Mannen met veel jongere vrouwen leven wel langer.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 09:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Werkt dat alleen zo met jongere mannen? If so, hi
Sterven ze niet gewoon jonger omdat ze hun jonge lover achterna gaan met bungeejumpen en dat soort onzin?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 09:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Beter kort maar krachtig zeg ik maar altijd
Notorious BIGquote:
artikel lezenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 09:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Sterven ze niet gewoon jonger omdat ze hun jonge lover achterna gaan met bungeejumpen en dat soort onzin?
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 09:24 schreef Cue_ het volgende:
Maar het risico neemt weer af wanneer de man 15 jaar jonger is.
*gaat op zoek naar 10 jarig jochie*
In dat geval zou ik zwaar pedo moeten worden, een oudere man moeten zoeken of lesbisch moeten wordenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 09:24 schreef Cue_ het volgende:
Maar het risico neemt weer af wanneer de man 15 jaar jonger is.
*gaat op zoek naar 10 jarig jochie*
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 09:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
artikel lezenze leven minder lang, omdat hun lovers minder bereid schijnen te zijn om te verzorgen ed.
Bovengrens zeker?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 09:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oke dan, 20 is de nieuwe grens dus
Wederom, hiquote:Op vrijdag 11 maart 2011 09:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
In dat geval zou ik zwaar pedo moeten worden, een oudere man moeten zoeken of lesbisch moeten worden
Ja, ik moet wel!quote:
Dan ga ik voor ouderquote:Op vrijdag 11 maart 2011 09:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
In dat geval zou ik zwaar pedo moeten worden, een oudere man moeten zoeken of lesbisch moeten worden
Ik ga voor het beste van twee werelden, ouder en vrouw.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 09:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan ga ik voor ouder
Daar ben ik sowieso al voor
Come to mommyquote:Op vrijdag 11 maart 2011 09:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ga voor het beste van twee werelden, ouder en vrouw.
MissB, waar ben je?
Bah, ellende weer.quote:
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 09:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze naar der moeder wil
Ik vind het wel fascinerend om te zien, maar damn... er worden gewoon letterlijk huizen door dat water mee gespoeld... Je zal er maar zitten, arme mensen.quote:
Kan er altijd slecht naar kijken naar dat soort dingen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 09:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind het wel fascinerend om te zien, maar damn... er worden gewoon letterlijk huizen door dat water mee gespoeld... Je zal er maar zitten, arme mensen.
Het is ook niet dat ik er met een bak popcorn en een biertje voor ga zitten of zo. Ik vind dat natuurgeweld gewoon fascinerend.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 09:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kan er altijd slecht naar kijken naar dat soort dingen.
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 09:31 schreef missbehavin het volgende:
Oh ja, ik ging douchenMeteen helemaal afgeleid door samzzje..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |