Stilte voor de stormquote:
Laat weten waar ik moet tekenenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:39 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik begin een petitie om deze man terug te krijgen
Ja, maar het is nu op het tij waar het een half uur geleden ook was.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat gebeurt altijd voor de Grote Golf toch?
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:38 schreef horned_reaper het volgende:
Is er al bekend wat die draaikolk wasEn hoe die is ontstaan ?
Dat komt door dit topicquote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:41 schreef no1uknow het volgende:
Als je nu naar forum.fok.nl gaat krijg je dit:
Op dit moment is FOK! even uit de lucht, we doen er alles aan om FOK! weer in de lucht te krijgen. Tot die tijd zul je even geduld moeten hebben.
geen meldingen.
Yeahquote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:42 schreef vosss het volgende:
Hilo Beach, daar was toen ook met die knakker
En als ze helemaal niets hadden gezegd kregen ze sowieso op hun donder omdat er niets gemeld was.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:36 schreef kitao het volgende:
wat een kwakzalvers zeg.
ze weten gewoon niet wat er gaat gebeuren... een rimpeltje en daar jagen ze dan duizenden de stuipen mee op het lijf
Bad newsquote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:44 schreef indahnesia.com het volgende:
BREAKING NEWS: Defense force team ordered to fly to Fukushima nuclear plant (22:40)
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:44 schreef indahnesia.com het volgende:
BREAKING NEWS: Defense force team ordered to fly to Fukushima nuclear plant (22:40)
Volgens mij is dat gewoon standaard procedure bij een nuclaire noodtoestand.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:44 schreef indahnesia.com het volgende:
er kunnen toch geen levende mensen meer in die boot zitten?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:41 schreef kawa4 het volgende:
draaikolkje
dit is die draaikolk met bootje erin
Oeh, dat is idd griezelig...quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:45 schreef NrTH het volgende:
Wow, deze moet wel wat betekenen lijkt me..
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:46 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Zijn we zo getuige van een historisch gebeurtenis?
Goeie timingquote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:45 schreef Blik het volgende:
ik ga lunchen, als Hawaii dadelijk niet meer bestaat dan lees ik dat straks ook wel...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |