En dat is goedquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:55 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Mijn rationele kant wordt gewoon steeds sterker. Volwassen worden heet dat denk ik.![]()
Daarbij weet ik van mezelf dat als ik bijvoorbeeld eenmaal in het vliegtuig zit, dat ik dan veel minder angstig ben dan in mijn gedachten en dromen vooraf.
Een bepaalde angst kan toch ook een fobie zijn. Ligt natuurlijk aan de heftigheid van de angstquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:55 schreef Asyniur het volgende:
Maar een fobie is wel iets anders dan een angst
Ik merk echt aan Ko dat ik hem gister alleen even in de ochtend gezien heb. Dat hij zo lang mogelijk in mijn buurt wil zijn.quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:24 schreef Meimeltje het volgende:
Jeetje Oeke, dus jouw avond begint nu pas! Nou geniet er dan maar extra van
Heerlijk! Heb Ko net afgezet, die zegt tegenwoordig geeneens meer gedag, je mag meteen ophoepelen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 09:26 schreef miss_sly het volgende:
oeke, geniet van je ochtendje samen. is ook wel weer eens fijn, he!
Lekker is het af en toe, zo te slapen he? Niet te vaak, maar zo heel af en toe.quote:Senna ging gisteravond weer wel goed slapen! Heel fijn dus. Alleen werd ze na een dik uur slapen wakker en toen was het gedaan met het slapen. Toen maar bij ons in bed genomen en daar is ze met haar armen om mijn nek en haar gezicht tegen het mijne in slaap gevallenGedurende de nacht door gedraai lagen we wel eens anders, maar ik werd regelmatig wakker omdat ze die positie weer in wilde nemen
Ik moest weer lachen vanochtend: ik was in de badkamer en Senna stond op de drempel: een voetje in de badkamer, de andere in het halletje. Er zit een hoogteverschil in van een cm of 5 en ze stond op en neer te hupsen "wip wap wip wap". Keek ze me breed lachtend aan en zei ze "grappig"
Heb jij al ge oeht en aaht voor mijn dochter?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:32 schreef Sorbootje het volgende:
Voor foto's van onze ochtend zie fototopic, maar da's op dezelfde pagina als de vorige foto's, dus dan doet Ssserpente niet meer aan oeh en ah, nietwaar?![]()
Zo, ik ga even een groentesoepje eten zonder gestoord te worden door...oh nee, laat maar, fokwet enzo. Ik zeg maar even niks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |