) dan prik, vinger in je andere tepel (wederom auw
 ) dan prik, vinger in je andere tepel (wederom auw  ). Hee, ik wil die badeend die achter mama ligt, mooi dat ze nou een dikke buik heeft, daar kan ik mooi op klimmen (en ik weer auwww) en toen dacht Tienus, wat mijn al geboren broer kan, kan ik ook en begint van binnen uit te meppen...
 ). Hee, ik wil die badeend die achter mama ligt, mooi dat ze nou een dikke buik heeft, daar kan ik mooi op klimmen (en ik weer auwww) en toen dacht Tienus, wat mijn al geboren broer kan, kan ik ook en begint van binnen uit te meppen... 

Ik kan ook voor 9 november gaan: dat is de verjaardag van mijn schoonvader. Annicka op de verjaardag van de ene opa, nr 2 op de verjaardag van de andere opa?
 Ik kan ook voor 9 november gaan: dat is de verjaardag van mijn schoonvader. Annicka op de verjaardag van de ene opa, nr 2 op de verjaardag van de andere opa?  

Dat hoop ik eigenlijk ook voor mezelf, maar k geef het nog tien minutenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:23 schreef Vlindur het volgende:
Oh Getver KD. Ik hoop dat het braken me weer bespaart blijft

)
 )

Past prima bij ons dusquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:34 schreef Kleurdoos het volgende:
11-11-11 is wel het ultieme gekkengetal he
voor mij zijnalleen 1-11-11 en 9-10-11 enigzins haalbaar

besproken dat we het morgen (al) aan de familie vertellen. Dat wordt dus rondjes rijden morgen, we hebben helaas geen verjaardag of iets dergelijks binnenkort, dat had makkelijker geweest. Ben zoooooo benieuwd naar de reacties!
  besproken dat we het morgen (al) aan de familie vertellen. Dat wordt dus rondjes rijden morgen, we hebben helaas geen verjaardag of iets dergelijks binnenkort, dat had makkelijker geweest. Ben zoooooo benieuwd naar de reacties!

Mef, even verbouwd door Driekus!!! Ik vind het heerlijk, met Alexa in bad. Maar die verbouwt mij verder niet gelukkig.
 Mef, even verbouwd door Driekus!!! Ik vind het heerlijk, met Alexa in bad. Maar die verbouwt mij verder niet gelukkig.

'Al'?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:36 schreef Susie het volgende:
Net metbesproken dat we het morgen (al) aan de familie vertellen. Dat wordt dus rondjes rijden morgen, we hebben helaas geen verjaardag of iets dergelijks binnenkort, dat had makkelijker geweest. Ben zoooooo benieuwd naar de reacties!
 Wij gaan het morgen vertellen, het heeft mijns inziens niet echt nut om te wachten.
 Wij gaan het morgen vertellen, het heeft mijns inziens niet echt nut om te wachten.

bij ons was dat met de kerstfeesten, keihandig
 bij ons was dat met de kerstfeesten, keihandig 

(die kwam pas om 23:00 thuis ofzo)
 (die kwam pas om 23:00 thuis ofzo)

Ik deed live live live mijn testjequote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:51 schreef Kleurdoos het volgende:
ik vind het t meest veilig om te vertellen als er een echo is geweest (aan familie e.d) voor mijn eigen gemoedsrust ivm blighted ovum de laatste keer
maar verder kan ik mn kop ook niet houden
daarbij weet bijna iedereen het hier eerder dan mensen die je t meest nabij staan
vorige keer dat ik strepen pieste wist iedereen t hier eerder dan mijn vriend(die kwam pas om 23:00 thuis ofzo)
 Maar vond wel dat ik eerst de uitslag moest vertellen aan de papa
 Maar vond wel dat ik eerst de uitslag moest vertellen aan de papa 

pas na 12 weken kan ik rustig ademhalen denk ik.
 pas na 12 weken kan ik rustig ademhalen denk ik.

Ja hier ook. Heb de Rennies alvast ingeslagen, terwijl ik er de vorige zwangerschap pas ver na de helft last van kreegquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:20 schreef Kleurdoos het volgende:
ik ook trouwens, en nu heb ik het geluk dat ik er eerder aan mag beginnen

idem hier, ik word ook opeens om 4:00 wakkerquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:23 schreef Susie het volgende:
Ik ben gelukkig verder alleen maar moe moe en moe....niet normaal, kan de hele dag wel slapen. Een uur of 21.00 al naar bed, alleen 's nachts dan ff rond de klok van 4:00 wakker worden
(edit; als ik moet werken dus... vandaag heb ik vanmiddag een dutje gedaan, daardoor red ik het nu om lekker X-factor te kijken...
Hoe gaat het met TM?

en als je op je hand blaast, verlies je het dan ook?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:31 schreef ferrari_rood het volgende:
Ze vroeger er laatst in het z-huis al een keer extra na schijnt door de kracht met spugen vaker voor te komen.
Het is geen urine want ik plas altijd eerst en heb er vandaag heel vies maar eens aangeroken en ruikt ook niet naar urine.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |