abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93945093
Morning!

Tak, wat schattig dat jaaaaaaaa. :D Hier is het de laatste tijd meestal: "Nee toch?!"
pi_93945192
Goedemorgen!

Oei, dat is inderdaad schrikken, Sorbo. :{
Maar gelukkig was alles OK! ^O^

Alexa. O+ Heerlijk dat enthousiasme.

Ko gaat zo naar het kdv en wij hebben een busje gehuurd om nog wat overtollig spul uit het tuinhuis te verwijderen. Even een papa+mama-ochtendje met lunch! O+ :Y) >:O
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_93945212
Angsten heb ik genoeg, ga ik het niet over hebben.

Ik loop wel eens naar de brievenbus even verderop als de kindjes op bed liggen. Of als Iris op bed ligt en Mirte wat zit te kijken op tv. Als Iris wakker zou zijn, zou ik het dan weer niet doen, want ze is me iets te ondernemend.
En ik ga rustig bij de buren zitten met de babyfoon of als ik Mirte op ga halen en Iris ligt te slapen dan doe ik de babyfoon even bij de buren naar binnen.
Daar heb ik geen moeite mee, maar ze alleen thuis laten zonder babyfoon of iets, terwijl ik verder weg ben dan de brievenbus, dat doe ik niet.
Desnoods moeten ze maar uit bed en mee.

Sorbo, wat schrikken :o
Fake it till you make it...
pi_93945495
Dat heb ik laatst ook gedaan, zoiets althans. R sliep en S was lekker aan het spelen. Dus ik vroeg of ze even mee ging de grijze bak aan de straat zetten (daarvoor moet ik zeg maar achterom, door een gangetje om vervolgens voorom weer binnen te komen. Ze zei 'nee'. Dus ik dacht óké. Moet kunnen. Dus ik achterom, grijze bak mee (en babyfoon uiteraard :P ), door het ganetje, kwam ik het gangetje uit stond madammeke me in de voortuin op te wachten, vrolijk joelend en zwaaiend. :D
pi_93945518
Oef Sorbo, zo eng dat soort dingen. Dat heb ik ook een keer gehad, alleen toen dacht ik dat het uit haar oog kwam. Ze was nog heel klein en had zichzelf gekrast, vlak naast haar oog en dat was heel erg gaan bloeden.
pi_93945598
mogguh dames :)

schrikken sorbo!

wij zaten gisteravond dik een uur aan tafel wegens ravi die maar door bleef eten :D sangdrax en selene zaten allebei op heten kolen sjaggo te doen "wanneer istie nou klaar! ik wil toetje }:| en het ventje knaagje rustig en gestaag door. boontjes: jum! aardappeltjes: bluh! tos! weg ermee. gehaktschnitzeltje ging er ook wel in, erwtjes zijn eng. alles door elkaar is gaaf :Y)
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_93945616
Haha Simmu, fijn dat hij er zo lekker mee bezig is. O+
  Moderator vrijdag 11 maart 2011 @ 09:26:08 #283
5428 crew  miss_sly
pi_93945788
Oe Sorbootje, dat is schrikken! Gelukkig niets aan de hand, maar de eerste blik...pfff.

oeke, geniet van je ochtendje samen. is ook wel weer eens fijn, he!

Ravi heeft het eten echt ontdekt, heerlijk toch!

Senna ging gisteravond weer wel goed slapen! Heel fijn dus. Alleen werd ze na een dik uur slapen wakker en toen was het gedaan met het slapen. Toen maar bij ons in bed genomen en daar is ze met haar armen om mijn nek en haar gezicht tegen het mijne in slaap gevallen O+ Gedurende de nacht door gedraai lagen we wel eens anders, maar ik werd regelmatig wakker omdat ze die positie weer in wilde nemen O+

Ik moest weer lachen vanochtend: ik was in de badkamer en Senna stond op de drempel: een voetje in de badkamer, de andere in het halletje. Er zit een hoogteverschil in van een cm of 5 en ze stond op en neer te hupsen "wip wap wip wap". Keek ze me breed lachtend aan en zei ze "grappig" :D
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_93946189
R gaat echt zo hard. Hij zegt steeds vanalles na. Ik kan het gewoo niet bijbenen met opschrijven. Hij klimt zelf op een peuterstoeltje en weer er vanaf. Hij kan zich netjes achteruit van de bank af laten glijden, hij heeft door dat hij S haar triptrap kan beklimmen :X ,... Echt ik kom ogen tekort met dat kereltje.

