Ow en door jou zit ik nu oude filmpjes van Kyllian te bekijkenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:32 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ik hoorde laatst mijn dochter (toen nog dreumes) zeggen op een filmpje:
Tijte Ab, jij vinne mooi?
Dat zei S?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:45 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Kijk R af, vind je dit mooi?
Nee ik kan me Dyon dus ook nog niet zo voorstellenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:55 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Wat een hummeltje nog Meimel. En wat er toch veel in die dreumestijd gebeurt hè? Ik kan me R ook nog niet zo voorstellen.
Dan heb jij ook zo'n snellequote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:07 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Wat grappig dat hij dat voelen ook zo bewust doet.
Enne,wat R doet lijkt hier al aardig op.
In echte ORS zitten ook nog mineralen enzo. Dus ik zou gewoon dan echt ORS halen ipv zelf te gaan knutselen. Dan weet je zeker dat hij het goede binnenkrijgt.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 09:24 schreef ymme het volgende:
Hij drinkt nog wel. Wellicht iets minder.
Plast ook nog. Maar ga voor alle zekerheid zo wel even ORS maken.
En slaap is het beste medicijn. Nou dat doet hij wel. Als hij langer dan 2 uur op is achter elkaar is het veel.
Snap ik, maar het is en zaterdag en geen drogist in de buurt hier.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 09:29 schreef Asyniur het volgende:
[..]
In echte ORS zitten ook nog mineralen enzo. Dus ik zou gewoon dan echt ORS halen ipv zelf te gaan knutselen. Dan weet je zeker dat hij het goede binnenkrijgt.
Ja, dat dacht ik ook!quote:
*troost*quote:Op zaterdag 12 maart 2011 10:58 schreef Ssserpente het volgende:
Lente heeft zojuist een spin opgegeten.
Een grote, zwarte.
Ik geloof dat ik psychische hulp nodig heb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |