quote:Op vrijdag 11 maart 2011 08:14 schreef twentemeisje het volgende:
Update 1 ;-).
Lig aan CTG, prupke is zeer beweeglijk, stuitert net zo als haar moeder. Moest net in de auto wel fd heel hard huilen. Als we terugrijden hebben we haar gewoon bij ons!!!!
Na CTG gaan ze toucheren, gel geven en dan afwachten!
Leuk dat jullie zo enthousiast meleven!
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 09:19 schreef twentemeisje het volgende:
Update 2!
Bij het toucheren voor het inbrengen vd gel kon de vk al bij het hoofdje van ons kindje! Ze kon een vinger in de bmm brengen. Mijn lijf heeft dus zelf ook al wat huiswerk gedaan, mooi zo! Nu tot 10u plat om de gel aan boord te houden. Daarna weer controle-ctg.
Het schrijnt nu lekker daar binnen. En het voelt nu ook wel heel erg echt allemaal! Misschien duurt het nog wel tot zondag, maar we zijn gewoon onderweg!!!
/einde bericht
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 09:32 schreef twentemeisje het volgende:
Ik plaag mijn lief, speel met mijn HTC Desire, heb 9 tijdschriften en 2 boeken bij me, de iPad en een puzzelboekje. Moet goed komen, helemaal als ik straks weer rond mag lopen!
Ik zag ook helemaal niets, en dan ga je 4w later terug en ligt'ie al met zijn armen te zwaaien. Da's pas gek.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 09:55 schreef Susie het volgende:
Spannend TM!! Ben zooo benieuwd!!![]()
Ik heb gisteren mijn echo gehad, moest toch inwendig, maar daardoor kon ze het wel beter zien.
Ik voelde mij net Rachel (van Friends), want ik zag helemaal niets kloppen, maar gelukkigwel. Door al die, onbewuste, spanning gisteravond een knallende hoofdpijn, waardoor ik enorm beroerd geslapen heb!
Hier een foto van ons frutseltje!Ut ligt dus helemaal aan de rechterkant, waar ik ook af en toe steekjes voel, dat is dus ook weer plaatsbaar. Wel ben ik iets minder lang, 7wkn5 ipv 8wkn1, maar goed, das maar 3 dagen verschil.
Bij ons was de echo op 9w (inwendig, en slechts een scampi), en op 13w (al zwaaiend)quote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:01 schreef Susie het volgende:
Volgende echo is op 12 april, dus ben reuze benieuwd! Laat maar zwaaien!![]()
Volgens mij hadden GWS en Juffrouw Jannie nog geen datum doorgegeven?
ik denk het, jij zegt hetquote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:09 schreef Takkembah het volgende:
Hoefden we maar een cashewnootje uit te poepen
Dan word het een spoedkeizersnedequote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:53 schreef Jeetjejom het volgende:
2 dagen later wordt Tally dan ook al mama (Tally, stomme vraag misschien, maar wat nu als ze zich eerder aan wil dienen? 8 april is gewoon zeg maar de uiterste datum?)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je ziet het gezichtje ook heel duidelijk, neusje-mondje-kin.![]()
![]()
![]()
Ik denk dat ze 5 dagen eerder komtquote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:26 schreef Tally het volgende:
[..]
Dan word het een spoedkeizersnede
Deze gynaecoloog hield 39 weken aan. Terwijl in het boekje stond dat het ziekenhuis een 38 weken beleid had. Maakt mij allemaal maar weinig uitIk heb rust
En mocht ze eerder komen (graag zelfs!) dan zit er wat meer druk achter
quote:
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:05 schreef twentemeisje het volgende:
We zullen straks zien of de boel wat verder open is gaan staan down under.
Wat fijn dat het wat doet! Succes ermee, zet hem op...quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:13 schreef twentemeisje het volgende:
Nieuwe tussenstand...
Gel doet wat! Baarmoedermond is veel rijper en ze kon er nu ruim in voelen. Nog een x gel gekregen, verloskundige denkt dat ik morgen ga bevallen. Maar kan ook zomaar vandaag zijn. Ze denkt niet dat 't dagen gaat duren. Kan ook ineens snel gaan. Heb nu pijnlijke harde buiken. Er gebeurt dus zeker iets!
Haha, ik heb ook billencreme van Weleda al in huis, maar was er nooit opgekomen om dat ergens op mijn eigen lijf te gaan smeren. Weer wat geleerd!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:38 schreef Tally het volgende:
Ik gebruik ook die kontjescreme voor de kindjes.. SudocremDaar smeer ik mijn tepels mee in en heb ik geen last meer van de jeuk.
Dat lijkt me fijn, al heb je maar een einddatum, dan heb je in ieder geval iets om naartoe te leven en weet je wanneer het stopt...quote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:34 schreef ferrari_rood het volgende:
@tm zet hem op
@susie wat een mooie echo fijn dat het goed zit
De gyn heeft bij mij vandaag nog eens alles doorgelopen mbt bloedonderzoeken ed.
Mijn schildklierhormoon is erg aanwezig en waarschijnlijk is dat de oorzaak van het spugen. Dit hormoon zorgt ervoor dat de zwangerschap in stand blijft ik kan er dus niks voor krijgen.
Wel zei hij dat hij mij niet tot 40wk liet doorlopen over 1 1/2 week moet ik weer terug en dan wil ik dat bespreken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |