Grappig om te zien dat we dat toch bijna allemaal hetzelfde ervaren, het is en blijft zo spannend en zo bijzonder! Nu na de 20-weken echo voel ik me echt super en ben ik echt aan het genieten, heerlijk!
  Grappig om te zien dat we dat toch bijna allemaal hetzelfde ervaren, het is en blijft zo spannend en zo bijzonder! Nu na de 20-weken echo voel ik me echt super en ben ik echt aan het genieten, heerlijk!   

Veel succes gewenst.
 Veel succes gewenst.  Jemig, wat spannend!
 Jemig, wat spannend!

Wat fijn dat het wat doet! Succes ermee, zet hem op...quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:13 schreef twentemeisje het volgende:
Nieuwe tussenstand...
Gel doet wat! Baarmoedermond is veel rijper en ze kon er nu ruim in voelen. Nog een x gel gekregen, verloskundige denkt dat ik morgen ga bevallen. Maar kan ook zomaar vandaag zijn. Ze denkt niet dat 't dagen gaat duren. Kan ook ineens snel gaan. Heb nu pijnlijke harde buiken. Er gebeurt dus zeker iets!

Daar smeer ik mijn tepels mee in en heb ik geen last meer van de jeuk.
 Daar smeer ik mijn tepels mee in en heb ik geen last meer van de jeuk.  

Haha, ik heb ook billencreme van Weleda al in huis, maar was er nooit opgekomen om dat ergens op mijn eigen lijf te gaan smeren. Weer wat geleerd!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:38 schreef Tally het volgende:
Ik gebruik ook die kontjescreme voor de kindjes.. SudocremDaar smeer ik mijn tepels mee in en heb ik geen last meer van de jeuk.

zet m op meid!!!!
 zet m op meid!!!! 

Wat?! Je bent gewoon al aan het bevallen!! Wat spannend! Heel, heel, heel veel succes voor jou en je man! Nog maar heel even geduld en je hebt je meisje in je armen!!
 Wat?! Je bent gewoon al aan het bevallen!! Wat spannend! Heel, heel, heel veel succes voor jou en je man! Nog maar heel even geduld en je hebt je meisje in je armen!!   

HOERA!!
 HOERA!!

Dat lijkt me fijn, al heb je maar een einddatum, dan heb je in ieder geval iets om naartoe te leven en weet je wanneer het stopt...quote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:34 schreef ferrari_rood het volgende:
@tm zet hem op
@susie wat een mooie echo fijn dat het goed zit
De gyn heeft bij mij vandaag nog eens alles doorgelopen mbt bloedonderzoeken ed.
Mijn schildklierhormoon is erg aanwezig en waarschijnlijk is dat de oorzaak van het spugen. Dit hormoon zorgt ervoor dat de zwangerschap in stand blijft ik kan er dus niks voor krijgen.
Wel zei hij dat hij mij niet tot 40wk liet doorlopen over 1 1/2 week moet ik weer terug en dan wil ik dat bespreken

Ik hoop dat ze zo lang en zo vaak mogelijk dicht bi je kan en mag zijn straks!
 Ik hoop dat ze zo lang en zo vaak mogelijk dicht bi je kan en mag zijn straks! 
  voor alle fijne echo's en periodieke keuringen!! Dr is weer es ff een fijne goeie flow hier!
 voor alle fijne echo's en periodieke keuringen!! Dr is weer es ff een fijne goeie flow hier!

WHAAAAAAA wat goehoed!!!
 WHAAAAAAA wat goehoed!!!  Gefeliciteerd!!
 Gefeliciteerd!!  

Wat een spannende dag zo!
 Wat een spannende dag zo! Hahaha alsof er totaal geen andere opties zijn (want iedereen gokt nog goed ook
 Hahaha alsof er totaal geen andere opties zijn (want iedereen gokt nog goed ook  )
 ) Oh ja. Warhoofd.
 Oh ja. Warhoofd. 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |