't met heel andere talenten. Je zou een voorbeeld aan me kunnen nemen, wie weet kom je dan ooit van je maagdelijkheid af.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:32 schreef mymoodfentje het volgende:
[..]
Hihi, geen kookkunsten, wat een faler! let op meiden hij kan er niets van!
Maagd zijn is anders heel erg 2012 hoor! uber hip! Ik ben het ook altijd.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:34 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Ik compenseer 't met heel andere talenten. Je zou een voorbeeld aan me kunnen nemen, wie weet kom je dan ooit van je maagdelijkheid af.
Ik ook, maar alleen op de oneven woensdagen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:36 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Maagd zijn is anders heel erg 2012 hoor! uber hip! Ik ben het ook altijd.
Als het er voor zorgt dat ik seks ga hebben hou ik best een avond lang vol dat ik maagd ben.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:36 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Maagd zijn is anders heel erg 2012 hoor! uber hip! Ik ben het ook altijd.
maagdelijkheidquote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:34 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Ik compenseer 't met heel andere talenten. Je zou een voorbeeld aan me kunnen nemen, wie weet kom je dan ooit van je maagdelijkheid af.
voila, bewijs geleverd.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:36 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Als het er voor zorgt dat ik seks ga hebben hou ik best een avond lang vol dat ik maagd ben.
Er zijn [Singles] die jouw waarheid kunnen ontkrachten. Wat kom je doen eigenlijk, fantaseren over Kluts' gleuf?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:37 schreef mymoodfentje het volgende:
[..]
maagdelijkheid, jij bent dus overduidelijk een maagd
Dat. Dat ik een sloerie ben is [Singles] folklore.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:37 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
waarom heb je bewijs nodig voor iets wat allang algemeen bekend is hier?!
Ja, het is meer in de trant spuit 11 en te late reactie.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:37 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
waarom heb je bewijs nodig voor iets wat allang algemeen bekend is hier?!
I'll top that!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:38 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Dat. Dat ik een sloerie ben is [Singles] folklore.
Betrek mij er niet bij.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:37 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Er zijn [Singles] die jouw waarheid kunnen ontkrachten. Wat kom je doen eigenlijk, fantaseren over Kluts' gleuf?
Jah, sorry, can't blame him! Jouw gleuf is de enige die heel Singles is doorgegaan.. Daar kunnen we tenminste allemaal over mee praten.quote:
Ik heb haar gleuf nog niet ontmoet. Dat houden we zo.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:39 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Jah, sorry, can't blame him! Jouw gleuf is de enige die heel Singles is doorgegaan.. Daar kunnen we tenminste allemaal over mee praten.
Beetman Marvel vs Capcom 3 al binnen?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:32 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, echt he? Ik zal je gelijk vertellen wat voor pizza, een met ham/kaas/dubbel champignons, daarna ga ik lekker een glas amaretto inschenken en een joint roken en de rest van de avond gamen. Fijn he?
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:40 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Ik heb haar gleuf nog niet ontmoet. Dat houden we zo.
Dat is helemaal niet waar.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:39 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Jah, sorry, can't blame him! Jouw gleuf is de enige die heel Singles is doorgegaan.. Daar kunnen we tenminste allemaal over mee praten.
Jup, ook al heb ik die nog niet gespeeld.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Beetman Marvel vs Capcom 3 al binnen?
Heb mijn Xbox echt al tijden niet meer aangeraakt, te weinig tijd.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:41 schreef Kluts het volgende:
[..]
Jup, ook al heb ik die nog niet gespeeld.
onkruid vergaat niet hequote:
ik heb niks aan Carnaval gedaan..quote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En nog carnaval gevierd in Eikelenburg?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |