Goh, dat klinkt erg bekendquote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Lichtelijk afgedraaid na een intensieve week van werken, maar verder alles prima. En jij?
Er moet heel wat gebeuren voor ik ergens geen zin meer van krijgquote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gelukkig nietik heb niet eens ervaring met seks
... nvm
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:48 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Jij wil alles.. Of het nu een gleuf heeft of niet
Oh is het datquote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het met jou zit, maar ik kan de neukertjes niet uit m'n zak toveren
Als je in Enschede de eerste de beste kroeg inloopt moet dat vast wel kunnen lukken om vanavond een neukertje te scorenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het met jou zit, maar ik kan de neukertjes niet uit m'n zak toveren
Gelukkig voor jou.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:49 schreef Tally het volgende:
[..]
Er moet heel wat gebeuren voor ik ergens geen zin meer van krijg
Ja, da's Randstads.quote:
Vast wel. Maar ik moet morgen weer vroeg op en ik ben kapot. Dus neequote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als je in Enschede de eerste de beste kroeg inloopt moet dat vast wel kunnen lukken om vanavond een neukertje te scoren
Sommige vrouwen veranderen ook spontaan in een ijskast als ze jou zien. Welk punt wil je precies maken eigenlijk?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:51 schreef tijnbrein het volgende:
Sommige vrouwen die veranderen spontaan in een ijskast na dat ze moeder zijn geworden
Simian!quote:
Bedankt dat jij hem maaktequote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Sommige vrouwen veranderen ook spontaan in een ijskast als ze jou zien. Welk punt wil je precies maken eigenlijk?
Dat bleek al uit het gegeven dat je momenteel in Utrecht woont.quote:
Wat een held hequote:
Ik begin volgens mij ook langzamerhand zo te praten. Utregs dan, geen arabisch.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat bleek al uit het gegeven dat je momenteel in Utrecht woont.
Ach dat maakt niet uitquote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Sommige vrouwen veranderen ook spontaan in een ijskast als ze jou zien. Welk punt wil je precies maken eigenlijk?
Geen zin? Whut?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ach dat maakt niet uitik heb toch geen zin in seks de laatste tijd
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:55 schreef Kluts het volgende:
Ik begin volgens mij ook langzamerhand zo te praten. Utregs dan, geen arabisch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |