Wat fijn dat het wat doet! Succes ermee, zet hem op...quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:13 schreef twentemeisje het volgende:
Nieuwe tussenstand...
Gel doet wat! Baarmoedermond is veel rijper en ze kon er nu ruim in voelen. Nog een x gel gekregen, verloskundige denkt dat ik morgen ga bevallen. Maar kan ook zomaar vandaag zijn. Ze denkt niet dat 't dagen gaat duren. Kan ook ineens snel gaan. Heb nu pijnlijke harde buiken. Er gebeurt dus zeker iets!
Haha, ik heb ook billencreme van Weleda al in huis, maar was er nooit opgekomen om dat ergens op mijn eigen lijf te gaan smeren. Weer wat geleerd!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:38 schreef Tally het volgende:
Ik gebruik ook die kontjescreme voor de kindjes.. SudocremDaar smeer ik mijn tepels mee in en heb ik geen last meer van de jeuk.
Dat lijkt me fijn, al heb je maar een einddatum, dan heb je in ieder geval iets om naartoe te leven en weet je wanneer het stopt...quote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:34 schreef ferrari_rood het volgende:
@tm zet hem op
@susie wat een mooie echo fijn dat het goed zit
De gyn heeft bij mij vandaag nog eens alles doorgelopen mbt bloedonderzoeken ed.
Mijn schildklierhormoon is erg aanwezig en waarschijnlijk is dat de oorzaak van het spugen. Dit hormoon zorgt ervoor dat de zwangerschap in stand blijft ik kan er dus niks voor krijgen.
Wel zei hij dat hij mij niet tot 40wk liet doorlopen over 1 1/2 week moet ik weer terug en dan wil ik dat bespreken
Ik dacht gisteren: het is Vlindur. Maar die zat hier net een kwartierquote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:01 schreef JuffrouwJannie het volgende:
Poppedein, iedereen heeft een vermoeden lijkt welHahaha alsof er totaal geen andere opties zijn (want iedereen gokt nog goed ook
)
Orea! Ik wilde je heel boos toespreken want hoe-weet-jij-nou-weer-wie-ik-ben en toen bedacht ik me dat ik het je zelf verteld hadOh ja. Warhoofd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
Ah, dat is grappig! We zijn nog maar met zijn 2-tjes in oktober en dan ook nog eens allebei rond/op dezelfde datum!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:05 schreef Kleurdoos het volgende:
Nou Susie, dan kunnen we voor een datumtweeling, want we zijn beide precies 7 wk 5 dagen. Volgens mijn echo van 1 maart dan, maar t kan natuurlijk nog ietsie verschuiven. (anders was ik 8 wk 3 dagen, maar dus teruggezet
een baby boeit heus!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:28 schreef JuffrouwJannie het volgende:
Wat, als throttle? Zo'n naam zou toch alleen jij bedacht kunnen hebben
Maar goed, ik voel mij zeer gevleid door alle aandacht, maar tis verder niet boeiend ofzo, dus: is er geen ander zwangerschapsgerelateerd nieuws?
Uhuh, al was er nog 1 geloof ik, maar die post niet mee in Z&G.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:38 schreef Susie het volgende:
[..]
Ah, dat is grappig! We zijn nog maar met zijn 2-tjes in oktober en dan ook nog eens allebei rond/op dezelfde datum!
Nu al last van zwangerschaps-dementiequote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:01 schreef JuffrouwJannie het volgende:
Orea! Ik wilde je heel boos toespreken want hoe-weet-jij-nou-weer-wie-ik-ben en toen bedacht ik me dat ik het je zelf verteld hadOh ja. Warhoofd.
Dat dacht ik ook niet de middag nadat ik gel had gekregen, maar 's avonds binnen een uur was hij er ineensquote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:45 schreef twentemeisje het volgende:
Thanks allemaal!
Baarmoeder-deel vd ctg laat wel wat heuveltjes zien, het rommelt... Ik geloof niet dat ik binnen een paar uur onze dochter in mijn armen heb maar er gebeurt wel iets!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |