abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93900171
Ik hoor ook wel van mensen met twee kinderen dat iets ondernemen best een hele onderneming is, hoor. :P

Eén kind zet je toch net iets makkelijker op de fiets om ff een boodschapje te gaan doen oid. Ik moet toegeven dat ik het nu al best wel eens een gedoe vind en daardoor als ik even de stad in wil en Lente mee moet nemen vaak denk: 'ach, zo hard heb ik het eigenlijk niet nodig, ik haal het morgen tijdens m'n werk in m'n pauze wel even' om vervolgens thuis te blijven.

Met twee kinderen kom ik helemaal de deur niet meer uit! :D

Maar jullie hebben gelijk, het is heel persoonlijk. Als de drang voor een tweede heel groot is, zijn logistieke problemen geen issue.
pi_93900202
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 12:16 schreef miss_sly het volgende:
Het maakt mij verder ook niet uit, hoor :) Iedereen mag zoveel kinderen willen als ze zelf wensen, ik vind alles prima en begrijpelijk. Zowel meer kinderen als maar één. Jeuh, ik begrijp zelfs mensen die geen kinderen willen. Ik wilde alleen een tegengeluid geven vanuit de praktijk als reactie op de heel gemakkelijke "dat hoeft niet moelijjker te zijn". Verder hoop ik van harte voor iedereen dat het zo is als ze hopen en verwachten :)
Ik snap je hoor, maar alleen een vraag van Asy riep al meteen zoveel tegengeluid op dat het me verbaasde. ;)

Tessa, wat goed! *O*

Oh, voor de quiz: bilje
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_93900310
bilje = binnen?

Goed, Tess heeft dus echt verlatignsangst. Had d'r in bed gelegd en ze lag t brullen en te gillen. Ben bij d'r gaan zitten en binnen 5 minuten sliep ze..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_93900341
Bleh, ik heb echt heel erg veel pijn nu. ;(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')