En hij is zo'n verschrikkelijke charmeur, echt ongelooflijk. Hij heeft een hele trukendoos aan charmante blikken en dingskens.
pi_93946590
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 09:26 schreef miss_sly het volgende:
oeke, geniet van je ochtendje samen. is ook wel weer eens fijn, he!
Heerlijk! Heb Ko net afgezet, die zegt tegenwoordig geeneens meer gedag, je mag meteen ophoepelen. :D
En dit weekend gaan we nog lekker naar een concert. Komt mijn moeder logeren. Maken we er een leuk weekend van. O+
quote:
Senna ging gisteravond weer wel goed slapen! Heel fijn dus. Alleen werd ze na een dik uur slapen wakker en toen was het gedaan met het slapen. Toen maar bij ons in bed genomen en daar is ze met haar armen om mijn nek en haar gezicht tegen het mijne in slaap gevallen O+ Gedurende de nacht door gedraai lagen we wel eens anders, maar ik werd regelmatig wakker omdat ze die positie weer in wilde nemen O+

Ik moest weer lachen vanochtend: ik was in de badkamer en Senna stond op de drempel: een voetje in de badkamer, de andere in het halletje. Er zit een hoogteverschil in van een cm of 5 en ze stond op en neer te hupsen "wip wap wip wap". Keek ze me breed lachtend aan en zei ze "grappig" :D
Lekker is het af en toe, zo te slapen he? Niet te vaak, maar zo heel af en toe. O+
Grappig zijn die kleine gekkigheidjes die ze ineens kunnen ontdekken. Ik vind het heerlijk om te zien.

Fijn dat Ravi zo goed eet! ^O^

En R. lekker aan het kletsen en klimmen. Klinkt als een echt charmeurtje thuis, gezellig Groofs!
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_93947644
Poeh, Sorbo, ik zou me ook een gierende hartklep geschrokken zijn!

Lekker, Oek, ochtendje samen ontbijten, vooral met dit weer. Zag weer ergens foto's van Ko ind e tuin voorbij komen. Die bij de appelboom vind ik zooo mooi! O+,

Wauw, Ravi, kleine bootwerker! Fijn dat het zo goed gaat, Simmu. Weer een zorg minder.

Ach, Senna, dat klinkt heerlijk, Miss. Toch zou ik daar hier niet zo snel aan beginnen, ben veel te bang dat madammeke dan niet meer in d'r eigen bedje wil slapen; dat risico vind ik te groot. Bovendien doe ikzelf geen oog dicht met dat lijfje zo dicht tegen me aan, hoe lief ook. O+

Senna praat ook al goed, he?

Door jullie goede pratertjes zei ik de laatste keer op het CB dat Lente nogal achterliep met praten. De arts lachte me vierkant uit. Mijn referentiekader is nogal verstoord door jullie. :') ;)
  Moderator vrijdag 11 maart 2011 @ 11:06:03 #287
5428 crew  miss_sly
pi_93948627
haha Ssserpente, je weet toch dat andere kinderen altijd alles sneller en beter enzo kunnen :')
Maar nee, ik geloof ook als ik om me heen kijk dat het niet heel erg standaard is zoals bijv Isabeau al praat. Niets mis met Lente!

R gaat hard dus :D leuk, zo'n mini-charmeur O+
Hoe is het met jou en je kies vanochtend, groofs?

Fijn zo'n weekend, oeke O+ Geniet er van!

Senna gaat logeren morgen bij mijn ouders, hoop dat dat goed gaat. Ze is wat moeilijk op het moment, wil alleen maar bij ons zijn. Zo lag ze gisteravond voor ze in slaap viel nog even om de beurt mij en schaap over ons hoofd te aaien "mama aaien...papa aaien....mama aaien....papa aaien" O+
Senna gaat tot nu toe prima terug naar haar eigen bed als de fase waarin daar slapen niet lukt voorbij is. Bovendien slapen we met drieen beter in ons bed, dan met een huilend verdrietig meisje in haar eigen bed ;)
pi_93948742
Brr Sorbootje, wat schrikken zo direct in de morgen :o

Claudia, dat is heel herkenbaar O+ Niels kijkt dan naar zijn handjes en doet ze open en dicht, bij zijn voetjes beweegt hij ze op en neer. En als je vraagt waar zijn neus is knijpt hij ons in de neus.
Tandjes kent hij ook en oren weet ik niet zeker. Ik moet wat vaker zijn lichaamsdelen benoemen, want voor de rest kent hij volgens mij nog niet zoveel onderdelen ;)

Awh Senna O+ Grappenmakertje.

Oeke O+ wat fijn dat hij het zo naar zijn zin heeft op het KDV!

Jeetje Raf, wat ga je snel met praten en dingen begrijpen!! Slimmerd O+

Ssserpente, wat is dan "normaal" qua praten? Hier wordt door vrienden ook gereageerd alsof Niels wat achterloopt (nou weet ik wel dat dat absoluut niet zo is hoor, hun kinderen waren gewoon bizar snel met praten ;) ).

Wij hadden weer een hele slechte nacht omdat Niels telkens benauwd en ellendig wakker werd door de verkoudheid. Gek genoeg heeft hij er overdag minder last van.
Wat zo schattig is, is dat je nu echt respons krijgt als je met hem praat. Gisteravond ging mijn man hem troosten en vertelde dat Teigetje ging slapen, toen legde Niels Teigetje neer in bed. Hij zei dat Teigetje lief was en Niels ging hem aaien "aai aai", toen hij nog een keertje zei dat Teigetje ging slapen zwaaide Niels naar hem. Toen hij hem vroeg of hij ook ging slapen ging hij naast Teigetje liggen O+
En vanmorgen gaf hij zijn pop een slokje uit zijn tuitbeker O+
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_93948896
selene ging pas na der 2 echt praten hoor. tussen de een en de twee kwam ze niet veel verder dan papa, mama, die, hebben ( :') ) en uit! zo ongeveer.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_93950556
Praten... doen we hier ook niet aan.
Maar dan wel weer lopen voor z'n 1ste verjaardag.

Mart en ik zijn beide getroffen door het buikgriep virus. :(
Vanochtend samen op de bank gezeten/gelegen. Hele tijd zn hoofdje tegen mij aan leggen.
Hij is helemaal niet van het knuffelen normaal. Maar voor nu is het wel even fijn. Al hoop ik dat hij snel weer beter zal zijn. Gelukkig drinkt hij wel goed.
pi_93951223
Beterschap Ymme en Mart!

Hier ligt het ventje in bed, het is prachtig weer en ik moet stomtoevallig nog naar de markt O+
Straks alsie wakker is lekker met z'n allen op de fiets!
pi_93951442
Heerlijk toch, als het voor jullie werkt, Miss? Het is trouwens wel makkelijk roepen van mij om Lente nooit bij ons in bed te leggen, want tnt heb ik nooit voor die keuze gestaan eigenlijk. *Klopt af. Slapen gaat prima. Ze haalt zelf d'r slaapzak als ik dat vraag en gaat met een grote grijns d'r bedje in.
Voor het slapengaan lezen we nog een boekje op de bank en als ze naar bed gaat mag ze zelf het lampje van de babyfoon aandoen. Helemaal de bom natuurlijk. En in bed heeft ze gezelschap van de koe, het varkentje, de pinguïn, het konijntje en de oranje poes (Dikkie Dik); dat zijn echt d'r vriendjes. Zodra ik ze nog maar noem beneden, staat ze al te trappelen om naar bed te gaan. :D

Hoop dat het logeren bij de ouders goed gaat, Miss!

Lente weet nu ook wel al d'r lichaamsdelen te benoemen. En van anderen en dieren ook. Grappig is dat ze nu ook de link legt tussen bijv. de neus van Winnie de Poeh en die van haarzelf. Dan wijst ze eerst naar zijn neus en dan naar haar eigen. Of als ze sokken op en plaatje ziet, wijst ze die eerst aan en begint dan naar d'r eigen sokken te wijzen.

Twink, geen idee wat normaal' is qua praten, maar volgens het cb hoefde ik me voor Lente geen zorgen te maken. Ze zegt nu 'die', 'uit', 'papa', 'mama', 'aai', 'boeh, een soort 'piepiep' 'ah!' dat een heleboel betekent (waf, aan), 'auto', 'papa' (betekent ook 'toktok' voor het kippetje), 'mama', 'bfff' ('auto'), 'ssss' (slang en konijn) en 'beee' voor de geit.

Balen, Ymme, beterschap voor jullie!
pi_93951449
Oh wat een heeeerlijke dag!

Isabeau en ik hebben eerst lekker gepyjamaat, daarna naar de supermarkt gewandeld in slakkentempo. Zonnetje erbij, eendjes gevoerd onderweg...

Toen thuis even een banaantje en hup, de tuin in. Ik ben gaan snoeien en opruimen en Isabeautje was lekker aan het scharrelen.

Nu ligt ze heerlijk te slapen. Wat is het toch heerlijk om samen buiten te zijn. Ik ben zo blij dat de goede tijd van het jaar er weer aankomt/is.
pi_93951467
Oh Ymme, naar zeg! Beterschap!
pi_93951504
Klinkt heerlijk, Sorbo! Hier heeft oma vandaag zo'n lekker buitendagje met Lente. :( Ik ben net maar even onder de zonnebank geweest. :')
pi_93951526
Lijkt me helemaal geen slechte score Ssserpente! Er zijn genoeg kinderen die minder zeggen als ze twee zijn en daarmee komt het ook helemaal goed. Ik geloof dat het geouwehoer van Isabeau en Senna niet echt respresentatief is voor de doorsnee dreumes. (heb ik weer, alsof B. en ik nog niet genoeg praten)
pi_93951591
Voor foto's van onze ochtend zie fototopic, maar da's op dezelfde pagina als de vorige foto's, dus dan doet Ssserpente niet meer aan oeh en ah, nietwaar? :P

Zo, ik ga even een groentesoepje eten zonder gestoord te worden door...oh nee, laat maar, fokwet enzo. Ik zeg maar even niks.
pi_93952098
Hier ook nog steeds niet echt veel woorden... Maar bij ons op het CB vonden ze dat bij 14 maanden wel zorgwekkend. Hij zei toen: papa, op en uit. Nu zegt hij wel wat meer. (maar ik ben er achter dat ik ook een beetje te streng ben. Ik telde alleen een woordje als hij het goed uitsprak, maar blijkbaar hoeft dat niet helemaal...)
pi_93952249
Iets is een woord als ze het consequent voor één ding gebruiken :)
  Moderator vrijdag 11 maart 2011 @ 12:55:47 #300
5428 crew  miss_sly
pi_93952377
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 12:32 schreef Sorbootje het volgende:
Voor foto's van onze ochtend zie fototopic, maar da's op dezelfde pagina als de vorige foto's, dus dan doet Ssserpente niet meer aan oeh en ah, nietwaar? :P

Zo, ik ga even een groentesoepje eten zonder gestoord te worden door...oh nee, laat maar, fokwet enzo. Ik zeg maar even niks.
Heb jij al ge oeht en aaht voor mijn dochter? :P

Beterschap ymme!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')