abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93976507
Ohja verrek dit topic was er ook nog :@
En jeej het gaat over woordjes! Altijd leuk. Fijn om te zien dat er naast te uitschieters (ja Senna en Isabeau, ik bedoel jullie }:| stelletje opschepsters :P ) ook heel gemiddelde kindjes rondlopen hier ;)

Over woordjes gesproken, hier is een leuke voor de dreumestaalquiz: Tetteh! :')
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_93976713
Tetteh = poetsen (tandenpoetsen) ?
pi_93976765
Tieten!
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_93976865
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 21:29 schreef Twinkly het volgende:
Tieten!
Die vond ik te voordehandliggend :P

Tetteh = Eten ?
pi_93976946
Ik hoorde laatst mijn dochter (toen nog dreumes) zeggen op een filmpje:

Tijte Ab, jij vinne mooi?

O+
pi_93977086
Wat betekent dat groofs, tijte ab? Wat een knap zinnetje wel!

Meimel en Twinkly, allebei fout hoewel ik eerst ook dacht dat ze tieten bedoelde :D .

Tetteh is tekenen. Dan wijst ze naar de potloden (die liggen expres wat hoog :P ) en roept TETTEH TETTEH! En dan loopt ze naar de andere kant van de kamer, want om mij onbekende redenen ligt het tekenpapier in de boekenkast, ook te hoog voor haar, en dan doet ze EH! EH! TETTEH! en dan is het wel duidelijk. :D
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_93977635
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 21:32 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ik hoorde laatst mijn dochter (toen nog dreumes) zeggen op een filmpje:

Tijte Ab, jij vinne mooi?

O+
Ow en door jou zit ik nu oude filmpjes van Kyllian te bekijken O+
pi_93977694
Tetteh is ook leuk!! :D
pi_93977728
Kijk R af, vind je dit mooi?
pi_93977993
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 21:45 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Kijk R af, vind je dit mooi?
Dat zei S?
Ik haalde vanmiddag samen met Dyon zn broer bij een vriendje uit z'n klas op. Vraagt de papa aan Dyon hoe hij heet, dus Kyllian meteen "hij kan nog niet praten hoor!" (en K sloeg een arm om D heen O+ ).

Lijkt me echt super als de kletsperiode hier gaat komen bij Dyon!
Heerlijk zulke praatjes:

Eigenlijk verkeerde topic, maar K was daar wel een dreumes :P

[ Bericht 3% gewijzigd door Meimeltje op 11-03-2011 22:06:46 ]
pi_93978304
Wat een hummeltje nog Meimel O+ . En wat er toch veel in die dreumestijd gebeurt hè? Ik kan me R ook nog niet zo voorstellen.
pi_93978531
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 21:55 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Wat een hummeltje nog Meimel O+ . En wat er toch veel in die dreumestijd gebeurt hè? Ik kan me R ook nog niet zo voorstellen.
Nee ik kan me Dyon dus ook nog niet zo voorstellen :D Het gaat echt zo snel!!
Maar van de zomer zou dus zoiets ws al het geval zijn (Kyllian 1,5 jaar):
pi_93979077
Wat grappig dat hij dat voelen ook zo bewust doet.

Enne,wat R doet lijkt hier al aardig op. :P Nee toch niet, ik overschat mijn eigen zoon. :@ :') .

;)
pi_93979149
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 22:07 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Wat grappig dat hij dat voelen ook zo bewust doet.

Enne,wat R doet lijkt hier al aardig op. :P
Dan heb jij ook zo'n snelle }:| ;)
  vrijdag 11 maart 2011 @ 23:07:33 #65
100412 mefke79
komt goed!
pi_93982465
Ik heb nog een leuk woordenraadsel: totaat en sietsen

Ook een leuk spelletje is 'die' en 'deze'
Driekus in zijn stoel wijzend naar de tafel met bakjes eten: die die die
ik: wil je die? en wijs een bakje aan
Driekus: driftig wijzend: die die
Ik:wil je die dan (ander bakje) of wil je deze (weer ander bakje)
Driekus helemaal blij: deze!

Mijn man en zijn moeder zijn met Driekus naar de kinderboerderij geweest vandaag. Het leukste volgens Driekus: het fietsenhok. Hij schijnt alle loopfietsen, driewielers en verder rijdend materiaal uitgeprobeerd te hebben...
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_93993736
Goedmeorgen!
pi_93993942
Ivan was om half zeven wakker en we hebben hem na het eten meteen weer in bed gestopt. Hij slaapt! :o Misschien wordt hij dus wakker van de honger. Als dat zo is dan moeten we hem overdag maar weer iets meer aan proberen te bieden.

Ik heb zo met hem te doen, vroeg wakker, weinig slapen overdag... Hij zit er na zijn middagdut helemaal doorheen en ik weet niet wat ik kan doen om het makkelijker voor hem te maken. Ik probeer maar wat: eten geven, wandelen zodat hij in de kinderwagen tot rust kan komen, televisiekijken, bij mama zitten en rustig boekjes lezen, avondeten vervroegen, iets eerder naar bed... Ik wil alleen niet terug naar twee middagdutjes, want ik wil dit 'schema' eerst een tijdje proberen om te zien of hij eraan kan wennen.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_93994069
Claudia, die slaapjes-overgangen zijn altijd een tijd vervelend...
Succes!

Florian slaapt al beste en tijd nog maar één keer, maar heeft altijd even een inzakmoment zo rond 10 uur!
pi_93994222
Totaat: tomaat
Sietsen: fietsen?
Fake it till you make it...
pi_93994252
Sorry even niet bijgelezen.

Maar Mart heeft vandaag 2de dag alweer, nog steeds diarree. Heeft vanochtend wel een beetje pap op, ongeveer 150 cc melk met brinta.
En een halve rietjes beker met sap.

Wanneer moet ik aan de bel gaan trekken met diarree?

Hij slaapt overigens ook erg veel. Nu alweer.
pi_93994311
Zelf ORS maken:
1 theelepel zout met 8 theelepels (of klontjes) suiker op één liter afgekookt water.

Iemand ervaring hiermee?
pi_93994354
Huisarts bellen als hij suf wordt, niks drinkt, niet plast of anders na een weekje diarree geloof ik.

Het heerst nogal hè? :)
pi_93994386
Hij drinkt nog wel. Wellicht iets minder.
Plast ook nog. Maar ga voor alle zekerheid zo wel even ORS maken.
En slaap is het beste medicijn. Nou dat doet hij wel. Als hij langer dan 2 uur op is achter elkaar is het veel.
pi_93994417
@ Free, ja idd het heerst.
Overal hoor je dat iedereen ziek is. Bah.
Zelf gelukkig al wel weer beter. Ik was er met één dag weer vanaf.
Ik wil straks eigenlijk wel even naar buiten, het is zulk mooi weer.
  zaterdag 12 maart 2011 @ 09:29:00 #75
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_93994432
Beterschap voor Mart Ymme!

Emma is een kleine Neanderthaler. :')
A grand adventure has begun.
  zaterdag 12 maart 2011 @ 09:29:39 #76
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_93994441
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 09:24 schreef ymme het volgende:
Hij drinkt nog wel. Wellicht iets minder.
Plast ook nog. Maar ga voor alle zekerheid zo wel even ORS maken.
En slaap is het beste medicijn. Nou dat doet hij wel. Als hij langer dan 2 uur op is achter elkaar is het veel.
In echte ORS zitten ook nog mineralen enzo. Dus ik zou gewoon dan echt ORS halen ipv zelf te gaan knutselen. Dan weet je zeker dat hij het goede binnenkrijgt. :Y
  zaterdag 12 maart 2011 @ 09:32:36 #77
57497 happyme28
I'm so happy
pi_93994479
Sterkte Ymme!

Hier heb ik een hyperactief mannetje uit bed gehaald vanmorgen. Net lekker gegeten en zo even badderen en dan naar buiten. Vanmiddag na de middagslaap een kinderverjaardag, dus drukke maar gezellige dag.

Overigens brabbelt Daan de oren van onze kop, maar er is nog niet veel verstaanbaar/begrijpelijk behalve:
mama
papa
ja
die
dat
boe(m) en ba(m)
Da(g) Da(g) bij het zwaaien

Oh.. even Emma filmpje kijken O+

[ Bericht 0% gewijzigd door happyme28 op 12-03-2011 09:40:02 ]
pi_93994517
Ik moest ineens aan BamBam denken _O-

Echt zaterdagochtend hier :')
pi_93994524
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 09:29 schreef Asyniur het volgende:

[..]

In echte ORS zitten ook nog mineralen enzo. Dus ik zou gewoon dan echt ORS halen ipv zelf te gaan knutselen. Dan weet je zeker dat hij het goede binnenkrijgt. :Y
Snap ik, maar het is en zaterdag en geen drogist in de buurt hier. :)
Vandaar dat ik even snel ga knutselen.
pi_93994530
Hahahha Emma _O- Wel een hele lieve Neanderthaler zeg O+

Oh, die filmpjes van kleine Kyllian O+ Wat een rustig en geconcentreerd jongetje zeg, Niels is veel sneller afgeleid.

Arme Ivan, hopelijk gaat hij snel langer slapen 's middags :*

Beterschap voor Mart, Ymme :*
Ik zou toch nog even naar de drogist of apotheek van het ziekenhuis gaan als ik jullie was, want morgen is het zondag en dan kom je nog lastiger aan ORS.

quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 09:05 schreef Nijna het volgende:
Totaat: tomaat
Sietsen: fietsen?
Ja, dat dacht ik ook! :D

Niels is zo grappig, als wij TWDD kijken wanneer hij nog wakker is gaat hij meeklappen en -lachen met het publiek :D
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_93994550

Zaterdag anyone? :+
En dan moet je mij er in badjas bijdenken :D
pi_93994573
Emma :) Echt een super leuk filmpje!

Florian en Leander aan de aardbeien, lekker hoor.
Kan ik van de week ook wel eens meenemen. Heeft Mart nog nooit op.
pi_93994575
O+ Wat heerlijk Freecell!!
En wat fijn dat Florian tegen aardbeitjes kan :9
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_93994601
Jup!
Is het iemand opgevallen dat die van Florian allang opzijn en da hij dus maar met Leanders bakje verdergaat? :D

Florian kan eigenlijk alles verdragen nu. We twijfelen nog over ei en soja, maar we wachten nog even met testen :) 't gaat nu verder allemaal zo lekker, daar willen we even van genieten :)
  zaterdag 12 maart 2011 @ 09:44:30 #85
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_93994612
Free, heerlijk! O+

Ne-emma-taler O+

ymme, wat Twinkly zegt....
  Moderator zaterdag 12 maart 2011 @ 09:44:43 #86
5428 crew  miss_sly
pi_93994616
Goedemorgen! Wij zijn al onderweg naar Brabant waar we Senna naar opa en omi brengen en daarna rijden we door naar Maastricht.

Senna heeft heel goed geslapen. Il had een romper ket korte mouwen aangedaan ipv met lange mouwen. Ze heeft het snel te warm en prompt slaapt ze van 20-7 uur. We zoeken verder.

Beterschap voor Mart. Ik zou ook even ors halen, ymme, zelf maken komt erg nauw en je mist idd de mineralen.

Zalige zaterdagochtend free O+
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zaterdag 12 maart 2011 @ 09:47:01 #87
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_93994646
Ik vind het zo jammer dat Harry niet gewoon uit een bakje eet. Dat met alles gesmeten moet worden en sowieso als het al (even) in zijn mond beland, haalt hij het er weer uit...
Maar goed, ooit zal dat wel goedkomen (toch?) :)
  zaterdag 12 maart 2011 @ 09:47:44 #88
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_93994657
miss, geniet van jullie weekendje weg!
Jullie hebben in elk geval mooi weer.
pi_93994660
Ik denk het niet Asy -O- en dan is hij 18 en dan is er een meisje dat hem leuk vindt (logisch) en die knapt uiteindelijk op hem af omdat ze zich zo schaamt als ze met hem uit eten is ;(
pi_93994709
Thanks meiden voor de tips, we gaan het voor Jaël in zo goed mogelijke banen leiden en ze komt geen aandacht te kort hoor. Het zit meer tussen mijn oren dat ik haar niet geneog kan geven op het moment.. En gelukkig zijn er ook al mensen die eraan gedacht hebben ook voor haar een kadootje me te brengen :)
's Nachts slaapt ze gelukkig wel goed, ze verwerkt voor het slapen gaan al een deel van de dag, dan horen we haar lekker kletsen en zingen in bed op haar manier. En ze word wakker met baby en wil dan ook meteen even kijken of de baby er nog wel is, dus dat zegt ook wat over hoe ze er toch mee bezig is, al merken we daar overdag niet heel veel van.
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_93994767
Volgens mij had Ko gisteravond ook te weinig gegeten, Claudia, hij werd wakker met de kreet Appel op zijn lippen. Een uur eerder dan de rest van de afgelopen week. En nu ligt hij alweer te slapen. :o
Ik herinner me inderdaad hoe lastig die periode was van overstappen naar 1 slaapje. Sterkte!

Fijn is dat Florian, zo'n grote broer die langzamer is met zijn aardbeitjes. >:) :Y)

Ymme, beterschap voor Mart, en wat de rest zegt, ik zou ook even een etos of kruidvat opzoeken.

Emma! O+ wat een geweldig filmpje, wat zit ze daar stoer!

Miss, veel plezier dit weekend! :)

Maandagochtend gaan we wennen op de psz! Ik vind het spannend, maar heb er wel alle vertrouwen in. Waarschijnlijk moeten we de week daarop een ochtend mee draaien, althans een van ons twee en dat vind ik ook spannend! :D
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_93995897
Lente heeft zojuist een spin opgegeten.

Een grote, zwarte.

Ik geloof dat ik psychische hulp nodig heb. :{
pi_93996011
_O- Sssserpente...Oh my!! Adem in, adem uit! Leve de harde dierenliefde! O+
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_93996095
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 10:58 schreef Ssserpente het volgende:
Lente heeft zojuist een spin opgegeten.

Een grote, zwarte.

Ik geloof dat ik psychische hulp nodig heb. :{
*troost*

het kan erger en iedereen is zo wel eens de *piep*. selene had eens een duizendpoot te pakken ;( iemand interesse in een pool over wat ravi doet? :P
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_93996188
Oh, shit, Sserpente, ik geloof dat ik dat ook niet aan zou kunnen. Dat belooft nog wat voor de zomer. :X
Nouja, die spin is in elk geval weg. :P :X
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_93996315
Ssserpente gadver ieeeee... Ik zou dat ook echt niet aankunnen... Ik vrees ook voor de zomer.

Maar wat vond ze ervan, vond ze het lekker ;)
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_93996435
Het was een wolfspin.

Hij kwam onder het bed vandaan tijdens het stofzuigen en ik wees Lente erop. Ik vind spinnen niet eng en Lente vindt ze grappig. Ze ging er heeel dicht met d'r gezichtje bij om goed te kijken.

Dacht ik.

Want het volgende moment zag ik een nat toetje van het speeksel met daarin geplakt twee spinnenpoten. En op d'r hand zat er ook nog een.

The horror.
pi_93996540
Ik ben echt als de dood voor spinnen. Ik zou, denk ik, half over m'n nek zijn gegaan bij... (ik voel al onpasselijk bij het lezen... Laat staan hoe jij je moet hebben gevoeld bij het zien, mijn diepste medeleven!)
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_93996601
Ik moest ook echt even afstand van d'r nemen; kon 'r gewoon niet aankijken. Ben even weggelopen en toen ik terugkwam waren de twee poten op d'r gezichtje weg gelukkig. Op d'r hand zat er nog wel een; die heb ik er met de stofzuiger af gezogen.
  Moderator zaterdag 12 maart 2011 @ 11:25:36 #100
5428 crew  miss_sly
pi_93996611
Ow ieuw, wat vreselijk. Ik word er echt niet goed van. Hoe komt ze erbij :o
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')