WTFquote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:39 schreef Afketser het volgende:
[..]
Ja, dat kan haast niet anders. Taiwan ook.
Die eerste foto vond ik toch wel even schokkend om te zien,althans niet de foto maar het filmpje, zoals die golf over het platteland ging zo op een weg afrolde richting die auto'squote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:32 schreef Frutsel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nope. Ligt vrij beschutquote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:39 schreef kitao het volgende:
en bangladesh ?
wordt dat weer een 2e nederland ?
de diepste oceaan is 11 km diep, marianne trog.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:29 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Op zich wel... tsunami 2004 was idd op 10 km diepte
De NOS is al dik een uur in de lucht volgens mij... bij RTL vinden ze de beurzen belangrijkerquote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:42 schreef SemperSenseo het volgende:
Zet net de tv aan: extra live uitzendingen van het NOS Journaal..
Beter kijk je niet naar de NOS, alhoewel, het is nog altijd beter dan RTLquote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:42 schreef SemperSenseo het volgende:
Ik had Frits Wester al even geïnformeerdquote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:23 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Jan de Hoop is op vakantie, daarom gaat het daar zo traag
http://english.aljazeera.net/watch_now/quote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:42 schreef SemperSenseo het volgende:
KoffieMax uitzending gecanceled
Dat bootjequote:
Ik denk dat op zich iedereen op zo'n atol wel een boot heeft, dus dan moet je waarschijnlijk daarop springen en heel snel de diepe zee op varen..quote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:47 schreef Michael-H het volgende:
Leuk als je op zo'n atol woont, kun je geen kant op.....
En een uitbarstende vulkaan, geeft vast een leuk effectquote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:47 schreef TheVulture het volgende:
Nu al 2 meter hogere golven in Hawaii dan normaal gesproken
onzin, je moet de zee opvaren.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:47 schreef Michael-H het volgende:
Leuk als je op zo'n atol woont, kun je geen kant op.....
Ze vinden het daar gewoon echt geen groot nieuws... "ja we openen er toch mee"quote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:44 schreef NiGeLaToR het volgende:
[..]
Ik had Frits Wester al even geïnformeerd
http://twitter.com/#!/singlesignon
Ze zenden nu gewoon Skynews uit op rtlnieuws.nl.
wat !quote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:49 schreef Frutsel het volgende:
[..]
En een uitbarstende vulkaan, geeft vast een leuk effect
Nieuwe uitbarsting Kilauea vulkaan op Hawaii
Echt een ongelofelijk bizar filmpje.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:51 schreef admiraal_anaal het volgende:
Toch wel bizar, zeker het einde waar ie de autoweg raakt
Heeft geen effect op de economie of de olieprijzen (= dus niet belangrijk voor RTL-Z)quote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:49 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ze vinden het daar gewoon echt geen groot nieuws... "ja we openen er toch mee"
Mwah, de yen zal wel flink gedaald zijn hoorquote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:55 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Heeft geen effect op de economie of de olieprijzen (= dus niet belangrijk voor RTL-Z)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |