Dank jequote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:04 schreef STING het volgende:
Gefeliciteerd!
Weg uit die duffe ambtenarenwereld
Is het een beetje dichtbij huis?
klinkt ideaalquote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dank je
Ja eindelijk! werd het ook wel zat nu.
Is met de bus 10 minuten (5 min naar halte) dus dat is goed te doen![]()
En in de zomer kan ik het ook wel gaan fietsen.
Heerlijkquote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:06 schreef Samzz het volgende:
Dr zit een vent tegenover me knetterhard te snurken
Bizar is datquote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:07 schreef Tally het volgende:
Hier is er even een bom gevallen. Beide verkeren we in ongeloof.
Een bevriend stelletje van ons, zijn uit elkaar. Van die stellen waarvan je het nooit verwacht.
We zijn in augustus nog met ze op vakantie geweest (tot ik in het ziekenhuis terecht kwam) en toen hebben ze ons ook onwijs goed geholpen.
Toevallig moest ik vanmorgen aan hen denken omdat zij in hetzelfde traject zaten in het ziekenhuis als wij. En stuurde ik dus vanmorgen een berichtje om te vragen hoe het er mee ging.
Zo zie je maar.. Alles kan kapot
Gezien de TT had ik bij de regels even erbij gezegd dat het hier om friet gaat en niet om patat en dat die discussie achterwege kan blijven.quote:Regels
• Degene die het topic sluit, maakt een nieuwe aan. Is dit binnen 5 minuten niet gedaan, dan mag iemand anders het doen.
• Dit is een SC, naast de R&P SC.
• Dit is geen datingtopic.
En nieuwe werkgever heeft geen sport faciliteiten?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
alleen niet meer gratis sporten op de universiteit
Tja, je ziet alleen de buitenkant he... Als ik uit eigen ervaring mag spreken (was zelf de helft van zon stel) kies alsjeblieft geen partij, wat er ook gebeurd...quote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:07 schreef Tally het volgende:
Een bevriend stelletje van ons, zijn uit elkaar. Van die stellen waarvan je het nooit verwacht.
We zijn in augustus nog met ze op vakantie geweest (tot ik in het ziekenhuis terecht kwam) en toen hebben ze ons ook onwijs goed geholpen.
Toevallig moest ik vanmorgen aan hen denken omdat zij in hetzelfde traject zaten in het ziekenhuis als wij. En stuurde ik dus vanmorgen een berichtje om te vragen hoe het er mee ging.
Dat is altijd kut om te horen jaquote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:07 schreef Tally het volgende:
Hier in R&P staan we boven dat soort discussies.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:08 schreef vosss het volgende:
[..]
Gezien de TT had ik bij de regels even erbij gezegd dat het hier om friet gaat en niet om patat en dat die discussie achterwege kan blijven.
Valt me trouwens nog tegen dat nog niemand daar over begonnen is
mijn vermoeden is van niet, maar dat is allemaal nog even afwachten.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:08 schreef PeuRac het volgende:
En nieuwe werkgever heeft geen sport faciliteiten?
Ja.. Heel bizar.. Zo'n plak stelletje was hetquote:
Nice!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dank je
Ja eindelijk! werd het ook wel zat nu.
Is met de bus 10 minuten (5 min naar halte) dus dat is goed te doen![]()
En in de zomer kan ik het ook wel gaan fietsen.
Dikkiequote:
Absoluut niet!!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:11 schreef STING het volgende:
Nice!
Nu en in de lente kun je niet fietsen?
Sportschool abbo's zijn toch niet zo duur meer tegenwoordig?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
mijn vermoeden is van niet, maar dat is allemaal nog even afwachten.
Ik kan geen partij kiezen want ik weet niet eens wat er gebeurt is. Daarbij mogen we ze beide graag en dat heeft mijn man ook gezegd tegen hem (die het mijn man vertelde).quote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:09 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Tja, je ziet alleen de buitenkant he... Als ik uit eigen ervaring mag spreken (was zelf de helft van zon stel) kies alsjeblieft geen partij, wat er ook gebeurd...
Er zal vast een heel verhaal achter zitten, dingen die verborgen bleven etcquote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:10 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja.. Heel bizar.. Zo'n plak stelletje was het
En beide vonden ze dat heerlijk. Tenminste zo deden ze dat beide over komen.
En nu... Kapoet.. We weten voor de rest weinig.. De reden of wat dan ook. Maar gewoon vreemd.
Van de week zal hij wel bij ons langs komen of bellen met mijn man. Maar toch.. Vreemd allemaal.
Heb net hamburgers op en vanavond pizzaquote:
Ligt eraan bij welke keten. In de meeste steden zitten de prijsvechters, daarbuiten moet je het vaak met één bedrijf doen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:11 schreef Samzz het volgende:
Sportschool abbo's zijn toch niet zo duur meer tegenwoordig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |