Bij mij is het m'n rug.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:06 schreef kitao het volgende:
[..]
gelukkig ligt mijn knie in barrels, kan hele dag buishangen
Ik zal eens wat taiwanese studievrienden vragenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:07 schreef shomila het volgende:
Goede middag
Is er wat meer bekend over Taiwan me zoon zit daar en heeft geen alarm gehoord.
Vooralsnog geen grote overlast volgens mijquote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:07 schreef shomila het volgende:
Goede middag
Over iets van 7 minuten ofzo is de tsunami daar. Bellen dus.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:07 schreef shomila het volgende:
Goede middag
bel dan nu even i.p.v. over 7 minutenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:10 schreef Mishu het volgende:
[..]
Over iets van 7 minuten ofzo is de tsunami daar. Bellen dus.
zien jullie wel ?!!quote:
BBC en AJE hebben het ook nog niet gemeld toch?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:12 schreef kitao het volgende:
[..]
zien jullie wel ?!!
ik zei het al in deel 1 , bij cnn vegen ze die nieuws onder de vloerkleed.
Ik verstond er geen bal vanquote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:06 schreef henkde_j het volgende:
Dat vond ik een schok![]()
Die Japanse vrouw op NOS
Ligt er maar net aan wat voor beving het is geweest he.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:12 schreef SemperSenseo het volgende:
Toch wel bizar:
Een ongelooflijk zware 8,9 magnitude aardbeving bij Japan, Mogelijk ''The Big One'' en waarschijnlijk de zwaarste in de moderne Japanse geschiedenis (vlgns. BBC tv), maar heel Tokyo staat nog overeind.
versus
Gisteren een armetierig 5,2 magnitude aardbeving in Yunnan, zuid-China, maar hele steden daar liggen plat met vele honderden doden
deze beving is toch nog wel 400 km of zo van Tokyo weg.. flinke afstand, ook voor zo'n grote beving.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:12 schreef SemperSenseo het volgende:
Toch wel bizar:
Een ongelooflijk zware 8,9 magnitude aardbeving bij Japan. Mogelijk ''The Big One'' en waarschijnlijk de zwaarste in de moderne Japanse geschiedenis (vlgns. BBC tv), maar heel Tokyo staat nog overeind.
versus
Gisteren een armetierig 5,2 magnitude aardbeving in Yunnan, zuid-China, maar hele steden daar liggen plat met vele honderden doden
quote:
Ik weet niet of je nu zo blij moet zijn met een knie in barrels dan, sterkte daar in ieder geval mee. Ik ben nu weer ff van de partij.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:06 schreef kitao het volgende:
[..]
gelukkig ligt mijn knie in barrels, kan hele dag buishangen
Dus? Er zijn ontelbaar veel variabelen in de schade die een aardbeving aanricht.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:12 schreef SemperSenseo het volgende:
Toch wel bizar:
Een ongelooflijk zware 8,9 magnitude aardbeving bij Japan. Mogelijk ''The Big One'' en waarschijnlijk de zwaarste in de moderne Japanse geschiedenis (vlgns. BBC tv), maar heel Tokyo staat nog overeind.
versus
Is gewoon gemeldquote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:12 schreef kitao het volgende:
[..]
zien jullie wel ?!!
ik zei het al in deel 1 , bij cnn vegen ze die nieuws onder de vloerkleed.
slaap zacht domboquote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:11 schreef Diconnected het volgende:
Over 6 uur golven hier in CA, ben benieuwd. Wil eigenlijk niet gaan slapen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |