abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93900385
Het dreumestopic (1-2 jaar) Deel 125

De dreumesjes:

*** 30 maart 2009: Hannah Niesje, dochter van Texelonia en Micha ***
31 maart 2009, Bram Teunis George, zoon van Sugarsnap
09 april 2009: Julian, zoon van nummer_zoveel
20 mei 2009: Robin en Viggo, zoons van MamaNik
05 juni 2009: Morris, zoon van Memmel
07 juni 2009: Kobus, zoon van Oeke
08 juni 2009: Tess, dochter van Vicky
14 juni 2009: "tweeling", zonen van mikoxx
20 juni 2009: Graeme James, zoon van Tessie
27 juni 2009: Jorja, dochter van Jeetjejom
09 juli 2009: Finn, zoon van Flower-Ti-Amo
12 juli 2009: Thijs, zoon van McLaura
17 juli 2009: Jaël, dochter van MamaPurk
*** 20 juli 2009: Senna, dochter van miss_sly en het_fokschaap ***
01 augustus 2009: Timo Ruben, zoon van Chan
03 augustus 2009: Iris, dochter van Nijna
07 augustus 2009: Roy, zoon van Bar
08 augustus 2009: Willow, dochter van innepin
23 augustus 2009: Thomas, zoon van Ca.ra
*** 23 augustus 2009: Evi Mare, dochter van DuchessX en Juup©***
*** 24 augustus 2009: Oscar Morrison, zoon van Brighteyes en Stinkie ***
27 augustus 2009: Toby Benjamin, zoon van Kersjes
31 augustus 2009: Lena, dochter van Poppedein
11 september 2009: Lars, zoon van XXXKarinXXX
17 september 2009: Esmee, dochter van Stiemie
20 september 2009: Lotte, dochter van Linda2205
23 september 2009: Lente, dochter van Ssserpente
27 september 2009: 'Flip', zoon van RockabeIIa
28 september 2009: 'Driekus', zoon van mefke79
29 september 2009: 'Xeentje', dochter van Xenia
02 oktober 2009: Alexa, dochter van Takkembah
02 oktober 2009: Sem Yesse, zoon van Rekkie
12 oktober 2009: Isabeau, dochter van sorbootje
16 oktober 2009: Jamie, zoon van martine1984
22 oktober 2009: Niels, zoon van Twinkly
27 oktober 2009: Mette, dochter van Wickie
13 november 2009: Ivan, zoon van Claudia_x
23 november 2009: Emma, dochter van WupWup
24 november 2009: Stef, zoon van Incantrix
27 november 2009: Ties, zoon van ziggyziggyziggy
05 december 2009: Evie Elleke, dochter van Beessie-Jen
10 december 2009: Wolf, zoon van Poppejans
15 december 2009: Elyas Yaël, zoon van Tan
17 december 2009: Rienk, zoon van Vlindur
18 december 2009: Dyon, zoon van Meimeltje
23 december 2009: Minke, dochter van lijnloos
30 december 2009: Isa dochter van NieuweUser
07 januari 2010, Aviva Gabrielle, dochter van DaviniaHR
15 januari 2010: Dijon Trevor, zoon van faja-lobi
22 januari 2010: Tirza, dochter van Elmo76
05 februari 2010: Tessa, dochter van Marlinde
14 februari 2010: Florian, zoon van Freecell
15 februari 2010: Hannah, dochter van Octopussy
18 februari 2010: Robin Janey Kathleen, dochter van Co_OL
19 februari 2010: Ravi, zoon van simmu en sangdrax
***24 februari 2010: Daan, zoon van happyme28 en Marky***
5 maart 2010: Thomas, zoon van Leonie
02 maart 2010: Mart, zoon van ymme
05 maart 2010: Thomas, zoon van Leonieke
07 maart 2010: Morris, zoon van Webkim

:)

[ Bericht 47% gewijzigd door BE op 10-03-2011 12:41:39 ]
pi_93900452
Ja, wel even goed doen, Groof. Je hoeft iig geen titel te bedenken. :P
pi_93900475
Hullo dan!
pi_93900484
Maar ik zei dus:
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 12:24 schreef Vicky het volgende:
bilje = binnen?

Goed, Tess heeft dus echt verlatingsangst. Had d'r in bed gelegd en ze lag t brullen en te gillen. Ben bij d'r gaan zitten en binnen 5 minuten sliep ze..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_93900486
Goed gedaan groofs *O* ondanks je pijnlijke kies :*

Wat goed van Tessa *O*

bilje = beeldje?

Senna zegt op een geweldige manier chocolade, maar dat krijg ik fonetisch niet getikt :D Ze struikelt over van alles en dat tongetje gaat op en neer om al die o's , a's en l-len eruit te krijgen :D

Wat ik heel schattig vind, is dat Senna steeds vaker 'mama' ergens achter plakt. 'dank el mama', 'kijk es mama', of 'tozzo mama' O+
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_93900501
Ach Vicky, wat rot is dat he! Fijn dat ze nu wel slaapt.
pi_93900544
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 12:29 schreef miss_sly het volgende:
Ach Vicky, wat rot is dat he! Fijn dat ze nu wel slaapt.
behoorlijk... elke avond en middag is het drama met slapen en overdag is het de hele tijd: mammaaaaaaaa bejjenouuuuu.. mammaaaa bijsittuh! Samuh ... kijken... wel lief hoor.. maar neit altijd praktisch.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_93900584
Ow Vicky, wat onhandig!
Wel schattig inderdaad om zo te horen, maar vast niet als je er middenin zit!
pi_93900597
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 12:21 schreef Ssserpente het volgende:
Ik hoor ook wel van mensen met twee kinderen dat iets ondernemen best een hele onderneming is, hoor. :P

Eén kind zet je toch net iets makkelijker op de fiets om ff een boodschapje te gaan doen oid. Ik moet toegeven dat ik het nu al best wel eens een gedoe vind en daardoor als ik even de stad in wil en Lente mee moet nemen vaak denk: 'ach, zo hard heb ik het eigenlijk niet nodig, ik haal het morgen tijdens m'n werk in m'n pauze wel even' om vervolgens thuis te blijven.

Met twee kinderen kom ik helemaal de deur niet meet uit! :D

Maar jullie hebben gelijk, het is heel persoonlijk.
Misschien scheelt het dat ik midden in de stad woon en voorlopig ook niet van plan ben het centrum uit te gaan. Alle winkels op minder dan 5 minuten loopafstand.
Het enige waar ik wel tegen op zie, is dat het ritme waar je nu met zijn drieen in zit zal veranderen.
Ko gaat naar het kdv en straks heb je er weer een die nog niet gaat. Bovendien heb ik het gevoel dat ik een tweede hetzelfde moet geven als de eerste; namelijk ook het eerste jaar thuis kunnen zijn. Maar goed, ik weet niet of dat gaat lukken.

Arme Tess en Vicks. Hopelijk slaapt ze even lekker. :*

Bilje=billen! En dat onder luid gegiechel. _O-
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_93900688
Ik herken het wel trouwens.
Soms heb ik er maar één (peuterspeelzaal, ouders oid) en dan ga ik eht metee de stad in en op visite ed met de ander :D
pi_93900719
Ik zet twee net zo makkelijk op de fiets als één. Bij mij zit hem de beperking in dat de tweede gewoon weer een baby is, dat je weer met meer rekening moet houden (slaapjes, vooedingen, ed) en dat je nu met twee karaktertjes zit de dingen wel en niet leuk vinden. Maar ik zie dat wel heel erg als een tijdelijke beperking.
pi_93900796
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 12:35 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ik zet twee net zo makkelijk op de fiets als één. Bij mij zit hem de beperking in dat de tweede gewoon weer een baby is, dat je weer met meer rekening moet houden (slaapjes, vooedingen, ed) en dat je nu met twee karaktertjes zit de dingen wel en niet leuk vinden. Maar ik ervaar dat wel heel erg als een tijdelijke beperking.
Ja, dat zijn precies de beperkingen waar ik een beetje tegen op zie! Maar ik houdt mezelf ook maar voor dat dat soort dingen ook heel snel weer voorbij zijn. Als ik zie he snel de afgelopen 2 jaar gegaan zijn! :D
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_93900832
Dat met de slaapjes ed is hier inderdaad al weer zo goed als over :)
pi_93900840
Precies!

Ik merk nu al dat we weer winnen aan vrijheid zeg maar. En de eerste tijd had ik zelf toch niet de behoefte om grootse dingen te doen. Het was hier thuis groots genoeg. ;)
pi_93901074
Praktische overwegingen zijn bij mij héél erg bijzaak hoor. De hoofdreden dat ik maar één kind wil is even simpel als ingewikkeld; ik wil maar één kind. Gewoon omdat ik niet meer wil. Ik voel het verlangen niet, de behoefte niet en het voelt als compleet zo.

Als ik heel graag een tweede zou willen zou ik die praktische bezwaren zo van tafel vegen.
pi_93901098
En gelukkig denkt mijn lief er hetzelfde over.. maar die heeft er dan ook 4 :D
pi_93901145
Ooooh sorry!!

TESSA! You go girl! *O*
pi_93901397
eerste stapjes van tessa *O* *O* *O*

hier een ventje met een buil. geen idee wat er gebeurde, hij lag in bed te spelen, ik hoor *beng* gevolgd door heel even wheeeeeeeee en toen speelde hij verder :s) en hij zit opeens! en blijft maar proberen te staan in de box (ik vermoed dat dat de oorzaak van de bedbeng was). vanochtend trof ik zijn slaapzakje in een hoopje aan zn voeteneind tegen trouwens :')

mijn ventje is geen baby meer. ben der echt een beetje emo over, tis een beetje teveel zo alles inene
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  donderdag 10 maart 2011 @ 13:04:07 #19
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_93901919
Het lijkt me straks zeker even wennen met 2, maar ik heb er nu al zin in :)

Serpente, ja het was bij een vriendin van mij en die heeft een zoontje van 2,5. Maar Joep heeft haar denk nu in zijn hele leven 5 keer gezien en haar zoontje 10 keer.
Niet mieten! Door gieten!
pi_93901927
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 11:21 schreef Sorbootje het volgende:
[ afbeelding ]
Naar dit plaatsje (Scilla in het uiterste zuiden van Italïe) wil ik zo graag nog eens terug, maar dan mét Isabeau. B. en ik zijn hier een tijdje geweest en hebben hier zo gemijmerd over hoe een kindje van ons eruit zou zien, hoe het zou zijn om samen een kindje te hebben en mee te nemen naar Italïe. Dit romantische plaatsje, direct aan de straat van Messina staat voor mij symbool voor een heel mooi punt in onze relatie. Misschien hebben we toen wel echt definitief besloten samen een kind te willen. Kortom, Isabeau moet ook naar Scilla.
Grappig. Zoiets hebben we ook met Italië. In Umbrië durfde ik voor het eerst uit te spreken dat ik graag een kind wilde met mijn lief en hebben we het serieus besproken.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_93902004
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 13:04 schreef seilram het volgende:
Het lijkt me straks zeker even wennen met 2, maar ik heb er nu al zin in :)

Serpente, ja het was bij een vriendin van mij en die heeft een zoontje van 2,5. Maar Joep heeft haar denk nu in zijn hele leven 5 keer gezien en haar zoontje 10 keer.
ik groeide er vanzelf in, psies zoals met eentje :Y
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_93902010
Ik merk trouwens dat ik met twee kinderen écht moet onthaasten. Ik kan wel in mijn hoofd hebben dat ik op een bepaald tijdstip de deur uit wil, maar het is goed mogelijk dat een van de twee roet in het eten gooit en ik me daar gewoon bij neer moet leggen. En vaak lopen de dingen niet helemaal zoals ik gepland heb, bijvoorbeeld omdat Lena niet wil drinken net voordat ik de deur uit wil. Dat vraagt van me dat ik soms gewoon de sprong in het diepe moet wagen.

Nou ja, dat bevalt dus heel goed!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  donderdag 10 maart 2011 @ 13:08:32 #23
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_93902075
Claudia, maar dat is soms met 1 kind ook al ;). Wil ik net gaan... heeft ie zitten poepen... tja...
Goed, dan maar wat later.
Niet mieten! Door gieten!
  donderdag 10 maart 2011 @ 13:08:33 #24
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_93902076
Ik ben vanmorgen boodschappen gaan doen met onze tuinkabouter. De eerste 200m heb ik hem zelf laten lopen. Wat leuk zeg! O+
Maar ik kreeg er wel rugpijn van :D
En dan van die rode wangen en rode neus van de koude wind O+

tessa aan de wandel, goed joh! :Y

Ow en ik denk (denk ik) net als oeke. Dan sleep ik er gewoon 2 mee ;)

En vakantie: voorjaar Zwitserland (Graubünden) en zomer: Italië (Lago Maggiore)...
  Moderator donderdag 10 maart 2011 @ 13:12:46 #25
5428 crew  miss_sly
pi_93902211
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 13:06 schreef Claudia_x het volgende:
Ik merk trouwens dat ik met twee kinderen écht moet onthaasten. Ik kan wel in mijn hoofd hebben dat ik op een bepaald tijdstip de deur uit wil, maar het is goed mogelijk dat een van de twee roet in het eten gooit en ik me daar gewoon bij neer moet leggen. En vaak lopen de dingen niet helemaal zoals ik gepland heb, bijvoorbeeld omdat Lena niet wil drinken net voordat ik de deur uit wil. Dat vraagt van me dat ik soms gewoon de sprong in het diepe moet wagen.

Nou ja, dat bevalt dus heel goed!
Ow, dat moest ik met één al, maar daar had/heb ik geen enkel probleem mee. Ik haal niet eens meer in mijn hoofd op een bepaald tijdstip de deur uit te gaan :D Ik zie wel wanneer het dat tijdstip blijkt te zijn :P

Ze slaapt, lijkt het. Net als Vicky maar even bij haar gebleven toen ik haar heel verdrietig in bed legde, en binnen 5 minuten lag ze te snurken...letterlijk O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')