Ik dacht gisteren: het is Vlindur. Maar die zat hier net een kwartierquote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:01 schreef JuffrouwJannie het volgende:
Poppedein, iedereen heeft een vermoeden lijkt welHahaha alsof er totaal geen andere opties zijn (want iedereen gokt nog goed ook
)
Orea! Ik wilde je heel boos toespreken want hoe-weet-jij-nou-weer-wie-ik-ben en toen bedacht ik me dat ik het je zelf verteld hadOh ja. Warhoofd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
Ah, dat is grappig! We zijn nog maar met zijn 2-tjes in oktober en dan ook nog eens allebei rond/op dezelfde datum!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:05 schreef Kleurdoos het volgende:
Nou Susie, dan kunnen we voor een datumtweeling, want we zijn beide precies 7 wk 5 dagen. Volgens mijn echo van 1 maart dan, maar t kan natuurlijk nog ietsie verschuiven. (anders was ik 8 wk 3 dagen, maar dus teruggezet
een baby boeit heus!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:28 schreef JuffrouwJannie het volgende:
Wat, als throttle? Zo'n naam zou toch alleen jij bedacht kunnen hebben
Maar goed, ik voel mij zeer gevleid door alle aandacht, maar tis verder niet boeiend ofzo, dus: is er geen ander zwangerschapsgerelateerd nieuws?
Uhuh, al was er nog 1 geloof ik, maar die post niet mee in Z&G.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:38 schreef Susie het volgende:
[..]
Ah, dat is grappig! We zijn nog maar met zijn 2-tjes in oktober en dan ook nog eens allebei rond/op dezelfde datum!
Nu al last van zwangerschaps-dementiequote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:01 schreef JuffrouwJannie het volgende:
Orea! Ik wilde je heel boos toespreken want hoe-weet-jij-nou-weer-wie-ik-ben en toen bedacht ik me dat ik het je zelf verteld hadOh ja. Warhoofd.
Dat dacht ik ook niet de middag nadat ik gel had gekregen, maar 's avonds binnen een uur was hij er ineensquote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:45 schreef twentemeisje het volgende:
Thanks allemaal!
Baarmoeder-deel vd ctg laat wel wat heuveltjes zien, het rommelt... Ik geloof niet dat ik binnen een paar uur onze dochter in mijn armen heb maar er gebeurt wel iets!!!
Dat hoop ik eigenlijk ook voor mezelf, maar k geef het nog tien minutenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:23 schreef Vlindur het volgende:
Oh Getver KD. Ik hoop dat het braken me weer bespaart blijft
Past prima bij ons dusquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:34 schreef Kleurdoos het volgende:
11-11-11 is wel het ultieme gekkengetal he
voor mij zijnalleen 1-11-11 en 9-10-11 enigzins haalbaar
'Al'?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:36 schreef Susie het volgende:
Net metbesproken dat we het morgen (al) aan de familie vertellen. Dat wordt dus rondjes rijden morgen, we hebben helaas geen verjaardag of iets dergelijks binnenkort, dat had makkelijker geweest. Ben zoooooo benieuwd naar de reacties!
Ik deed live live live mijn testjequote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:51 schreef Kleurdoos het volgende:
ik vind het t meest veilig om te vertellen als er een echo is geweest (aan familie e.d) voor mijn eigen gemoedsrust ivm blighted ovum de laatste keer
maar verder kan ik mn kop ook niet houden
daarbij weet bijna iedereen het hier eerder dan mensen die je t meest nabij staan
vorige keer dat ik strepen pieste wist iedereen t hier eerder dan mijn vriend(die kwam pas om 23:00 thuis ofzo)
Ja hier ook. Heb de Rennies alvast ingeslagen, terwijl ik er de vorige zwangerschap pas ver na de helft last van kreegquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:20 schreef Kleurdoos het volgende:
ik ook trouwens, en nu heb ik het geluk dat ik er eerder aan mag beginnen
idem hier, ik word ook opeens om 4:00 wakkerquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:23 schreef Susie het volgende:
Ik ben gelukkig verder alleen maar moe moe en moe....niet normaal, kan de hele dag wel slapen. Een uur of 21.00 al naar bed, alleen 's nachts dan ff rond de klok van 4:00 wakker worden![]()
(edit; als ik moet werken dus... vandaag heb ik vanmiddag een dutje gedaan, daardoor red ik het nu om lekker X-factor te kijken...
Hoe gaat het met TM?
en als je op je hand blaast, verlies je het dan ook?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:31 schreef ferrari_rood het volgende:
Ze vroeger er laatst in het z-huis al een keer extra na schijnt door de kracht met spugen vaker voor te komen.
Het is geen urine want ik plas altijd eerst en heb er vandaag heel vies maar eens aangeroken en ruikt ook niet naar urine.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |