Heerlijk toch, als het voor jullie werkt, Miss? Het is trouwens wel makkelijk roepen van mij om Lente nooit bij ons in bed te leggen, want tnt heb ik nooit voor die keuze gestaan eigenlijk. *Klopt af. Slapen gaat prima. Ze haalt zelf d'r slaapzak als ik dat vraag en gaat met een grote grijns d'r bedje in.
Voor het slapengaan lezen we nog een boekje op de bank en als ze naar bed gaat mag ze zelf het lampje van de babyfoon aandoen. Helemaal de bom natuurlijk. En in bed heeft ze gezelschap van de koe, het varkentje, de pinguïn, het konijntje en de oranje poes (Dikkie Dik); dat zijn echt d'r vriendjes. Zodra ik ze nog maar noem beneden, staat ze al te trappelen om naar bed te gaan.

Hoop dat het logeren bij de ouders goed gaat, Miss!
Lente weet nu ook wel al d'r lichaamsdelen te benoemen. En van anderen en dieren ook. Grappig is dat ze nu ook de link legt tussen bijv. de neus van Winnie de Poeh en die van haarzelf. Dan wijst ze eerst naar zijn neus en dan naar haar eigen. Of als ze sokken op en plaatje ziet, wijst ze die eerst aan en begint dan naar d'r eigen sokken te wijzen.
Twink, geen idee wat normaal' is qua praten, maar volgens het cb hoefde ik me voor Lente geen zorgen te maken. Ze zegt nu 'die', 'uit', 'papa', 'mama', 'aai', 'boeh, een soort 'piepiep' 'ah!' dat een heleboel betekent (waf, aan), 'auto', 'papa' (betekent ook 'toktok' voor het kippetje), 'mama', 'bfff' ('auto'), 'ssss' (slang en konijn) en 'beee' voor de geit.
Balen, Ymme, beterschap voor jullie!