manboobsquote:
quote:
er staan iig nogquote:
harig?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:29 schreef missbehavin het volgende:
Ik zit even terug te denken of ik nog weet hoe peu's boobies eruit zien...
Is dat niet iets te veel eer?quote:
Waaromquote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:29 schreef missbehavin het volgende:
Ik zit even terug te denken of ik nog weet hoe peu's boobies eruit zien...
mwah, viel wel mee geloof ik, klein en puntig? Maar het was donker en ik had mijn lenzen niet in.quote:
jij hebt ze schijnbaar gezien, ik nietquote:
Omdat het over zijn boobs gaat.quote:
Ja hij wandelde langs 's nachts een paar keer.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:30 schreef ArTiC het volgende:
[..]
jij hebt ze schijnbaar gezien, ik niet
mocht ik ze ooit zien hoop ik ook dat het donker is, heel donker.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
mwah, viel wel mee geloof ik, klein en puntig? Maar het was donker en ik had mijn lenzen niet in.
Wil je ze stiekem voelen oid dan?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:31 schreef ArTiC het volgende:
[..]
mocht ik ze ooit zien hoop ik ook dat het donker is, heel donker.
Artic en peu, dating in the dark?quote:
*squeeze* *squeeze*quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Artic en peu, dating in the dark?
Not gonna happenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Artic en peu, dating in the dark?
zeg...die paar uur slaap die ik nog kan halen wil ik niet verpesten met nachtmerries hequote:
quote:
Telaat i guessquote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:34 schreef ArTiC het volgende:
[..]
zeg...die paar uur slaap die ik nog kan halen wil ik niet verpesten met nachtmerries he
geilquote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:36 schreef missbehavin het volgende:
Voor de liefhebbers, Bevallingsverhalen op rtl8
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:36 schreef missbehavin het volgende:
Voor de liefhebbers, Bevallingsverhalen op rtl8
Dat of peu fondelen, choose your nightmarequote:
Van t weekend? Lang verhaalquote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
![]()
Trouwens, die date nou nog gehad waar je het over had?
De bevallingen, het is een fascinerend ietsquote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat of peu fondelen, choose your nightmare
Ik ben wegquote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat of peu fondelen, choose your nightmare
Hoezo is "Nee" een lang verhaal?quote:
Do tellquote:
Omdat t geen "Nee" wasquote:
Geen behoefte aanquote:
Flauw zeg! Ik vertel jou ook allesquote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Omdat t geen "Nee" was![]()
[..]
Geen behoefte aan
Rightquote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Flauw zeg! Ik vertel jou ook alles
Naja, genoeg iigquote:
Keertje buiten Fok om, weet nu zelf ook niet veelquote:
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Keertje buiten Fok om, weet nu zelf ook niet veel
Beetje flauw weerquote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Keertje buiten Fok om, weet nu zelf ook niet veel
quote:
quote:
Hoe staat het met je ITB's?quote:
Zijn verkochtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was ermee bezig maar gaat een ander blok inkomen binnenkort waar de maten en verhoudingen weer anders liggen dus moet nog zien wat ik ga doen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:58 schreef PeuRac het volgende:
ohja, Sedan, ik zag op je facebook dat je ITB's had, maar dat die achterin hun lucht krijgenen heb je zelf ook die roterende "gaskleppen" of is dat een wens?
Dat van het bovenstaande plaatje gok ik? Ben ik wel benieuwd naar, ik heb zelf nl nog tekeningen liggen om een bijzondere Alfa motor op te boven, daar moeten ook ITB's op komen, maar dan met 2 injectoren per poort (benzine en LPI), alles is klaar, hoef alleen maar t budget vrij te maken dan kan ik t bouwen. Zelfs de software voor de ECU is in basis al afquote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:01 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Was ermee bezig maar gaat een ander blok inkomen binnenkort waar de maten en verhoudingen weer anders liggen dus moet nog zien wat ik ga doen.
K24Aquote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:03 schreef ArTiC het volgende:
Wat voor blok?
Zat net voor het eerst in lange tijd weer eens op CCH te kijken bij wat er te koop staat maar kan er niet meer blij van worden
Klopt, alleen deze zijn met een roterend middengedeelte wat de luchtstroom bevorderd, dus iets anders. Budget, ja dat ken ik ergens van vandaar dat die van mij ook nog niet afgemaakt zijnquote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat van het bovenstaande plaatje gok ik? Ben ik wel benieuwd naar, ik heb zelf nl nog tekeningen liggen om een bijzondere Alfa motor op te boven, daar moeten ook ITB's op komen, maar dan met 2 injectoren per poort (benzine en LPI), alles is klaar, hoef alleen maar t budget vrij te maken dan kan ik t bouwen. Zelfs de software voor de ECU is in basis al af
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stand-off itbs zijn dan weet wat leuker![]()
Watch and learnquote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:07 schreef missbehavin het volgende:
Dan zoeken jullie het ook maar uit hoor
Ik kijk wel uitquote:
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:08 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
K24A
Mja het valt mee, soms staan er nog wel leuke dingen tussen.
[..]
Klopt, alleen deze zijn met een roterend middengedeelte wat de luchtstroom bevorderd, dus iets anders. Budget, ja dat ken ik ergens van vandaar dat die van mij ook nog niet afgemaakt zijn![]()
Oude set:Mijn plan was om een auto te maken voor puzzel sporten, in de klasse waar niet naar originaliteit wordt gekeken. De motor moet dan een 2.0 8v Twin Spark worden, met ITB's, E98SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
+ LPI injectie en KdFi management.
Mijn budget op dit moment zou met een kleine 4000 voldoende moeten zijn voor de motor, inlaat, management en brandstoftoevoer (installatie). Dan moet de rest er nog omheen komen![]()
Vlinderkleppen zijn wel meer old-school en horen wel beter bij een motor uit de jaren 80. Hoeveel winst zouden roterende poorten moeten tegen tov kleppen?
Edit - t voordeel bij oude(re) Alfa's is dat de motoren in lijn liggen, dus meer/betere koudere lucht bij de itb's."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Heb je ook een opgevoerde auto?quote:
quote:
Als ie zo klinkt moet je gewoon overschakelen naar de volgende versnelling schatquote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, hoewel ie wel eens zo klinkt
hoezo?
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:15 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Als ie zo klinkt moet je gewoon overschakelen naar de volgende versnelling schat
Zo klinkt ie?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mijn versnelling is een beetje naar de tering
Hoe bedoel je, zo klinkt ie?quote:
Nee ok maar 1200,- voor 4 gaskleppen alleen, dan gaat het hard. En dat op een blok van 500 euroquote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:12 schreef ArTiC het volgende:
Als je K-series wil swappen is budget geen issue
Ja ken het wel, gaat hard als je eenmaal bezig bent, vandaar dat ik ook ermee gestopt ben en een betere basis wil. Zou in iedergeval goed uitplannen scheelt op de lange termijn veel geld en tijd.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mijn plan was om een auto te maken voor puzzel sporten, in de klasse waar niet naar originaliteit wordt gekeken. De motor moet dan een 2.0 8v Twin Spark worden, met ITB's, E98
+ LPI injectie en KdFi management.
Mijn budget op dit moment zou met een kleine 4000 voldoende moeten zijn voor de motor, inlaat, management en brandstoftoevoer (installatie). Dan moet de rest er nog omheen komen![]()
Vlinderkleppen zijn wel meer old-school en horen wel beter bij een motor uit de jaren 80. Hoeveel winst zouden roterende poorten moeten tegen tov kleppen?
Edit - t voordeel bij oude(re) Alfa's is dat de motoren in lijn liggen, dus meer/betere koudere lucht bij de itb's.
Laat maarquote:
Tssssk kutfruit ookquote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:20 schreef ArTiC het volgende:
Ik zou best willen luisteren maar ze doen het niet op de ipad
Mjah of de auto er veel beter van gaat lopen als ik dat doe, betwijfel ik.quote:
Zie je niks vanquote:
jmaakt niet uit, wij gaan er harder van lopenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mjah of de auto er veel beter van gaat lopen als ik dat doe, betwijfel ik.
Ik ben undercoverquote:
Dat maakt toch niet uit!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mjah of de auto er veel beter van gaat lopen als ik dat doe, betwijfel ik.
En ik zou nooit zulke lelijke schoenen dragenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
jmaakt niet uit, wij gaan er harder van lopen
Ik wil best eens onder de auto gaan liggen voor je hoorquote:
nouja, de plannen liggen klaar, als ik ruimte maak in de werkplaats en de spullen bestel, zou ik het in een paar weken af kunnen hebben en in een auto kunnen hijsen. Helaas is de auto waarvoor t allemaal bedoeld was, gestolen. Dus nu liggen de plannen stof te happenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:21 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee ok maar 1200,- voor 4 gaskleppen alleen, dan gaat het hard. En dat op een blok van 500 euro
[..]
Ja ken het wel, gaat hard als je eenmaal bezig bent, vandaar dat ik ook ermee gestopt ben en een betere basis wil. Zou in iedergeval goed uitplannen scheelt op de lange termijn veel geld en tijd.
Vlinderkleppen vallen wel mee, motoren gebruiken ze ook nog veel, plus het scheelt aanzienlijk in de kosten, mijn setje heeft me destijds zon +-500,- max gekost waarvan de velocity stacks de helft waren.
Roterende zouden in theorie tussen de 10-30% winst moeten geven maar moeilijk te zeggen, helemaal omdat er zo weinig van te vinden is en bijna niemand er wat mee doet. Praktijk kan anders uitpakken dus mja dat is een gok dus.
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik wil best eens onder de auto gaan liggen voor je hoor
Ik denk dat jij de eerste hier bent die dat ziet, ook de laatstequote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En ik zou nooit zulke lelijke schoenen dragen
Andere vid opgezocht...wij matchen muzikaal gewoon NIETquote:
Ik dacht dat ze het over de remschoentjes hadquote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik denk dat jij de eerste hier bent die dat ziet, ook de laatste
Dom van jullie, met de juiste schoenen is die foto dubbel zo geilquote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik denk dat jij de eerste hier bent die dat ziet, ook de laatste
Pff, klote zeg, afschieten die gasten..quote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
nouja, de plannen liggen klaar, als ik ruimte maak in de werkplaats en de spullen bestel, zou ik het in een paar weken af kunnen hebben en in een auto kunnen hijsen. Helaas is de auto waarvoor t allemaal bedoeld was, gestolen. Dus nu liggen de plannen stof te happen![]()
Nu ga ik slapen trouwens, morgen een lange dag
oa carbs afstellen![]()
Picsquote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dom van jullie, met de juiste schoenen is die foto dubbel zo geil
Och gelukkig hebben we andere dingenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:27 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Andere vid opgezocht...wij matchen muzikaal gewoon NIET
Geloof me nu maar.quote:
Als je die herrie al goed vindt vrees ik voor het ergstequote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Och gelukkig hebben we andere dingen![]()
En ik dacht dat dat wel mee viel eigenlijk. Tja, primus is wat vreemd, maar zegt niets over de rest van mijn muzieksmaak he.
Nee picsquote:
cultuurbarbaarquote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:31 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Als je die herrie al goed vindt vrees ik voor het ergste
Welke dingen?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Och gelukkig hebben we andere dingen![]()
En ik dacht dat dat wel mee viel eigenlijk. Tja, primus is wat vreemd, maar zegt niets over de rest van mijn muzieksmaak he.
Nou zie je wel, komt wel goed. De bruiloft zal niet afketsen op de bandquote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:32 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Welke dingen?
Nee, geen dance, house, bliepjesmuziek voor mij
Rock, blues, soul, jazz graag
Welke cultuur?quote:
Ik gniffelde hardopquote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou zie je wel, komt wel goed. De bruiloft zal niet afketsen op de band
hihi ik zei ketsen
Tuurlijk maak ik even een foto terwijl ik onder een auto ligquote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:33 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Welke cultuur?
Als je nou die fotos maakt kan je terwijl je eronder ligt meteen je versnellingsbak doen![]()
Altijd!quote:
Timer, duhquote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Tuurlijk maak ik even een foto terwijl ik onder een auto lig
Dat is zo onhandig, gaat vast niet goed als ik als een gek onder die auto moet vliegenquote:
Ok, ik kan het niet maar ik vind het wel leukquote:
Wie gaat er trouwen dan?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:36 schreef missbehavin het volgende:
Doen jullie eens wat leuks posten dan. Voor de tracklist voor de bruiloft
Oh dat houdt mensen vaker niet tegen toch.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:36 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ok, ik kan het niet maar ik vind het wel leuk
Eerst slapen
Goedenacht beide.
Ik met artic blijkbaar. Ik weet niet meer waarom hij ineens de onbedwingbare behoefte kreeg met me te willen trouwenquote:
Dus jij blijft over... dat is je bod?quote:
He wat, ik moet naar bed toequote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dus jij blijft over... dat is je bod?
Saaierd.quote:
Ach niet, I'm a pussycatquote:
Je gelooft me nietquote:
quote:
Wat liefquote:Op vrijdag 11 maart 2011 06:56 schreef Snuitebolletje het volgende:
Mag ik jullie alvast een hele fijne week toewensen met veel vuige seks
Tmiquote:Op vrijdag 11 maart 2011 08:27 schreef CherryLips het volgende:
Niesen in bed = je snot weer in je gezicht krijgen.
Ja, okequote:Op vrijdag 11 maart 2011 08:07 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het is geen vakantie maar reizen.![]()
En vandaag even wat minder. Vanavond vast weer beter.
CL, charmant als altijdquote:Op vrijdag 11 maart 2011 08:27 schreef CherryLips het volgende:
Niesen in bed = je snot weer in je gezicht krijgen.
wat minder? de wekker ging om 6 uur en je stond in de file om een hele dag te gaan werken?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 08:07 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het is geen vakantie maar reizen.![]()
En vandaag even wat minder. Vanavond vast weer beter.
Minder omdat zeer leuke vrouw en die is nu weg.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 08:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, oke
Maar, hoezoo minder? Wat heb je nog op 't programma staan?
De wekker ging inderdaad om 06.00.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 08:32 schreef rival het volgende:
[..]
wat minder? de wekker ging om 6 uur en je stond in de file om een hele dag te gaan werken?
Oh, Borneoquote:Op vrijdag 11 maart 2011 08:34 schreef Godtje het volgende:
[..]
Minder omdat zeer leuke vrouw en die is nu weg.![]()
Nu in Cambodja in Phnom Phen. Morgen naar siam reap (ankor wat) en op de 16e naar Maleisië.
Daarna nog een weekje Maleisisch Borneo (naar de apen) en afsluiten in zuid Thailand.
Ja maar heb niet zoveel aan haar gegevens. Gezellig Facebook berichtjes heen en weer sturen is niet echt romantisch.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 08:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, BorneoKlinkt erg leuk
Je hebt haar gegevens toch wel he?
Idiote dingen? Zo idioot is het nietquote:Op vrijdag 11 maart 2011 08:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zeg dan ook niet van die idiote dingen
Neuh, maar vandaag en morgen kroeg denk ik. Wordt vast leuk.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 08:41 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Idiote dingen? Zo idioot is het niet
Maar goed bijna weekend! Wat gaan we allemaal doen dit weekend? Wordt er nog gedate?
Ze woont niet in Nederland?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 08:39 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja maar heb niet zoveel aan haar gegevens. Gezellig Facebook berichtjes heen en weer sturen is niet echt romantisch.
Als jouw definitie van bijna een heel weekend beslaat en je dan ook nog blijhoofd gaat zijn omdat 't dan maandag is, dan jaquote:Op vrijdag 11 maart 2011 08:41 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Idiote dingen? Zo idioot is het niet
Maar goed bijna weekend! Wat gaan we allemaal doen dit weekend? Wordt er nog gedate?
Not even closequote:
Hmmm... Jammerquote:Op vrijdag 11 maart 2011 08:44 schreef Godtje het volgende:
[..]
Not even close
Ze komt uit Peru.
Half Peruaans en half Japans (goddelijk), laatste 10 jaar in Londen en nu .... Laatste twee stops voor ze naar Sydney verhuist.
Klinkt als jouw moeder's nachtmerriequote:Op vrijdag 11 maart 2011 08:44 schreef Godtje het volgende:
[..]
Not even close
Ze komt uit Peru.
Half Peruaans en half Japans (goddelijk), laatste 10 jaar in Londen en nu .... Laatste twee stops voor ze naar Sydney verhuist.
Kroeg kan je ook leuke contacten opdoenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 08:42 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Neuh, maar vandaag en morgen kroeg denk ik. Wordt vast leuk.
In dit geval heef ze dan pech. Of toch niet want ik ga niet naar Sydney.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 08:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Klinkt als jouw moeder's nachtmerrie
Ze zal opgelucht ademhalen...quote:Op vrijdag 11 maart 2011 08:48 schreef Godtje het volgende:
[..]
In dit geval heef ze dan pech. Of toch niet want ik ga niet naar Sydney.
Heel jammer. Londen is nog te doen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 08:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ze zal opgelucht ademhalen...
Maar wel jammer toch
Ja precies, daar vlieg je nog eens een weekend heen ofzo..quote:
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 08:51 schreef Samzz het volgende:
Ah, Tilburg logica... Huisnummer 202 naast 39
Daar werken.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 08:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja precies, daar vlieg je nog eens een weekend heen ofzo..
jij!quote:
Ja Londen is leukquote:
Joejoe, al flink aan het oefenen met de teksten?quote:
quote:
Tot eind april.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 08:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja Londen is leuk
Zeg hoe lang ben je nog onderweg eigenlijk?
Oh dat is al best snelquote:
Te snel. Het gaat nu heel hard.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 08:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh dat is al best snelMaar tof tot nu toe?
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 08:57 schreef Godtje het volgende:
[..]
Te snel. Het gaat nu heel hard.
En heel tof tot nu toe. Kom nooit meer terug.
nee, da's niet aan mij besteedquote:Op vrijdag 11 maart 2011 08:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Joejoe, al flink aan het oefenen met de teksten?
Ja eh, ik ga daar straks niet in mijn uppie meeblehrenquote:
Oerang oetangsquote:Op vrijdag 11 maart 2011 08:34 schreef Godtje het volgende:
[..]
Minder omdat zeer leuke vrouw en die is nu weg.![]()
Nu in Cambodja in Phnom Phen. Morgen naar siam reap (ankor wat) en op de 16e naar Maleisië.
Daarna nog een weekje Maleisisch Borneo (naar de apen) en afsluiten in zuid Thailand.
Ja, in de metro. Die van vandaag of die van gisteren, een van de twee.quote:
ingezonde brief ofso? Kan iemand die scannen?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 09:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, in de metro. Die van vandaag of die van gisteren, een van de twee.
Ingezonden brief ja. Zo boeiend was die overigens niet, ging over het gezeur om de hoge olieprijs en dat mensen maar een alternatief moeten zoeken.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 09:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ingezonde brief ofso? Kan iemand die scannen?
Dr is hier nergens een plek maar ik een metro kan krijgen
oh, z'n standaard praatje?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 09:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ingezonden brief ja. Zo boeiend was die overigens niet, ging over het gezeur om de hoge olieprijs en dat mensen maar een alternatief moeten zoeken.
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 09:18 schreef PeuRac het volgende:
Sorry, MissBhttp://www.nu.nl/lifestyl(...)t-vroegere-dood.html
quote:
Mannen, je hebt er ook niks aanquote:Op vrijdag 11 maart 2011 09:18 schreef PeuRac het volgende:
Sorry, MissBhttp://www.nu.nl/lifestyl(...)t-vroegere-dood.html
Er zit natuurlijk wel een kern van waarheid in.quote:
Het is niet eerlijk!quote:
mogeuhquote:
Werkt dat alleen zo met jongere mannen? If so, hiquote:
Beter kort maar krachtig zeg ik maar altijdquote:
Dat heeft die meestal wel, maar ken t ondertussen ook wel.quote:[..]
Er zit natuurlijk wel een kern van waarheid in.
Er staat in het artikel niks over vrouwen! Dus, hiquote:Op vrijdag 11 maart 2011 09:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Werkt dat alleen zo met jongere mannen? If so, hi
Tupac? Of Biggie?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 09:22 schreef Samzz het volgende:
Je pony vernoemen naar een vermoorde rap-artiest
Mannen met veel jongere vrouwen leven wel langer.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 09:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Werkt dat alleen zo met jongere mannen? If so, hi
Sterven ze niet gewoon jonger omdat ze hun jonge lover achterna gaan met bungeejumpen en dat soort onzin?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 09:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Beter kort maar krachtig zeg ik maar altijd
Notorious BIGquote:
artikel lezenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 09:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Sterven ze niet gewoon jonger omdat ze hun jonge lover achterna gaan met bungeejumpen en dat soort onzin?
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 09:24 schreef Cue_ het volgende:
Maar het risico neemt weer af wanneer de man 15 jaar jonger is.
*gaat op zoek naar 10 jarig jochie*
In dat geval zou ik zwaar pedo moeten worden, een oudere man moeten zoeken of lesbisch moeten wordenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 09:24 schreef Cue_ het volgende:
Maar het risico neemt weer af wanneer de man 15 jaar jonger is.
*gaat op zoek naar 10 jarig jochie*
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 09:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
artikel lezenze leven minder lang, omdat hun lovers minder bereid schijnen te zijn om te verzorgen ed.
Bovengrens zeker?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 09:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oke dan, 20 is de nieuwe grens dus
Wederom, hiquote:Op vrijdag 11 maart 2011 09:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
In dat geval zou ik zwaar pedo moeten worden, een oudere man moeten zoeken of lesbisch moeten worden
Ja, ik moet wel!quote:
Dan ga ik voor ouderquote:Op vrijdag 11 maart 2011 09:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
In dat geval zou ik zwaar pedo moeten worden, een oudere man moeten zoeken of lesbisch moeten worden
Ik ga voor het beste van twee werelden, ouder en vrouw.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 09:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan ga ik voor ouder
Daar ben ik sowieso al voor
Come to mommyquote:Op vrijdag 11 maart 2011 09:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ga voor het beste van twee werelden, ouder en vrouw.
MissB, waar ben je?
Bah, ellende weer.quote:
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 09:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze naar der moeder wil
Ik vind het wel fascinerend om te zien, maar damn... er worden gewoon letterlijk huizen door dat water mee gespoeld... Je zal er maar zitten, arme mensen.quote:
Kan er altijd slecht naar kijken naar dat soort dingen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 09:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind het wel fascinerend om te zien, maar damn... er worden gewoon letterlijk huizen door dat water mee gespoeld... Je zal er maar zitten, arme mensen.
Het is ook niet dat ik er met een bak popcorn en een biertje voor ga zitten of zo. Ik vind dat natuurgeweld gewoon fascinerend.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 09:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kan er altijd slecht naar kijken naar dat soort dingen.
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 09:31 schreef missbehavin het volgende:
Oh ja, ik ging douchenMeteen helemaal afgeleid door samzzje..
Klopt en ik zal het laten weten!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 09:04 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Oerang oetangstoch? Die zijn grappig!
Ik ben erg benieuwd naar je verhalen straks over borneo. Ik wil er ook een keer naartoe
Zeg, hoe vaak moet ik jou nog een fijne vakantie blijven wensen?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 09:35 schreef Snuitebolletje het volgende:
Zo net een uurtje gefietst. Is best prima weer buiten
Straks weer een uurtje fietsen om de oto weer op te halen.
Oooh, en die ellende.. ik kijk maar even niet.
Vanavond 10 uur!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 09:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zeg, hoe vaak moet ik jou nog een fijne vakantie blijven wensen?Wanneer ga je nu eens weg?
Jaa, zegquote:Op vrijdag 11 maart 2011 09:41 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Vanavond 10 uur!
Maar ik moet het gewoon nog 1001x zeggen!
wacht ff, ben er bijna, doe ik ff je rugquote:Op vrijdag 11 maart 2011 09:31 schreef missbehavin het volgende:
Oh ja, ik ging douchenMeteen helemaal afgeleid door samzzje..
Ik was ook niet van plan ermee door te gaanquote:
Welk artikel heb je gelezen? De uitleg erbij is wel plausibel namelijk. Van 17 tot 18 mag je onder begeleiding rijden (zoals bijv in België, Duitsland en de USA), waardoor ze ervaring op kunnen doen onder begeleiding.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:04 schreef Samzz het volgende:
Ik vraag me af wat het nut is van het verlagen van de rijles leeftijd. 16,5 en je mag rijles volgen en met 17 begeleid rijden. Wtf?
Populistisch gezeik en dat zeg ik niet snel.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:04 schreef Samzz het volgende:
Ik vraag me af wat het nut is van het verlagen van de rijles leeftijd. 16,5 en je mag rijles volgen en met 17 begeleid rijden. Wtf?
Dat de kans op ongelukken kleiner is is lastig te bepalen, het zou kunnen maar vergeet niet dat Duitsland, USA meer ruimte hebben. Nederland is volgepropt, vol met files en de medeweggebruiker gunt je het licht in de ogen niet. Hoe vaak ik niet mee maak dat ik er met ritsen er niet tussen word gelaten.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Welk artikel heb je gelezen? De uitleg erbij is wel plausibel namelijk. Van 17 tot 18 mag je onder begeleiding rijden (zoals bijv in België, Duitsland en de USA), waardoor ze ervaring op kunnen doen onder begeleiding.
Als ze dan 18 zijn, is de kans op ongelukken kleiner.
of ze nou 17 of 18 zijn....quote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:11 schreef Wicked-Game het volgende:
Anyway okay 17 jaar begeleid, prima maar wie gaat controleren of ze werkelijk begeleid rond rijden? De politie gaat echt niet zo intensief controleren. M.a.w. 17 jarige malloten die op de scooter rare capriolen uithalen denken nu stoer te gaan doen met hun 8e hands Golf GTItje.
Toen ik 18 was en mijn rijbewijs kreeg nooit aangehouden... reed en sportieve auto nooit aangehouden. Nee ik kreeg de boetes altijd in de ouwe lullenbak van mijn paquote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:15 schreef rival het volgende:
[..]
of ze nou 17 of 18 zijn....
iedereen die er jong uitziet kan zich trouwens wel verheugen op regelmatige staandehouding als ie alleen rijdt
Herkenbaarquote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:16 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Toen ik 18 was en mijn rijbewijs kreeg nooit aangehouden... reed en sportieve auto nooit aangehouden. Nee ik kreeg de boetes altijd in de ouwe lullenbak van mijn pa
Ben nog nooit aangehouden, ook niet als ik de BOB was bij het stappen terwijl maten van me dat wel regelmatig hadden.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:16 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Toen ik 18 was en mijn rijbewijs kreeg nooit aangehouden... reed en sportieve auto nooit aangehouden. Nee ik kreeg de boetes altijd in de ouwe lullenbak van mijn pa
Ik ben fan geworden van 's morgens sportenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:14 schreef Wicked-Game het volgende:
Een goed begin van de dagIk ga vanmiddag
Als je mijn boetes bekijkt is het als volgt:quote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Herkenbaarnooit ergens boetes met mijn Alfa, behalve in die Opel Zafira
Reed wel in t 1e jaar meteen 35.000km
Doe het altijd op zondag, zo heerlijk!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:20 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ben fan geworden van 's morgens sporten
Ooh dat zou ik dan weer niet kunnenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:21 schreef Wicked-Game het volgende:
Doe het altijd op zondag, zo heerlijk!
Ik ken mn boetes niet (meer) uit mn hoofd. Ik heb er een aparte map voorquote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:20 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Als je mijn boetes bekijkt is het als volgt:
- Opel Astra G 1.8 16v Sport 2x boete voor fout parkeren![]()
- Renault Laguna Station 1.8 16v op LPG van mijn pa, 4x snelheidsboete + een aantekening CJIB
- Opel Astra GTC 1x boete voor te hard
- VW Passat 1.9TDI van pa, 3 x snelheid
- Audi A3 SB, mijn eerste auto die als een magneet werkt voor de politie
Ik werd altijd alleen aangehouden als ik donderdag, vrijdag, of zaterdag nacht van t werk naar huis reedquote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ben nog nooit aangehouden, ook niet als ik de BOB was bij het stappen terwijl maten van me dat wel regelmatig hadden.
Ja, ik zeg toch dat ze dan vanaf 17 begeleid gaan rijden.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Welk artikel heb je gelezen? De uitleg erbij is wel plausibel namelijk. Van 17 tot 18 mag je onder begeleiding rijden (zoals bijv in België, Duitsland en de USA), waardoor ze ervaring op kunnen doen onder begeleiding.
Als ze dan 18 zijn, is de kans op ongelukken kleiner.
Heeft waarschijnlijk met EU richtlijnen ofzo te maken?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik zeg toch dat ze dan vanaf 17 begeleid gaan rijden.
Ik vraag me af wat het nut is. Die ervaring kan je op je 18e met begeleid rijden ook opdoen.
Wat voor sport heb je dan gedaan?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:22 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ooh dat zou ik dan weer niet kunnenLuiheid ten top op zondag.
Maar goed, dan moet ik 50 km rijden voor de sportschool en dat vind ik iets teveel van het goede
Kan ik me haast niet voorstellen... Ik zou niet weten welke EU richtlijn het staten gebied de leeftijd te verlagen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:24 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Heeft waarschijnlijk met EU richtlijnen ofzo te maken?
Daarnaast heeft begeleid rijden waarschijnlijk voordelen en het is onmogelijk om dat nu op je 18de in te voeren omdat niemand het daar natuurlijk mee eens gaat zijnDus enige mogelijkheid is leeftijd vervroegen.
ik had een golf 2 gti toen ik net mijn rijbewijs had... werd soms 3 keer per dag aangehoudenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:16 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ik bedoel meer om alle landen meer op 1 lijn te krijgen, om het overal zo gelijk mogelijk te hebben.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kan ik me haast niet voorstellen... Ik zou niet weten welke EU richtlijn het staten gebied de leeftijd te verlagen.
Met een GTI vraag je er ook om.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:25 schreef rival het volgende:
[..]
ik had een golf 2 gti toen ik net mijn rijbewijs had... werd soms 3 keer per dag aangehouden
Zou kunnen. Het is wel echt iets wat de EU doetquote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:25 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik bedoel meer om alle landen meer op 1 lijn te krijgen, om het overal zo gelijk mogelijk te hebben.
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:25 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik bedoel meer om alle landen meer op 1 lijn te krijgen, om het overal zo gelijk mogelijk te hebben.
Ik heb alleen nog wat moeite met lopenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:27 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
heb ik je levend achtergelaten?! Shoot, is er toch iets mis gegaan
Je kon inderdaad beter een wat saaier ogende maar snelle auto kopen. Ik heb een Volvo 440 Turbo gehad, saaiheid alom, maar wel een snelle autoquote:
Badkamertegels verven?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:30 schreef L-E het volgende:
Goedemorgen!
Vrijdag: marktdag, zuurkooldag, de dag dat ik badkamertegels ga verven om vervolgens te vloeken dat het voor geen meter dekt - nu al zin in!
in de E30 houden ze me bijna nooit aan.... toen ik een sierra had weer wel dagelijks...quote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je kon inderdaad beter een wat saaier ogende maar snelle auto kopen. Ik heb een Volvo 440 Turbo gehad, saaiheid alom, maar wel een snelle auto(oke, heb er maar 2mdn in gereden
)
Ehm, nee hoor.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:31 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Das ongeveer even duur als nieuwe tegels an sich
Das echt een stuk goedkoper dus een hele goede oplossing als je lelijke tegels hebt!!quote:
Gewoon wit. Dat waren ze ooit ook, denk ik, maar in de loop der jaren wat vergeeld. Ik wil weer een frisse badkamer.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:32 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
En wat voor kleur wordt het?!
Voegenwit is ook echt al een ontzettende verbetering overigensquote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:33 schreef L-E het volgende:
[..]
Gewoon wit. Dat waren ze ooit ook, denk ik, maar in de loop der jaren wat vergeeld. Ik wil weer een frisse badkamer.
En het is ook de enige verandering in de badkamer die ik zelf uit kan voeren, Voor nieuwe tegels moet ik een mannetje hebben. Dat wordt dan weer een Pool. Huuuh.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:32 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Das echt een stuk goedkoper dus een hele goede oplossing als je lelijke tegels hebt!!
Ja, dat weet ikquote:
Weet je zeker dat je dat wil? Eerlijk gezegd heb ik het nog nooit ergens gezien dat het mooi werd, of lang bleefquote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:30 schreef L-E het volgende:
Goedemorgen!
