quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:46 schreef Aoraki het volgende:
Hier ook nog steeds niet echt veel woorden... Maar bij ons op het CB vonden ze dat bij 14 maanden wel zorgwekkend. Hij zei toen: papa, op en uit. Nu zegt hij wel wat meer. (maar ik ben er achter dat ik ook een beetje te streng ben. Ik telde alleen een woordje als hij het goed uitsprak, maar blijkbaar hoeft dat niet helemaal...)
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:55 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Toch vind ik het vreemd als een CB aan geeft dat dat zorgwekkend is. Volgens mij stond hier op de lijst dat ze bij 14 maanden ongeveer 2 woordjes moeten zeggen.
Ik heb gewoon kindjes die echt alles in zich op nemen. Kyllian gooide er ook ineens vanalles na 1,5 jaar uit en hij sprak ook gelijk al vrij duidelijk. Andere kindjes zijn misschien veel eerder met praten, maar hebben meer tijd nodig om het goed uit te spreken. Kyllian ligt nu iig eerder voor dan achter en ik maak me dus bij Dyon ook echt geen zorgen. Komt vast vanzelf wel.
Dito. Ik móest iets op de post doen met nog een half uur te gaan voordat de bus geleegd zou worden. Amélie lag op bed en de bus is aan de overkant van de straat. Buh ik vond het zo naarquote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:12 schreef Chan het volgende:
Over angsten en consultatiebureaus die er bij 14 maanden al een punt van maken als je kind weinig praat geloof ik.. maar ik heb niet zo heel goed opgelet
Ohw ja en over je kind alleen thuislaten als het slaapt. Dat hebben we met Timo één keer gedaan, met rookmelder naast zn bed en open telefoonverbinding (was te ver voor babyfoon) maar brr, ik vond het zó naar, nooit weer..
Hij wijst wel alles aan. Maar zegt er niets bijquote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:30 schreef huuphuup het volgende:
die is ook een woord he ymmet kan zomaar snel gaan hoor
Mijn cb draait gewoon het vaste afsprakenschema af, we gaan gewoon naar alle afspraken dus, ondanks dat ook hier eigenlijk alles gewoon keurig gaat. Ik vind het zelf wel best, ben ik weer even precies op de hoogte van lengte en gewicht enzo.
@Sorbo, t is wel verstaanbaar hoor maar niet alles is duidelijk.
ja, wij zitten in drenthe. hele grote gemeente met heel weinig inwoners per m^2quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:24 schreef Sorbootje het volgende:
Waar is hier Simmu? Ook 't noorden toch?
psies, daar ga je vanzelf wel belabberd van pratenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:05 schreef Claudia_x het volgende:
Ja, zie, dat is het probleem. Amélie moet niet alleen Nederlands leren maar ook zo'n beetje alle Aziatische talen.
Dat hou ik me maar voor met alles, zoals bijvoorbeeld slapen. Senna gaat het ooit best goed doen, net als andere kindjes. En die krijgen we straks ook haar bed niet uit, net als de meeste pubersquote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:48 schreef Claudia_x het volgende:
Ik begrijp de ophef over taalontwikkeling niet zo goed. Net alsof jouw kind het enige kind ter wereld zal zijn dat onder relatief normale omstandigheden opgroeit en niet zal leren praten.![]()
Uhuquote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:54 schreef Asyniur het volgende:
Pff, ken je dat? Je staat op het punt iets leuks te gaan doen waar je je al de hele week op verheugd (etentje met collega's) en als het puntje bij paaltje komt (nu dus) sta je op punt van instorten van vermoeidheid en denk je: waarom moet dit uitgerekend vanavond???
En dan moet ik me ook nog door de spits van Maastricht zien te wurmen...
Maar goed, kabouter is met papa eten bij opa en oma. Ben benieuwd hoe het vanavond gaat met die 2 mannen
Oeps sowwy!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:10 schreef Ssserpente het volgende:
Omdat Meimel het volgens mij niet in de gaten had. Waar ging het ook alweer over?
Gewoon gaan meten en wegen dan hoor! Hier hoeven we ook niet met 18 maanden, doen ze hier blijkbaar alleen als het je 1e kind is. Denk dat ik zelf tegen die tijd ook wel weer nieuwsgierig ben en wie weet ga ik ook even snel meten dan (alhoewelk het hier op een dinsdag is en dan werk ik).quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:37 schreef miss_sly het volgende:
wij mochten ook wel met 18 maanden op het cb komen, maar het leek me niet echt nodig. Nu vind ik het toch wel jammer, vandaar dat ik erover denk even te gaan meten en wegen.
Jahoor waarom niet. Met zulk 'tussenweer' doe ik ze regematig een vest met daarover een bodywarmer aan. Gewoon even voelen hoe jij het zelf buiten vindt. Als hij lekker beweegt gewoon zo'n beetje hetzelfde aankleden (naja wel andere kleding hequote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:46 schreef ymme het volgende:
Even een vraagje.
Zondag/maandag wordt het ontzettend mooi weer.
En ik heb hier een hele leuke (dikke, winterspul) bodywarmer hangen voor Mart.
Zal hij deze dan al aankunnen? Het is echt van dat dikke winterjassen, maar dan zonder mouw
De eerste twee dagen was Eli ook compleet van slag. We zijn toen voor het slapen gaan bij hem gaan zitten en hebben echt ijna 10 minuten bij hem gezeten, vertellen dat hij zo lief is, en dat er wel een nwe baby is, maar dat het niet betekent dat hij minder lief is, etc.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:23 schreef MamaPurk het volgende:
Zow wat gaan jullie hard zeg!
Jaël heeft vandaag haar dag niet, ik vermoed dat het besef komt dat ze niet meer alleen is en dus niet meer alle aandacht krijgt.. Ze maakt werkelijk overal een strijd van. Wil niet aankleden, wil niet eten, wil niet slapen (doet het overigens allemaal uiteindelijk toch, negeren helpt).. maar het is wel wat vermoeiend. Gelukkig slaapt haar zusje nog lekker veelHopelijk is dit een korte fase en is ze morgen haar eigen ikje weer want die vind ik veel leuker!! Maar goed het is ook niet niets voor haar na weken lang 100% aandacht van mama en nu opeens moeten delen (wat zowieso al erg moeilijk is op deze leeftijd)!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |