Wat er nu nog niet is kan nog komen....quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:37 schreef made het volgende:
Gelukkig niks aan de hand op Hawai. Denk dat we genoeg problemen hebben op de wereld.
Die bullet-train was niet snel genoeg dus.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:37 schreef Document1 het volgende:
Ze missen langs de kust in Japan een hele trein.
Dat was met deze knakker. Ik ben de naam ff kwijtquote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:37 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Niets van meegekregen vrees ik.
ah, ok..quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:38 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat was met deze knakker. Ik ben de naam ff kwijt
[ afbeelding ]
Wat een baas was dat zeg
Ja.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat gebeurt altijd voor de Grote Golf toch?
Ik begin een petitie om deze man terug te krijgenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:38 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat was met deze knakker. Ik ben de naam ff kwijt
[ afbeelding ]
Wat een baas was dat zeg
Nope.quote:
Stilte voor de stormquote:
Laat weten waar ik moet tekenenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:39 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik begin een petitie om deze man terug te krijgen
Ja, maar het is nu op het tij waar het een half uur geleden ook was.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat gebeurt altijd voor de Grote Golf toch?
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:38 schreef horned_reaper het volgende:
Is er al bekend wat die draaikolk wasEn hoe die is ontstaan ?
Dat komt door dit topicquote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:41 schreef no1uknow het volgende:
Als je nu naar forum.fok.nl gaat krijg je dit:
Op dit moment is FOK! even uit de lucht, we doen er alles aan om FOK! weer in de lucht te krijgen. Tot die tijd zul je even geduld moeten hebben.
geen meldingen.
Yeahquote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:42 schreef vosss het volgende:
Hilo Beach, daar was toen ook met die knakker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |