Oh bah, Groofs! En je had je er zo op verheugd! Joh, je bent onder vrienden en die hebben ook kinders toch? Dan zijn alle voorzieningen daar ook joh, dat gaat vást wel goedkomen! Sterker nog, je zei vandeweek toch dat het zo fijn is dat daar toch ongemerkt een deel van de zorg even van je wordt overgenomen? Maak er gebruik van, voor een ziek kind zorgen kost toch ook energie

Beterschap voor je meissie in elk geval..
Mart, jij ook beterschap, wat is diarree toch naar.. Arme jongen

Ssserpente, ik ben niet vies van spinnen and the likes, maar ópeten gaat me toch een stapje te ver, gatver! Ik stel me meteen van alles voor, maar dat zal ik hier maar niet hardop schrijven nu

Hoewel ik vroeger zelf ook een keer een regenworm naar binnen heb geslurpt (mjah, ik was al 6 en wilde laten zien dat ik veel stoerder was dan de andere kinderen, maar ok

) moet ik toch even rillen van je verhaal

Ennuhm, hallo enzo

Wij hebben vanmorgen gezwommen met Stef, voor het eerst in maanden. Door de verhuizing en griep op griep op griep (en een paar zoektochten naar de zwemluiers

) is het er lang niet van gekomen en hij moest ook echt wel even wennen. Gelukkig waren we op tijd en kon hij gewoon even aan ons vastplakken en de kat uit de boom kijken. Het was zo leuk om te zien hoe hij zich inééns leek te herinneren hoe leuk hij zwemmen vond en weer veranderde in dat spetterende wervelstormpje

Mede doordat hij alleen nog maar drukker werd van de les, álle oefeningen leuk en geweldig vond en aan het eind zo gigantisch uit zijn dak ging met spetteren, onder water, trappelen, springen en weet ik veel wat vond de juf dat hij wel een paar maandjes eerder door kon naar de lessen voor kindjes van 18 maanden tot 3 jaar. Volgende week gaan we daar dus maar eens kijken, ik denk ook wel dat Stef daaraan toe is. Hij viel zó uit de toon tussen al die mini's (ging er wel van rammelen een beetje

) dat ik blij ben dat we de volgende keer een wat uitdagendere les mogen volgen.
Op weg naar huis viel hij trouwens echt enórm in slaap in zijn fietsstoeltje met zijn hoofd op papa's hand, erg aandoenlijk

Hij ligt nu vréselijk K.O. te zijn in bed (en zijn vader ook, want mijn lieve liefje was vanmorgen om 5 uur klaar met slapen en lief heeft mij laten liggen

)), als hij wakker wordt gaan we even boodschappen doen.
En ik moet gewoon nog éven vertellen hoe het is afgelopen met die kippenvleugels vandeweek. Ik ben zó trots op mijn kind, hij kloof alsof hij nooit anders had gedaan!

Het was zó stoer, hij stak de vleugel in zijn mond, begreep even niet waaarom hij er geen hap van kon nemen, bekeek wat wij ermee deden met het apparaat nog in zijn mond, begon te kluiven en ging echt helemaal los, haha! Geweldig om te zien, hij kloof ze echt hélemaal af en werd helemaal boos als we de botjes afpakten

Tot hij een nieuw stukje kreeg. In het begin haalden we er af en toe nog een stukje vlees vanaf voor hem, maar als we dat deden werd hij boos, hij moest gewoon ook alles van het bot scheuren met zijn tanden.
Dus, Emma, in het kader van de Neanderthalers: nog op zoek naar een date?

(Wat een gewéldig filmpje

)