Vrijdag: marktdag, zuurkooldag, de dag dat ik badkamertegels ga verven om vervolgens te vloeken dat het voor geen meter dekt - nu al zin in!
Tegelzetten kun jij ook, weet ik zekerquote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:34 schreef L-E het volgende:
[..]
En het is ook de enige verandering in de badkamer die ik zelf uit kan voeren, Voor nieuwe tegels moet ik een mannetje hebben. Dat wordt dan weer een Pool. Huuuh.
Het is speciaal voor vochtige ruimtes, maar in hoeverre het dekt weet ik nog niet. Ben wel wat huiverig.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:33 schreef Wicked-Game het volgende:
Tegelverf okay zal vast bestaan... maar is het ook badkamer proof? En de tegels hebben die een coating? Anders kan het nog best een leuke klus worden
Wat ik wil, kan ik niet betalen. Dus dan maar zoeken naar alternatieven.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je dat wil? Eerlijk gezegd heb ik het nog nooit ergens gezien dat het mooi werd, of lang bleef
Even oefenen op 1 tegeltjequote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:34 schreef L-E het volgende:
[..]
Het is speciaal voor vochtige ruimtes, maar in hoeverre het dekt weet ik nog niet. Ben wel wat huiverig.
Met de 33 en 155's ook nooit aangehouden, wat wel gek was, die laatste 155 viel heel erg op. Al was ik me daar ook bewust van, waardoor ik wat rustiger reed.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:30 schreef rival het volgende:
[..]
in de E30 houden ze me bijna nooit aan.... toen ik een sierra had weer wel dagelijks...
Ja. En ik heb geen man.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:34 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Tegelzetten kun jij ook, weet ik zekerAlleen het snijden is misschien lastig en het eraf slopen... das wel echt mannenwerk
Ik doe fitness en dan vooral cardio. Vanmorgen 70 min steppen en 15 min roeien. (normaal 20 maar ik was het zat....)quote:
Je hebt toch wel handige vrienden? Als je een schone badkamer regelt en iemand die helpt met tegelsnijden, help ik je met zetten. Das leukquote:
Jezus mens, jij spoort echt nietquote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:36 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik doe fitness en dan vooral cardio. Vanmorgen 70 min steppen en 15 min roeien. (normaal 20 maar ik was het zat....)
1x in de week heb ik mijn cardio dag met 30 minuten crossen, 30 minuten hometrainer en 15 minuten hardlopen. Roeien word ik gek van, vind er geen kloot aanquote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:36 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik doe fitness en dan vooral cardio. Vanmorgen 70 min steppen en 15 min roeien. (normaal 20 maar ik was het zat....)
Want?quote:
Snap ik, ben benieuwd hoe het wordt. Probeer het eerst op een stukje dat je niet (goed) kan zien. Om te checken hoe het uit valt.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:35 schreef L-E het volgende:
[..]
Wat ik wil, kan ik niet betalen. Dus dan maar zoeken naar alternatieven.
Dat kan ik welquote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:36 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Je hebt toch wel handige vrienden? Als je een schone badkamer regelt en iemand die helpt met tegelsnijden, help ik je met zetten. Das leukIk kan alleen niet afkitten...
Handige vrienden:quote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:36 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Je hebt toch wel handige vrienden? Als je een schone badkamer regelt en iemand die helpt met tegelsnijden, help ik je met zetten. Das leukIk kan alleen niet afkitten...
Dat vind ik van de hometrainer (fietsen doe je buiten) en hardlopen (idem dito!)quote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:37 schreef Wicked-Game het volgende:
1x in de week heb ik mijn cardio dag met 30 minuten crossen, 30 minuten hometrainer en 15 minuten hardlopen. Roeien word ik gek van, vind er geen kloot aan
En nu niet meer?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:37 schreef rival het volgende:
[..]
ik wilde bijna aanbieden om het voor je te doen!
70 minuten sex is ook sportquote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:37 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
70 minuten steppen! Ik zou me dood vervelen
Nou hup! We hebben dus 2 mannen nodig om alle tegels eraf te slopen (slopen kan iedere mongool) en dan eentje die met een tegelsnijder overweg kan. Dan kom ik de tegels zetten en kit Samzz alles afquote:
kitten en snijden is geen probleem, goed gereedschap is key. Ik heb hier een erg goede tegelsnijder, mag L-E wel lenen, ik wil em zelfs wel bedienen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:36 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Vind het nog geen weer om mijn wielrenfiets uit de kelder te halen. Dus dan maar binnen trainenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:38 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat vind ik van de hometrainer (fietsen doe je buiten) en hardlopen (idem dito!)
iPhone en goede internetverbinding daar. Need I say more?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:37 schreef Spirit82 het volgende:
70 minuten steppen! Ik zou me dood vervelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |