abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93996647
Whahaha, Serpente. :o :X _O- :P O+

Wij zouden vandaag naar die vrienden gaan en nou is mijn dochter ineens heel erg ziek (40 graden koorts). -O- We hebben een lekker weekje zo. Maar toen ik zei dat we dan toch maar beter thuis konden blijven, raakte ze helemaal in paniek: "mama, ik ben al beter kijk!". Mijn hart echt. Dus toen ben ik gaan rondbellen en iedereen vond dat we gewoon toch moesten komen, dat ze daar toch ook lekker op de bank kon liggen, enz... O+ We gaan het dus toch proberen. Ik hoop maar dat ik er goed aan doe. ;(
  zaterdag 12 maart 2011 @ 11:28:01 #102
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_93996682
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 09:48 schreef freecell het volgende:
Ik denk het niet Asy -O- en dan is hij 18 en dan is er een meisje dat hem leuk vindt (logisch) en die knapt uiteindelijk op hem af omdat ze zich zo schaamt als ze met hem uit eten is ;(
Ow, damn...
Daar gaat mijn kans om ooit een bitch van een schoonmoeder te zijn...
Maarrrrr misschien blijft Harry dan wel voor altijd thuis wonen bij zijn mama!!!! *O*
  zaterdag 12 maart 2011 @ 11:31:00 #103
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_93996757
Ssserpente, gadver! Mijn maag draait gewoon om bij het lezen alleen al...

Och Groof toch. Beterschap voor je meisje!
pi_93996911
M'n moeder mailt me dit.

De grapjurk. }:|

Groof, je kan altijd terug naar huis toch, als het echt niet gaat? Dappere Stella. O+
pi_93996937
Ja, dat heb ik ook in mijn hoofd. Enne, ik zal toch even het stoofpotje moeten droppen, anders heeft de rest een wat karige maaltijd vanavond. :P
  zaterdag 12 maart 2011 @ 12:07:41 #106
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_93997939
Oh bah, Groofs! En je had je er zo op verheugd! Joh, je bent onder vrienden en die hebben ook kinders toch? Dan zijn alle voorzieningen daar ook joh, dat gaat vást wel goedkomen! Sterker nog, je zei vandeweek toch dat het zo fijn is dat daar toch ongemerkt een deel van de zorg even van je wordt overgenomen? Maak er gebruik van, voor een ziek kind zorgen kost toch ook energie :* :* Beterschap voor je meissie in elk geval..

Mart, jij ook beterschap, wat is diarree toch naar.. Arme jongen :*

Ssserpente, ik ben niet vies van spinnen and the likes, maar ópeten gaat me toch een stapje te ver, gatver! Ik stel me meteen van alles voor, maar dat zal ik hier maar niet hardop schrijven nu ;) :X Hoewel ik vroeger zelf ook een keer een regenworm naar binnen heb geslurpt (mjah, ik was al 6 en wilde laten zien dat ik veel stoerder was dan de andere kinderen, maar ok :P) moet ik toch even rillen van je verhaal :o

Ennuhm, hallo enzo :W Wij hebben vanmorgen gezwommen met Stef, voor het eerst in maanden. Door de verhuizing en griep op griep op griep (en een paar zoektochten naar de zwemluiers :')) is het er lang niet van gekomen en hij moest ook echt wel even wennen. Gelukkig waren we op tijd en kon hij gewoon even aan ons vastplakken en de kat uit de boom kijken. Het was zo leuk om te zien hoe hij zich inééns leek te herinneren hoe leuk hij zwemmen vond en weer veranderde in dat spetterende wervelstormpje O+ Mede doordat hij alleen nog maar drukker werd van de les, álle oefeningen leuk en geweldig vond en aan het eind zo gigantisch uit zijn dak ging met spetteren, onder water, trappelen, springen en weet ik veel wat vond de juf dat hij wel een paar maandjes eerder door kon naar de lessen voor kindjes van 18 maanden tot 3 jaar. Volgende week gaan we daar dus maar eens kijken, ik denk ook wel dat Stef daaraan toe is. Hij viel zó uit de toon tussen al die mini's (ging er wel van rammelen een beetje :X) dat ik blij ben dat we de volgende keer een wat uitdagendere les mogen volgen.

Op weg naar huis viel hij trouwens echt enórm in slaap in zijn fietsstoeltje met zijn hoofd op papa's hand, erg aandoenlijk O+ Hij ligt nu vréselijk K.O. te zijn in bed (en zijn vader ook, want mijn lieve liefje was vanmorgen om 5 uur klaar met slapen en lief heeft mij laten liggen O+ O+ )), als hij wakker wordt gaan we even boodschappen doen.

En ik moet gewoon nog éven vertellen hoe het is afgelopen met die kippenvleugels vandeweek. Ik ben zó trots op mijn kind, hij kloof alsof hij nooit anders had gedaan! *O* Het was zó stoer, hij stak de vleugel in zijn mond, begreep even niet waaarom hij er geen hap van kon nemen, bekeek wat wij ermee deden met het apparaat nog in zijn mond, begon te kluiven en ging echt helemaal los, haha! Geweldig om te zien, hij kloof ze echt hélemaal af en werd helemaal boos als we de botjes afpakten :D Tot hij een nieuw stukje kreeg. In het begin haalden we er af en toe nog een stukje vlees vanaf voor hem, maar als we dat deden werd hij boos, hij moest gewoon ook alles van het bot scheuren met zijn tanden.

Dus, Emma, in het kader van de Neanderthalers: nog op zoek naar een date? 8-) (Wat een gewéldig filmpje :D)
3!
pi_93999792
Ieee! Ssserpente :X :o :* Afgrijzelijk!!
Ik zou Niels een hele tijd geen kusje durven geven.
Gisteren liet ik hem een lieveheersbeestje zien, dat leek hem ook wel een lekker hapje. Dus spinnen eet hij ook wel op gok ik.

Haha, Neanderthaler Stef :D
Wat super leuk dat hij zo geniet van zwemmen!

Miss Sly, wat fijn dat Senna zo lang heeft geslapen vannacht! *O*

Freecell, groot gelijk dat jullie nu even lekker gaan genieten! Straks in de lente is de kans dat ze verkouden of ziek worden ook kleiner, dus dan is het helemaal genieten.
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_93999998
Lente :D Ik zou geloof ik gek worden. Ben als de dood voor spinnen ieeuuwwww.

Mart geeft nu ook over. Had hem een danoontje gegeven, niet meer doen dus.
Gewoon tarwe koekje blijft wel liggen en wat water ook.

En nu ligt hij weer te huilen in bed. Hij is wel moe, maar wilt niet gaan slapen. Bah vervelend dit voor hem!
  zaterdag 12 maart 2011 @ 13:15:38 #109
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_94000070
Gaaaaatver Ssserpente! :o Ik heb echt letterlijk het kippevel in mijn nek staan! Wat een gruwel! :X
  zaterdag 12 maart 2011 @ 13:18:42 #110
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_94000149
Ymme, als hij echt blijft spugen kan je hem evt. Theelepeltjes lauwe cola (met de prik eruit geroerd) geven. Dat wil nog wel eens helpen om het maagje wat rustiger te krijgen.
pi_94000349
Maakt het dan nog uit of het cola light is of gewoon?
  zaterdag 12 maart 2011 @ 13:30:04 #112
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_94000475
Ik denk dat gewone beter is. Hetbgaat om die samenstelling dacht ik.
pi_94000490
Zojuist gedaan. Thanks voor alle tips hier.
Dit is echt pas de éerste keer dat Mart echt zo ziek is.
  zaterdag 12 maart 2011 @ 13:32:24 #114
95408 Incantrix
pi_94000533
Gewone, Ymme! In light zit zoetstof ipv suiker en zoetstof is volgens mij niet zo geschikt voor kleintjes..
3!
  zaterdag 12 maart 2011 @ 13:33:27 #115
95408 Incantrix
pi_94000565
Laat maar, spuit 11 :P

Ik hoop dat het helpt, Ymme!
3!
pi_94000599
Hier hebben we ook voor de eerste keer een echte zieke Thomas gehad. Hij is nu beter :Y *O* Geen koorts meer, houdt zijn antibiotica binnen, eet weeral wat beter en speelt alweer. Afgelopen nacht heeft hij ook weer voor het eerst in zijn eigen bedje geslapen.
Nu nog die tanden }:|
pi_94000677
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 08:31 schreef Claudia_x het volgende:
Ivan was om half zeven wakker en we hebben hem na het eten meteen weer in bed gestopt. Hij slaapt! :o Misschien wordt hij dus wakker van de honger. Als dat zo is dan moeten we hem overdag maar weer iets meer aan proberen te bieden.

Ik heb zo met hem te doen, vroeg wakker, weinig slapen overdag... Hij zit er na zijn middagdut helemaal doorheen en ik weet niet wat ik kan doen om het makkelijker voor hem te maken. Ik probeer maar wat: eten geven, wandelen zodat hij in de kinderwagen tot rust kan komen, televisiekijken, bij mama zitten en rustig boekjes lezen, avondeten vervroegen, iets eerder naar bed... Ik wil alleen niet terug naar twee middagdutjes, want ik wil dit 'schema' eerst een tijdje proberen om te zien of hij eraan kan wennen.
Heeft iemand misschien nog tips/ervaringen om te delen?

Oh, en wat ik ookal een tijdje wil vragen: denken degenen die nog bij elk slaapje een speen meegeven wel eens over het afbouwen na? Wanneer/hoe?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_94000799
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 09:29 schreef Keshet het volgende:
Beterschap voor Mart Ymme!

Emma is een kleine Neanderthaler. :')
_O- Wat een lol heeft ze.

En ik vind het ook altijd leuk om iets herkenbaars in het spel dat andere ouders met hun kind hebben te zien. Leuke vader. O+ Jammer dat het filmpje daar ophoudt!
  zaterdag 12 maart 2011 @ 13:43:11 #119
300054 Marlinde
Dolgelukkige mama van Tessa
pi_94000837
quote:
5s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 13:36 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Heeft iemand misschien nog tips/ervaringen om te delen?

Oh, en wat ik ookal een tijdje wil vragen: denken degenen die nog bij elk slaapje een speen meegeven wel eens over het afbouwen na? Wanneer/hoe?
Tessa krijgt bij elk slaapje nog een speentje, voorlopig laten we dit ook zo aangezien meerdere pogingen om te stoppen/minderen vreselijk zijn verlopen
Zodra ze dingen echt gaat snappen gaan we het weer proberen :)
je bent zo klein en lief
we vinden je zo volmaakt
je hebt ons door je komst
nóg gelukkiger gemaakt
  zaterdag 12 maart 2011 @ 13:44:53 #120
95408 Incantrix
pi_94000893
Claudia, geen tips, wel herkenning.. Lastig joh!! Ik hoop ook op tips, kan ik misschien ook nog iets mee ;)
3!
pi_94001068
Claudia geen tips voor je helaas
Hier wordt 1x overdag geslapen, vaak van 10.00 tot 12.30/13.00
wb speen; die geven wij bij ieder slaapje en ik denk er nog niet over om af te bouwen.
Het geeft hem ook ontzettend veel troost bij verdriet dus dat wil ik hem echt niet afnemen nu, nu hij dat nog helemaal niet zou begrijpen.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_94001125
Het is ook geen groot drama verder, maar het maakt voor Ivan het verschil tussen 's middags vrolijk rondbanjeren en alleen maar onder een dekentje willen zitten televisiekijken. Dat mag 'ie best van me, maar ik heb het gevoel dat ik hem iets ontneem. Twee slaapjes doen ging echt niet meer, dus ik moet dit nu wel doorzetten. Nou ja, als ik de gouden tip vind laat ik het weten. :+

Ik ben trouwens bezig in Lekker slapen zonder huilen omdat Twinkly, miss_sly en WupWup er zo positief over waren. Het is niet dat ik het echt nodig heb - Ivan slaapt altijd wel prima op deze problematiek na en Lena is (nog) heel makkelijk - maar het leek me gewoon interessante materie. Misschien staat daar ook nog wel iets zinvols in!

Oh, Incantrix, wat is het superstoer dat Stef kan kluiven! Toen je er pas naar vroeg was ik geneigd te zeggen dat 'ie daar te jong voor is en dat je het beter niet kunt doen. Wat begrijpen dreumesjes soms toch veel! :o Nu kun je ook onbeperkt spareribs met hem gaan eten. :7
pi_94001187
Sserpente :o was die foto ter illustratie nou écht nodig? :o * Chan is enorm fobisch voor spinnen.. En wat vreselijk smerig ook.. bah bah bah.. echt.. jakkes! :X Ik zie het ook gewoon té goed voor me.. :D

Claudia ik heb geen tips.. Timo had al relatief vroeg maar 1 slaapje op een dag nodig. Hij heeft op zich wel een vrij lange periode in de overgang van 2 naar 1 gezeten, waarbij ik dus geen schema had overdag, ik legde hem er gewoon in zodra hij het nodig had. Was soms wel erg lastig, maar sinds hij het ook echt niet meer nodig heeft, dat 2e slaapje, heeft hij pas écht een schema. Dus ik wist toch al niet beter dan dat er geen schema was.
En over die speen.. ja ik denk er regelmatig over na. Eigenlijk wil ik dat hij geen speen meer heeft, maar hij wil het ding nog zó graag dat ik het afbouwen nog niet erg durf te beginnen..
pi_94001200
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 13:49 schreef Poppejans het volgende:
Het geeft hem ook ontzettend veel troost bij verdriet dus dat wil ik hem echt niet afnemen nu, nu hij dat nog helemaal niet zou begrijpen.
Dat idee heb ik ook. Maar wanneer gaan ze het dan wel begrijpen? En wordt het niet juist moeilijker als ze het gaan begrijpen? Ik heb het idee dat ik hem nu nog kan 'trainen' om in slaap te vallen zonder speen, bijvoorbeeld door hem iets vervangends te bieden. Straks is hij zich er veel bewuster van dat hij die speen nodig heeft.

We hebben net even geprobeerd om hem niet zijn speen te geven maar een knuffel. Nou, dat had 'ie haarfijn door. :+
pi_94001228
Dat denk ik ook Claudia, Timo is zich nu héél bewust van dat hij die speen heeft en ik had gewild dat ik dat voor was geweest..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')